Maksulliset vihjepalvelut

Kokemukseni

Kun kukaan muu ei uskalla tunnustaa kokeilleensa "maksullisia", niin minäpä kerron omista kokemuksista. Olen vuoden alusta kerännyt erään vetovinkkipalvelun suositteluja Exceliin, kuin myös pitänyt kirjaa kaikista omista päättömistä vedoistani. Oma kassa on kyllä paljon enemmän miinuksella, mutta myös maksullisten vihjeiden kassa on vuoden alusta mitaten miinuksella.

Erikoisinta oli että kyseinen palvelu itse on mainostanut palautusprosentikseen ehkä 20 prosenttiYKSIKKÖÄ korkeamman luvun, kuin mitä mun kirjanpitoni osoittaa. Pitänee vielä kerran tarkistaa kaikki päivät läpi, että kusettavatko ne todella. Eikös se lasketa vaan että kaikki voitot jaettuna kaikilla panoksilla?

Monivetovihjeitä en ole edes pelannut, mutta jos olisin niin tehnyt aina kun riviä on suositeltu, niin olisin siltä osin liki 500 euroa pakkasen puolella. Toisaalta siinä voi nopeasti nousta paljon plussalle, sitten kun se flaksi käy, ja joskushan se käy kun isoja systeemejä pelaa. Mulla ei kyllä kassa riitä pelailemaan jotain 60-200 euroa systeemejä 1,5 kk voittoa odotellen.

Että näillä kokemuksilla voisi todeta että kannattaako tällaisesta palvelusta mitään maksaa? Ehkä, on sieltä helmiäkin kohteita löytynyt, mutta annettujen rivien suhteen pitää olla kriittinen. Turhan usein on kaikki rivit kusseet saman "varman " takia joka kaataa kaikki rivit. Toisaalta olen oppinut myös sen, että itse olen pelannut yksinkertaisesti liikaa rivejä/kohteita. Vaatii sen kupongin, joskus kahdenkin osumisen että saa panokset pois, ja vasta sitten noustaan kunnon voitoille. Toinen mitä olen huomannut, niin liian matalakertoimisia rivejä ei kannata pelata, sillä jonkun 1,5*1,75 tuplan kerroin on niin huono, että pitäisi olla iso panos että sillä jotain järkevää voittaisi, ja toisaalta niiden pitäisi osua sitten todella usein. Jostain syystä jotkut 2*2,5 kertoimiset tuplat ovat ainakin mulla osuneet paljon paremmin.

Mieli tekisi sanoa loppuun et sillei hei, mutta jätetään nyt väliin kun vituttaa tämä palstan 90%:sesti turhien viestin viljely aika rankasti, enemmän kuin tappioputkeni.
Että näin täällä. Keep on keeping on!

13

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelieuroja

Miksi tuhota pelieuroja vihjeiden antajille.??
      Ei ne ole sen viisampia, kuin sinäkään. Sillä ottelun lopputulosta ennen pelinpäättymistä ei tiedä kukaan. Trio ja Kvartetti ymm. on tappiollisia pitemmän päälle.. Tupla voi tulla kysymykseen varauksaella. Ainostaan jos haluat harrastaa pitkävetoa, niin keskity ainoastaan single kohteisiin ja siihenkin ainoastaan vain muutamaan pelikohteeseen joita pelaat. Ainoastaan tällä tavoin voit päästä voitolliseen tulokseen.

• Kokemukseni

että pystyykö vetoa lyömällä tekemään parempaa tulosta ammattilaisen avulla. Kyllähän palvelusta voi maksaa, jos se johtaa siihen että voitto on suurempi kuin panokset ja palvelun hinta.

Viisaampia eivät varmaan olekaan, mutta kummasti tietävät kokoonpanotilanteista huomattavasti alan uutisia seuraavaakin keskivertopeluria enemmän. Tässä piilee selvä mahdollisuus isojen kertoimien hyödyntämiseen. Pätee erityisesti cup-peleissä, mutta varmaan myöskin turnausten ja sarjojen alkuvaiheessa. Triplaa pelaan vain pienin panoksin, ja niillä on monesti tullut panokset takaisin kun isomman panostuksen tuplat ja sinkut ovat kusseet.

Tämän alkuvuoden aikana olen jo oppinut että panostuksen pumppailu ei missään nimessä kannata, pitkän juoksun strategia horjuu helpommin. Mitä tulee singlevetoihin, niin pelaan niitä suht harvoin, ja ainakin mitä kyseisen vihjepalvelun historiaa katsoo, niin ei paljoa kannata sekään touhu. Tuplat ovat ehdottomasti paras keino päästä plussalle.

HUOM! palstalla on näkynyt harvinaisen vähän linkkejä hyviin pelisivustoihin (en sitten tiedä onko ne kielletty tällä foorumilla, arvatenkin on) - sillä mm. loukkaantumis- ja pelikieltouutiset kiinnostaisivat kovasti, mutta niitä on aika vähän löytynyt. Joiltakin NHL-sivuilta tiedot näkee seuran sivuilla suoraan, mutta kaikissa ei ole näkynyt. Jos on tiedossa jotain hyviä paikkoja näiden tietojen saamiseksi otteluiden alla, niin kelpaisi mieluusti kiitos.

• Tilastomies
        Kokemukseni kirjoitti:

että pystyykö vetoa lyömällä tekemään parempaa tulosta ammattilaisen avulla. Kyllähän palvelusta voi maksaa, jos se johtaa siihen että voitto on suurempi kuin panokset ja palvelun hinta.

Viisaampia eivät varmaan olekaan, mutta kummasti tietävät kokoonpanotilanteista huomattavasti alan uutisia seuraavaakin keskivertopeluria enemmän. Tässä piilee selvä mahdollisuus isojen kertoimien hyödyntämiseen. Pätee erityisesti cup-peleissä, mutta varmaan myöskin turnausten ja sarjojen alkuvaiheessa. Triplaa pelaan vain pienin panoksin, ja niillä on monesti tullut panokset takaisin kun isomman panostuksen tuplat ja sinkut ovat kusseet.

Tämän alkuvuoden aikana olen jo oppinut että panostuksen pumppailu ei missään nimessä kannata, pitkän juoksun strategia horjuu helpommin. Mitä tulee singlevetoihin, niin pelaan niitä suht harvoin, ja ainakin mitä kyseisen vihjepalvelun historiaa katsoo, niin ei paljoa kannata sekään touhu. Tuplat ovat ehdottomasti paras keino päästä plussalle.

HUOM! palstalla on näkynyt harvinaisen vähän linkkejä hyviin pelisivustoihin (en sitten tiedä onko ne kielletty tällä foorumilla, arvatenkin on) - sillä mm. loukkaantumis- ja pelikieltouutiset kiinnostaisivat kovasti, mutta niitä on aika vähän löytynyt. Joiltakin NHL-sivuilta tiedot näkee seuran sivuilla suoraan, mutta kaikissa ei ole näkynyt. Jos on tiedossa jotain hyviä paikkoja näiden tietojen saamiseksi otteluiden alla, niin kelpaisi mieluusti kiitos.

Tätä vuotta ei kyllä ole vielä paljon kulunut.
        Olenpa varma, että ko palvelu puolustautuisi juuri sillä, että otos on aivan liian lyhyt.

Ammattipelaaminen on kyllä paljon pitkäjännitteisempää puuhaa, kuin mitä kolmeen viikkoon mahtuu.
        Hiukan samoilla linjoilla olen kyllä itsekin, vuoden lopulla voisi jo jotain päätelmiä tehdäkin.

En silti ole näiden palvelujen suosittelija, hauskinta on pelata omien ideoiden perusteella.

• McDollars

et eiks tää viesti kuuluis tonne peliriippuvuus palstalle, koska toi soittelu on riippuvuutta ja eiks ne maksakkin ihan vitusti, siis niinku turhasta joutuu pulittamaan joku 100 egee päivälle soitto kuluina.

Mut muuten ihan hauska tarina.

• JOUJOU

MENOSSA ITSELLÄKIN.ALKOI VUODEN ALUSTA JA MIINUS 300 EKUA TÄL HETKEL JA TESTI KESTÄÄ VIEL HETKEN KU EI NÄITÄ 5-7 ´MIINUSPÄIVIÄ KUKAAN KESTÄ.Teppokin vihjaa paremmin kuin nämä maksavat puhelinpalvelut sen olen nyt ainaski huomannu.Mutta katsotaan hetki vielä.Ammattilaisia ne vihjeiden antajat pitäisi olla mut kyl välillä (päivittäin)on niin päättömiä vihjeitä et huh huh.

• Tepon

Pääset parempaan tulokseen, jos vaikka valitset Tepon Kvarteteista hyvä kertoimisia sinkkukohteita..

• ADL

Kiitos kirjoituksesta, tälle palstalle sopivat hyvin kuluttaja-arviot maksullisista palveluista, joista olen kuullut hyvin samantapaisia kertomuksia...
      Jos todella tarkistuksen jälkeen pitää paikkansa, että "kyseinen palvelu itse on mainostanut palautusprosentikseen ehkä 20 prosenttiYKSIKKÖÄ korkeamman luvun, kuin mitä mun kirjanpitoni osoittaa", niin todellakin ansaitsevat sen, että ilmoitat kyseisen palvelun nimen tällä palstalla, sillä kyse on HUIJAUKSESTA - tai, jos ovat laskeneet asian toisella tavalla, voivat yrittää puolustautua...

• Tilastomies

Kuten jo tuossa ylläkin tuli mainittua, ei kolme viikkoa riitä sellaisen otoksen ottamiseen, että sillä jotakuta voisi huijauksesta syyttää.

Nämä palautusprosentit on taatusti laskettu pitemmältä jaksolta.

• ADL
        Tilastomies kirjoitti:

Kuten jo tuossa ylläkin tuli mainittua, ei kolme viikkoa riitä sellaisen otoksen ottamiseen, että sillä jotakuta voisi huijauksesta syyttää.

Nämä palautusprosentit on taatusti laskettu pitemmältä jaksolta.

Samaa mieltä siitä, että kolmisen viikkoa on liian vähäinen aika, mutta vain siinä tapauksessa että kyseinen firma ei ole niin ilmoittanut (mitä en pidä mahdottomana; kirjoitus oli tämän osalta epätarkka).
        Onko millään vihjepalvelulla nettisivua, jossa annettaisiin riittävän seikkaperäinen selvitys tähänastisten vihjeiden onnistumisesta? (Parasta olisi, jos siitä kävisi ilmi kaikki vihjatut kohteet, sekä se, mitkä osuivat ja mitkä eivät, ja mitkä olivat kertoimet, jotta kyseiseen palveluun soittaneet voisivat helposti tarkistaa mm. harjoitetaanko seurannassa valikointia).

• Kokemukseni
        ADL kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, että kolmisen viikkoa on liian vähäinen aika, mutta vain siinä tapauksessa että kyseinen firma ei ole niin ilmoittanut (mitä en pidä mahdottomana; kirjoitus oli tämän osalta epätarkka).
        Onko millään vihjepalvelulla nettisivua, jossa annettaisiin riittävän seikkaperäinen selvitys tähänastisten vihjeiden onnistumisesta? (Parasta olisi, jos siitä kävisi ilmi kaikki vihjatut kohteet, sekä se, mitkä osuivat ja mitkä eivät, ja mitkä olivat kertoimet, jotta kyseiseen palveluun soittaneet voisivat helposti tarkistaa mm. harjoitetaanko seurannassa valikointia).

Juu olen kyllä samaa mieltä että 3 viikkoa on lyhyt aika. Ajattelin vaan herättää aiheesta keskustelua. Tarkoitukseni on jatkaa tutkailua ainakin vielä helmikuun ajan, ja katsoa miten tilanne kehittyy.

En ole vielä tarkastanut että onko excel-laskelmissani kämmi, joten ei ole selvinnyt se palautusprosenttien ero. Kaikki vihjeet on kuitenkin_sanasta_sanaan_taltioitu_, joten voin ne tarkistaa päiväkohtaisesti läpi uudelleen.

Myös pari viime hetken pomppukiekkoa ovat vieneet muutaman ison kalan kohosta, ja kassa voisi aivan realistisesti olla 400 euroa isompikin, kuin nyt. Muuta niin se on aina :)

• Betting animal

Oon pitäny tällä viikolla kirjaa Tepon vihjeistä. Niistä on osunu 9/12 mikä on aika helvetin hurja prosentti. Tietämystä on aivan helvetisti kun kattoo mitä se on vihjaillu. Maksasin aika paljon että saisin tietää sen palautusprosentin ym. faktaa siitä "kummajaisesta".

• JOUJOU

Maksaisin tepolle mielummin sen 100 ekua kuin kylvän tuonne vihjeidenantajille jotka eivät saa aikaan mitään.Joukkeita joita veikattu voittamaan niin tietää jo ennen matsia et tää ei osu (tänäänkään ) mut kuukausi katotaan ja sit menee varmaan hermot. EIKÖ EDES RAHALLA SAA VASTIKETTA ,KYSYN VAAN ?

• -Aarresaari-

"kummajaisen" viestit, niin jopa rivien välistä saat tietää ihan liikaakin.
        Sen verran autan sua; "kummajaisen" palautusprosentti on pyöreä 0 tältä(kin) viikolta...
        Ett sillee...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe