Adventisteja on kahta tyyppiä: niitä, jotka mainostavat Ellen Whiteä profeettana ja niitä, jotka yrittävät saivarrella Ellenin asemaa, mutta kuitenkin pitäytyvät häneen.
Onko täällä tänään yhtään adventistia, joka uskaltaa tunnustaa, että Ellen White oli väärä profeetta?
Nyt adventisti totuus esiin!
10
305
Vastaukset
- sanansaattaja
Ellen White oli Jumalan sanansaattaja ja hänen työnsä oli enemmän kuin profeetan työ:)
- Tilastointityömies
Olet 1. profeettana mainostaja.
- White...........
Ei sanonut olevansa profeetta, vaan hengellinen kirjailija, jolla oli armoitettuja armolahjoja.
- Tilastointityömies
1. saivartelija
- oma kanta hänellä
Miksi kirkko ja pastorit puhuvat ja opettavat muuta?
Yrittävät saada kirjojaan paremmin myydyksi; valhe kaatuu omaan nilkkaan?
Häntä kannattaa silti lukea; eräs parhaista kristillisistä kirjailijattarista!!! :)
maran ata
- Tilastointityömies
1 profeettana mainostajaa
1 saivartelijana kiinnipitäjää
0 totuudellista - Jotka niin
väittävät puhuvat jopa Elleniä itseään vastaan?
Ellen oli metodistiperheen lapsi, joka kääntyi William Millerin kautta adventismiin. Monien vaiheiden kautta hänestä tuli Lutherin opetuslapsi ja sitä kautta Kristuksen seuraaja.
On nähtävä hänen "hengelliset kehitysvaiheensa" ja kunnioitettava hänen rehellisyyttään ja vaiheitaan, sekä otettava opiksi, että "valkeuden enkeliksi pukeutuva lusifer" voi eksyttää kenet tahansa meistä, jotka emme tukeudu Raamatun Sanaan.
Olen ppinut EGW:n kautta tutkimaan asioita syvemmin ja laajemmin; myös nöyrästi poistamaan omasta "uskomusjärjestelmästäni ja perinnäissäännöistäni" kaiken turhan ja myöntämään eksymisalttiuteni oman itsekkyyteni ja ylpeyteni sokaisema...Raamattu on tullut minulle yhä enemmän kalliiksi, välttämättömäksi ..etten eksyisi ja Sana lihaksi ja lunastajaksi!
Kiitos Jehovalle ja Kuninkaallemme; Ylipappi Yeshualle
Eräs "entinen ellenisti" nykyinen Kristitty. - totuus esiin
Nimittäin Saatanan itsensä lähettämä profeetta.
Päivä vaihtui ja totuus tuli esiin.
Jokainen adventisti uskoo Ellen Whiteen eikä yksikään näe sitä, että hän oli väärä profeetta.
Niinpä kaikki esitykset, ettei Elleniä seurata ovat vain esityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785