Turussa?

Zana

Mikä on Turun paras kirppis ja onko edullinen paikka?

46

15014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppumies

      Ehdottomasti Linkkikirppis, tavaraa on ja hinnat kohdallaan. Lisäksi sieltä olen saanut parasta palvelua, mitä mistään kirppikseltä tässä maassa.

      • juurinäin

        Ai parasta palvelua? Onneksi olkoon, olet kyllä jäänyt oikeasti hyvästä palvelusta paitsi.
        Määkivät emännät laskuttavat omasta päästä keksittyjä hintoja, ja aina on asiakkaalle jostain valittamista.
        Joko olet "väärässä" kassajonossa tai olet vienyt hengareita sovituskoppiin.
        (Todellisuudessa joka ikinen hengari on ollut siellä, ennen kuin ahterinin sinne tungin. Osaan kyllä viedä tavarat takaisin paikoilleen, itsehän olen myyvän ihmisen asemassa ollut.)
        Jo happamien ilmeiden näkeminen sisälle astuessa saa verenpaineen nousemaan.
        Tavaraa kohtalaisesti täältä löytyy, mutta se ei tietenkään ole suoraan kytköksissä henkilökuntaan...
        Länsikeskuksessa ja Manhattanilla toimivat Kirppis-Centerit miellyttävät ahkeraa käyttäjää huomattavasti enemmän.
        Myös Kaarinassa ihan ok.


      • onkin
        juurinäin kirjoitti:

        Ai parasta palvelua? Onneksi olkoon, olet kyllä jäänyt oikeasti hyvästä palvelusta paitsi.
        Määkivät emännät laskuttavat omasta päästä keksittyjä hintoja, ja aina on asiakkaalle jostain valittamista.
        Joko olet "väärässä" kassajonossa tai olet vienyt hengareita sovituskoppiin.
        (Todellisuudessa joka ikinen hengari on ollut siellä, ennen kuin ahterinin sinne tungin. Osaan kyllä viedä tavarat takaisin paikoilleen, itsehän olen myyvän ihmisen asemassa ollut.)
        Jo happamien ilmeiden näkeminen sisälle astuessa saa verenpaineen nousemaan.
        Tavaraa kohtalaisesti täältä löytyy, mutta se ei tietenkään ole suoraan kytköksissä henkilökuntaan...
        Länsikeskuksessa ja Manhattanilla toimivat Kirppis-Centerit miellyttävät ahkeraa käyttäjää huomattavasti enemmän.
        Myös Kaarinassa ihan ok.

        ollut samankaltainen kokemus, on kyllä aikamoista jäkätystä asiakkaille tuolla.


      • kirppis tosiaan

        liian kaukana ole. Hyllyvuokra on vaan 23e. Olen pitänyt hyllyä jo toista vuotta. Kyllä aina hyllynhinnan saa takaisin, kun myy kunnon tavaraa. Se on omaakin vikaa, jos ei romppeesta rahaa irtoa.


      • mutta hyvä

        en voi kyllä kehua mitenkään erityisen ystävällistä palvelua,se jää kyllä alle keskitason,stressaantuneita vanhoja rouvia tiskin takana,mutta kirppis itsestään on tosi valoisa ja siisti,jo usean vuoden siellä asiakkaana käyneenä vain harmittaa kun ihmiset rupeavat hinnoittelemaan itsensä ulos.linkkikirppiksellä oli aikoinaan tosi hyvä hinta-laatusuhde,nyt useasti kävelen sen läpi,ostamatta mitään,hinnat ovat tavaroissa niin korkeat esim.lasten käytetty gollege 4e,t-paita 8,50e ym ym mitä viime kierroksella katselin.aikoinaan lopetin täysin manhattanilla käynnin koska hinnat olivat kovemmat kuin kaupassa,(tai ainakin samalla hinnalla sai kaupasta)saman huomasin länsikeskuksessa,se on vaan harmi,että kirppis idea on muuttunut eurojen myötä rahastukseksi ja minulle rakas harrastus on kääntynyt siihen,että yhä useammin jätän vapaa-aikanani kirppikset väliin.kuulin erään kirpputorin kassalla missä myyjä haki juuri viikon tilityksen ,kun hän valitti,että no eipä paljon kannattanut nähdä vaivaa..hän sai hiukan yli 170e rahaa,mielestäni jo tästä huomaa,että rahan arvo on muuttanut ihmiset täysin,ajatelkaa markka-aikana,yli 1000mk käteen viikon kirppis myynnistä,se olisi ollut kuin lottovoitto,nyt tuo sama summa saa ihmisen sanomaan ettei olisi kannattanut nähdä vaivaa tuoda tavaroita..tälläisiä me olemme,ikävä kyllä


      • Just niiin
        juurinäin kirjoitti:

        Ai parasta palvelua? Onneksi olkoon, olet kyllä jäänyt oikeasti hyvästä palvelusta paitsi.
        Määkivät emännät laskuttavat omasta päästä keksittyjä hintoja, ja aina on asiakkaalle jostain valittamista.
        Joko olet "väärässä" kassajonossa tai olet vienyt hengareita sovituskoppiin.
        (Todellisuudessa joka ikinen hengari on ollut siellä, ennen kuin ahterinin sinne tungin. Osaan kyllä viedä tavarat takaisin paikoilleen, itsehän olen myyvän ihmisen asemassa ollut.)
        Jo happamien ilmeiden näkeminen sisälle astuessa saa verenpaineen nousemaan.
        Tavaraa kohtalaisesti täältä löytyy, mutta se ei tietenkään ole suoraan kytköksissä henkilökuntaan...
        Länsikeskuksessa ja Manhattanilla toimivat Kirppis-Centerit miellyttävät ahkeraa käyttäjää huomattavasti enemmän.
        Myös Kaarinassa ihan ok.

        Linkki on paras kirppis!
        En tajua sitä vaan miksi ihmiset on siellä aina jossain kassalla missä ei ole myyjää ja huutavat omaa vuoroa koko ajan, muttä näkee ihan selvästi että ne naiset siellä on toisessa kassas palvelemassa ihmisiä....miksi ei voida mennä seisomaan jonoon miksi pitää aina mennä naama punaisena huutaa jossai toisessa kassassa?....Ei ruokakaupassakaan mennä tiskille missä ei ole ketään ja huutaa myyjää toiselta kassalta!
        On ne Linkkin tädit vähän kiukkusia , mutta eiköhän ole syy siihen?
        On sinne tullut pari nuorta tyttöä...vaikuttavat kivoilta...


      • Jasssyyy
        Just niiin kirjoitti:

        Linkki on paras kirppis!
        En tajua sitä vaan miksi ihmiset on siellä aina jossain kassalla missä ei ole myyjää ja huutavat omaa vuoroa koko ajan, muttä näkee ihan selvästi että ne naiset siellä on toisessa kassas palvelemassa ihmisiä....miksi ei voida mennä seisomaan jonoon miksi pitää aina mennä naama punaisena huutaa jossai toisessa kassassa?....Ei ruokakaupassakaan mennä tiskille missä ei ole ketään ja huutaa myyjää toiselta kassalta!
        On ne Linkkin tädit vähän kiukkusia , mutta eiköhän ole syy siihen?
        On sinne tullut pari nuorta tyttöä...vaikuttavat kivoilta...

        On siellä hyvää palvelu;)
        Tytöt on kivoja!


      • Mimmi-79
        juurinäin kirjoitti:

        Ai parasta palvelua? Onneksi olkoon, olet kyllä jäänyt oikeasti hyvästä palvelusta paitsi.
        Määkivät emännät laskuttavat omasta päästä keksittyjä hintoja, ja aina on asiakkaalle jostain valittamista.
        Joko olet "väärässä" kassajonossa tai olet vienyt hengareita sovituskoppiin.
        (Todellisuudessa joka ikinen hengari on ollut siellä, ennen kuin ahterinin sinne tungin. Osaan kyllä viedä tavarat takaisin paikoilleen, itsehän olen myyvän ihmisen asemassa ollut.)
        Jo happamien ilmeiden näkeminen sisälle astuessa saa verenpaineen nousemaan.
        Tavaraa kohtalaisesti täältä löytyy, mutta se ei tietenkään ole suoraan kytköksissä henkilökuntaan...
        Länsikeskuksessa ja Manhattanilla toimivat Kirppis-Centerit miellyttävät ahkeraa käyttäjää huomattavasti enemmän.
        Myös Kaarinassa ihan ok.

        Itse kierrän kirppiksiä ahkerasti ja täytyy sanoa, että linkkikirppikseltä olen saanut niin huonoa palvelua, etten mene sinne enää vaikka tavara onkin siellä ihan hyvää. Missään muussa turkulaisessa kirppiksessä en ole törmännyt vastaavaan. Todella ynseitä myyjiä, puhuvat asiakkaille epäystävällisesti, ylimielisesti ja passittavat viemään tavarat paikoilleen takaisin, joka on ongelmallista jo siitä syystä, etteivät numerot juokse siellä loogisesti. Lisäksi minä en ole töissä paikassa eli jos asiakkaana muutan mieleni syystä tai toisesta kassalla niin heidän tulisi, kuten muissakin paikoissa, ottaa tavara tiskin taakse ja palauttaa se myöhemmin paikoilleen. Sitä se asiakasPALVELU on, joka johtaa asiakasTYYTYVÄISYYTEEN.

        Toiseksi minua harmittaa muillakin kirppiksillä toistuva tapa, joka ei ole kaukana laittomasta (?), eli tuotteen hinta irroitetaan. Kassalla hintalappu poistetaan, jolloin asiakkaalle ei jää mitään mahdollisuutta katsoa kotona onko laskutus ollut oikein. Kuittihan ei siinä auta mitään, koska kaikkien tuotteiden hinnat näppäillään koneille ja siinä vaiheessa sattuu kumman paljon virheitä. Siksi Kirppis-centterin systeemi, jossa asiakkaalle jää hintalappu kiinni tavaraan on mielestäni paljon toimivampi. Kirppis-Centterille ajan kaupungin toiselta puolelta ( Linkkikirppiksen kupeesta, Varissuolta) viemään niin omat tavarat myyntiin kuin ostoksille, koska siellä on eniten tavaraa, jolloin sieltä tekee aina löytöjä. Lisäksi siellä on oikeasti asiantuntevaa ja miellyttävää asiakaspalvelua: niin nuorilta kuin vanhemmiltakin.
        Toinen paikka, josta erityisesti pidän, on Kodin Ykkösen alakerran kirppis sunnuntaisin ja sieltä saa kaikkea kivaa ja tosi halvalla! Suosittelen - Turun halvin kirpputori - mutta valitettavasti vain yhtenä päivänä viikossa ja nyt kauppojen sunnuntai-aukiolot taitavat muuttaa sen aukioloa jotenkin?

        Mukavia kirppishetkiä kaikille, edellämainitut risut ja ruusut ovat vain minun mielipiteitäni kyseisistä paikoista. :D


      • kotlu
        kirppis tosiaan kirjoitti:

        liian kaukana ole. Hyllyvuokra on vaan 23e. Olen pitänyt hyllyä jo toista vuotta. Kyllä aina hyllynhinnan saa takaisin, kun myy kunnon tavaraa. Se on omaakin vikaa, jos ei romppeesta rahaa irtoa.

        oletteko käyneet paimion kiertötähdessä?
        se on ollut runsaan vuoden toiminassa , ystävällinen ja hauskanenkin myyjä.
        eikä paimiokaan ole kaukana,,,,,,,,hyllyvuokra 20e/kk:ssa.ja kotisivut näkyy myöskin olevan.
        olen itse tehnyt todella hyvää tiliä siellä ja aion jatkossakin kun tarvetta tulee,niin suunnata sinne.
        siellä ei ainakaan myyjä eikä muut asiakkaat roiku selän takana kyttäämässä "löytöjä"myytäväksi ns.eteenpäin,saa rauhassa laitella tavaroitaan.


      • mgut6rcxdfser
        Mimmi-79 kirjoitti:

        Itse kierrän kirppiksiä ahkerasti ja täytyy sanoa, että linkkikirppikseltä olen saanut niin huonoa palvelua, etten mene sinne enää vaikka tavara onkin siellä ihan hyvää. Missään muussa turkulaisessa kirppiksessä en ole törmännyt vastaavaan. Todella ynseitä myyjiä, puhuvat asiakkaille epäystävällisesti, ylimielisesti ja passittavat viemään tavarat paikoilleen takaisin, joka on ongelmallista jo siitä syystä, etteivät numerot juokse siellä loogisesti. Lisäksi minä en ole töissä paikassa eli jos asiakkaana muutan mieleni syystä tai toisesta kassalla niin heidän tulisi, kuten muissakin paikoissa, ottaa tavara tiskin taakse ja palauttaa se myöhemmin paikoilleen. Sitä se asiakasPALVELU on, joka johtaa asiakasTYYTYVÄISYYTEEN.

        Toiseksi minua harmittaa muillakin kirppiksillä toistuva tapa, joka ei ole kaukana laittomasta (?), eli tuotteen hinta irroitetaan. Kassalla hintalappu poistetaan, jolloin asiakkaalle ei jää mitään mahdollisuutta katsoa kotona onko laskutus ollut oikein. Kuittihan ei siinä auta mitään, koska kaikkien tuotteiden hinnat näppäillään koneille ja siinä vaiheessa sattuu kumman paljon virheitä. Siksi Kirppis-centterin systeemi, jossa asiakkaalle jää hintalappu kiinni tavaraan on mielestäni paljon toimivampi. Kirppis-Centterille ajan kaupungin toiselta puolelta ( Linkkikirppiksen kupeesta, Varissuolta) viemään niin omat tavarat myyntiin kuin ostoksille, koska siellä on eniten tavaraa, jolloin sieltä tekee aina löytöjä. Lisäksi siellä on oikeasti asiantuntevaa ja miellyttävää asiakaspalvelua: niin nuorilta kuin vanhemmiltakin.
        Toinen paikka, josta erityisesti pidän, on Kodin Ykkösen alakerran kirppis sunnuntaisin ja sieltä saa kaikkea kivaa ja tosi halvalla! Suosittelen - Turun halvin kirpputori - mutta valitettavasti vain yhtenä päivänä viikossa ja nyt kauppojen sunnuntai-aukiolot taitavat muuttaa sen aukioloa jotenkin?

        Mukavia kirppishetkiä kaikille, edellämainitut risut ja ruusut ovat vain minun mielipiteitäni kyseisistä paikoista. :D

        Samaa mieltä minäkin..., joskin viimeeksikin huudettiin jollekin asiakkaalle jonossa ja asiakkaan poistuttua ovesta puitiin vielä hänen idioottimaisuudestaan yms . Minut on heitetty ulos useampana sunnuntaina reilusti ennen kolmea, koska suljemme juuri nyt, vaikka ovessa lukeekin klo 15..


      • Kirpparit

        Suomen huonoin palvelu. Käsittömän huono henkilökunta.


    • kiva paikka...

      ... sellainen on just Linkkikirppis. Siellä on riittävän leveät käytävät ja se on muutenkin Turun puhtain paikka. Hinnat pakkaavat nousemaan liikaa, mutta voihan jättää ostamatta. Kahvio on kiva!

      • kun on

        linkkikirppis aivan fantastico siis!


      • siellä
        kun on kirjoitti:

        linkkikirppis aivan fantastico siis!

        vaan kahvilla, kun ei viitsi itse keittää.


    • Ismo12

      Usein tulee käytyä kirppareilla, joskus jopa pari kertaa viikossa. :D

      Itse sanoisin että kaikilla kirppareilla on vikaa jos on liikaa ihmisiä samaan aikaan, kuten viikonloput jne.
      Se on todella kamalaa yrittää edes kiertää kun ei mahdu eteenpäin kun joku peittää puolet käytävästä tai joku hönkii niskaan.

      Ja hinnathan ovat jokaisen oma ongelma, ei kukaan sadan euron vaatteita kirpparilta osta. Jos joku haluaa pyytää, niin pyytäkööt. :D

      Mutta yksitellen pieniä mietteitä:

      - Linkkikirppis
      - Yleisesti ottaen paras kirppis, siis tavara vaihtuu usein, tilaa liikkua, mutta myönnän tuon että nuo vanhemmat myyjät osaavat olla "hieman" epäpositiivisia, mutta jos itse olet positiivinen, niin eipä heidän kanssaan ongelmia synny. :)

      Joku mainosti uusia tyttöjä myyjinä, omasta mielestäni "rastapää"-tyttö hoitaa hommansa kotiin a-OK, mutta välillä jotain ostaessani, niin tuntuu kuin ainakin tämä toinen tummatukkainen tyttö syyttäisi kassan käyttämisestä ja on uskomattoman ilkeän oloinen.
      Ai niin ja miinusta uskallan antaa niistä vilkkuvaloista, tai tarkemmin ottaen Linkin putkivalaisimet ovat välillä rikki/vanhoja ja vilkkuvat ja luovat monelle päänsärkyä/pahaa oloa, kuten allekirjoittaneelle.

      - Manhattan (Kirppis Center)
      - Iso, ja hmm.. iso. Tavara vaihtuu, mutta eipä sieltä mitään löydä, jos ei käy, hieman ylilyöden, joka toinen päivä. Liikaa kävijöitä, liikaa samoja looseja, joissa samat tavarat. Loosit yleensä aika sekasorrossa. Usein ruuhkaa ja perääntunkijoita ja eteenkiilaajia.

      - Länsikeskus (Kirppis Center)
      - Kirppis-Centtereistä parempi, vaikka pienempi, tavara vaihtuu huomattavasti useammin. Ehkä hivenen ahdas, mutta kyllä pärjää.

      - Pläkkikaupunki (Eurokirppis)
      - "uutuus" ja uutuus, siis iso ja tilava kirppis kaikin puolin, mutta kirppiksen kiertäminen onkin toinen asia. Meni varmaan 3 kertaa ennenkuin keksi jonkin järkevän ja loogisen tavan kiertää kirppis kerralla ettei tarvitse samoja looseja moneen kertaan kaluta. :) Tilavuudesta plussaa, ei tiukasta kassaperkeleestä, eikä aamuisin minuutilleen tarkasta ovenavauksesta. ;)

      - Piispanristin kirppis
      - Tämä ei ole se valoisin kirppis (ellei ole keskikesä :), tavara vaihtuu, muttei todellakaan hurjaa vauhtia. Usein yksi uusi loosi viikossa - tahtia. Myyjät ok, siis täällä voi jäädä juttelemaankin, jos ei nyt ole hirveä ruuhka, siitä plussaa.

      - Kaarinan kierrätyskeskus
      - Ekana miinusta, kierrätyspuolella henkilökunta laittaa omaan taskuunsa parhaat päältä, muutoin joskus ihan löytöjäkin. Kirppispuolella hieman samaa vikaa että henkilökunta ostaa ekana, muutoin tavara vaihtuu samaa tahtia kuin Piispanristillä tai ehkä hitaammin.

      - Terkos-Kirppis (ent. Pakan kirppis)
      - Meinasi unohtua. :) Mukava pikku kirppis, mutta eipä tavara ole vaihtunut sitten Pakan Kirppiksen aikojen. :D Ehkä hiemankin liian tuttavallinen myyjärouva. ;)

      Mutta pitääpi muistuttaa että oikeastaan Linkki-Kirppis ja Piispanristi ovat ainoat joissa voi jäädä juttelemaan edes kassahenkilöille. :D Joten onko sitten taas Centterien "kliinisyys" niin hyvä asia ?

      • vaari 45

        vähän ristiriitaita tuo viimeinen kommentti kyllä minä ainakin olen voinut jäädä juttelee kassa tädin kanssa jos hänellä ei ole asiakasta ja voinhan minä aina odottaa kun minulla ei ole enää mihikään kiire ei terkoksen täti ole minua ajanut pois kyllä hän jaksaa kuunela meitä vanhoja sekä myös nuoria ym.onko ystävällisyys rikos pitäiskö näyttää aina vain hapanta naamaa


      • Annliinu

        Mikä tarve teidän on jäädä juttelemaan kirppiksen kassahenkilöille?


    • zämyyy

      Ihan hyvä paikka, asun itsekkin sen lähellä

      • kiki-76,acb

        Käyn kerran päivässä ja aina jotain jää käteen,asiakas ystävälliset hinnat myyjillä,tosin omistaja huutelee huimia hintoja romuistaan(etuhuone).


      • vaari 45
        kiki-76,acb kirjoitti:

        Käyn kerran päivässä ja aina jotain jää käteen,asiakas ystävälliset hinnat myyjillä,tosin omistaja huutelee huimia hintoja romuistaan(etuhuone).

        etuhuone eri myyjien rommppeita omisitajalla ei ole omistaja vain rahastaa 20cent.-2.00e tosi kallista ois kiva jos lopettaisitte ton kassan solvaamisen jos ette tiedä kenen kamoja on ps.kai se myyjä hinnan kerkoo jos tietää eikö se ole palvelua jos vstaa kysymykseen jos tietää sen sen ei tavii heti ola omistajan nin voihan tietysti leikkiä kuuroa /mykkää täytyypä kertoa omistajalle


      • katinhäntä

        linkki on ollut hyvä mutta nyt on viime aikoina myyntipaikasta varastettu tavaraa sekä enemmän että vähemmän arvokasta..harmittavaa


      • kirppisostelija
        vaari 45 kirjoitti:

        etuhuone eri myyjien rommppeita omisitajalla ei ole omistaja vain rahastaa 20cent.-2.00e tosi kallista ois kiva jos lopettaisitte ton kassan solvaamisen jos ette tiedä kenen kamoja on ps.kai se myyjä hinnan kerkoo jos tietää eikö se ole palvelua jos vstaa kysymykseen jos tietää sen sen ei tavii heti ola omistajan nin voihan tietysti leikkiä kuuroa /mykkää täytyypä kertoa omistajalle

        Jos puhutaan iäkkäämmästä rouvashenkilöstä myyjänä niin itselläni ei ainakaan ole pahaa sanaa sanottavaksi. Kerrankin ostoksia tiskille ladatessani rouva tarkisti ennen laskuttamistani, että olin huomannut puoleen hintaan olevat tuotteet toisessakin loosissa (kyseessä siis samankaltaiset tuotteet kuin mitä itse valitsin ostettavaksi). Mielestäni tuo oli erittäin hyvää palvelua.

        Melko tuttavallinenhan rouva on ja välillä voi olla hankalaa päästä paikasta ulos, mutta mieluummin minä tuota murehdin kuin kassan takana olevia hapannaamoja.


      • ON HYVÄT
        katinhäntä kirjoitti:

        linkki on ollut hyvä mutta nyt on viime aikoina myyntipaikasta varastettu tavaraa sekä enemmän että vähemmän arvokasta..harmittavaa

        isot kirpparit .paljon myyjiä.paljon tavaraa.


    • mustamäki manhattan

      Ainakin Manhattanilla ärsyttää nämä kesto kirjamyyjät jne. Tulevat poimimaan edulliset kirjat ja myyvät itse omassa kojussa kalliimmalla. Minulla oli vitsikirjoja myynnissä sillä peiaatteella, ettei lapsilla kauheasti ole rahaa eli en yritä niillä mitään rahaa tahkoa, pääasia kun joku niistä ilostuu, ja tämä tyyppi oli ostanut koko kasa sillä seurauksella, että yhden kirjan hinta oli suunnilleen sama kuin minulla oli kaikkien kirjojen hinta yhteensä. Hyvä tietty, että pääsin kirjoista eroon, mutta kehtaako joku tosiaan koittaa lastenkin roposilla tienata?!? :D Ei ihme että ko. kirpparilla on ylihinnoteltua tavaraa kun pitää se oma voitto saada muiden tuotteista vedettyä...

      • ostajalla oikeus ost

        Kirpputoreilla ei ole asiakaskunta-kieltoa. Kaikki saavat ostaa pöydiltä mitä haluavat. Ei voi ajatella että esim. vitsikirjat vain vähävaraisille ostajille.


    • kirppu

      Toi Piispanristin kirppis on nykyään Mimmin Kirppis.Ei ollenkaan huonoa ole tehnyt omistajanvaihdos;siisti,tavara vaihtuu,kivat myyjät.Hinnatkin ainakin huonekaluissa kohdillaan.Ihan erilainen kuin muut kirpparit Turussa.Linkissä en enää käy,asiakaspalvelu järkyttävän huonoa.Manhattan on iso mut aika sekainen ja ahdas. itse tykkään enempi semmosista missä on kirppishenki ja tunnelma sellaset et viihtyy.Uudet kotisivutkin on,käykää katsomas kuvia niin tiiätte mistä puhun.

      • tiiti

        Linkin myös jättänyt. Syy juuri tuo kirpun mainitsema.


      • ostohaukka

        Mimmin kirppis siisti ja hyvä palvelu. Voi ottaa moni kirpparinpitäjä mallia. Huonekaluja paljon ja hyvää tavaraa. Turussa monia kirppareita joissa ei todella panosteta siisteyteen ja palveluun. Käykää ihmeessä tutustumassa Mimmin kirppikseen ja ottakaa ystävänne mukaan. Ja taatusti tulette käymään toistekin. Minun vaki paikka ja paljon olen ostanut sieltä.


    • luuhaaja

      MANHATTANIN KIRPPIS-CENTER EHDOTTOMASTI !!!!

    • kirpsu

      Tunnetteko kukaan Kirpputori Hassista? Käykä siellä kukaan? Joku hyvä myyntipaikka pitäisi pian löytää liikoja jonottelematta omille vanhoille tavaroille..

      • skoop

        ihan onneton paikka, samat tavarat ollu myynnis kuukausitolkulla.


    • jasu2229

      Menkää ihmiset Mikaelin kirpputoruille Sairashuoneenkadulla. Mukava, rauhallinen ja melko edullinen pieni kirppis:)

    • Mimmin Kirppis

      Mimmin Kirppis muuttaa uusiin,kaksi kertaa isompiin tiloihin Kaurakatu 44:ään, Peltolaan,Kauppilan puutarhaa vastapäätä .Vanhassa osoitteessa rautakadulla toimimme 16.12 asti ja uusissa tiloissa avaamme 7.1.2013 heti loppiaisen jälkeen.Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat asiakkaamme:)Terveisin Mimmi

    • Pau_2012

      Itse vein pitkästä aikaa Länsikeskuksen kirppikselle tavaroita ja kolmen viikon jälkeen noin 10% tavaroista hävinnyt /VARASTETTU. Ei auttanut vaikka vaatteissa oli "varashälyttimet"

      Ensikerralla vien suoraan pelastusarmeijalle jos haluan tehdä hyväntekeväisyyttä.

    • Laiskan kirppikselle

      Laiskan kirppis on mielestäni sopivan kokoinen, ei liian iso. Vanhalla Hämeentiellä. Ja menee muuten todella tärkeään tarkoitukseen paikkavuokrat http://www.tsempinkulma.net/

    • Paikkistelija

      Turun Vähäheikkilään avataan 13.9. uusi kirpputori, Paikallinen kirpputori. Osoite on Vähäheikkiläntie 56. Lisää tietoa saa nettisivuilta: http://paikallinenkirpputori.fi/

      Tervetuloa :)

      • Lizamarie

        Laiskan kirppis on hyvä, Hassinenkin ok mutta siellä on paljon trokareita. Linkki-kirppikseltä saa välillä ihan käsittämättömän törkeetä palvelua, parasta palvelua on Paikallisella kirpputorilla turussa. Nyt joulun alla on monessa paikassa hiljaista ja siksi hyviä tarjouksia myyntipaikoista.


    • ope

      yksi parhaista, ellei paras, on Emmaus -kirpputori Aurinkotehtaalla, lähellä Ylioppilaskylää, osoitteessa Kirkkotie 6-10, sisäänkäynti sisäpihalta. Paljon erilaisia vaatteita puoli-ilmaiseksi ja toimintaa pyörittävä yhdistys toteuttaa hyväntekeväisyyttä.

      Avoinna arkisin 10-17, la 10-14.

      http://emmausturku.wix.com/emmauskirpputori

    • Werra

      Miten IdeaKirppis on jäänyt kokonaan tästä ketjusta? Se on ehdottomasti yks Turun parhaita kirppareita!

    • Turussa

      Nyt se sitten on täynnä tuo Turun Suurin !
      Eikä tarvitse jonottaa vaan käy paikan päällä kattomaan että potkaiseeko onni ja saa ilmainen loosi. Niin oletteko kuulleet että ei tarvitse maksaa mitään looseista vaan maksaa vain 30% myynnistä. Reilua muuten jos tekee paljon työtä kun hinnottelee ja laittelee tavara paikkoille . Muualla joutuu maksaa työstä jos vielä lisäksi tulee tappio ja se on minusta hyvin epäoikeudenmukaista.

      Ai mikä kirppis? Juu tuo Löytökirppis tottakai..

    • himoshoppaaja1

      Mimmin Kirppis Turussa siistein ja paras!

    • eeki1

      olen kiertänyt varmaan kaikki turun ja ympäristön kirpparit onhan noita moneen lähtöön.kaikista löytyy varmaan jokin miellyttävä tai inhottava piirre täydellistä kun ei ole olemassakaan.
      useimmiten käyn piispanristin kirppismaailmassa iso,valoisa ja siisti paikka.
      myyjät ihan ok.kahvioon kun jää kahville herkästi löytyy juttuseuraa ja hinnat edulliset.
      tavaraa ainakin on paljon ja moneen lähtöön,tavaran hinnasta paha sanoa kun paikan vuokraajahan sen päättää olen tehnyt siellä hyviä hankintoja varsinkin huonekalu ja lasitaide ostoksissa.
      käykää kahtomassa

    • Jupotyg

      Eniten minua häiritsee kirppiksillä toiset asiakkaat. Itse olen keräilijä, ja etsin kirppareilta arvokkaampaa tavaraa. Rasittavaa katsoa ja kuunnella ja haistella, kun rääsyläisiset on ostoksilla. Miksei kirppiksillä vois vaikka olla aina päivän viimeinen tunti sellaisilla joilla oikeasti on varaa ostaa kallistakin tavaroita

    • Rane_Raisio

      Ei ole Raision ekotorin voittanutta. Edulliset hinnat ja huikeita löytöjä!!!

    • pahka

      Turussa paljon hyviä kirpputoreja ja hinta luokka aika samoissa mutta kannatan pelastuarmejan hyvää ja siisti tavaraa ja hinnat kohdallaan olen ostannut sieltä paljon .

    • koowee10

      Aivan Turun kupeessa oleva Kirppis Maailma, Kaarinan Prisman kohdalla risteyksessä.
      Tavaraa on laidasta laitaan, henkilökunta ystävällistä ja vuokrat edullisia.
      Kannattaa tutustua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe