Minkä tv-sarjan haluaisit tulevan tv:stä?
Itse ainakin haluaisin Bel Airin prinssin takaisin, koska olen aivan hulluna sarjaan. Onneksi SubTv näyttääkin sarjan, mutta en tiedä milloin.
Sarja jonka haluaisit takaisin tv:seen
33
2181
Vastaukset
- sketsisarjat kuten
ilotalo ja viemäri-tv.
- hei hulinaa
ja jatko-osat hui helinää. Ne kun näkis vielä....
- Retku
sekä Alholat!
- passi vai hammas
Syssyn mittaan kuulemma tulossa DVD:lle.
- Nostalgiaa
Haluaisin nähdä lapsuuteni nostalgiset piirrossarjat Jaki ja Nuka, Liisa Ihmemaassa, Tao Tao, Peukaloisen retket ja Tohtori Sykerö.
- näitä
Vuoroin vieraissa
Rimakauhua ja rakkautta
Dallas- R.J.
Jep, Dallas takaisin!
- mölkhö
Rintamäkeläiset ja alkuperäinen Pertsa ja Kilu.
- -24-
Monia, mm. Sinkkuelämää (onneks tulee kesäsin)
- ronjashka
Dynastia takaisin!!!Sitten kanssa Onnenpyörä, Ruutuässä, Napakymppi ja Megavisa :D
- Crocodile Dundee
Paul Hogan on nuoremillekin tuttu Krokotiilimies, mutta kuka muistaa hänen sketsi showtaan. Tuli joskus kauan sitten suomen televisiossa, mutta uusittu sitä ei ole koskaan jostain syystä. Olisi hieno nähdä se uudestaan.
Paul Hogan Show uusintaan kiitos!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Paul_Hogan_Show- dfgdfgdf
Kyllä, Paul Hogan Show eetteriin!
- vm.-87
Sunset Beach olisi kiva nähdä taas Neloselta,en vaan tiedä tuleeko sitä enää,onko Nelkulla oikeuksia enää ko.sarjaan.
Lisäksi olisi hienoa nähdä lapsuusajan piirrettyjä,Matka maailman ympäri 80 päivässä,Tohtori Sykerö,Olipa kerran aika(?),Alfred J.Kwak,Tao tao jne.Sunset Beach lopetettiin Amerikan päässä vuosia sitten, joten Nelonen ei ole syypää sarjan ns. lakkauttamiseen.
Oli myös mun lempparisarja. :)- roona
Sunset Beach ois aivan mahtava nähdä uudestaan :) ihan huippu sarja :)
ja samoin noi piirretyt!!! :)
- skiigge böy
Kummeli on kaikkien aikojen parhain ja hauskin sketsisarja!Ei helvata,kyllä Timo Kahilainen,Heikki Silvennoinen ja Heikki Hela osasivat todellakin hauskuuttaa kansaa 90-luvulla.Olisi taas hienoa nauraa isoleukaiselle Juhalle,Sakulle&Spiidille,Puukon veljesten edesottamuksille ym.!Kummelia ruutuun!
Haluaisin nähdä uusintana 80-90-luvun vaihteessa tulleen Mission Impossible-sarjan. Sarjaan tehtiin tv-elokuva (nimeltään Kultainen käärme tjsp.) joka löytyy meikäläiseltä nauhalta. Sitä olen joskus katsellut kun ikävä sarjaa kohtaan on iskenyt.
John Doe
Tähtiportti
Hynttyyt Yhteen
Kameleontti
Pokka Pitää- Josuli
ja suurinosa onkin lasten/perhe ohjelmia :) Mutta niitä on siis mm. Taotao, Pieni talo preerialla, Peukaloisen retket, Maailman ympäri 80 päivässä, Alfred J. Guack (vai miten se kirjoitetaan).
- joku vaan
Ruusun Aika
Blondi tuli taloon
Ystävämme Charlie
Stefanie
Vuoristolääkäri
Pieni talo Preerialla
Tie Avonleaan
Roseanne
Elämä voittaa
Bill Cosby Show
Ihmeidentekijät
Samaa sukua eri maata
Koti kuntoon
Lastenohjelmista haluaisin uusintaan
Rosvo Rudolf
Alfred J Kwak
TaoTao- joku vaan
Nooan perilliset
Marienhof
Vuoristosairaala
Flipper
Hynttyyt yhteen - roona
joku vaan kirjoitti:
Nooan perilliset
Marienhof
Vuoristosairaala
Flipper
Hynttyyt yhteenmarienhof ois mukava nähä uudestaan..
samoin ois kiva jos joltain kanavalta tulis viä vapaa-painii: raw/smackdown :)
- pentu..
laatupiirrettyjä ei enää tule mistään..
- IHANAA KESÄKSI
JOKA PÄIVÄ JOKU NOISTA JA ONHAN MÖKKIKAUSI PELASTETTU.
- IHANAA KESÄKSI
SIINÄ PARI VIELÄ LISÄÄ.
- hacienda
IHANAA KESÄKSI kirjoitti:
SIINÄ PARI VIELÄ LISÄÄ.
Haluaisin nähdä sarjan paluu eedeniin ja jokilaivan
Onko mahdollista saada joko videona tai dvd:nä.
Tämä olisi minun unelmani. Haluaisin sen suomenkielisenä tekstityksenä.
Terv. Aila
- tihk
Haluun että Blondi tuli taloon näytettäis uusintana! En muista sarjasta paljon mitään ja se olis mukava tuulahdus kammottavalöta 90-luvulta.
Tässähän näitä:
Bones
Pretender
Queer as folk
Carnivale
Näkymätön mies
Son of the Beach
Enkeleitä ja pikku piruja
Touching Evil
Stargate SG-1
Kommissar Rex
John Doe
Fresh prince of Bel Air- -roope-
"Kuuma piiri" oli mainio sarja, se olis kiva nähdä vielä joskus uudestaan
- blackmagictiger
1.Paluu eedeniin
2.lemmenlaiva
3.iskuryhmä
4.spede show 1985-1987
5.vesku show 1988-1991
6.pulttibois 1988-1992
7.manitbois
8.jopetshow
9.okalinnut < thornbirds
10.vastatuuleen < against the wind
- mie jostain
Marienhof olisi TODELLA hauska saada takaisin..
Vielä kun muistas miltä kanavalta se tuli?
Siitä on tollaset 6-8 vuotta kun viimeks näin sen, olin sillon vasta oppinu lukemaan jotenkin niin siitä sarjasta on kyllä ihan kivat muistot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248