Keno voitto

Tytteli....

Rahat loppu ja viikon päästä vasta tulee "palkkaa", kaapissa vain makaronia ja näkkileipää. Eilen mulla oli vain 50 sentin kolikko jolla ostin kenorivin ja nyt kun katsoin tilini saldoa niin veikkaukselta oli tullut 100 euroa :)
jihuu, huomenna voi ostaa kaupasta kunnon ruokaa ja maksaa puhelinlaskun pois kun se on jo myöhässä :)

13

3519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulle se

      tuli ainaskin tarpeeseen, hyvä sinä.

    • KUN oot

      Joskus antanu jollekin apua, joka on ollu avun tarpeessa.
      Nyt kun sinä tarvitsit, niin se apu tuli.

      Näin se menee, oon itsekin laittanu sen merkille, että kyllä enkelit muistaa ja kerkiää.

      • enkeleitä täällä

        koskahan ne enkelis kerkiäis tännekin päin?
        Olen elänyt ahdingossa jo toistakymmentä vuotta ja aina auttanut muita läheisiäni minkä olen pystynyt. Mutta ei näy enkeleitä.


    • sitten voitto

      oikeaan kohteeseen. Onnea sulle:)

    • easy ac

      Sinua ja nostan hattua jos olis hattu:) sinulle se 100e meni tarpeeseen kerrankin joku hyötyy veikkauksesta:) minäkin olen veikannu mutten koskaan saanu lantin lanttia:(

    • kanssssssa

      Mä veikkasin eurolla ja sain 200e. Pikkasen oli hauska aamu kun koneelta katsoin... 200eukkaa.
      ja eikun uutta kenoa parilla eurolla.Muuten se on peli jossa olen voittanut aika paljon samoin lotossa muutamia tonneja joskus.. ja Formuloissa.

      • fsdfsd

        juu ja mää oon voittanut lotossa kanssa kuudella oikein useita kymmeniä tuhansia euroja.
        Joskus - muistaakseni - vai oliko se unta?


    • Melkeen miljonääri

      Minä oon voittanut kerran kenossa euron, tosin kuponki maksoi 2€: a. Onnittelut, vaikka eihän satanan tai kaks oo oikeen mitään maata järisyttävää.

    • Rahat köyhille

      Niin missä on Veikkauksen yhteiskuntavastuu ? Hyväosaisten harrastelujen tukemisessa vai veroparatiiseissa ?

    • jk

      vai n iiin

    • tuuria oli

      oli tuuria,vähän isostakin summasta.
      velipojan kanssa ostin,tai minä ostin 3.arpaa casino,ässä 2.kpl.
      sovimme ,otan niistä 2-ja velipoika ostaa yhden.
      oli vilä juhannus tulimme mökille.
      tapamamme oli silloin tällöin ostaa,poikkesimme matkan varrella kioskille.
      katsoimme -ja avasimme.
      velipojan arpa tyyjä.samoin minun,kolmas avattuni arpa voitti 50000 euroa.ihmeteltiin aikamme ,oltiin hiljaa jatkoimme matkaa kotia kohtia.
      olihan se yllätys kieltämättä.
      käyttöä ihan pakolliseen elämän kuluihin.

      • arvan ostoon

        Tuollaiset raaputukset ovat kyllä ihania! Onnea!


    • pöllö

      oi perkele kun kävi tuuri, nyt vaan soittelemaan maksullisiin numeroihin
      ja huutonettiin tekemään hupihuutoja!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe