Teatteriviikonloppu on sitten ohi ja karsinta oli raju. Pääsikö suosikkisi jatkoon?
PÄÄSIKÖ SUOSIKKISI JATKOON?
203
56369
Vastaukset
- kaksi suosikkia
Anna ja se pikku poika, jolla on todella mahtava ääni(nimeä en muista)
- pääsi
Anette oli mun suosikki ja pääsi jatkoon
- ari-fani
Se "pikku-poika" on Ari. Hän on kertakaikkiaan niin loistava, hento, ihana ja ihmeellinen. Noin pienestä jotain niin suurta! Ari voittoon!!
- hevy-Ari paras
Hän on ARI!!!
- uuh..
pääsi kirjoitti:
Pääsi
- minäs
pääsi kirjoitti:
mia sen nimisen jonkun semmoisen joka päsi tampereella jatkoon niin hän päääsi äänestän häntä siitä tuleee tämän vuoden Idolsin voittaja eiks niin
ari-fani kirjoitti:
Se "pikku-poika" on Ari. Hän on kertakaikkiaan niin loistava, hento, ihana ja ihmeellinen. Noin pienestä jotain niin suurta! Ari voittoon!!
Aivan poskettoman ihana tyyppi ja osaa viel laulaa,mahtavaa,hemmetti jos tuo mies ei ole vinaalissa ja peräti voittaja
- Endee
uuh.. kirjoitti:
Pääsi
Ihan loistava, luulin eka pojaksi mutta tyttöhän se oli..Ihan mielettömän hyvin keksi ne uudet sanat siihen "oon voimissain" biisiin. Nauroin ja Jonekin nauro. Nätti ääni, mutta riittääkö pitkälle?
On siellä muitakin mahtavia. mm.Markus, Milja, Portugalia-suomalainen, Ari, jne.
Iiro on älyttömän hyvännäköinki viel:) - Ari<3<3<3
ari-fani kirjoitti:
Ihana, kertakaikkiaan. persoonallinen ääni, upea tyyli Jne. 8D
- enkku on kehnoa
but kuulostaa kappaleen alussa töksähtävältä.
- Sehänse
Endee kirjoitti:
Ihan loistava, luulin eka pojaksi mutta tyttöhän se oli..Ihan mielettömän hyvin keksi ne uudet sanat siihen "oon voimissain" biisiin. Nauroin ja Jonekin nauro. Nätti ääni, mutta riittääkö pitkälle?
On siellä muitakin mahtavia. mm.Markus, Milja, Portugalia-suomalainen, Ari, jne.
Iiro on älyttömän hyvännäköinki viel:)Se on paras. Mun idoli! :D
- on todella
Endee kirjoitti:
Iiro on älyttömän hyvännäköinki viel:)söpö, olisi mukava nähdä sitä vielä pitkään kisassa. =)
- ari_fani
ari-fani kirjoitti:
ihana ari toivottavasti ei tipahda siinä on voittaja ainesta
- ari on ykkönen
ari-fani kirjoitti:
oon samaa mieltä!!!
- lllljjbnnh
Kukaa ei oo mun suosikki ja, Tessa näyttää mieheltä mutt ei jaksa haukkuu sitä....
(Oon vinter girl) - samaa mieltä...
Endee kirjoitti:
Iiro on älyttömän hyvännäköinki viel:)Tessa on suosikki ja se "Pikku-Kirka",aivan upea ääni.pelkään vaan ettei riitä loppupeleissä.kansa katsoo aika paljon myös ulkoista olemusta, ja jos poikkeaa `niinsanotusta` idolin ihannekuvasta niin... Veikkaan ett Anna tai se Helluntalaispoika voittaa.mutt toivossa on hyvä elää sano lapamato...
- täh?
lllljjbnnh kirjoitti:
Kukaa ei oo mun suosikki ja, Tessa näyttää mieheltä mutt ei jaksa haukkuu sitä....
(Oon vinter girl)siis miks pitäs jaksaa haukkua? Jokainen saa näyttää miltä haluaa. mun mielestä tosi söötti ja osaa laulaa...Niih!
- Hyvä Ari
ari-fani kirjoitti:
Arille voittoa toivon
- ZZAS
Henkilökohtainen suosikkini Milja pääsi jatkoon.
- kojio
Vielä on yksi karsinta ja se kuuluu teatteriviikonloppuun!!!! Tulee sunnuntaina!
- kaurapuuroa ja villasukkia
Pääsikö se vaalee olululainen, vähän jonna tervomaan näköinen typy jatkoon? Lauloi esikarsinnoissa hyvin, mutta idolsin tekijät eivät jostain syystä näyttäneet häntä teatteilla.
- kyllä!!
Panu ja Anna pääsivät jatkoon!!HURRAA!
- myralli
kyllä!! kirjoitti:
Panu ja Anna pääsivät jatkoon!!HURRAA!
Pääsi pääsi ari pääsi!
Mä oon ihna in laav jo siihen poitsuun.. - blääh
myralli kirjoitti:
Pääsi pääsi ari pääsi!
Mä oon ihna in laav jo siihen poitsuun..Huomasitko et arilla on sormus vasemmas nimettömäs??
Eihän se vältis mitään tarkota, mut luulempa et joku on jo rengastanut sen.. (voi sitä onnelista) blääh kirjoitti:
Huomasitko et arilla on sormus vasemmas nimettömäs??
Eihän se vältis mitään tarkota, mut luulempa et joku on jo rengastanut sen.. (voi sitä onnelista)eihän se mitään tarkoita mutta...mitä nyt olen kuullut(pikkulinnut laulo)niin kyseinen ihminen taitaa olla kihloissa
- 8] murs kaus kep pi [9
greendevil kirjoitti:
eihän se mitään tarkoita mutta...mitä nyt olen kuullut(pikkulinnut laulo)niin kyseinen ihminen taitaa olla kihloissa
se ari oli ihan akan näkönen mä olin aluks et hei onko toi akka vai ukko ja se laulaaki niinku akka.
- Ari-fani
8] murs kaus kep pi [9 kirjoitti:
se ari oli ihan akan näkönen mä olin aluks et hei onko toi akka vai ukko ja se laulaaki niinku akka.
Haki lasit vai oletko noin kade! Ari on mies ja ihana! Naisten makuun ja se ääni saa polvet tutisemaan. Ari voittoon!!!
- akalta.
Vaan kerubilta, pikku enkeliltä. Sen sijaan kaljupää tyttö? onko tyttö vai poika.
- Pelastajani
akalta. kirjoitti:
Vaan kerubilta, pikku enkeliltä. Sen sijaan kaljupää tyttö? onko tyttö vai poika.
Aivan. Tuli enkeli maanpäälle ja lauloi. Sen jälkeen maailma oli ihmeellisen mukava paikka elää. Ihana Ari ja kiitos sinulle olen ikuinen fanisi!
- luojan luoma
Pelastajani kirjoitti:
Aivan. Tuli enkeli maanpäälle ja lauloi. Sen jälkeen maailma oli ihmeellisen mukava paikka elää. Ihana Ari ja kiitos sinulle olen ikuinen fanisi!
Ääni puhdasta kultaa. Arvoisat tuomarit, jos Ari ei voita, niin koko Idols-kisa on aivan turha. Ari-enkeli koskettaa tulkinnallaan sielua myöten. Älkää pilatko tätä enkeliä tyhmillä kommenteillanne vaan herkistykää kuuntelemaan hänen upeasti soivaa ääntä. Mikä loistokkuus.
- kuulin
greendevil kirjoitti:
eihän se mitään tarkoita mutta...mitä nyt olen kuullut(pikkulinnut laulo)niin kyseinen ihminen taitaa olla kihloissa
et ei oo.
- JUUPASJUUPASJUU
MUN MIELESTÄ ANNA ON PARAS!
JA ARIKIN ON AIKA HYVÄ.... - stconcern
Pelastajani kirjoitti:
nim.pelastajani-paremmin en olisi saanut sanottua...Ari ON loistava jo nyt...Kride on hyvä myös...
- voimalla
blääh kirjoitti:
Eihän se vältis mitään tarkota, mut luulempa et joku on jo rengastanut sen.. (voi sitä onnelista)kyllä oot tyhmä jos oot kateellinen jonkun sormukselle, ja mistä sä voi tietää tv-ohjelman perusteella voiko joku jostaki olla onnellinen ? Mistä sä tiedät mitä äänen takaa löytyy ? Jätä poika rauhaan ja henkilö sormuksen takaa , jos siel joku on !
- Ruslanas rulettaa
voimalla kirjoitti:
kyllä oot tyhmä jos oot kateellinen jonkun sormukselle, ja mistä sä voi tietää tv-ohjelman perusteella voiko joku jostaki olla onnellinen ? Mistä sä tiedät mitä äänen takaa löytyy ? Jätä poika rauhaan ja henkilö sormuksen takaa , jos siel joku on !
Ihkua kun Ruslanas on jatkossa.Aivan ihana poika.Tapasin hänet...Laulaa hyvin,ulkonäköä on..et sillai suomalaiset on vaan kateellisii.
- -kannattaja-
Ruslanas rulettaa kirjoitti:
Ihkua kun Ruslanas on jatkossa.Aivan ihana poika.Tapasin hänet...Laulaa hyvin,ulkonäköä on..et sillai suomalaiset on vaan kateellisii.
mikä rus olikaan se jolla oli nalleki kädessä ihan sairaan hyvä ääni ! se on ihna paras
- LLallaalla
myralli kirjoitti:
Pääsi pääsi ari pääsi!
Mä oon ihna in laav jo siihen poitsuun..Pääsikö tuo käheä ääninen tyttö jatkoon?
Jos tiiäätte nimen niin voitteko kertoa.. - Missekissa
Juu Ruslanas munkin suosikki.
- Nimetön
JUUPASJUUPASJUU kirjoitti:
JA ARIKIN ON AIKA HYVÄ....Anna on paras :S
- --.--
Ei se ruslanas voita suomen idolssii! saattepa nähdä ni ei voita!
- yukiokami
JA ARIKIN ON AIKA HYVÄ....Anna on mun suosikki. Onneks se pääs jatkoon.
- =MiSu=
JA ARIKIN ON AIKA HYVÄ....Pääsi,Anna ihanainen!!Se on ylisöpö ja laitto Jonelle aika pahat koelauluissa :)Hih..
- minä..
=MiSu= kirjoitti:
Pääsi,Anna ihanainen!!Se on ylisöpö ja laitto Jonelle aika pahat koelauluissa :)Hih..
todellaki Anna on best ja aika varmaan myös voittaa koko kisan!:)go anna go !
- Err...
minä.. kirjoitti:
todellaki Anna on best ja aika varmaan myös voittaa koko kisan!:)go anna go !
Niin että millä perusteella se Anna on muka hyvä? Äänessä teennäinen vibraatto. Ihan kivat hymykuopat, mutta siihen se söpöys sitten jäikin. Eikä sittä söpöydellä muuten edelleenkään myydä levyjä tai yleensäkään edes tehdä niitä. Ainakaan toivottavasti. Ja mitä siihen Jonelle "vittuiluun" tulee, niin eh, se oli kyllä aika kaukana siitä. Tai sitten on taitolajilta mennyt pohja pois ja taso laskenut. Kuten Idolsissa, hee. Jos Anna voittaa, niin samoin käy kuin Ilkka "Hei me leivotaan" Jääskeläiselle.
- Nasutin
blääh kirjoitti:
Eihän se vältis mitään tarkota, mut luulempa et joku on jo rengastanut sen.. (voi sitä onnelista)mie tutkin kans sitä arin kättä ja se sormus oli kyl oikees nimettömäs... tutkin sen monta kertaa :)
- tättärääjatöttöröö
siis ulkonäköä?yöks! joo ihan kiva ääni, mutt hei jos ei osaa suomea kun kiitos,kiitos niin ei mun mielestä saumaa SUOMEN idoliks.seuraavaks sit varmaan idoli ulko-Mongoliasta ja keskustelu käydään tulkin välityksellä...?
- emilia-fani
Kyllä Emilia on vielä kisassa mukana!! Kaikki äänestään Emilia voittoon! On epäreilua että sitä on näytetty niin vähän nyt teatteriviikonloppuna. Tyttö lauluu kuin enkeli :D
- Sophien ihailija
Kaunein ja kähein chicksi tippui - valitetavasti. Vaikea uskoa, mutta kait se näin on. No, ehkä parempi, ettei tuota tyttöä pilattu tällä formaatilla, kuten kävi Katri Ylanderille, niin suloinen kuin oli ennen menestystä...
- Hmmmm..
Siis, tää Sophie? oliko se se tyyppi joka laulo ku enkeli bryan adamsia? tosi nätti ja hieman ujon olonen? älä sano, että se tippu!! eiii!! sen on pakko olla toinen! en muista sen tyypin nimee, ku laulo niin ihanasti..:D
- Sophien ihailija
Hmmmm.. kirjoitti:
Siis, tää Sophie? oliko se se tyyppi joka laulo ku enkeli bryan adamsia? tosi nätti ja hieman ujon olonen? älä sano, että se tippu!! eiii!! sen on pakko olla toinen! en muista sen tyypin nimee, ku laulo niin ihanasti..:D
Kyllä näin vain pääsi käymään. Tyttö tippui jatkosta... Auts, sattuu... Oon melko varma, että tarkoitat samaa kuin minä... Sophie Aittola Nummelasta lauloi tosin Richard Marxia, joka ehkä muistuttaa Bryan Adamsia.
Siis täältä löytyy tuon enkelin laulua:
http://mobiili.elisa.net/aanet_aanitteet.jsp?cid=39&caorder=latest
Ja täältä kuva:
http://nettitv.mtv3.fi/idols/links.shtml/idols/koelaulut - missB
Sophien ihailija kirjoitti:
Kyllä näin vain pääsi käymään. Tyttö tippui jatkosta... Auts, sattuu... Oon melko varma, että tarkoitat samaa kuin minä... Sophie Aittola Nummelasta lauloi tosin Richard Marxia, joka ehkä muistuttaa Bryan Adamsia.
Siis täältä löytyy tuon enkelin laulua:
http://mobiili.elisa.net/aanet_aanitteet.jsp?cid=39&caorder=latest
Ja täältä kuva:
http://nettitv.mtv3.fi/idols/links.shtml/idols/koelaulutse akka oli kuin lahna esiintyessään! Eihän sellaisesta voi idolsia tulla. Pitää olla elävännäköinen ja esiintyä!
kyllä pääsi
hevillä mennään jatkoon \,,/- Ei päässy
EIPÄ päässyt meidän kylän TONY, vaikka ääntä sekä karismaa olisi löytynyt!
EN ymmärrä miksi sitä Ruslaanaa hyyssätään siellä, vaikkei suomenkieltä osaa. Hyvä ääni hällä on, mutta kilpailu vain on väärä paikka! - metu
kyllä pääsi ehkä ryhmään.. saa nähdä miten pärjää.. :D
- Mie mie
Ari on paras, Ari on paras!! Makee hevijätkä mutta niin herttaisen hauras!
- sohvatuomari
Tää nuorempi heavy-tyyppi......jätkä on 24v. ja näyttää 14v.:lta..nuoriin nahkoihin laitettu tyyppi..ääni on todella puhdas, kuin sulaa kultaa.
Se riittääkö lavakarisma latelee aikas pitkälle pääseekö jatkoon, mutta toisaalta se ääni ja jätkän verbaalinen lahjakkuus on ihan 1 luokkaa.- myös...
että on sana tyypillä hallussa, mikä vetoaa minuun kyllä suuresti ihmisessä :)
on mukava katella kun joku osaa pistää vastaan juontajille
- seabisquit
Jarno Ollikainen. :)
Onnee vaa Jarnolle. :) - vaan.....
hevi-Ari ja oman kylän poika eli Iiro Suomussalmelta. Upea ääni molemmilla, harmikseni Iiro unohti sanat ja vähän topeksi mutta onneksi tuomari ymmärsi ja antoi vielä tilaisuuden.
Heille pidän peukkuja ja oikeastaan olen varma että ainakin Ari on loppuviivalla mukana. - pääsi
kyllä pääs. paras kyllä on ja niin paras ääni hänellä :) Anna on paras. :)
- hyvähyvähyvä
Ollikaisen Jarno jatkossa.. JESSS!
- ellel
WAU MAHTAVAA!!! Jarno on just hyvä tyyppi, ainut idols-ehokas jonka tunnen.. =) jee, peukut pystyyn! :)
Juu..kyllä pääsi. Kristian on paras! jau :)
- Hän oli muuten...
...Mun nuoriso-ohjaaja rippileirilläni :)
Mahtava laulaja ja näyttelijä! - ari_fan
Hän oli muuten... kirjoitti:
...Mun nuoriso-ohjaaja rippileirilläni :)
Mahtava laulaja ja näyttelijä!ihana! ari pääsi jatkoon! se hevi mies!!
- Jianna69
Aivan, Kristian rulettaa!
WAU!!
- lolox
monikin suosikkini pääsi jatkoon.:DD
- Nimetön
Ehdottomasti paras!
- heve66
Kylläpä on jännää touhuu nää idolsit! Kristian ja se pirtsakka punapääpimu ovat suosikkejani.Onnea vaan eteenpäinkin!
- idoli-ainesta
Sitä en kiistä, etteikö Marina osaisi laulaa, mutta idolilta vaaditaan muutakin...
Sillä määrällä itsekkyyttä, ylpeyttä ja ilkeyttä mitä Marinalla on, ei pitkälle pötkitä.
-Yksi katkeroituneista uhreista- - mieltä....
idoli-ainesta kirjoitti:
Sitä en kiistä, etteikö Marina osaisi laulaa, mutta idolilta vaaditaan muutakin...
Sillä määrällä itsekkyyttä, ylpeyttä ja ilkeyttä mitä Marinalla on, ei pitkälle pötkitä.
-Yksi katkeroituneista uhreista-liian koppava ja "vettä sataa nenään" tyyppi, ei aito oma itsensä, tiedän tapauksen...
- sailo
Ari on ihana! :) En osaa sanoa mikä siinä niin viehättää mut jotenki vaan niin mahtava tyyppi! :)
- ARI
Ari on symppis! Oliko hän se joka sanoi, ettei voi nyt laulaa heviä kun närsästää? :)) hauskasti sanottu! Arska rulettaa!!!
- nimimerkki :P
Niin tosiaan, virhe tuossa, eihän se teatteriviikonloppu oo vielä ohjelmassa ohi... Ruslanas pääsi, jee!! Se on niiin symppis. Ja osaa todellakin laulaa!
Mutta tuttu naama samalta paikkakunnalta, Annu ei päässy vaikka hänkin osaa todellakin laulaa!!
En kyllä päässyt näkemään Idolsia eilen kuin lopusta, eli ehkä syyt olis näkyny&kuulunu siellä.
Ai niin ja uskovainen hellaripoika pääsi myös, supersymppis. :)- Neitj
Sen hellaripojan nimi on Markus Pätsi. Mun mielestä sen pitäs päästä finaaliin. Sillä on ihan mahtava ääni ja muutenki se on TOSI söpö.
- pyhpyhh
Neitj kirjoitti:
Sen hellaripojan nimi on Markus Pätsi. Mun mielestä sen pitäs päästä finaaliin. Sillä on ihan mahtava ääni ja muutenki se on TOSI söpö.
Aivan tusinatavaraa! Ja pitäkööt ne raamattunsa kotona, mua ei ainakaan mikä blondin heepon uskonpuhdistus järin kiinnosta! Naurettavaa!
- Elämää uskossa
Neitj kirjoitti:
Markuksella elämän arvot kohdallaan, toivon ,että hän pääsee vielä pitkälle,haluaa varmaan todistaa omasta uskostaan, oli ottanu jopa raamatun mukkaan.Voi kun kaikki ymmärtäisivät nämä elämän tärkeimmät asiat. Vain tuulen henkäys olet ihminen.
- plaaplaaplaa
pyhpyhh kirjoitti:
Aivan tusinatavaraa! Ja pitäkööt ne raamattunsa kotona, mua ei ainakaan mikä blondin heepon uskonpuhdistus järin kiinnosta! Naurettavaa!
herra tai neiti suvaitsematon!! mitä sillä on väliä mitä uskontoo edustaa?? suvaitkaa kaikki! eikä uskovaiset oo edes niin ällöjä kun esim. homot ja lesbot, tai jotkut muut oudot tyypit. mutta jos ne homot on onnellisia niin olkoon mun puolesta. mutta niin pitää antaa olla hihhulittenkin! meitä on moneks. suvaitsevaisuutta ihmiset!!
- onko Ari
Upea ääni, miten niin pienestä pojasta irtoaa sellainen äni, ehdottomasti paras kaikista kuulluista, tulee yllättävästi mieleen Pentti Hietanen, ooppera-heavy laulaja, jos tiedätte tyypin. Toivon sydämestäni, että tuomarit tajuavat pojan lahjakkuuden eivätkä ala mollaamaan häntä.
- Pentti Hietanen
Pentti Hietanen oli nousuva tähtilahjakkuus kun näin hänet ensimmäisenkerran Savonlinnan oopperajuhlissa Radameksen roolissa Verdin Aida oopperassa.
Mikä ihmeen typeryys hänet sai siirtymään takaisin rock-musiikkiin. Rockin laulaminen noin koulutetulla äänellä on falskinkuuloista.
Tarja Turunen tajusi tehdä hommat oikein, ei opiskellut liian pitkälle. - Ari-fani
Ari on hunajaa, kultakurkku, aito, makee, mahtava, sykähdyttävä, ihmeellinen, ihana ja paljon paljon muuta!!
- laulaa
Pentti Hietanen kirjoitti:
Pentti Hietanen oli nousuva tähtilahjakkuus kun näin hänet ensimmäisenkerran Savonlinnan oopperajuhlissa Radameksen roolissa Verdin Aida oopperassa.
Mikä ihmeen typeryys hänet sai siirtymään takaisin rock-musiikkiin. Rockin laulaminen noin koulutetulla äänellä on falskinkuuloista.
Tarja Turunen tajusi tehdä hommat oikein, ei opiskellut liian pitkälle.sekä että klassista laulua ja rockia edelleen, ccr- tulkinnat mahtavia ja ne ei vähennä yhtään äänen loistokkuutta klassisessa laulussa. Oon käyny oopperajuhlilla minäkin, mutta arvostan laulajan monipuolisuutta. Ei sulle varmaan kelpaa Bocelli tai Dominco ym. koska hehän ovat tehneet myös upeita tulkintoja kevyemmästä musiikista. Entä sinfoniaorkesterit , jotka esittävät jopa viidemusiikkia.
- tietäjä_
laulaa kirjoitti:
sekä että klassista laulua ja rockia edelleen, ccr- tulkinnat mahtavia ja ne ei vähennä yhtään äänen loistokkuutta klassisessa laulussa. Oon käyny oopperajuhlilla minäkin, mutta arvostan laulajan monipuolisuutta. Ei sulle varmaan kelpaa Bocelli tai Dominco ym. koska hehän ovat tehneet myös upeita tulkintoja kevyemmästä musiikista. Entä sinfoniaorkesterit , jotka esittävät jopa viidemusiikkia.
... on runoilija, aukean nuori (?) kapinallinen ja avantgardistinen uranuurtaja, liskokuninkaan ja vesa-matti loirin jälkeläinen suoraan alenevassa polvessa.
- makso mitä makso
Ari on paras, Ari on paras! Ei ole muut mitään hänen rinnalla, pikku piipittäjiä tai huutajia vaan. Mut miks se kuvotus ruslana pääsi jatkoon? Siksikö, että pysyy otsikoissa. Eikö ollu tosi lipevää tuoda nalle esitykseen, sääli nalleparkaa, sillälailla kalastelee pikkutyttöjen ääniä, ihan kuin joku namusetä. Äklö, Äklö, yäk.
- Ihana on
Aito ja upee idols on jo löytynyt. Pieni suuri mies ARI!!
Lipevä ukko pois!! Menköön omaan kilpailuun, ei osaa edes suomea!! - idoli on löytynyt
Jos Ari ei voita saa meidän mummu sydärin. Vaariki diggaa.
- ehottomasTi
ARI ON PARAS!
- mä vaan
Ari on ällö eikä osaa laulaa.. EI JATKOON!
- Rouva-66
ehottomasTi kirjoitti:
ARI ON PARAS!
Karismaattinen ja komea ääninen nuori mies, muutenkin herttaisen oloinen, eli ARISTA UUSIN IDOLI, ARI ON EHDOTTOMASTI PARAS!
- Ari-fani
ARI on paras! Ihana pikku enkeli, joka osaa laulaa ja puhua. Suuri pieni mies. Ääni ihmeellinen.
- cs-pelaaja
minun kummatkin suosikit pääsi jatkoon toinen sai ehkä cd ja toinen oli se jolla oli kitara mukaa koe lauluissa.mut kyllä mun mielestä arin pitäs voittaa!
- Ihana Ari
Kilpailut voisi jo nyt lopettaa, sillä voittaja on löytynyt. Hän on pieni, hento mies mutta "Voi pojat se ääni" Upeaa, koskettavaa jotain mikä jähmettää veretkin paikoilleen ja tuo tipan silmään. Upea Ari!
Tämä nainen on myyty! - 8yofyofyuofy
Ihana Ari kirjoitti:
Kilpailut voisi jo nyt lopettaa, sillä voittaja on löytynyt. Hän on pieni, hento mies mutta "Voi pojat se ääni" Upeaa, koskettavaa jotain mikä jähmettää veretkin paikoilleen ja tuo tipan silmään. Upea Ari!
Tämä nainen on myyty!Ari on paras! :)
- tuntematon
En tiedä pääsikö tämä mies jatkoon ketä laulaa täällä
www.youtube/ermerstudio
hyvin ainakin ne vetää tuolla!!! - Jippii!
Ruslanaksella on hyvä ääni, ja hän osaa esiintyä! Hyvä Ruslanas!
- tsau00
Olen samaa mieltä. Helkkarin hyvä homma, että hän pääsi jatkoon!:) persoona, ja ääni; hienoa
- bzc
tsau00 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Helkkarin hyvä homma, että hän pääsi jatkoon!:) persoona, ja ääni; hienoa
hyi helvetti!!!!
- Niin se vaan on...
Jos tuo Ruslanas olis aivan tavallinen hetero suomalainen, olis hän jo tippunut kilpailusta. Toivottavasti ihmiset tajuaa äänestää tuon tyypin pihalle, kun alkaa yleisö äänestys. Olis vaan pysynyt siellä latviassa joikaamassa...
- haha
Niin se vaan on... kirjoitti:
Jos tuo Ruslanas olis aivan tavallinen hetero suomalainen, olis hän jo tippunut kilpailusta. Toivottavasti ihmiset tajuaa äänestää tuon tyypin pihalle, kun alkaa yleisö äänestys. Olis vaan pysynyt siellä latviassa joikaamassa...
Et näköjään tiedä musiikista mitään niin älä arvostele sellaisia, jotka tietävät.
- nimetön112
Totta on, että Ruslanas osaa esiintyä, mutta eilinen meni överiksi. Jos halutaan hyvä idoli Suomelle, täytyy hänen osata kunnolla suomen kieltä, muutakuin "Ievan polkka".
- Juuso
Ruslanas on Ihq... NO EI EES! XD Sen nalle on best!
- Nimetön
ruslanas on paras... aijon ainaki äänestä sitä jatkoo
- Neitj
Pääsikö Markus Pätsi jatkoon?
- :o)
Kyllä ovat yhdessä niin hyvä kaksikko! jos eivät kisassa pärjää, toivon heiltä yhteistyötä jatkossa! Aivan ihana "pari" ;DD
- ari voittakoon kuitenkin
!!!! :D
- koiraparatiisi
Kristiina ja Anna yli kaikkien !! Ne oli iha sika hyvii..vaikkei Kristiinaa näytettykkää paljoo viime jaksos.. Niitä mä kannustan :))
Ruslanas vois painuu jonnekkiinn..!!!
MUT ONNEE IHA SIKANA KRISTIINALLE JA ANNALLE!! :)) - epazku
Mun 4 mielest paras pääs jatkoo: Anna Abreu, Panu, Nisse ja Markus Pätsi.
- Ihana flegu
Jens on mun suosikki. Se on niin flegmaattinen!
Puree!- Nukutaan kaikki kolmeen!
Mäkin pidin. Vaikuttaa tosi hauskalta tyypiltä. Oltais varmaan ystäviä, jos tunnettais. Ainakin nukuttais aina pitkään.
- on vaan niin paras
Aito ja laulaa hyvin. Arvot kunnossa. Toivon onnea jatkoon, se Ruslanas tai mikä onkaan on silti ihan hauska piristys, mut ei kyllä idoli ainesta
- Neitj
Se on totta Markus on vaan niin huippu laulaan ja se on niin söpö...
- Nimetön
joooo!! ehkä-ryhmään..sunnuntaina näkee miten käy!
- essi
juu,kyllä se pääs oli nii hyvä:)anna!
- rdt333
Mikä sen vaalean nuoren miehen nimi oli, laulo eka karsinnoissa jonku hero-laulun?... Sillä oli tyttöystäväkin mukana ( :( )
- ktomhj
oliko se panu? hitto oliko sillä tyttöystävä. :D voi pylly. ihana mies
- nisse (;
Nisse pääs teatteri viikonlopusta jatkoo ;)
- trhd
NISSE ON NII jl f i :'DDD
- Kolliz
Kyllä se ari voittaa! onhan se karaoken suomenmestari... kyllä lahtelaiset osaa =)
- kuuuuuma
pääsi jatkoon se meidän Ruslanasi nasikka!! On ihana.. Aivan ihana!!
- Yks vaan
Kyllä pääsi. Se Iron Maiden -heppu, Ariko sen nimi oli? :D
- mimimamamu
entäs se yks laiha pitkä tyttö, jolla on vaaleet pitkät hiukset, ja se laulo alkukarsinnoissa ruotsiksi? en muista missä koelauluissa oli, mutta pääsikö se jatkoon? en nähny kertaakaan telkkarissa torstaina? :o toivottavasti pääs.
- on mun suosikki
Musta on tosi epäreilua, että vieläkään ei olla näytetty kaikkien tässä vaiheessa jatkoon päässeiden laulua. Tuomarit kehuivat eilisessä Extrassa, että Blomin Markus on parempi kuin Pätsi, vaikka Pätsi oli alussa myös heidän ennakkosuosikkinsa. Markus on TODELLA hyvä laulaja, ja pääsi viime vuonna semifinaaleihin. Toivon Markuksen tosiaan pääsevän finaaliin tänä vuonna!!! Markus on muutenkin komea ja mukava kundi.
- ReSSu^^
Täysin samaa mieltä^^ Markus on huippu, harmi ku eivät oo näyttäneet kunnolla sen laulua. Heti sen kyllä muistin viime vuodelta ja rupesin huutamaan et markus on tuolla:DD on mulla siel toki muitakin suosikkeja, mutta markus on ehdoton ykkönen!;DD
- FANIT PIRKKALASTA
Onko kellään tietoo pääsikö Sonja Valkealasta jatkoon? tai onko kellän tietoo missä olis siitä vaikka videopätkä?
- tsekata mtv3:lta
maksullisia kun ovat - netti tv:stä. onjan ja muiden videot löytyvät sieltä ja paljon muutakin.
Huomenna saamme tietää illalla kuina kaikille oikein kävi - on tosi jännää!
Listasin omia suosikkeja (tuomaristo on tehnyt hyvän työn - ei valittamista lainkaan), ei vielä yhtä ylitse muiden: Pojista Nisse, Iiro ja Panu, tytöistä Anna, Sophie ja Anni. Muutama henkilö ei ihan istu minusta Idols:iksi, vaikka muutoin musiikin alalla toivoisin heille loistavan tulevaisuuden. Tässä porukassa minulla on Johanna (liian hevirock look), Sonja (englanninkielen ääntäminen ei oikein suju, johtunee iskelmälaulutaustasta) ja Mia (uusi "Kana" -tyyppi) sekä Ari (liian ironmaiden idolsiksi), Juha (ne karseet pulisongit), Jouni (toista kertaa ainakin yrittämässä Idoliksi) ja iso-Antti sekä jo pudonnut Antti.
- Jarnofani
Kyllä, Jarno Ollikainen on paras
- Teija_93
Hei, se kemijärveläinen joka esiintyi idols kilpailussa muistaakseni oulussa ei päässyt jatkoon. Hänen nimi oli Niko.T Haluaisin tietää mitä hän lauloi ja miksi hän ei päässyt jatkoon? Miksi hänen lauluja ei näytetty telkkarissa?? Minusta tuntuu että kaikki jotka ovat lapista niin eivät pääse televisioon, koska isomma kaupungin esiintyjien on päästävä enemmän telkkariin. Kiitos vastauksestanne jo etukäteen. :)
- torlela
oliko sen käheä-äänisen ääni enää käheä? En ollut näkevinäni koko tyyppiä eilisessä idols-jaksossa? Vai oonko sokea xD
- Hoiloiloi
torlela kirjoitti:
oliko sen käheä-äänisen ääni enää käheä? En ollut näkevinäni koko tyyppiä eilisessä idols-jaksossa? Vai oonko sokea xD
Ajattelin Torlelan(kai kirjoitin oikein?) kanssa ihan samaa..
- Teija...
torlela kirjoitti:
jos jotaki asiaa vastatkaa tähän sähköpostiin..
[email protected]
EI ROSKAPOSTIA
- Harri Veijonen
Taisivat päästä molemmat eli
Pätsiin Ruslana
http://wwnet.fi/users/veijone/
MARKUS PÄTSI VOITTOON
Haastattelu. Toisto vapaa.
KIRKKOIHIN KUULUMATTOMATKIN TUKEVAT
KANSANLIIKETTÄ MARKUS PÄTSIN HYVÄKSI
Kuinka on mahdollista, että kirkkoihin kuulumattomat tukevat Idols 2007 voittajaksi helluntaiseurakunnan jäsentä, Harri Veijonen? Asia käy ilmi jopa ilmoituksestasi paikallislehdessä.
Veijonen: Olen aina ollut sitä mieltä, että paras voittakoon. Olen vieläkin pettynyt joihinkin, jotka eivät uskoneet, että Hanna Pakarisen voittaessa olin hänen ehdoton tukijansa. Saattoi toki silloin hieman olla merkitystä yhteisellä kotiseudulla ja nyt yhteisellä uskolla, mutta mielestäni aikanaan Pakarinen ja nyt Pätsi ovat ylivoimaisia ehdokkaista.
Oletko erityisesti jotakin tai joitakin ehdokkaita vastaan?
Veijonen: Netistä toki löytää jopa homokuvia eräästä ehdokkaasta kera Jone Nikulan kuvan ja tekstin: älkää äänestäkö homoa ja uskista, koska homot ja uskikset kuitenkin antavat äänensä "omilleen" välittämättä miten hyviä laulajia henkilöt ovat.
Niinkuin kyseinen esimerkkikin osoittaa, vaikken siihen linkkiä kerrokaan, todellakin on ihmisiä, jotka antavat äänensä jonkun muun kuin ansioiden perusteella. Puhtaasti ansioiden perusteella en olisi kelpuuttanut jatkoon kyseistä ulkomaista pornotähteä enkä erästä toista, jotka ihmeekseni saivat tuomaristolta ikäänkuin pönkitystä Markus Pätsin kaatamiseksi juuri syistä, että uskiksista idolina ei pidetä. Senhän erityisesti Jone Nikulan esiintyminen paljasti, vaikka mielestäni muilta osin tuomaristo on toiminut moitteettomasti.
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi kerätessäsi kannatusta Markus Pätsille?
Veijonen: Olen kirkkoihin kuulumaton ja voin mielihyvin toimia helluntailaisen Pätsin hyväksi. Mielestäni paras idoli aina ansaitsee kansan tuekseen. Musiikissa koko kansa yleensä onkin varsin asiantuntevaa kunhan toimivat rehellisesti. Olisi varmasti suotavaa, että minunkaan ei annettaisi antaa Pätsille kolmea tekstiviestiä enempää, mutta siihenhän meidän köyhien mahdollisuudet loppuvatkin. Pätsi on paras musiikillisesti, ja sitä että hän on paras muutenkin ei saa katsoa arvosanaa alentavaksi tekijäksi!
Kansakin lienee jo havainnut, että vaikka uskiksilla onkin kinaa uskonasioista niin uskikset ovat silti uskiksia, yhtä, ja tämä Markus Pätsi edelleen yhdistäköön niinkuin toivon ja toimin. - Nalle Puh
Minun suosikkini pääsi jatkoon!
- Luru liru
Eij
- regas
Yks mun kamu tykkää siit jostai Nissest ku se on nii söpö ja se o jutellu sen kaa galsus ja siin ois idoli ainest, sori vaa must se ei oo hyvä...
Ari ja se toine hevari tyyyppi on parhait (Y) se parta :D en muista nimeä- varmaan tarkoitit?
Siihen voisi lisätä vielä Juhan ja Ison Antin ja hevi-Johannan. Tulis tosi hyvä kokoonpano ja viihdyttäisivät Suomea varmaan tosi hyvin.
- Katruli
No jos puhut aidolssista,niin mun lemppari pääsi jatkoon,sen nimi oli varmaan Anne...
- aedsgb
Kyllä pääsi (: Anna on ihan ehdoton ykkönen (:
- Myssy
Anna on kaikkein paras! Se voittaa!!!
- martsus
pääsi en muista kuka se oli se taisi olla se hevi tyyppi se oli paras ja tosi hyvä!!!
- Lahti800
Aivan mahtava ääni Kristianilla ja nuotilleen laulaa, toisin kuin monet.
Pääsee todella matalalle ja mikä mulle oli yllätys, niin myös todella korkealle. Ääni on miehen ja kun stailaavat tukan auki ja siistivät parran niin apua!!! - oldiai
oli söpöin ja paras :)
- mie vaan
musta ari on paras mutta anna varmaan voittaa koska on enemmän idols ainesta
- Kaijuli
anna on paras =)
- nifki
mun suosikki pääs jatkoon kenen suosikki oli se liettualainen? mun ainaki jeeeeeeeeeee!!!!
- koo36
Ari on jatkossa ja pysyy,ehdoton suosikki ja pääsee pitkälle! Aivan mielettömän suloinen ilmestys ja ääni mahtava,sulattaa tällasen vanhuksenkin sydämen:)
- vääräntien kulkija kuule...
...sukkasi home...
- Ihana....
Kyllä pääsi,Ruslanas!
- tuotantoympyrä
Ei päässyt jatkoon :(
Mutta on silti voittaja! Ja hyvin lähellä se oli. - Suskitso
Minähän en näitä suurimpia linssiluteita fanita. Suuri suosikkini tulee tippumaan seuraavassa jaksossa, valitettavasti. Fanitin häntä kyyneliin asti, nyt tuli tällainen kohtalo.
- sekä
Pikku kirka ja joulupukki helvetistä on ainaki messissä.. Hienoa!
- absolution
Anna Abreulla on loistava ääni ja pääsi jatkoon! :) Todellakin finaaliainesta.
- annabellavaan
Anna on paras ! Todellakin finaaliainesta.
- Puh
No Tessa on kyllä aina osannut laulaa,mutta ihan en näin 4 vuoden jälkeen olisi heti osannut tunnistaa samaksi tytöksi! Onnea vaan jatkoon ja toivottavasti siellä parhaimiston joukossa pysyy!
- Katri97
joo! mun suosikki pääs jatkoon! ja mun suosikki on se Ari! viimeks idolssissa tuli toiseks katri ja mun nimi on katri ja mun iskän nimi on ari ja ny jos ari tulee toiseks nii mun iskä ja mää ollaan tavallaan tultu molemmat toiseks idolssissa =D
- jadeka1
Syväanalyysi suosikeistani:
1.Ari
Huikea ääni, persoonallinen. Välillä pieni 'mukahauskuus' ärsyttää, mutta hyvä tyyppi ja kitara taustallaan kuulostaa ihan uskomattomalta, joo olen katsonut kakki Ari kohdat 2382 kertaa. Kun pääsee vetämään oikean biisin korkealta ja kovaa tai sitten vähän hiljempaa, niin on varmasti aivan sanoinkuvailemattoman uskomattoman upea!! Go Ari! Nämä 2 hevimiestä on muuten myös söpöjä yhdessä ;)
2.Ruslanas
Rohkea, ei luovuta. Kantaa itsensä helvetin hienosti, astuu lavalle pää pystyssä ja rohkeasti. Ei välitä mitä muut tekevät vaan on vain oma itsensä, vaikka onkin 'ällö' tyyppi monen mielestä, on sitä silti niin puhtaasti. Menee kohti vaikeita asioita 100km/h. Niin ja jos kattoo netti-tv:stä sen trio esityksen niin Ruslanas jälleen kerran kokoaa itsensä aivan todella hienosti unohdettuaan sanat. Tänään Ruslanas laulaa mahtavasti englannin kielisen laulun, tämä on veikkaukseni, ehkä kolmaskin tuomari alkaa pikkuhiljaa muuttamaan mielensä. Ja who cares about homokuvat? En minä ainakaan.
3.Milja
Persoonallinen mahtava ääni, kun hän esiintyy, vaikuttaa kun hänet ottaisi valtaansa joku 'suurempi voima' :D ja mikä karisma, ja ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärsin Coldplayta kun hän sitä lauloi..youtubesta löytyy lisää miljaa jossa hän soittaa kitaraa ja laulaa, siis mikä tulkitsija. Ja vasta 16-vuotias. Uskon tuomarienkin huomanneen tämän, vaikka sanoivat että ryhmässä ei loistanut.. no ei tietenkään kun ei voinut tosissaan 'esittää' laulua, vaan se vaan laulettiin läpi. Tämä tytön laulu menee suoraan sydämeen.
Tässä 3 suosikkiani. Sympatiapisteet Kristianille ja Iiirolle. - Miljaa
jadeka1 kirjoitti:
Syväanalyysi suosikeistani:
1.Ari
Huikea ääni, persoonallinen. Välillä pieni 'mukahauskuus' ärsyttää, mutta hyvä tyyppi ja kitara taustallaan kuulostaa ihan uskomattomalta, joo olen katsonut kakki Ari kohdat 2382 kertaa. Kun pääsee vetämään oikean biisin korkealta ja kovaa tai sitten vähän hiljempaa, niin on varmasti aivan sanoinkuvailemattoman uskomattoman upea!! Go Ari! Nämä 2 hevimiestä on muuten myös söpöjä yhdessä ;)
2.Ruslanas
Rohkea, ei luovuta. Kantaa itsensä helvetin hienosti, astuu lavalle pää pystyssä ja rohkeasti. Ei välitä mitä muut tekevät vaan on vain oma itsensä, vaikka onkin 'ällö' tyyppi monen mielestä, on sitä silti niin puhtaasti. Menee kohti vaikeita asioita 100km/h. Niin ja jos kattoo netti-tv:stä sen trio esityksen niin Ruslanas jälleen kerran kokoaa itsensä aivan todella hienosti unohdettuaan sanat. Tänään Ruslanas laulaa mahtavasti englannin kielisen laulun, tämä on veikkaukseni, ehkä kolmaskin tuomari alkaa pikkuhiljaa muuttamaan mielensä. Ja who cares about homokuvat? En minä ainakaan.
3.Milja
Persoonallinen mahtava ääni, kun hän esiintyy, vaikuttaa kun hänet ottaisi valtaansa joku 'suurempi voima' :D ja mikä karisma, ja ensimmäistä kertaa elämässäni ymmärsin Coldplayta kun hän sitä lauloi..youtubesta löytyy lisää miljaa jossa hän soittaa kitaraa ja laulaa, siis mikä tulkitsija. Ja vasta 16-vuotias. Uskon tuomarienkin huomanneen tämän, vaikka sanoivat että ryhmässä ei loistanut.. no ei tietenkään kun ei voinut tosissaan 'esittää' laulua, vaan se vaan laulettiin läpi. Tämä tytön laulu menee suoraan sydämeen.
Tässä 3 suosikkiani. Sympatiapisteet Kristianille ja Iiirolle.Joo, en kiinnittänyt Miljaan erityistä huomiota ennen kuin löysin you tubesta sen vetämiä covereita. Tosi huippuja.. käykäähän katsomassa!
http://www.youtube.com/watch?v=gumKBO-a1ac
- Ari on IhQ
Ari on niiiiiiiiiiiiiiiin ihQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ari voittaa! Ja jos ei nii...
Mä en vaa tajuu mix se tuomarit pitää sitä Runalasii mukana! hirvee limanen tyyppi!
Ei se voi voittaa Suomen idolssii ku ei ees osaa Suomee! oon keksiny sille paremman nimenki: L.I.M.A (liettualainen inhotus mahdoton aidolsvoittaja)Kenen mielestä nimi täsmää? - tii-ze
Jee Ari pääsi jatkoon
- DN 38416
Erik Kraemerin olisi pitänyt päästä jatkoon! Se oli ehdoton ässä! Toisaalta olen utelias näkemään miten Russlanasin käy...
- essi
pääsi. Kristiina ja Anna on suosikkejani. Sekä Milja :)
- minnnnnnnn-
Juu pääsi. Kristiina ja Ruslanas :>>
- DaNNiiiiH
Kristiina pääsi
- on,,,
minnnnnnnn- kirjoitti:
Juu pääsi. Kristiina ja Ruslanas :>>
hyvä tyyppi,erottuu joukosta,,,lauluääntäkin löytyy,,itse olen kiinnittänyt huomion aika tukeviin laulajiin,,täytyy todeta että suomalaiset nuoret on pulskia :)"tietysti eihän se lauluääneen vaikuta mutta idolsilla pitäisi olla kaikki ok" myös paino.???
- jämpsästätere
Siinähän se kysymys jo tulikin, vastatkaa jos tiedätte..
- pääsi:)
pääsi seoliaivanparas jase vaaleehiuksinen olikansaivan paras
- musicmaister
Tämänpäiväinen oli tosi jännittävä ja ylläreitä täynnä. Oudointa oli se ettei sanat enää tulleet mieleen laulajapoloilla kun h-hetki koitti. Jännitys liian kova! Yksi mikä aina pistää silmään on Ruslana ja ilmiselvä vastustus jatkoon pääsyssä, mitä toisaalta en ihmettele, mutta laulajan taidot huomioon ottaen mieshän on ilmiö jo sinänsä. Hälle pistäisin viestiä että pidä poika tyylisi ja sinusta tulee suomalaisille oma uusi tähti, sanottiin mitä tahansa. Ihan se ja sama mitä poika on tätä ennen henkensä pitimiksi touhuillut. Poikahan laulaa ja esiintyy kuin enkeli. Hurmaava, erilainen, ansainnut huomion jonka ohjelmassa saa. Saa vanhan mummonkin sydämessä liikahtamaan. Ja toinen on se pitkätukka nuormies, nimi jäi mielestä. Mutta aurinko ei tartu kuulemma hänen ihoonsa ja aamu-unisuus haittasi jonkin verran, mutta persoona on suuri ja erottuu hienosti omalla tyylillään myös. Tytöillä on tasainen taisto edessäpäin ja saisivat kaivaa esiin vielä hieman lisää karsimaa ja omaa tyyliä, joka ei tarkoita heilumista tai määkimistä ekstaasimaisessa hurmostilassa sanoja unohdellen.. ;)
- fani 2007
musicmaister kirjoitti:
Tämänpäiväinen oli tosi jännittävä ja ylläreitä täynnä. Oudointa oli se ettei sanat enää tulleet mieleen laulajapoloilla kun h-hetki koitti. Jännitys liian kova! Yksi mikä aina pistää silmään on Ruslana ja ilmiselvä vastustus jatkoon pääsyssä, mitä toisaalta en ihmettele, mutta laulajan taidot huomioon ottaen mieshän on ilmiö jo sinänsä. Hälle pistäisin viestiä että pidä poika tyylisi ja sinusta tulee suomalaisille oma uusi tähti, sanottiin mitä tahansa. Ihan se ja sama mitä poika on tätä ennen henkensä pitimiksi touhuillut. Poikahan laulaa ja esiintyy kuin enkeli. Hurmaava, erilainen, ansainnut huomion jonka ohjelmassa saa. Saa vanhan mummonkin sydämessä liikahtamaan. Ja toinen on se pitkätukka nuormies, nimi jäi mielestä. Mutta aurinko ei tartu kuulemma hänen ihoonsa ja aamu-unisuus haittasi jonkin verran, mutta persoona on suuri ja erottuu hienosti omalla tyylillään myös. Tytöillä on tasainen taisto edessäpäin ja saisivat kaivaa esiin vielä hieman lisää karsimaa ja omaa tyyliä, joka ei tarkoita heilumista tai määkimistä ekstaasimaisessa hurmostilassa sanoja unohdellen.. ;)
Kyllä se Ruslanas on aivan ilmiömäinen laulaja ihan eri luokkaa kuin muut
- Susseli
Pelkäsin jo ettei suosikkini pääsisi jatkoon mut sitten se kummiskin pääsi. Se oli se aika nuori naislaulaja mut en muista sen nimee. =)
- Kristian voittoon!
Kristian! Hyvä kride! Sillä on mahtava ääni! Tarvitsee tosin stailausta... Mutta nythän sen tunnistaa! Kuunnelkaapa. Jei!! Kride voittoon! Tuttu tyyppi. :D Hauska ja hyvä ääni sekä näyttelijän lahjat! Siinä vasta mies!
- Kuka on Kride?
Kristian voittoon! kirjoitti:
Kristian! Hyvä kride! Sillä on mahtava ääni! Tarvitsee tosin stailausta... Mutta nythän sen tunnistaa! Kuunnelkaapa. Jei!! Kride voittoon! Tuttu tyyppi. :D Hauska ja hyvä ääni sekä näyttelijän lahjat! Siinä vasta mies!
Ei o jääny mieleen. Jeesikääs. Mitä se lauloi? Miltä näytti?
- Kride-fani.
Kuka on Kride? kirjoitti:
Ei o jääny mieleen. Jeesikääs. Mitä se lauloi? Miltä näytti?
Kride eli kristian meurman on se piitkä heppu pitkän letin ja parran kanssa. Hyvä ääni ja kaikki. Pääsi taasen jatkoon. Sen tunnistaa parrasta. Aika usein myös näkyy kamerassa. :D
- Chamillionaire
tottakai pääsi! emilia aarniohan oli tottakai paras!
- pyhtääläinen Jarnon kannattaja
hyvä jarno ollikainen!! mahtavaa! :)))
PYHTÄÄ MAAILMAN KARTALLE!! peruskoulusta asti jo kuunnellut jarnon laulua, ja hyvältä kuulosti jo silloinkin! JARNO FINAALIIN!! - BonitaX
Idols-tuomarit tekivät tosi hyviä valintoja jatkoa varten. On tulossa kiintoisa semifinaali: erilaisia esiintyjiä, erittäin moneen makuun - ja joukossa sekä osaamista että karismaa, tosin ei aina välttämättä samassa paketissa. Sikäli jatkosta tulee varsin jännittävää: saavatko karsimaattiset osaamista lisää ja etenkin esiin ja lisäävätkö jo osaavat (esim. hyväääniset, tulkintaan kykenevät) isoilla estradeilla elementikseen vuorovaikutuksen, joka välittyisi koteihin, katsojille saakka. Mahtavaa nähdä, millaisia fani-ryhmiä muokkautuu ja osallistuu äänestyksiin. Valinnanvaraa ainakin on, kiitos tuomarit!
PS. Ainoa harmittava putoaja kesken pelin oli genderblender Tessa, eikä häntäkään tuomarit hyllyttäneet. - oli loistava
se voittaa
voi permanto, vaikka itkeskelisi kuinka paljon - jokuvaa
joo kyllähä tuo mia pääs jatkoo ja luulen että jopa voi voittaa koko idolsin :) ja toivon sitä
- näkisin näin
Anna on todella hyvä-ääninen ja kehityskelpoinen. Mutta vielä niin nuori ja lapsellinen muuten, että kannattais kotona ja musiikkiopinnoissaan kasvaa vielä muutama vuosi korkoa. Kehittyis ihmisenä. Nykyisellään ei vielä pysty ottamaan vastuuta Idolin elämästä. Oma nuoruus menee hukkaan ja tähti voi palaa todella pahasti loppuun. Itse ei sitä vielä tietenkään tajua.
- vts rulaa!
pääsi, sen verran pitää juuriaan puolustaa, että Sheilaa kannustetaan!
- Vtsaari
Hyvä tietää, onnea Sheilalle.
- yks vaan
Ruslanas oli taas kerran aivan mahtava, paikkasi unohtuneet sanatkin tosi hienosti ja ääni on mitä mahtavin. Ehdoton suosikkini!!!
- Puolestasi jännittänyt
Pikku-Anna, kulta-kutri, sulle onnea toivotan.
- =) jee
no jatkoon pääsi ihmiset väärin perusteluin... jos ei muista sano ja jännittää niin paljon, ulos vaan... ei mitkään silmät tai kaunis hymy tai ulkonäkö yleensäkkään pitäisi olla peruste jatkoon pääsyllee.. ja sitten se ruslan tai mikä lie ei kuuluisi päästä jatkoon.... kaveri ei osaa suomea ja muutenkin ei kauhean idoli tyyppinen hnekilö...
- Temphin
Suosikkini on Ari jolla on kivan kuuloinen ääni.Toivonkin hänen jatkavan finaaliin asti.Jos ei voittoa tule niin silti innolla odotan mitä saa tulevaisuudessa aikaan. Kerrankin muutakin odotettavissa kun pelkkää purkkapoppia!!!
- jtyjkjtdk
samaa mieltä, Ari on ehdottomasti paras ja erottuu edukseen muista! :)
- i am stupid
Ruslanas on paras!!!!!!ehdottomasti....hyvä Asko ja jone ......huono nina.......Ruslanas jatkoo ostan ainakin sen levyjä ja käyn keikoilla........Ja hänestähän tuleee idols voittaja oon ihan varma......SIIS ÄÄNESTÄKÄÄ RUSLANASTA......KIITOS KAMALASTI JOS ÄÄNESTÄTTE.......MINÄ ÄÄNESTÄN......HÄN ON AIVAN IHANA.........HYVÄ RUSLANAS...EI HAITTAA JOS SANAT UNOHTUU....HYVÄ...I LOVE YOU
- Essex Plus
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/nettitvuusi/viihdeohjelmat/idols_2007/fremantlen_materiaali/411879_nettitv.jpg
Ihan seksikäs tyttö. - ari on ihana söpö..
ari on mun suosikki.. hyvä ari-- sit on markus ;) ari on best.. ari voittoon..!!! good ari
- älytöntä
Kuka hemmetti noi pienryhmät oikein valitsee, vai oliko tarkoitus ettei Markus pääse jatkoon. Kaksi kisojen ehdottomasti parasta laulajaa samassa ryhmässä, josta vain toinen voi päästä jatkoon, minkä helvetin takia?? Ja nyt esim tuo ykkös ryhmä on täynnä pelkkiä keskinkertaisuuksia..
- Krisseliini
Ruslanas on ehdottomasti paras musiikillisilta kyvyiltään. Hän on valloittava esiintyjä ja osaa ottaa yleisönsä. Mitä siitä jos ei osaa suomen kieltä. Hän oppii kyllä varmasti niiden laulujen sanat joita jatkossa tarvitsee esittää. Ja idoliahan me halutaan.....siis Ruslanasia. Hyvä Ruslanas älä anna periksi. Olet paras.
- _january
Kyllä mun mielestä tän Suomen Idolsin tulis suomalaisen voittaa. Ja mun suosikit, Ari ja Anna, jatkoss on! Jee... :)
- ruslanas voittoon! <3
kyllä... suosikkini pääsi jatkoon ja se suosikkini on ruslanas
- offy124
Anna Abreu on niin paras hyvä kun pääsi vielä jatkoon KIITOS TUOMARIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Milja on huppuhjuva
Milja laulaa tosi hyvin plus soittaa kitaraakin hyvin. Käykee tubessa kahtoo maijapopin covereita, upeesti vetää...
- Teitsi
Liettualainen olisi saanut jäädä semifinaalista pois. Liian lipevä, niin kuin yksi tuomareista sanoi.
- pieru
Pääsihän ne, hevari poikia täälllä kannustetaan, paljon.
- just me
Johanna Kouvolasta pääs ja ehdoton suosikkini!!!
- Elinau
Anna Abreu ja Ari on lemppareita. Ja se yks Suomen ruotsalainen se joka esiintyy kivasti,ja itkee paljon!
- Idols suosikki
Ari on söpö ja ihana laulaja hän sopisi
IDOLS 2007-VOITTAJAKSI=) - emppus
Kaikki neljä suosikkiani pääsivät jatkoon! ;D ;D Onneks.. Suosikit oli Ari, Kristian, Marina ja Ruslanas. Vähä jännitti siinä vaihteessa ku Jone kerto Kristianille et pääseekö se jatkoon. ;D Eka kerto huonoo palautetta, mut lopuks onneks päästi. ;D ;D
- YksVaan.
Anna pääsi. :) Vaikka ei se eilen kovin hyvin laulanu. Muutenhan sillä on ihan hyvä ääni, vaikka onkin 16.
- I <3 YUP
Ihanaa
- Nikhu
I <3 YUP kirjoitti:
Ihanaa
joo pääs ne kaikki mun suosikit eli kaikki kolme Markusta, Ruslana, ja se oliks sen nimi Anette? nii ja melkei unohtu Ari on myös parhaisiin kuuluva.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1215737- 292090
- 1771922
Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.661094Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101083Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24977- 73967
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24892Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42887Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12755