Tää palstan Helluntaisuus.Elävässä elämässä en tavannut näin alasmennyttä helluntaisuuta,suoraan sanotuna en ymmärrä tätä loan heitämistä toinen toista vastaan?Elämässä on muutakin kuin homot,pente,ymym.Rakkautta ystävät,rakkautta,viellä kolmannen kerran Rakkautta!Kantakaa hyvää hedelmää,rukous ennen kuin kirjoittaa tänne,on paikallaan.Tehkääme parannus.Siunausta T:Aki
SURULISTA KATSOTTAVAA
8
536
Vastaukset
- Peku `
Mutta mitä sanot tuosta viestistä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000022983946#22000000022983946toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.
- Peku `
aksu521 kirjoitti:
toi oli vaan sellainen kehotus nasselle,kun kävi herjaamassa yhtä veljeä joka oli sairas,Jumala oli auttanut häntä,niin jotain allania heitämään siinä.Jotain rajaa herjan heitoossa pitää olla.
Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.
Peku ` kirjoitti:
Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.
mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä
- Peku `
aksu521 kirjoitti:
mulla on sama oikeus kirjoittaa,kuin kellä tahansa.mutta en hauku ateistipalstalla,vaikka evankelionti menetelmäni voi olla voimaksta,enemän teikäkäiset kirjoitavat meidänpalstalla kuin minä ateistien sivuilla,nyt mie en lähde enempää väitelemään tästä,oon sanonut joskus että en lähde väitelyihin mukaan,hyvää yöttä
Asiallinen keskustelu ja asiattoman pilkka-avauksen teko on kaksi eri asiaa ja nyt jäit housut kintuissa kiinni siitä josta itse valitit.
- RitariOlevainen
Peku ` kirjoitti:
Olet siis se jolla on oikeus nimitellä ja rikkoa sääntöjä vieläpä asiattomassa aloitusviestissäsi ja heti perään valitat toisella palstalla eli tällä palstalla huonoa keskustelua.
Eihän asia edes koskenut sinua millään tavalla, kun olet vielä niiiiiin kkkkaaaauuukana helluntailaisesta, kohta sinä varmaan teet parannuksen elämässäsi ja sinusta tulee sitten täydellinen helluntaiuskova!
- mk81
niinpä aksu! sitä minäkin yritän täältä löytää...rakkautta ja armoa. Sitä täällä ei ole.
- äksyaksu
Surullista oli lukea sinun kirjoitustasi.
Pahoitin niin mieleni, kun sinä kirjoitat äidinkielellisesti niin väärin!
Äksyaksu tekee nyt parannuksen ja menee kouluun!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540
