Kun Jeesus palaa

kuka uskoo?

Teoria siitä, miten tulee käymään, jos/kun Jeesus palaa maan päälle hakemaan omiaan...

Eipä taitaisi käydä sen paremmin kuin viime kerrallakaan, sillä jos tuolla kylillä alat paasaamaa olevasi Jeesus ja Jumalan poika,ja vaikka olisitkin, etkä sitä ihmeteoilla todistaisi niin kyllä sinua syytettäisiinn pian valehtelusta ja ne valkotakkiset miehet aika nopeasti vievät sinut pois..

Kuka oikeasi lopultakin uskoo?

9

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kukaan voi erehtyä...

      Matt.24:
      29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
      30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
      31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.

      • ----

        Halleluja, Amen !!


    • Ei tajuu

      Kuinka Jeesus palaa? Eikös tuli liity niinku Helvettiin?

    • Sanoihan Jeesus itsekin takaisin tuloonsa liityen:

      "Kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" Luuk 18:8

      Ehkäpä nykyään ihmiset pelkäävät enemmän toisiaan kuin Jumalaa. Kun koko ajan täytyy joko myötäillä tai vastustaa toisia ihmisiä, ei siinä ehdi Jeesusta odottamaan.

      • paikanetsijä

        miellyttämisenpakko meitä vaivaa--hyväksytyksi tulemisen tarve

        rakkaudesta on valitettavasti tehty irvikuva kaikenlaisissa höpöhöpösarjoissa, ei ole ihme enää kun ihmiset eivät löydä toisiaan tämän maailman pimeydessä

        me ihmiset pelkäämme rakkautta, koska se paljastaa sisimpämme sellaisena kuin se on..

        ihmisen aito kohtaaminen on aina riski, riski hyvätyksi tulemisesta tai rakkaudesta..ne jotka todella rakkautta tarvitsevat, välttelevät sitä eniten-tää on ihmispsykologiaa, mutt näin se menee


    • kannattajat

      Jokohan kohta kristinuskon kannattajat kokoavat noitaroviota! Eihän sellainen ihmeparantaja voi olla muuku noita heille.

      Jeesus eí ollut kristitty vaan ristitty.

    • tinotito

      saman sukupolven aikana?
      Olisiko hän jo pahasti myöhässä?

    • eksytystä jos sanotaan; tule tänne tai sinne täällä on Jeesus.

      "Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      Mutta miksi mietit kuka uskoo kuinka moni uskoo?

      Etkä pyydä, että Jumala sinut johdattaisi iankaikkiselle tielle, silloin olisit varma
      Uskostasi ja myös näkisit missä harhaisessa
      uskossa täällä ihmiset matkaa tekevät.

      Turhaan ei tätäkään Raamatussa ole:
      Kun Jeesus tulee takaisin löytäneekö Hän uskoa
      maan päältä, sillä se usko mikä täällä vallitsee
      on ihmisopin mukaista uskoa, eikä siis sitä Uskoa
      joka Jumalalle kelpaa.

    • paikanetsijä

      ei ole ihminen muuttunut tällä välin - ihan samanlaisia puupäitä olemme kuin silloinkin..ei uskota vaikka henki menisi!
      me ihmiset kun ei saada aikaiseksi kuin pahaa, me olemme luonnostamme pahan perillisiä..ja aika moni nykyään tuntuu niin haluavankin, saatana on kovassa huudossa nykyään

      ei taida löytyä uskoa maanpäältä

      onneksi usko ei olekaan meidän kädessämme, onneksi sen lähde on Vapahtajassa, muuten meidät todella hukka perisi- jokaisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe