>>Olen varma,että kukaan ei juokse nopeammin kuin minä!>>->Sehän on mahdotonta>>,sanoi kuningas,>>muutenhan hänen hänen täytyisi olla jo täällä.>>
Lewis Carroll
HYVÄÄ PERJANTAITA.
Logiikkaa
10
404
Vastaukset
Mutta ko oon semmonen filosohvi nainen, niin aloin miettiin kumpi siirtyy nopeammin paikasta A paikkaan B. Linnut vai tuuli?
Tieräks sää vastauksen?
tuulisilipana luokses mä lennän!- nopeammin
koska menee tuulen mukana.
nopeammin kirjoitti:
koska menee tuulen mukana.
Olekkin tasapeli jos, ei tuule, niin linnun siipien alla ei ole "kantoo". lintu puttoo alas ja tuuli leijuu yläilmoissa, tosin paikoillaan!
Pidemmälle kun tätä aatosta viedään niin, lintu putoo ja kuolla kupsahtaa, joten voittaja on taas kerran...tuulisilipa, näi se on, minäkin jottain fysiikan laeista tierän, höh!
:)- sehän lintu
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Olekkin tasapeli jos, ei tuule, niin linnun siipien alla ei ole "kantoo". lintu puttoo alas ja tuuli leijuu yläilmoissa, tosin paikoillaan!
Pidemmälle kun tätä aatosta viedään niin, lintu putoo ja kuolla kupsahtaa, joten voittaja on taas kerran...tuulisilipa, näi se on, minäkin jottain fysiikan laeista tierän, höh!
:)räpyttelee siipiään ja on siis nopeampi. Tuulella ei ole siipiä eikä voi lentää, vain ole ilmojen armoilla
sehän lintu kirjoitti:
räpyttelee siipiään ja on siis nopeampi. Tuulella ei ole siipiä eikä voi lentää, vain ole ilmojen armoilla
Että tuulen paras kaveri on myrsky, ja kun mysky oikein riehaantuu niin, sitä hauskempaa tuulisilipalla on, minä huudan, ulvon ja vaikerran nautinnosta!
Linnut vastaavasti räpistelevät myrkyn kourissa ja uikuttavat surkeeseen ääneen, kauheeta kuunneltavaa!
Et tälleen! :)- myös minä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että tuulen paras kaveri on myrsky, ja kun mysky oikein riehaantuu niin, sitä hauskempaa tuulisilipalla on, minä huudan, ulvon ja vaikerran nautinnosta!
Linnut vastaavasti räpistelevät myrkyn kourissa ja uikuttavat surkeeseen ääneen, kauheeta kuunneltavaa!
Et tälleen! :)joskus ulvon kun on myrsky. mutta silloinhan on lintukin pesässään ja odottaa parempia säitä. Mutta tyynellä ilmalla on taas tuuli pesässään ja lintunen vain lentää. Runoushan voittaa aina fysiikan ja logiikan lait.
Hyvää perjantaita ja mukavia tuulia. myös minä kirjoitti:
joskus ulvon kun on myrsky. mutta silloinhan on lintukin pesässään ja odottaa parempia säitä. Mutta tyynellä ilmalla on taas tuuli pesässään ja lintunen vain lentää. Runoushan voittaa aina fysiikan ja logiikan lait.
Hyvää perjantaita ja mukavia tuulia.Perjantai, viikonpäivistä parhain, mun miälest! :)
- Belarus.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Et tälleen! :)kylvää se myrskyyn niittää!
Vanha sanonta Kalevalan ajoilta.
Vaan oikeassa olet, mikään ei ole hauskempaa kuin päästä myrskyn syleilyyn. Belarus. kirjoitti:
kylvää se myrskyyn niittää!
Vanha sanonta Kalevalan ajoilta.
Vaan oikeassa olet, mikään ei ole hauskempaa kuin päästä myrskyn syleilyyn.Tuon pyryn kanssa!
Myrskyä kaipaan, hetkittäin!
ja ihanaa talviaamua kaikille:) hiukka tökkii ton logiikan kanssa näin aamutuimaan...kaitpa ootta oikeessa. paitti tuuli on kyllä ehottomasti lintuu noppeempi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249