Vapaamuurari Jaskari ja Jarmo Korhonen

Yrjö Paukkunen

En ollut silmiäni uskoa kun huomasin Ilkka-lehdestä, että Kokoomuksen entinen puoluesihteeri Harri Jaskari oli ollut oikein kutsuvieraana Keskustan vaalinavauksessa Tampereella.
Se ,että Jaskari on kokoomuslainen, ei ole se yllätys. Se mikä tekee asiasta huomionarvoisen on se, että Jaskari kuuluu vapaamuurarien järjestön jäsenistöön.
Ja yllätykset senkuin vain jatkuivat, kun seuraavassa Ilkan numerossa oli artikkeli jossa kerrottiin Keskustan puoluesihteerin Jarmo Korhosen olevan oikein puhujana Jaskarin vaalitilaisuudessa.
Nyt paljastui lopullisesti se minkä minä itse olen tiennyt mutta en julkisesti sanonut. Vapaamuurarien kytkökset olivat se taustavoima joka halusi minut pois Keskusta listalta. Joka on lukenut kirjani, ”Oikeusvaltion todelliset kasvot”, ymmärtää miksi.
Ähtäriinkin on oikein "pestattu" vapaamuurari tekemään taustatyötä ja varmistamaan, että minun syrjäyttämiseni varmaan onnistuu.
Avoimeksi vielä jää se kysymys, ketkä muut Keskustan sisäpiiristä tätä asiaa ovat ajaneet Hokkanenkin voisi halutessaan kertoa enemmän.
Ilkka-lehti veti tämän asian heti pois keskustelupalstaltaan kun ”vapaamuurarit” huomasivat.
Ei hyvältä näytä.

Yrjö Paukkunen, lakitoimistoyrittäjä Alavus

7

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeuslaitoksen

Vapaamuurarit ovat jo tuhonneet Suomen oikeuslaitoksen.

• Tosijuttu

Näin on.

• Anonyymi

VIELÄKÖ TÄÄ HARRI JASKARI NIMINEN HMV ISTUU EDUSKUNNASSA VAI ONKO JO ULKONA SIELTÄ

• Anonyymi

Ei ollut ehdolla viime vaaleissa. Hän on työssä yksityisellä sektorilla.

Miksi kyselet ?

• Anonyymi

salaiselta vaikuttaa- yksityinen sektori on aika laaja...

kepukunta virtolainen jaskari- yksityinen traktori...

Korhosella kökkö-traktori...

• Anonyymi

Baska-Baula ja Sipilä tuhosivat keskustan.
      Kokoomukselaisia lampaan vaatteissa.

• Anonyymi

Kyllä sitä vielä näin elementtiaikanakin pitää ihan perinteisellä tavalla muurata. Olisko navettahörhöillä joku vastaava esim vapaalypsäjät tai vapaapläärit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      58
      5455
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      172
      4411
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      3822
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      37
      3422
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      50
      3401
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      46
      3160
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      2950
    8. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      25
      2597
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2287
    10. Tarvitseeko

kaivattusi suojelua?
      Tunteet
      39