SURULISTA KATSOTTAVAA

Tää palstan Helluntaisuus.Elävässä elämässä en tavannut näin alasmennyttä helluntaisuuta,suoraan sanotuna en ymmärrä tätä loan heitämistä toinen toista vastaan?Elämässä on muutakin kuin homot,pente,ymym.Rakkautta ystävät,rakkautta,viellä kolmannen kerran Rakkautta!Kantakaa hyvää hedelmää,rukous ennen kuin kirjoittaa tänne,on paikallaan.Tehkääme parannus.Siunausta T:Aki

8

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.

• Peku `
        aksu521 kirjoitti:

toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.

Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.

• Peku ` kirjoitti:

Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.

mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä

• Peku `
        aksu521 kirjoitti:

mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä

Asiallinen keskustelu ja asiattoman pilkka-avauksen teko on kaksi eri asiaa ja nyt jäit housut kintuissa kiinni siitä josta itse valitit.

• RitariOlevainen
        Peku ` kirjoitti:

Eihän asia edes koskenut sinua millään tavalla, kun olet vielä niiiiiin kkkkaaaauuukana helluntailaisesta, kohta sinä varmaan teet parannuksen elämässäsi ja sinusta tulee sitten täydellinen helluntaiuskova!

• mk81

niinpä aksu! sitä minäkin yritän täältä löytää...rakkautta ja armoa. Sitä täällä ei ole.

• äksyaksu

Surullista oli lukea sinun kirjoitustasi.
      Pahoitin niin mieleni, kun sinä kirjoitat äidinkielellisesti niin väärin!
      Äksyaksu tekee nyt parannuksen ja menee kouluun!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe