En ollut silmiäni uskoa kun huomasin Ilkka-lehdestä, että Kokoomuksen entinen puoluesihteeri Harri Jaskari oli ollut oikein kutsuvieraana Keskustan vaalinavauksessa Tampereella.
Se ,että Jaskari on kokoomuslainen, ei ole se yllätys. Se mikä tekee asiasta huomionarvoisen on se, että Jaskari kuuluu vapaamuurarien järjestön jäsenistöön.
Ja yllätykset senkuin vain jatkuivat, kun seuraavassa Ilkan numerossa oli artikkeli jossa kerrottiin Keskustan puoluesihteerin Jarmo Korhosen olevan oikein puhujana Jaskarin vaalitilaisuudessa.
Nyt paljastui lopullisesti se minkä minä itse olen tiennyt mutta en julkisesti sanonut. Vapaamuurarien kytkökset olivat se taustavoima joka halusi minut pois Keskusta listalta. Joka on lukenut kirjani, ”Oikeusvaltion todelliset kasvot”, ymmärtää miksi.
Ähtäriinkin on oikein "pestattu" vapaamuurari tekemään taustatyötä ja varmistamaan, että minun syrjäyttämiseni varmaan onnistuu.
Avoimeksi vielä jää se kysymys, ketkä muut Keskustan sisäpiiristä tätä asiaa ovat ajaneet Hokkanenkin voisi halutessaan kertoa enemmän.
Ilkka-lehti veti tämän asian heti pois keskustelupalstaltaan kun ”vapaamuurarit” huomasivat.
Ei hyvältä näytä.
Yrjö Paukkunen, lakitoimistoyrittäjä Alavus
Vapaamuurari Jaskari ja Jarmo Korhonen
7
875
Vastaukset 7
- oikeuslaitoksen
Vapaamuurarit ovat jo tuhonneet Suomen oikeuslaitoksen.
- Tosijuttu
Näin on.
- Anonyymi
VIELÄKÖ TÄÄ HARRI JASKARI NIMINEN HMV ISTUU EDUSKUNNASSA VAI ONKO JO ULKONA SIELTÄ
- Anonyymi
Ei ollut ehdolla viime vaaleissa. Hän on työssä yksityisellä sektorilla.
Miksi kyselet ?- Anonyymi
salaiselta vaikuttaa- yksityinen sektori on aika laaja...
kepukunta virtolainen jaskari- yksityinen traktori...
Korhosella kökkö-traktori...
- Anonyymi
Baska-Baula ja Sipilä tuhosivat keskustan.
Kokoomukselaisia lampaan vaatteissa. - Anonyymi
Kyllä sitä vielä näin elementtiaikanakin pitää ihan perinteisellä tavalla muurata. Olisko navettahörhöillä joku vastaava esim vapaalypsäjät tai vapaapläärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681105
- 981064
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23923Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔65875Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126860- 134817
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20770- 57766
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27741- 45676
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46661Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6623- 19617
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142612Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48610Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok129609Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.82596- 48594
- 35590
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12569