KEPU-enemmistö on kunnan tuho

Mielenkiintoinen on luettelo kunnista, jotka tulevat ensimmäisen selvitysmenettelyn piiriin. Alijäämäkriteerin mukaisia kuntia on 11 ja muut kuusi kriteeriä täyttävää kuntaa neljä. Kunnista yhdeksässä KEPUlla on valtuustossa viime kunnallisvaalien tuloksen perusteella yksinkertainen enemmistö. Karjaata lukuun ottamatta kaikissa muissakin kunnissa KEPU on suurin valtuustoryhmä.

Selvitysmenettelyn kunnat

Kunnan nimen jäljessä suluissa KEPUn valtuutettujen määrä ja valtuutettujen kokonaismäärä. Karjaan kohdalla ensimmäinen luku tarkoittaa valtuustossa suurimpana olevan RKP:n valtuutettujen lukumäärää.

Enontekiö (13/21)
Karjaa (r.17/35)
Keminmaa (16/35)
Kestilä (15/17)
Lehtimäki (16/17)
Leivonmäki (10/17)
Muonio (9/21)
Pelkosenniemi (7/15)
Puolanka (14/21)
Puumala (11/21)
Rantsila (18/21)
Rääkkylä (10/21)
Utajärvi (13/21)
Utsjoki (7/15)
Ylivieska (19/35)

KEPU tietää huonoa taloudella, mutta onneksi KEPU-ministeri työntää rahaa KEPU-kunnille, jotka ovat itse ahdinkonsa aiheuttaneet.

6

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisia

Yksinkertaisesti selvää on että jos kepulla on enemmistä niin se on yksinkertainen. Kepuhan on yksinkertaisten ihmisten yksikertainen puolue.

Osaaminen ei kuulu kepulaisuuteen, varsinkaan talousosaaminen. Kepulaiselle kun kaikkiraha tulee tukiautomaatista. Jos rahat loppuu niin haetaan vaan uutta tukea. Oma ministeri auttaa. Niinkuin nytkin. Manninen pelastaa kepukuntia.

• Otsikossa hymiö

...

• oot!

Tahtoisin käpertyä syliisi, jakaa salaisuuteni kanssasi.

Tahtoisin suudella huuliasi, kertoa kuinka rakastankaan sinua.

Tahtoisin tyydyttää himoni sinuun, mutta tiedän ettet voi antaa minulle sitä mitä kaipaan.

Rakastan, vihaan, haluan, himoitsen, ystävyyttä suurempaa.

Tunteeni raiskaavat minut.

• ...ollaan tosi...

..nihkeitä kuntien yhdistymiselle.syy :isotilalliset kepulaiset valtuutetut,jotka kulkee tuvan ja navetan väliä ja haluavat,että kunnantalo maataloussihteereineen on mahdollisimman lähellä.veronmaksajien eduista ei piitata yhtikäs mitään.vain ja ainoastaan oma napa ja navetta/sikala tärkein.

• oivahärkönen

... äärioikeistolainen keskittämispolitiikka kurjisti maakuntia. Noilla kaikkein köyhimmillä alueilla kansa pitää kepua viimeisenä toivonaan.

• ----

Lista olisi aikalailla saman näköinen niidenkin osalta ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6588
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4351
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2179
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1818
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1104
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1081
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe