suomi paras

hehe kivaa

Minulla riittävästi euroja voin tehdä ja ostaa mitä haluan.. EIkös ole ihana olotila teidänkinmielestä??

5

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --'

Kaikilla ei ole varaa edes välttämättömyyksiin elämässä, kiitos siitä suomen sosiaalihuollolle! Eikö olekin ihanaa?

• laiskuutta

Vaikka suomen sosiaalihuollon lakipykälien tulkinta onki perseestä. Niin ilmeisesti olet nuori jolle työ ei maistu, työllä pitäisi pääsääntöisesti itsensä elättää ja työtä on nuorille jotka viitsivät jotain tehdä tai opiskella.

• ja ajattelematon
        laiskuutta kirjoitti:

Vaikka suomen sosiaalihuollon lakipykälien tulkinta onki perseestä. Niin ilmeisesti olet nuori jolle työ ei maistu, työllä pitäisi pääsääntöisesti itsensä elättää ja työtä on nuorille jotka viitsivät jotain tehdä tai opiskella.

Minullakin on rahaa, perintöjä on tullut ja perintöjä tulee.
        Mutta koska en ole suurituloinen, en ole ylpeä.

Olen nähnyt senkin,
        vanhempani jäi 1977 maissa eläkkeelle, saivat eläkettä 5300 mk, se oli hyvä eläke, kaupassa tehtiin töitä 2500 mk kuukausipalkalla.

Mutta nyt 30 v kuluttua eläke on alle 1500 €,
        että silleen,

ETTÄ NIINKIN TULEE KÖYHIÄ jos esim. vanhempani olisi aloittanut työläisen palkasta 1800 mk/kk eläke,
        mitä se olisi nyt, noin 750 €.
        ONKO KÖYHÄ vai rikas.

Toiseksi,
        on nähty kuinka moni kuolee tai muuten ei pysty enää suoriutumaan työtaakasta, 45v jälkeen.
        monella on niin vaativa työ että siitä ei selviä, ellei pista perhettä risaiseksi.

Voin sanoa että se mitä luulee 40 vuotiaaseen saakka, ei ole ikuista, vanheneminen tulee nopeaa tahtia,

50v on aikuisen murrosikä sinä olet kokenut ensimmäisen 12-13v kuinka selvisit.

Valitettavasti yli 20 % ei selviä 50 v. yli kunnialla, joko joutuu eroamaan, työttömäksi, tms.
        3-5 % kuolee, 8 % tulee vakava sairaus.

Minun 89/92 v vanhempani ovat päälepäin vielä kuin nykynuoria, silloin kun laittavat farkut jalkaan,
        mutta kun näkisit saunassa,
        itku tulee, niin ovat kauhian näkösiä.

• etketu

Sinäetosaaedeskirjoittaa..

• Semmonen ainakin

Haave, mutta tiedätkö, että se onkin pelkkä AAVE.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      142
      3195
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2981
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1956
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1579
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1000
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä