SURULISTA KATSOTTAVAA

Tää palstan Helluntaisuus.Elävässä elämässä en tavannut näin alasmennyttä helluntaisuuta,suoraan sanotuna en ymmärrä tätä loan heitämistä toinen toista vastaan?Elämässä on muutakin kuin homot,pente,ymym.Rakkautta ystävät,rakkautta,viellä kolmannen kerran Rakkautta!Kantakaa hyvää hedelmää,rukous ennen kuin kirjoittaa tänne,on paikallaan.Tehkääme parannus.Siunausta T:Aki

8

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.


      • Peku `
        aksu521 kirjoitti:

        toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.

        Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.


      • Peku ` kirjoitti:

        Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.

        mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä


      • Peku `
        aksu521 kirjoitti:

        mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä

        Asiallinen keskustelu ja asiattoman pilkka-avauksen teko on kaksi eri asiaa ja nyt jäit housut kintuissa kiinni siitä josta itse valitit.


      • RitariOlevainen
        Peku ` kirjoitti:

        Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.

        Eihän asia edes koskenut sinua millään tavalla, kun olet vielä niiiiiin kkkkaaaauuukana helluntailaisesta, kohta sinä varmaan teet parannuksen elämässäsi ja sinusta tulee sitten täydellinen helluntaiuskova!


    • mk81

      niinpä aksu! sitä minäkin yritän täältä löytää...rakkautta ja armoa. Sitä täällä ei ole.

    • äksyaksu

      Surullista oli lukea sinun kirjoitustasi.
      Pahoitin niin mieleni, kun sinä kirjoitat äidinkielellisesti niin väärin!
      Äksyaksu tekee nyt parannuksen ja menee kouluun!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe