PIRKKO JALOVAARA

apua haluava

Onko teillä kellään kokemusta Pirkko Jalovaaran antamasta rukousavusta? Paikan päällä saatu, tai hänelle postissa lähetetty rukouspyyntö.

Oletteko saaneet avun vaivoihinne tai
sairauksiinne?

Toivon vain asiallisia vastauksia, ilkeilijät ja asiasta mitään tietämättömät älkää vaivautuko.

179

22051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni kulkija

      Miksi käännyt Pirkko Jalovaaran puoleen? Hän ei ole Jumala. Kehoitan kääntymään suoraan Jumalan puoleen. Hän on ainoa, joka voi sinua auttaa. Tosin hänen näkemyksensä siitä, mikä on sinulle parasta voi olla tyystin erilainen kuin omasi. Jos lähdet sille linjalle, että lähdet hakemaan apua ihmisiltä joudut huomaamaan, että odotat turhaan. Ihmisten apu kun on kovin olematonta. Käänny vain rohkeasti suoraan Luojasi puoleen. Hän kestää myös kiukuttelusi siitä, jos kaikki ei menekään tahtosi mukaan.

      • apua haluava

        , että hän olisi Jumala.

        Kysyinkin, että onko kukaan teistä saanut apua hänen kauttaan, käsittääkseni hän toimii Jumalan avulla ja hänen kauttaan saatu apu tulee Jumalalta. Joku paremmin hänet tunteva voi korjata jos olen aivan hakoteillä.

        Eikä minulla ole myöskään mitään tarvetta kiukutella Luojaani vastaan. Joskus ihminen on vaan niin loppu, että ei jaksa enää uskoa omiin voimiinsa rukoilla.

        Tällainen väittely on toisaalta täysin hedelmätöntä,mutta ilmeisesti asiallisiin kysymyksiin tällä palstalla ei saa asiallisia vastauksia.


      • viestiketjun aloittaja

        Mitä ilmeisemmin en kysy teiltä yhtään mitään.

        Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, on se sitten tiede tai rukous.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille.


      • seisonut
        viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin en kysy teiltä yhtään mitään.

        Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, on se sitten tiede tai rukous.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille.

        Olin vuosia sitten Nurmijärven kirkossa Juntusen & Jalovaaran käsittelyssä. Pirkko yritti kaikin voimin työntää minua kaatumaan työntämllä otsasta, mutta meikä säilytti tasapainonsa.Sain sentään luvan kautta kiroilla kirkossa, kun veisattiin SAATANA VÄIJYVI JULMANA JUURI...


      • Oli umpikuja

        Jumalalla on monta tapaa järjestää apua tarvitsevalle. Ei aina ole kyse nk. ihmeparantumisesta. Onhan tuo selvää, että, jos joku laite menee rikki, on parasta kääntyä valmistajan puoleen, että se saadaan jälleen kuntoon. Niin se on ihmisenkin kohdalla. Laitevalmistaja on kuitenkin lähes aina järjestänyt huollon ja korjausmahdollisuudet käyttöömme. Niin on Jumalakin. Joskus sitä vain ei tiedä, mitä pitäisi tehdä, kuka auttaisi pulmatilanteessa. Kun kyse on rikkinäisestä ihmisestä, ovat tällaiset auttajat kuin Pirkko Jalovaara todella tarpeellisia. Annahan ajan kulua, tulee se sinunkin kohdallasi elämässäsi umpikuja ja avun tarve, sellainen, jota et osannut odottaa...


      • minä vaan
        Oli umpikuja kirjoitti:

        Jumalalla on monta tapaa järjestää apua tarvitsevalle. Ei aina ole kyse nk. ihmeparantumisesta. Onhan tuo selvää, että, jos joku laite menee rikki, on parasta kääntyä valmistajan puoleen, että se saadaan jälleen kuntoon. Niin se on ihmisenkin kohdalla. Laitevalmistaja on kuitenkin lähes aina järjestänyt huollon ja korjausmahdollisuudet käyttöömme. Niin on Jumalakin. Joskus sitä vain ei tiedä, mitä pitäisi tehdä, kuka auttaisi pulmatilanteessa. Kun kyse on rikkinäisestä ihmisestä, ovat tällaiset auttajat kuin Pirkko Jalovaara todella tarpeellisia. Annahan ajan kulua, tulee se sinunkin kohdallasi elämässäsi umpikuja ja avun tarve, sellainen, jota et osannut odottaa...

        Tässä tuli kiteytettyä monen rikkinäisen ihmisen ajatukset. Kiitos!


      • voi käyttää ketä tahtoo
        Oli umpikuja kirjoitti:

        Jumalalla on monta tapaa järjestää apua tarvitsevalle. Ei aina ole kyse nk. ihmeparantumisesta. Onhan tuo selvää, että, jos joku laite menee rikki, on parasta kääntyä valmistajan puoleen, että se saadaan jälleen kuntoon. Niin se on ihmisenkin kohdalla. Laitevalmistaja on kuitenkin lähes aina järjestänyt huollon ja korjausmahdollisuudet käyttöömme. Niin on Jumalakin. Joskus sitä vain ei tiedä, mitä pitäisi tehdä, kuka auttaisi pulmatilanteessa. Kun kyse on rikkinäisestä ihmisestä, ovat tällaiset auttajat kuin Pirkko Jalovaara todella tarpeellisia. Annahan ajan kulua, tulee se sinunkin kohdallasi elämässäsi umpikuja ja avun tarve, sellainen, jota et osannut odottaa...

        missä tilantessa tahtoo,olemmehan hänen luomiaan!
        mutta tänä päivänä ei ole niin selvää että kaikki on valkoista ja oikeaa JUMALAN RAKKAUTTA ,vaikka ensisilmäyksellä näyttää niin,asiat pitää koetella raamatun valossa koska luopumus JUMALAN tahdosta on jo arkipäivää monessa seurakunnassa.

        Emmehän me ihmiset koskan tule täydeliseksi ja synnittömäksi täällä maanpäällä,juuri siksi meidän onkin turvauduttava hänen joka on täydelinen,eli vapahtajamme JEESUKSEN KRISTUKSEEN.
        siunausta sinullekkin.


      • Juulia

        Tämä on Jeppe sinulle, etkä lukenut kysymystä kunnolla. On se todella ihmeellistä miten ei pystyttä vastaamaan asiallisesti..


      • Rehellinen N

      • seisonut kirjoitti:

        Olin vuosia sitten Nurmijärven kirkossa Juntusen & Jalovaaran käsittelyssä. Pirkko yritti kaikin voimin työntää minua kaatumaan työntämllä otsasta, mutta meikä säilytti tasapainonsa.Sain sentään luvan kautta kiroilla kirkossa, kun veisattiin SAATANA VÄIJYVI JULMANA JUURI...

        En menisi hänelle vaikka olisi minkälainen raamatulla päähän lätkijä.
        Minä osaan myös tuon jipon miten kaadetaan.
        Pirkko on niin itseään täys ja julkisesti ylesöstä kaiken hyödyn repijä, myös taloudellisesti.
        Miksi tarvittaisiin juoksupoikia / tyttöjä. Kun meillä on suora yhteys Jumalaan.


      • Apua saanut
        apua haluava kirjoitti:

        , että hän olisi Jumala.

        Kysyinkin, että onko kukaan teistä saanut apua hänen kauttaan, käsittääkseni hän toimii Jumalan avulla ja hänen kauttaan saatu apu tulee Jumalalta. Joku paremmin hänet tunteva voi korjata jos olen aivan hakoteillä.

        Eikä minulla ole myöskään mitään tarvetta kiukutella Luojaani vastaan. Joskus ihminen on vaan niin loppu, että ei jaksa enää uskoa omiin voimiinsa rukoilla.

        Tällainen väittely on toisaalta täysin hedelmätöntä,mutta ilmeisesti asiallisiin kysymyksiin tällä palstalla ei saa asiallisia vastauksia.

        itse olen kaksi kertaa käynyt...sairastuin syöpään ja ystäväni vei pirkon rukous iltaan kirkkoon...tapahtui niin että tunsin kuinka rukous auttaa ja ihme tapahtui...olen terve nyt...kiitos jumalan...pirkko on vain välikäsi....ja toisen kerran menin kiittämään jumalaa ja pyysin apua samalla vaik tilanteessa olevalle ystävälleni...pirkko rukoili hänen puolestaan ja kun ystävääni olen nähnyt sanoo että nyt kaikki alk olla ok.. voit laittaa rukouspyynnön netin kautta pirkko jalovaaran rukouspalveluun...itse laitoin lapun ja sitten menin pirkolle sanomaan asiaa ja hän halusi rukoilla apua ja kun pyytää...saa apua,joskus menee aikaa ei kaikille heti apu tulee ja täytyy ajatella onko se Jumalan tahto .Apu tulee ylhäältä,mutta joskus tarvitsemme välikäsiä..voit myös mennä tilaisuuksiin.terv Apua saanut kiitollinen JUMALALLE!


      • tienkulkija
        maagikko kirjoitti:

        En menisi hänelle vaikka olisi minkälainen raamatulla päähän lätkijä.
        Minä osaan myös tuon jipon miten kaadetaan.
        Pirkko on niin itseään täys ja julkisesti ylesöstä kaiken hyödyn repijä, myös taloudellisesti.
        Miksi tarvittaisiin juoksupoikia / tyttöjä. Kun meillä on suora yhteys Jumalaan.

        Karismaattisissa liikkeessä

        Sen saa aikaan: Tarkoitus: Mitä tapahtuu:

        Toisen ihmisen kosketus Monia syitä kuitenkin, Kaadutaan taaksepäin
        kättäpäälle paneminen kokea fyysinen, tarvitaan kiinniottaja (t)
        kaatuneista osa teeskentelee, psyykkinen Kaatuneet voivat jäädä
        osa työnnetään nurin, parantuminen, epähienoihin asentoihin ja
        osa kaatuu, saada "hengen"lahjoja, erityisesti naiseten
        syggestion vaikutuksesta, Saada "voitelu" jalkoja peitellään sen vuoksi
        jotkut mystisen "voiman" tehtävään. Toiset joutuvat hurmioon
        vaikutuksesta


        RAAMATUSSA

        Jumalan tai Hänen Tehdä tiettäväksi Kaadutaan eteenpäin
        edustajiensa, Jumalan tahto, kasvot maata kohti
        enkelien ilmestyminen. ilmoituis- (liittyy Laskeudutaan polvilleen
        lähinnä Raamatun maahan.
        ilmoituksen kokoamiseen). Ei kiinniottajia..
        Voimakas Jumalan
        valtasuuruuden, pyhyyden ja
        oman heikkouden, huonouden
        tiedostamiknen.

        Miettikää mihin olette menossa.
        Saatana aina jäljittelee yrittää matkia, kaikkia villitseviä henkiä on liikkeellä, mutta lukekaa Raamattua niin Teitä ei eksytetä. Jumala on ilmoittanut tien se löytyy Jumalan omasta sanasta.


      • tienkulkija
        tienkulkija kirjoitti:

        Karismaattisissa liikkeessä

        Sen saa aikaan: Tarkoitus: Mitä tapahtuu:

        Toisen ihmisen kosketus Monia syitä kuitenkin, Kaadutaan taaksepäin
        kättäpäälle paneminen kokea fyysinen, tarvitaan kiinniottaja (t)
        kaatuneista osa teeskentelee, psyykkinen Kaatuneet voivat jäädä
        osa työnnetään nurin, parantuminen, epähienoihin asentoihin ja
        osa kaatuu, saada "hengen"lahjoja, erityisesti naiseten
        syggestion vaikutuksesta, Saada "voitelu" jalkoja peitellään sen vuoksi
        jotkut mystisen "voiman" tehtävään. Toiset joutuvat hurmioon
        vaikutuksesta


        RAAMATUSSA

        Jumalan tai Hänen Tehdä tiettäväksi Kaadutaan eteenpäin
        edustajiensa, Jumalan tahto, kasvot maata kohti
        enkelien ilmestyminen. ilmoituis- (liittyy Laskeudutaan polvilleen
        lähinnä Raamatun maahan.
        ilmoituksen kokoamiseen). Ei kiinniottajia..
        Voimakas Jumalan
        valtasuuruuden, pyhyyden ja
        oman heikkouden, huonouden
        tiedostamiknen.

        Miettikää mihin olette menossa.
        Saatana aina jäljittelee yrittää matkia, kaikkia villitseviä henkiä on liikkeellä, mutta lukekaa Raamattua niin Teitä ei eksytetä. Jumala on ilmoittanut tien se löytyy Jumalan omasta sanasta.

        Ota selvää, tämän keskustelupalstan ohjelma ei toiminut niinkjuin se olisi pitänyt minun esitykseni mukaisesti, ymmärrettävässä muodossa.
        Siinä asia oli jaoteltu kolmeen osaotsikkoon, ryhmiteltynä rinnakkain.

        Jos joku haluua niin voin kirjoittaa uudelleen, ryhmittelyn alekkain.


      • emmsku
        Oli umpikuja kirjoitti:

        Jumalalla on monta tapaa järjestää apua tarvitsevalle. Ei aina ole kyse nk. ihmeparantumisesta. Onhan tuo selvää, että, jos joku laite menee rikki, on parasta kääntyä valmistajan puoleen, että se saadaan jälleen kuntoon. Niin se on ihmisenkin kohdalla. Laitevalmistaja on kuitenkin lähes aina järjestänyt huollon ja korjausmahdollisuudet käyttöömme. Niin on Jumalakin. Joskus sitä vain ei tiedä, mitä pitäisi tehdä, kuka auttaisi pulmatilanteessa. Kun kyse on rikkinäisestä ihmisestä, ovat tällaiset auttajat kuin Pirkko Jalovaara todella tarpeellisia. Annahan ajan kulua, tulee se sinunkin kohdallasi elämässäsi umpikuja ja avun tarve, sellainen, jota et osannut odottaa...

        tämä on hyvä kertoa me todella tarvitaan jumalaa ja toisiamme


      • Jeesus voi auttaa
        viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin en kysy teiltä yhtään mitään.

        Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, on se sitten tiede tai rukous.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille.

        Jos ajattelee, että Jumala on jumalana olematon, voi olla vaikea hakea apua Jeesukselta, edes Pirkko Jalovaaran välikäsien kautta. Suoraankin Jeesusta voi lähestyä, mutta kirjoitettu on "vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras...(Jaakobin kirje ks.)Toisille JUMALA on antanut parantamisen armolahjan, joillekin vahvan uskon lahjan, kolmansille profetoimisen, neljänsille opettamisen lahjan jne. Nämä lahjat on kuitenkin annettu Jeesuksen nimen kirkastamiseksi, Jumalan kunniaksi, seurakunnan rakentamiseksi. Autuas se, joka uskoo, vaikka ei näe...Emme rukoile ihmistä auttamaan, vaan Jeesusta yhdessä muiden kanssa. Aina ei ole välttämätöntä pyytää Pirkon esirukousta, sillä suoraankin voi lähestyä: "Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua." Entä se apua tarvinnut vanhempi, joka sanoi: "Minä uskon, auta minun epäuskoani". Hän sai avun. Rukous oli vilpitön. Tarvitsemme myös kanssamatkaajiemme esirukouksia..."Missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." Jumala ei kuitenkaan ole rukousautomaatti: Hän voi antaa armonsa parantumiseen, tai hän voi antaa vastauksen odottaa tai kieltää lapseltaan myös hänen pyytämänsä asian. Vaikeaa on joskus rukoilla "tapahtukoon Sinun tahtosi", vaikka se onkin meidän parhaaksemme. Entä onko joku saanut avun Pirkon rukouksen kautta, Jumalan kunniaksi? Niistä kertovat avun saaneiden ihmisten todistukset. Eräskin mies parantui syövästä.


      • JokuJännä
        Rehellinen N kirjoitti:

        Miksi käännyt Pirkko Jalovaaran puoleen?

        Pirkko on samanlainen huijari kuin Benny Hinn
        http://www.youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo&feature=related

        Vaikka tämä on vanha juttu, niin so what! Me emme virallisesti käänny hänen puoleensa. Hän haluaa auttaa meitä. Hän ei ole huijari. Hänellä on myös oma näkökulma jota ei kutsuta huijaamiseksi. Hän auttaa, ei huijaa!!!!!!! Hän rukoilee toisten puolesta, onko se huijaamista? Tuskimpa on!


      • Marjukka Lohjalta .
        maagikko kirjoitti:

        En menisi hänelle vaikka olisi minkälainen raamatulla päähän lätkijä.
        Minä osaan myös tuon jipon miten kaadetaan.
        Pirkko on niin itseään täys ja julkisesti ylesöstä kaiken hyödyn repijä, myös taloudellisesti.
        Miksi tarvittaisiin juoksupoikia / tyttöjä. Kun meillä on suora yhteys Jumalaan.

        Minusta tuntuu ettei tuolla ihmisellä ole suoraayhteyttä Jumalaan .Pirkosta huokuulämmin ihminen jonka kaltainen haluaisin olla , hän jumalan välikätenä rukouksen sanan saattajana tekee arvokasta työtä . Olisi parempi olla hiljaa kuin heittää lokaa ihmisen päälle joka on omistautunut lähimmisen auttamiseen .Kun olen Pirkon rukous illoissa tuleeminulle sanomattoman hyvä olla se lämpö mikä siellä koskettaa on uskomatonta , kiitos Jeesus että minä syntisäkkisi olen päässyt tupakasta eroon ilman rukouksia , en olisi 40 vuoden sauhuttelun jälkeenpystynyt siihen .Pirkolle ja rukous ystäville jumalan siunausta " Jumalan kämmenellä "..................... (tervetuloa Lohjalle


      • Puhutaan vain totta.

        Pienelle kulkijalle vastaus:

        Eikös aloittaja toivonut, että ilkeilijät älkää vastatko???

        Ei aloittaja ole pitänytkään Pirkkoa Jumalana vaan kysyi onko joku saanut avun ja onko rukous toiminut?
        Raamatussa kehoitetaan kantamaan toistensa kuormia ja Raamattu kehoittaa rukoilemaan. Raamattu kertoo, että Jumala antaa palvelijoilleen armolahjoja ja yksi tälläinen on parantamisen armolahja. Ei Pirkko paranna vaan Jumala parantaa, mutta me ihmiset voimme olla palvelemassa Jumalaa. Voimme armolahjojen kautta välittää mm. parantumisen, mutta kukaan ihminen ei silloin paranna vaan Jumala.
        Meitä kehoitetaan Raamatussa tuomaan kaikki murheemme Hänelle tiettäväksi ja jos on joku sellainen jolla on armoitus rukoilla sairaiden puolesta niin se on Raamatullinen.


      • Totuus
        seisonut kirjoitti:

        Olin vuosia sitten Nurmijärven kirkossa Juntusen & Jalovaaran käsittelyssä. Pirkko yritti kaikin voimin työntää minua kaatumaan työntämllä otsasta, mutta meikä säilytti tasapainonsa.Sain sentään luvan kautta kiroilla kirkossa, kun veisattiin SAATANA VÄIJYVI JULMANA JUURI...

        Seisonut nimimerkille vastaus:

        Ikävää, että sinunlaisia on siinnyt. Maailma okisi paljon parempi jos mielisairaita ei olisi.


      • antaa olla..
        Totuus kirjoitti:

        Seisonut nimimerkille vastaus:

        Ikävää, että sinunlaisia on siinnyt. Maailma okisi paljon parempi jos mielisairaita ei olisi.

        Nimim. Totuus. Vastasit nimim. seisonut, juttu on jo monta vuotta vanha ja hän on voinut jo tulla katumukseen sanoistaan, tai sitten ei mutta juttu on kuitenkin vanha ja sanonta siitä että joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.


      • hgu2

        ihan totta mutta uskon että ei ole sellaisesta kyse että häntä jumalana pidämme vaan hänellä on monia armoittetuja jumalan lahjoja joita jumala käytää hänen välityksellä


      • Make 73
        Rehellinen N kirjoitti:

        Miksi käännyt Pirkko Jalovaaran puoleen?

        Pirkko on samanlainen huijari kuin Benny Hinn
        http://www.youtube.com/watch?v=upM4fe1-4Uo&feature=related

        On kaksi samanlaista huijaria. Benny Hinn myönsi eräässä TV ohjelmassa että ei hän ole parantanut ketään. Ei ole yhtäkään lääketieteen vahvistamaa paranumistapausta. Vanhat höyrypää mummot kuvittelevat kolotuksiaan ja sitten kun Pirkko rukoilee, niin olemattomat sairaudet muka parantuvat. Näille ihmisille kelpaa ne suuret rahasummat joita mummelit vähistään heille lahjoittavat. On sitten kiva matkustella ympäri maailma ja Israelissa, toisten lajoitus rahoilla. Uskomatonta tyhmyyttä ihmisiltä. Jumala ei tarvitse muita välikäsiä kuin JEESUKSEN. Jeesus on ainoa tie ikuiseen elämään, rukoilkaa Häntä. "Minä olen tie ja totuus"


      • mielisairas1
        Totuus kirjoitti:

        Seisonut nimimerkille vastaus:

        Ikävää, että sinunlaisia on siinnyt. Maailma okisi paljon parempi jos mielisairaita ei olisi.

        Aika töykeästi puhut.. Onko mielisairaista sinun mielestäsi enemmän haittaa kuin uskontojen aiheuttamista sodista? Ja eikö jumala ole muutaman muunkin källin tehnyt luodessaan 7pvässä maapallon? Aikamoisella kiireellä pisteli näinkin ison paketin kasaan..


      • irkkuli1
        seisonut kirjoitti:

        Olin vuosia sitten Nurmijärven kirkossa Juntusen & Jalovaaran käsittelyssä. Pirkko yritti kaikin voimin työntää minua kaatumaan työntämllä otsasta, mutta meikä säilytti tasapainonsa.Sain sentään luvan kautta kiroilla kirkossa, kun veisattiin SAATANA VÄIJYVI JULMANA JUURI...

        2007 kirjoittanut Pirkon kaatoapu. Uskallan epäillä sanomaasi, että Pirkko olisi sinua väkisin yrittänyt työntää nurin. Olen käynnyt useamman kun yhden kerran hänen kokouksessaan, enkä ole koskaan nähnyt hänen työntävän kumoon saatikka yrittää työntää. Ja vihjaus että luvan kanssa kiroilla sait kirkossa ja virsi esimerkkinä. Koskettakoon Pyhä Henki sinua ja antakoon sinulle ilmestyksen niin et olisi noin pilkallinen. Kuka on sinua satuttanut noin kovin?


      • Tie on kaita

        Ei ole ihminen Jumala. Jumala kuitenkin haluaa, että ihmiset rukoilevat toisten puolesta ja toistensa kanssa apua ongelmiinsa.
        Ei Pirkko Jalovaara ole kirkon tai seurakuntien ongelma. Hän on uskovainen ihminen, joka on saanut tietynlaisen armolahjan. Hän käyttää sitä joskus erittäin hyvin, joskus menee vähän liioitteluksi, kuten esitetyssä Kallion kirkon tapauksessa.
        Suurempi ongelma on käyttää seurakunnissa täysin uskomattomia, uskosta piittaamattomia ja jopa uskon kieltäjiä esimerkiksi joulukonserttien pitäjinä. Joulun alla kirkkoihin tuppautuvat kaikenmaailman iskelmälaulajat pitämään maksullisia niinsanottuja konsertteja. Kirkkoon pääsy pitäisi olla aina vapaa kaikista pääsymaksuista. Jos joku haluaa antaa jotain niin kolehti seurakunnan hyväksi on sitä varten. Poistaisin kirkkokonserttien esiintyjien listoilta kaikki juopot iskelmälaulajat ja näyttelijät, homolaulajat, ja kaikki julkisesti syntistä elämää viettävät.


      • välillinen välittäjä
        maagikko kirjoitti:

        En menisi hänelle vaikka olisi minkälainen raamatulla päähän lätkijä.
        Minä osaan myös tuon jipon miten kaadetaan.
        Pirkko on niin itseään täys ja julkisesti ylesöstä kaiken hyödyn repijä, myös taloudellisesti.
        Miksi tarvittaisiin juoksupoikia / tyttöjä. Kun meillä on suora yhteys Jumalaan.

        Oli kova synnintunto. Rukoilin anteeksiantoa. Halusin vain pelastusta. Kerroin P.J: lle, että haluan, että saan anteeksi. En oikein kuullut, mitä hän sanoi. Kosketti otsaani, toisenkin kerran ja yritti lopulta tönäistä minut kaatumaan. Kun en kaatunut, siirtyi seuraavaan ja jätti minut kokonaan huomiotta. Kauniisti kuitenkin kertoo tv seiskalla, että haluaa vain auttaa. Olen itse ns. selvänäkijä ja eräs asiakkaani kertoi muutama vuosi sitten, että P. J tuhosi hänen parisuhteensa. En tiedä, onko PJ lammas susien vaatteissa vai oikea Jumalan lähtettiläs. Raumalla kohtasin hänet , eikä mikään muuttunut. Toiset kaatuivat, mutta minusta ei tuntunut miltään. Kuitenkin uskon että Jumala käyttää häntä. Ehkä PJ on tehnyt jotain Jumalan tahtoa vastaan ja siksi nämä vastoinkäymiset. Ja siitä loukkaantumisesta sanoisin, että päätä antaa anteeksi. Sinun sielusi on kovalla koetuksella, mutta jätä asia Jumalan huomaan.Jumala on, Jeesus on ja Pyhä Henki on Älä menetä uskoasi! Tämä on vain Jumalan sinulle tarkoitettu testi. Roiku siinä Pirkko,äläkä päästä irti.,


      • who knows?
        viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Mitä ilmeisemmin en kysy teiltä yhtään mitään.

        Jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi, on se sitten tiede tai rukous.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille.

        Eiköhän paras tapa ole mennä itse ainakin kerran paikan päälle, mutta etsimään tosiaan ensisijaisesti Herraa Jeesusta ja Hänen voimaansa. Pirkolla saattaa olla parantamisen armoitus,vaikken henk.koht. mitään apua ole kokenutkaan hänen kauttaan saaneeni. Herra koskettaa ketä tahtoo ja miten tahtoo, niin se vain menee..Toiset ovat todistaneet jotain apua saaneens,mutta on myös heitä jotka eivät ole saaneet mitään muuta kuin menoja lompakkoonsa..Mene ja tiedä!


      • mesmerismiä!!
        who knows? kirjoitti:

        Eiköhän paras tapa ole mennä itse ainakin kerran paikan päälle, mutta etsimään tosiaan ensisijaisesti Herraa Jeesusta ja Hänen voimaansa. Pirkolla saattaa olla parantamisen armoitus,vaikken henk.koht. mitään apua ole kokenutkaan hänen kauttaan saaneeni. Herra koskettaa ketä tahtoo ja miten tahtoo, niin se vain menee..Toiset ovat todistaneet jotain apua saaneens,mutta on myös heitä jotka eivät ole saaneet mitään muuta kuin menoja lompakkoonsa..Mene ja tiedä!

        Kaikki "apu" ei ole Jumalasta. PJ harrastaa noituutta, okkultismia. Jumala voi tietenkin parantaa, mutta ennenkaikkea pelastaa ihmisen ikuiselta kadotukselta. Moni eksyy näihin Jalovaaran kaltaisiin. Moni parantunut/muun maallisen avun saanut ei ole ollut enään kiinnostunut uskosta/uskoontulosta ja pelastuksesta. Heille on riittänyt että on saanut avun maallisissa asioissa. Kyllä Jumala auttaa myös maallisissa, mutta koettelee kunkin sydäntä monin tavoin.

        Niin, tämä raha... se on kummasti näyttelemässä tärkeää roolia näillä huijareilla ja eksyttäjillä. "Älkää juosko heidän perässään". "Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa..."


      • Tuula Anneberg
        apua haluava kirjoitti:

        , että hän olisi Jumala.

        Kysyinkin, että onko kukaan teistä saanut apua hänen kauttaan, käsittääkseni hän toimii Jumalan avulla ja hänen kauttaan saatu apu tulee Jumalalta. Joku paremmin hänet tunteva voi korjata jos olen aivan hakoteillä.

        Eikä minulla ole myöskään mitään tarvetta kiukutella Luojaani vastaan. Joskus ihminen on vaan niin loppu, että ei jaksa enää uskoa omiin voimiinsa rukoilla.

        Tällainen väittely on toisaalta täysin hedelmätöntä,mutta ilmeisesti asiallisiin kysymyksiin tällä palstalla ei saa asiallisia vastauksia.

        Hei,olen ollut monta kertaa hänen rukousilloissaan. Uskonelämäni heräsi horroksestaan. Sairauteni ovat parantuneet ja sain pyhän hengen lahjan. Tätä ei ole kirkossa tapahtunut aijemmin.. Odotan häntä takaisin. Demoneista olis voinut antaa vain muistutuksen. Rahavirrat ovat liioittelua. Täytyyhän näin tärkeän työn jatkua. Itse olen antanut vain pieniä summia,kukin harkintansa mukaan. Mitään rahoja ei ole pyydetty. Kirjoja olen ostanut hyvin edullisella hinnalla.Rukoilen,että Jumala antaisi hänet takaisin. Hän on valovoimainen,suorasukainen karjalainen. Tekevälle sattuu.


      • Ollaan avuksi
        Tuula Anneberg kirjoitti:

        Hei,olen ollut monta kertaa hänen rukousilloissaan. Uskonelämäni heräsi horroksestaan. Sairauteni ovat parantuneet ja sain pyhän hengen lahjan. Tätä ei ole kirkossa tapahtunut aijemmin.. Odotan häntä takaisin. Demoneista olis voinut antaa vain muistutuksen. Rahavirrat ovat liioittelua. Täytyyhän näin tärkeän työn jatkua. Itse olen antanut vain pieniä summia,kukin harkintansa mukaan. Mitään rahoja ei ole pyydetty. Kirjoja olen ostanut hyvin edullisella hinnalla.Rukoilen,että Jumala antaisi hänet takaisin. Hän on valovoimainen,suorasukainen karjalainen. Tekevälle sattuu.

        Olen aivan samaa mieltä. Pirkko on ymmärretty väärin ja hänen tekonsa vääristetty.Tavallisen, aejessa kiinni olevan ihmisen on äärettömän vaikea ymmärtää että demoneja eli pahoja henkiä on olemassa ja juuri niiden vaikutuksesta me toimimme julmasti ja itsekkäästi. Pirkolle on selkeästi annettu kyky ajaa pahoja henkiä pois. Hän toimii Jumalan apuna ja välikätenä ja me kaikki tarvitsemme esirukoilijoita kaikkiin mahdollisiin ongelmiimme. Jos joku ei usko,-kokeile :)


      • Anonyymi
        apua haluava kirjoitti:

        , että hän olisi Jumala.

        Kysyinkin, että onko kukaan teistä saanut apua hänen kauttaan, käsittääkseni hän toimii Jumalan avulla ja hänen kauttaan saatu apu tulee Jumalalta. Joku paremmin hänet tunteva voi korjata jos olen aivan hakoteillä.

        Eikä minulla ole myöskään mitään tarvetta kiukutella Luojaani vastaan. Joskus ihminen on vaan niin loppu, että ei jaksa enää uskoa omiin voimiinsa rukoilla.

        Tällainen väittely on toisaalta täysin hedelmätöntä,mutta ilmeisesti asiallisiin kysymyksiin tällä palstalla ei saa asiallisia vastauksia.

        Minä olen olen saanut avun Jumala on partanut hänen kauttaan Pirkolla on parantamisen armolahjat.Ja tiedän useita jotka ovat parantuneet Pirkon rukouksen kautta.


      • Anonyymi
        seisonut kirjoitti:

        Olin vuosia sitten Nurmijärven kirkossa Juntusen & Jalovaaran käsittelyssä. Pirkko yritti kaikin voimin työntää minua kaatumaan työntämllä otsasta, mutta meikä säilytti tasapainonsa.Sain sentään luvan kautta kiroilla kirkossa, kun veisattiin SAATANA VÄIJYVI JULMANA JUURI...

        Hyi Sinua valehtelija joudut viimeisellä tuomiolla vastaamaan valheesta siellä.Tuo ei ole totta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi Sinua valehtelija joudut viimeisellä tuomiolla vastaamaan valheesta siellä.Tuo ei ole totta,

        Nyt on sillä tavalla että minä todistan Pirkon kokouksessa kahdesti kaadettuna, että jotain on mitä ei ihmismieli voi ymmärtää.
        Olin epäilijä, tiesin mitä odottaa. Ajattelin hänen tullessa kohdalleni rukoilemaan, että minä en ainakaan anna itsesuggestiolle valtaa, enkä kaadu. Yritin pysyä vahvana, mutta Pirkon kosketus pudotti minut kanveesiin. Olin aivan ymmällä, se on sittenkin aito asia.
        Jokin voima on olemassa joka vaikuttaa hänen kauttansa. En voi epäillä enää, olen kokenut sen ja nähnyt monien vanhusten kaatuvan voimasta.
        En ole fanaatikko, enkä ole todistellut tästä missään tilaisuuksissa. En usko todisteluihin.
        Kuten minuakaan ei tarvitse uskoa. Kerroin vain mitä sain kokea.
        Kaikille epäilijöille sanon että epäilkää aivan vapaasti, ei vaikuta mihinkään. Mutta jos on epäilys olemassa, niin olette varmasti tervetulleita kokemaan sen ihan itse.


      • Anonyymi

        OLETKO TIETOINEN ETTÄ PIRKOLLA ONJUMALAN ANTAMA ARMOLAHJA PARANTAA JOS HÄNELTÄ SITÄ PYYTÄÄ JEESUKSEN NIMESSÄ OLEN ONNEKAS JEESUS ON PARANTANUT MINUT 74 VUOTIAS MIES JOESUUSTA MINULLA OLISI VIELÄ UUSI PYYNTÖ JUMALLE JA KIITOS AIEMMASTA PARANTUMISESTA,
        .JUMALA NÄKEE VAIVANI. KIITOS.


    • etsimässä,,

      Hei, kysymys jonka esität on lukemattomien ihmisten mielessä.

      olen nähnyt ,,että JOTAKIN voi tapahtua näissä rukous tilausuksissa,, erällä läheisellä oli välilevyn pullistuma,joka helpottui vähäksi aikaa,mutta kipu palasi vähän ajan kuluttua .

      On vaikea arvioida mikä on mistäkin,eli tarkoitan nyt onko apu JUMALASTA,tai jotakin muuta,jos vertamme näitä parannus asioita esimerksi raamatun valossa ,aika äkkiä huomamme että ihmisiä EI parannu niinkun JEESUS PARANSI.

      Suurin osa palaa takaisin hänen käsien alta samat vaivat mukanaan , vaikka olisivatkin kaatuneet,mikä tekee asiasta ihmelisen,miksi pyhä henki kaataa mutta ei paranna?? ei ainakaan välittömästi niinkun JEESUS rukoili .

      Kysymys merkkejä on paljon ,jos olet lukenut hänen kirjojaan ,niin huomat seuravaa,kaikki tuntuu niin selvältä ja ihanalta,kun näet hänet rukous tilantessa, on van ihmelinen kiire saada ihmiset alttarille kaadettavaksi ja myös kolehdin hän tahtoo saada .

      Jokin ei täsmää siinä kuvassa minkä hän itsestään antaa ja mistä hän puhuu,hän puhuu paljon JUMALSTA ja miten hän lupaa parantaa meidät, mutta ei siitä että sama raamattu josta hän ottaa nuo sanat,puhuu jopa enemmän synnistä ja siitä että vain JEESUS on lääke siihen.

      luin rivien välistä tuossa kun katsoin muita kirjoituksiasi,että olet väsynyt tai on joitakin murheita, ymmärrän hyvin että etsit apua, niin olen itsekkin tehnyt.

      kehotan sinua koetteleman kirjoitukseni raamatun valossa ja tekemään omat johtopäätöksesi, tässä
      linkki erän ihmisen kirjoituksiin joka on ollut tekemisissä kaatamisen kanssa,linkki kerto nokia missiosta, mutta jos tutkit tarkemmin asioita huomat ,,henki on sama,,.

      Itse olen tullut siihen tulokseen että jos tarvitsen apua johonkin hätän missä en itse enä jaksa pyydän ystäviä rukoilemaan puolestani ja jos niin kävisi että todella vakavasti sairastuisin pyytäsin pappia tai joitakin uskovia veljiä tai sisaria voitelemaan minut öljyllä,tasan niinkun raamattu kehottaa,JEESUS ON YHTÄ LÄHELLÄ SINUA JA MINUA KUN JOTAKIN MUUTA IHMISTÄ.

      tässä linkki, koettele tämäkin raamatun valossa.

      http://koti.mbnet.fi/hulk/lainaukset/karis_nieminen.html

      muistan sinua rukouksin!siunausta sinulle.

      • niin se on

        ... monisanaisia ovat nämä uskovaisten tekstit? Eihän niitä jaksa lukea pirukaan, puhumattakaan jumalalsta. Muistakaa, että lyhyesti virsi kaunis.


      • rukoileva jussi
        niin se on kirjoitti:

        ... monisanaisia ovat nämä uskovaisten tekstit? Eihän niitä jaksa lukea pirukaan, puhumattakaan jumalalsta. Muistakaa, että lyhyesti virsi kaunis.

        Parantumisihmeistä todistuksia Pirkko Jalovaaran
        palvelustehtävässä voi lukea seuraavasta linkistä
        http://www.rukousystavat.fi/mparan.html


      • hölynpölyyn
        rukoileva jussi kirjoitti:

        Parantumisihmeistä todistuksia Pirkko Jalovaaran
        palvelustehtävässä voi lukea seuraavasta linkistä
        http://www.rukousystavat.fi/mparan.html

        Lääkärintodistuksia parantumisista ei ole esitetty. Parantua voi muutenkin. Jalovaaralla ei mitään tekemistä. Hurmoksessa olevat ihmiset eivät ymmärrä. Valhetta ja vahingoittaa ihmistä. Suosittelen järjen käyttöä


      • moneen kertaan
        rukoileva jussi kirjoitti:

        Parantumisihmeistä todistuksia Pirkko Jalovaaran
        palvelustehtävässä voi lukea seuraavasta linkistä
        http://www.rukousystavat.fi/mparan.html

        hei, asia on van niin että kun seiso rukous jonossa ja näkee ihmisten tulevan takaisin keppeineen ,rullatuolineen, niin herää suuri epäilys että kysessä on valhe.

        kun jeesus paransi, ihmiset paranivat vaivoistaan heti ,näin raamattu kertoo meille ,miksi siis ei näin tapahdu kun pirkko rukoilee ihmisten puolesta ,miksi tuntuu olevan vaan muutamia jotka parantuu ja nekin hitasti ylensä .

        olen lukenut näitä kirjoja jotka pirkko,sekä muut vastavat esi rukoilijat ovat kirjoittaneet, kaikissa on sama piire,,paranet kun uskot ,,käytännössä tämä tarkoitta, paranet kun MINÄ rukoilen puolestasi.

        annetaan semmonen mieli kuva että JUMALA ei paranna muutakun tiettyjen käsien kautta,sitä ei sanota suoran mutta semmonen mielikuva rakennetaan kaikkien kuulioden sydämiin,niinpä monet kulkevat vuosi tolkulla näissä kokouksissa ,vähän niin kun se rampa mies joka ei ehtinyt alas betsedan altasen.

        5 Siellä oli mies, joka oli sairastanut kolmekymmentäkahdeksan vuotta. 6 Jeesus näki hänet siellä makaamassa vuodematolla ja tiesi, että hän oli jo pitkään ollut sairas. Jeesus kysyi: "Tahdotko tulla terveeksi?" 7 Sairas vastasi: "Herra, minulla ei ole ketään, joka auttaisi minut altaaseen, kun vesi kuohahtaa. Aina kun yritän sinne, joku toinen ehtii ennen minua." 8 Jeesus sanoi hänelle: "Nouse, ota vuoteesi ja kävele." 9 Mies tuli heti terveeksi, otti vuoteensa ja käveli.

        olisihan se mahtavaa ja ihanaa jos näin todella tapahuisi kun pirkko ja muut vastavat rukoilee, syy sihen että näin ei ole on ehkä jossakin syvemällä,ei ole koeteltu missä voima parantamisen tulee niinpä voima onkin heikkoa ja van tilapäisesti parantavaa,ihmisille palaa kivut ja sairaudet melkein heti, moni kertookin kun on istunut jonkin aikaa kirkonpenkissä kaatumisen jälkeen ,että kipu on palannut mutta eivät kehtaa tunustaa sitä siinä tilantessa koska tuntevat itsensä nöyryytetyksi.

        uskon että JUMALA parantaa edelleen ,mutta se tapahtuu paljon vaatimattomasti kun missän hurma kokuksessa ,se tapahtuu ristin juurella missä pyydetän syntejä anteksi,ja annetan ne hänelle joka ottanut päällensä.
        JEESUS tuli ennen kaikkea syntisten vuoksi mailmaan,ei ihmeitä tekemään van pelastamaan meidät ikuiselta kadotukselta ,kun otamme tämän asian sydämemme voimme myös pyytä paranemista hänen nimessään.


      • harhasi
        moneen kertaan kirjoitti:

        hei, asia on van niin että kun seiso rukous jonossa ja näkee ihmisten tulevan takaisin keppeineen ,rullatuolineen, niin herää suuri epäilys että kysessä on valhe.

        kun jeesus paransi, ihmiset paranivat vaivoistaan heti ,näin raamattu kertoo meille ,miksi siis ei näin tapahdu kun pirkko rukoilee ihmisten puolesta ,miksi tuntuu olevan vaan muutamia jotka parantuu ja nekin hitasti ylensä .

        olen lukenut näitä kirjoja jotka pirkko,sekä muut vastavat esi rukoilijat ovat kirjoittaneet, kaikissa on sama piire,,paranet kun uskot ,,käytännössä tämä tarkoitta, paranet kun MINÄ rukoilen puolestasi.

        annetaan semmonen mieli kuva että JUMALA ei paranna muutakun tiettyjen käsien kautta,sitä ei sanota suoran mutta semmonen mielikuva rakennetaan kaikkien kuulioden sydämiin,niinpä monet kulkevat vuosi tolkulla näissä kokouksissa ,vähän niin kun se rampa mies joka ei ehtinyt alas betsedan altasen.

        5 Siellä oli mies, joka oli sairastanut kolmekymmentäkahdeksan vuotta. 6 Jeesus näki hänet siellä makaamassa vuodematolla ja tiesi, että hän oli jo pitkään ollut sairas. Jeesus kysyi: "Tahdotko tulla terveeksi?" 7 Sairas vastasi: "Herra, minulla ei ole ketään, joka auttaisi minut altaaseen, kun vesi kuohahtaa. Aina kun yritän sinne, joku toinen ehtii ennen minua." 8 Jeesus sanoi hänelle: "Nouse, ota vuoteesi ja kävele." 9 Mies tuli heti terveeksi, otti vuoteensa ja käveli.

        olisihan se mahtavaa ja ihanaa jos näin todella tapahuisi kun pirkko ja muut vastavat rukoilee, syy sihen että näin ei ole on ehkä jossakin syvemällä,ei ole koeteltu missä voima parantamisen tulee niinpä voima onkin heikkoa ja van tilapäisesti parantavaa,ihmisille palaa kivut ja sairaudet melkein heti, moni kertookin kun on istunut jonkin aikaa kirkonpenkissä kaatumisen jälkeen ,että kipu on palannut mutta eivät kehtaa tunustaa sitä siinä tilantessa koska tuntevat itsensä nöyryytetyksi.

        uskon että JUMALA parantaa edelleen ,mutta se tapahtuu paljon vaatimattomasti kun missän hurma kokuksessa ,se tapahtuu ristin juurella missä pyydetän syntejä anteksi,ja annetan ne hänelle joka ottanut päällensä.
        JEESUS tuli ennen kaikkea syntisten vuoksi mailmaan,ei ihmeitä tekemään van pelastamaan meidät ikuiselta kadotukselta ,kun otamme tämän asian sydämemme voimme myös pyytä paranemista hänen nimessään.

        Täyttä taikauskoa. Ihmisen mielikuvitusta. Lääkäri voi sinut parantaa. Koskahan tuohon sairauteesi kehitetään hyvä lääke.


      • sinun,,
        harhasi kirjoitti:

        Täyttä taikauskoa. Ihmisen mielikuvitusta. Lääkäri voi sinut parantaa. Koskahan tuohon sairauteesi kehitetään hyvä lääke.

        pointtisi,tässä asiassa ?
        käykö tosiasioitten valoon tuominen liian vaikeaksi??


      • AIDOSTI USKOVA
        hölynpölyyn kirjoitti:

        Lääkärintodistuksia parantumisista ei ole esitetty. Parantua voi muutenkin. Jalovaaralla ei mitään tekemistä. Hurmoksessa olevat ihmiset eivät ymmärrä. Valhetta ja vahingoittaa ihmistä. Suosittelen järjen käyttöä

        TÄSSÄ KAIKILLE LINKKI,JOSTA LÖYTYY PIRKKO JALOVAARAN RUKOUSKOKOUS JAKSOJA JOISSA ON HAASTATELTAVIA JA MYÖS TODISTETTU ASIOITA LÄÄKÄRIEN LAUSUNNOISSA !

        http://vod.tv7.fi/vod/


      • tn13
        harhasi kirjoitti:

        Täyttä taikauskoa. Ihmisen mielikuvitusta. Lääkäri voi sinut parantaa. Koskahan tuohon sairauteesi kehitetään hyvä lääke.

        joo kyllä lääkäritkin parantaa mutta jumala kyllä näytää hyvin selvästi hänen palvelioileen taataksensa heidän uskon lujittamista ja siihen millä lailla uskomme jumalan tekoon ei kannata epäillä jumalan tekemisiä


      • Faktaa, faktaa...
        tn13 kirjoitti:

        joo kyllä lääkäritkin parantaa mutta jumala kyllä näytää hyvin selvästi hänen palvelioileen taataksensa heidän uskon lujittamista ja siihen millä lailla uskomme jumalan tekoon ei kannata epäillä jumalan tekemisiä

        Kysyppä tuolta Pirkon mieheltä jos rukoukset auttavat ja pelastavat henkiä? Ai niin, ei taida onnistua kun otti ja kuoli rukouksista huolimatta.... Taikka sitten kyseessä vain ei ollut jumalan palvelija...


      • irkkuli1
        harhasi kirjoitti:

        Täyttä taikauskoa. Ihmisen mielikuvitusta. Lääkäri voi sinut parantaa. Koskahan tuohon sairauteesi kehitetään hyvä lääke.

        harhasi. Lääkäritkin ovat saaneet viisauden Jumalalta. Ilman Jumalaa heistä ei olisi hyötyä kenellekkään. Jos Jumala ei anna ymmärrystä ihmiselle, ittessään ei olla yhtikäs mittää ja on turhaa edes yrittää mitään. Tulet viellä huomaamaan elämäsi aikana, että toisen pilkka käy usein omaan nilkkaan.


      • Harhaako?
        harhasi kirjoitti:

        Täyttä taikauskoa. Ihmisen mielikuvitusta. Lääkäri voi sinut parantaa. Koskahan tuohon sairauteesi kehitetään hyvä lääke.

        "Lääkäri voi sinut parantaa"
        Vakuutuslääkärit ovat erityisen taitavia toteamaan ihmeellisiä parantumisia.


      • Anonyymi
        AIDOSTI USKOVA kirjoitti:

        TÄSSÄ KAIKILLE LINKKI,JOSTA LÖYTYY PIRKKO JALOVAARAN RUKOUSKOKOUS JAKSOJA JOISSA ON HAASTATELTAVIA JA MYÖS TODISTETTU ASIOITA LÄÄKÄRIEN LAUSUNNOISSA !

        http://vod.tv7.fi/vod/

        Pirkko Jalovaara ei ole lääkäri. Eikä hänestä koskaan tule lääkäriä. Hän on evankelista joka julistaa ja rukoilee sairaiden edestä.
        Ei hän voi parantaa ketään, Jumala yksin parantaa. Ja hän tekee sen, ei tiedä kukaan, ei edes Pirkko, kuka paranee, mistä ja miten.
        Tässä on aivan sama tilanne kuin oli Jeesuksen aikana. Ihmiset purnasivat hänelle että miksi et paranna kaikkia jos kerran pystyy. Ei hän pystynytkään, mutta Jumala pystyi, joka toimi hänen kauttansa.
        Ihminen ei ole milloinkaan tyytyväinen.
        Pirkonkin pitäisi parantaa kaikki sairaat suorassa lähetyksessä mtv 3 studiossa. Jos ei hän siihen pysty, hän on huijari. Näin ihmiset ajattelevat.
        Ei lääkäritkään kaikkia paranna vaikka ovat sen alan ihmisiä. Ei heitäkään kukaan kivitä jos ei potilas paranekaan.
        Sanon vielä kerran. Pirkko on sanan julistaja, hän ei ole lääkäri. Älköön kukaan häneltä muuta vaatiko. Jos joku saa avun hänen kauttansa, sehän on vain hyvä asia.


    • viestiketjun aloittaja

      ...tuo täysin hedelmätön väittely keskenänne lääketiede tai rukousapu.

      Niistä on varmaan apua kaikille, toisille toisesta, toiselle taas toisesta, ja joillekin jopa molemmista.

      Ilmeisesti tämä on tulenarka ja tunteita kuohuttava asia.
      Eri keinoilla parantuneet eivät taida näillä sivuilla paljoakaan pyöriä.

      Kaikille vastaajille:
      eihän sitä lopullista totuutta tästä elämästä tiedä kukaan, kaikki on vaan arvelua ja niin kauan, kun jokainen puolustaa omaa näkemystään hampaat irvessä ei mikään tule muuttumaan tällä pallolla.

      Olkaamme edes hieman suvaitsevaisempia toisiamme ja heidän mielipiteitään kohtaan. Ei yritetä lyödä kaveria päähän sen enempää raamatulla kuin tieteelläkään.

      • miksi,,

        ei saisi tuoda epäkohtia julkisuuten,eikö ole kaikille eduksi että totuus tulee esiin.

        kyllähän ihmisten tulee pystyä rakentavaan keskusteluun näistä asioista ,jos on halu tehdä hyvää elämässä ,tulee taistella totuuden puolesta ,mutta kaikkein tärkeintä on tehdä se rakkaudessa!!


      • viestiketjun aloittaja
        miksi,, kirjoitti:

        ei saisi tuoda epäkohtia julkisuuten,eikö ole kaikille eduksi että totuus tulee esiin.

        kyllähän ihmisten tulee pystyä rakentavaan keskusteluun näistä asioista ,jos on halu tehdä hyvää elämässä ,tulee taistella totuuden puolesta ,mutta kaikkein tärkeintä on tehdä se rakkaudessa!!

        Epäkohtia saa tuoda julkisuuteen, mutta tämä on nyt mennyt ennalta arvattavaksi tyhjäksi väittelyksi tiede versus rukous.

        Nimenomaan halusin rakentavaa keskustelua, mutta sitä nyt vaan ei ole ilmaantunut. Ja jokainenhan taistelee totuuden puolesta. Totuus on vaan sellainen veteen piirretty viiva, yhden totuus onkin toiselle täyttä potaskaa.

        Jokainen tehköön ihan niinkuin itse haluaa ja hakekoon apua ihan sieltä mistä parhaaksi näkee.

        Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille ja lopetan tämän keskustelun tähän, kaikessa rakkaudessa, heippa.


      • viestiketjun aloittajalle
        viestiketjun aloittaja kirjoitti:

        Epäkohtia saa tuoda julkisuuteen, mutta tämä on nyt mennyt ennalta arvattavaksi tyhjäksi väittelyksi tiede versus rukous.

        Nimenomaan halusin rakentavaa keskustelua, mutta sitä nyt vaan ei ole ilmaantunut. Ja jokainenhan taistelee totuuden puolesta. Totuus on vaan sellainen veteen piirretty viiva, yhden totuus onkin toiselle täyttä potaskaa.

        Jokainen tehköön ihan niinkuin itse haluaa ja hakekoon apua ihan sieltä mistä parhaaksi näkee.

        Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille ja lopetan tämän keskustelun tähän, kaikessa rakkaudessa, heippa.

        hei, ennenkun lopettelet kirjoittelut mieti näitä raamatun kohtia.

        Väärät profeetat
        15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 16 Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. 17 Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä. 18 Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä. 19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. 20 Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. 22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' 23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        mieti sitä!!, jos kysyt kuka tekee tänä päivänä näitä tekoja, profetoi!,sanovat jopa karkoittavansa henkijä! ja tekevät voima tekoja (parantavat sairaita).

        eikö nämä raamatun kohdat sovi sitten pirkko jalovaaralle ja muille esi rukoiliolle jotka ovat julkisuudessa.

        kyllähän meidän on katsottava mitä hedelmää he tekevät ,huomaa se !ei riitä että parantaa ja tekee ihme tekoja ,kaikkein tärkein on se että annetan oma tahto JUMALALLE,JA RUKOILLAN TAPAHTUKON SINUN TAHTOSI ,ISÄ.

        Olen kierellyt näitä esirukous tilanteita monet kerrat ,en vielä koskan ole kuullut tätä rukousta esirukoilioiden suusta .

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 6 Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

        7 "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. 8 Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään. 9 Rukoilkaa te siis näin:


        -- Isä meidän, joka olet taivaissa!
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        10 Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä
        niin kuin taivaassa.
        11 Anna meille tänä päivänä
        jokapäiväinen leipämme.
        12 Ja anna meille velkamme anteeksi,
        niin kuin mekin annamme anteeksi
        niille, jotka ovat meille velassa.
        13 Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.*

        JUMALAN siunausta sinulle,toivottavasti löydät vastaukset,antakon pyhä henki ne sinulle niinkun raamattu lupaa.


      • ???
        viestiketjun aloittajalle kirjoitti:

        hei, ennenkun lopettelet kirjoittelut mieti näitä raamatun kohtia.

        Väärät profeetat
        15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. 16 Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. 17 Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä. 18 Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä. 19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen. 20 Hedelmistä te siis tunnette heidät.
        21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. 22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' 23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        mieti sitä!!, jos kysyt kuka tekee tänä päivänä näitä tekoja, profetoi!,sanovat jopa karkoittavansa henkijä! ja tekevät voima tekoja (parantavat sairaita).

        eikö nämä raamatun kohdat sovi sitten pirkko jalovaaralle ja muille esi rukoiliolle jotka ovat julkisuudessa.

        kyllähän meidän on katsottava mitä hedelmää he tekevät ,huomaa se !ei riitä että parantaa ja tekee ihme tekoja ,kaikkein tärkein on se että annetan oma tahto JUMALALLE,JA RUKOILLAN TAPAHTUKON SINUN TAHTOSI ,ISÄ.

        Olen kierellyt näitä esirukous tilanteita monet kerrat ,en vielä koskan ole kuullut tätä rukousta esirukoilioiden suusta .

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 6 Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.

        7 "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. 8 Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään. 9 Rukoilkaa te siis näin:


        -- Isä meidän, joka olet taivaissa!
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        10 Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä
        niin kuin taivaassa.
        11 Anna meille tänä päivänä
        jokapäiväinen leipämme.
        12 Ja anna meille velkamme anteeksi,
        niin kuin mekin annamme anteeksi
        niille, jotka ovat meille velassa.
        13 Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.*

        JUMALAN siunausta sinulle,toivottavasti löydät vastaukset,antakon pyhä henki ne sinulle niinkun raamattu lupaa.

        Kahvi meidän, joka kasvat pensaissa.
        Pyhiteettyjä olkoon sinun papusi.
        Tulkoon sinun huumaava tuoksusi.
        Tapahtukoon sinun piristävä vaikutuksesi myös kotona niin kuin kahviloissa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen annoksemme. Ja anna meille anteeksi meidän satunnainen teenjuontimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meidän mukimme rikkoneet. Äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät vieroitus oireista.
        Sillä sinun on keittiön pöytä ja keitin ja kuppi kahvitauon loppumiseen asti. Aamen


      • jopa on
        ??? kirjoitti:

        Kahvi meidän, joka kasvat pensaissa.
        Pyhiteettyjä olkoon sinun papusi.
        Tulkoon sinun huumaava tuoksusi.
        Tapahtukoon sinun piristävä vaikutuksesi myös kotona niin kuin kahviloissa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen annoksemme. Ja anna meille anteeksi meidän satunnainen teenjuontimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meidän mukimme rikkoneet. Äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät vieroitus oireista.
        Sillä sinun on keittiön pöytä ja keitin ja kuppi kahvitauon loppumiseen asti. Aamen

        heikoissa kantimissa ihmisten itsetunto, kun joka asiassa pitää turvautua rukoukseen. Senkin ajan voi käyttää tekoihin, niin jos ei muuta, ainakin vanha taikauskoinen tapa jäisi pois. Sitten vielä nämä esirukouspyynnöt. Pyyhkikää niillä sitä paikkaa, mikä on ajaessa lähellä polkupyörän satulaa. Tulee puhdasta jälkeä.


      • sinähän
        ??? kirjoitti:

        Kahvi meidän, joka kasvat pensaissa.
        Pyhiteettyjä olkoon sinun papusi.
        Tulkoon sinun huumaava tuoksusi.
        Tapahtukoon sinun piristävä vaikutuksesi myös kotona niin kuin kahviloissa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen annoksemme. Ja anna meille anteeksi meidän satunnainen teenjuontimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meidän mukimme rikkoneet. Äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät vieroitus oireista.
        Sillä sinun on keittiön pöytä ja keitin ja kuppi kahvitauon loppumiseen asti. Aamen

        olet jälillä mutta ett perillä!


      • riippuvaiset vapaaks
        ??? kirjoitti:

        Kahvi meidän, joka kasvat pensaissa.
        Pyhiteettyjä olkoon sinun papusi.
        Tulkoon sinun huumaava tuoksusi.
        Tapahtukoon sinun piristävä vaikutuksesi myös kotona niin kuin kahviloissa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen annoksemme. Ja anna meille anteeksi meidän satunnainen teenjuontimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille jotka ovat meidän mukimme rikkoneet. Äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät vieroitus oireista.
        Sillä sinun on keittiön pöytä ja keitin ja kuppi kahvitauon loppumiseen asti. Aamen

        JUMALAN RUNSASTA siunausta tälle kirjoittajalle.


      • Kaikkihyvä Jumalalta

        " Ei yritetä lyödä kaveria päähän sen enempää raamatulla kuin tieteelläkään."

        Jumalan on kullat ja hopeat ,Jumalan on rukoukset ja tieteet! Jumalan on kaikki kunnia, ilman häntä ei ihminen mitään voi.


      • perussuomalainen suo
        Kaikkihyvä Jumalalta kirjoitti:

        " Ei yritetä lyödä kaveria päähän sen enempää raamatulla kuin tieteelläkään."

        Jumalan on kullat ja hopeat ,Jumalan on rukoukset ja tieteet! Jumalan on kaikki kunnia, ilman häntä ei ihminen mitään voi.

        Saatana loi tummaihoiset ihmiset.


    • stt

      en tiedä onko Jalovaara läsnä, vai Koivisto vai keitä siellä rukoilee, mutta taas Herra parantaa! Näitä iltoja on usein, voi katsella netti TV:stä tai kuunnella nettiradiosta viikottain tuolla osoitteessa www.nokiamissio.fi
      Sinne voit lähettää myös rukouspyynnön netin kautta.

    • Rukouspyyntö

      Pirkko Jalovaaralla on omat nettisivut, sekä oletko käynyt tv7:n sivuilla? Hän pitää nettitelevisiossa su-iltaisin rukousiltaa! Hän on kuuluisa suomalainen rukoilija ja voin sanoa, että hänen rukouksensa parantaa. Tiedätkö minkä vuoksi? Koska hän tekee Jumalan armosta työtänsä, hän on oikeasti Herran asialla, joten usko pois!

      • rukoukset

        ei toimi ymmärrä jo ihmisten hyväksikäyttöä sairaista tulee psyykkisesti sairaita. Tää on järjellä ajateltavissa. Samoin hoitaa lyijykynä, jos on parantaakseen. Sairasta touhua. Tuollainen hömpötys pitäis lailla kieltää.


      • Kysyvä ei tieltä eksy

        Mistä tämä tv7:n sivu löytyy, samoin Pirkko Jalovaaran nettisivut.


      • rukoilijoita
        Kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:

        Mistä tämä tv7:n sivu löytyy, samoin Pirkko Jalovaaran nettisivut.

        myös Jalovaara, toimii Nokia Missiossa.
        Myös Markku Koivistolla on parantajan lahja, ja monilla muilla. Jeesus parantaa, ei ihmiset, he ovat vain Jumalan instrumentteja.

        www.nokiamissio.fi


      • taikauskoa

        muiden joukossa.


      • Mäen Anna 33,5
        rukoilijoita kirjoitti:

        myös Jalovaara, toimii Nokia Missiossa.
        Myös Markku Koivistolla on parantajan lahja, ja monilla muilla. Jeesus parantaa, ei ihmiset, he ovat vain Jumalan instrumentteja.

        www.nokiamissio.fi

        >>> Myös Markku Koivistolla on parantajan lahja


      • TAYS,ssa operoitu sy
        rukoilijoita kirjoitti:

        myös Jalovaara, toimii Nokia Missiossa.
        Myös Markku Koivistolla on parantajan lahja, ja monilla muilla. Jeesus parantaa, ei ihmiset, he ovat vain Jumalan instrumentteja.

        www.nokiamissio.fi

        Miksikä Jalovaara ei ole parantanut Koivistoa. Koivisto kun on joutunut käyttämään TAYS,in palveluja niin syövän kuin sydänvaivojen hoidossa.


      • ateistiko
        rukoukset kirjoitti:

        ei toimi ymmärrä jo ihmisten hyväksikäyttöä sairaista tulee psyykkisesti sairaita. Tää on järjellä ajateltavissa. Samoin hoitaa lyijykynä, jos on parantaakseen. Sairasta touhua. Tuollainen hömpötys pitäis lailla kieltää.

        sinä "rukoukset"

        Vain hullu sanoo sydämessään Jumalaa ei ole .

        No, eikö Raamatussa sanota, missä 2 tai 3 uskossa yhdessä rukoilee Jumalalta anoen Jeesuksen nimessä, häntä Jumala kuulee.
        Miksi siis sinä järjelläsi epäillen pyydät uteliaisuuttasi ja kokeillaksesi toista rukoilemaan jotakin kanssasi. Voit rauhassa sanoa, ei toimi tuollainen hömpötys. Lue Raamattua ja tee parannus ja pyydä uskossa Jeesus elämääsi. Ethän täällä muuten kirjoittelisikaan, ellei halua olisi ja uskon janoa.


    • Rspl

      tv 7 löytyy www.armo.info ,Jalovaara rukousystävät.fi

      • Kysyvä ei tieltä eksy

        Kiitos! vastauksesta Rspl, ja hyvää kevät talven jatkoja sinulle :)


    • tietokoneestakin

      Laajakaistayhteydellä kuka vain voi katsella ilmaiseksi vaikkapa Pirkko Jalovaaran puheita, joita tulee esim. ensi yönä puolenyön aikaan ja huomenna pari uusintaa Nokiamission suurtapahtumasta. Tarvitsee vain kirjautua Maxinettiin, josta näkyy TV7 ohjelmat.

      Mene ensin osoitteeseen www.tv7.fi

      sitten Info, ja Näkyvyys
      ja kirjaudu. Kristillinen TV-kanava on sitten käytössäsi PC:si kautta.

    • omelia

      Olen ollut kirkossa jossa hän rukoili ja paransi tai paremminkin välitti taivaan isältä tulevan voiman käsiensä kautta joka parantaa.Sain avun oli valtavan ihana kokemuksena muutenkin.

      • elää

        harhoissa. Heikot ihmiset lankeaa. Uskonnot vahingoittaa ihmistä.


      • kiitollinen

        Minäkin sain kokea tuon ihmeen, kun Jumalan parantava voima tulee ihmiseen, rukoilijat rukoilivat siellä satojen läsnäolijoiden puolesta, ja minäkin vaivuin lattialle ja parantava voima virtasi minuun, rukoilija oli Koivisto. Erittäin miellyttävä kokemus. Kiitos Jeesus!


    • tm.

      Kipu ei lähtenyt ristiselästä - sen sijaan yläselän lihasjännitykset vähenivät puoleen

      • Metsät.

        paranna "puoleen", vaan koko ihmisen. Ota vastaan koko paketti, niin voit pelastaa sielusikin. Lähdetään aluksi liikkeelle henkisestä ja hengellisestä parantumisesta, missä tehdään PARANNUS.

        Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat. Siis seuraavat. Mutta merkkiä seuraavilla ei olekaan seurannut usko, vaan usko merkkeihin. Ja niin heille annetaan vain Joonaan merkki, lopuksi.

        Sielun viholliselle riittää terve ja menestyvä uhri. Mutta Jeesukselle kelpaava uhri on nöyrä ja särjetty sydän. Ja ennen kaikkea kuuliaisuus Jeesuksen jalanjälkien seuraamisessa. Muu on taikuuden syntiä. Älkää eksykö ja pilkatko. Sillä moni on eksynyt mesmerismin syövereihin, eivätkä pääse koskaan totuutta tuntemaan.
        Ole sinä uskollinen Herran palvelija ja rukoile itse Hengessä ja totuudessa, sillä sen kaltaisia rukoilijoit Jeesus sinunkin armahtajasi tarvitsee. Mutta kuka on se uskollinen palvelija, joka Herransa äänen kuulee ja tottelee Häntä? Hän ei ole kaukana yhdestäkään meistä. Mutta kuka on seissyt Herran neuvottelussa?


    • Chrystalla.Wennqvist

      Olen vahingossa löytänyt tämän Pirkkon Jalovaaran sivu. Olen todella pettynyt kun joku ihminen kirjoitti että meidän ei tarvitse pyydä rukousta Pirkolta, koska hän ei ole Jumala. Eikä Pirkko sanonut että hän on Jumala, Jumala käyttää Pirkko. Pirkko rukoile koko sydämestänsä kaikkien ihmisten puolesta ja erikseen, varsinkin kun joku pyydä rukous pyyntöjä..kiitän Herraa, kun meillä on vielä ihmisiä jotka rukoile. Mitä Apostoli Paavali sano? Rukoilka toisten puolesta, erityisesti ihmiset jotka vihavat meitä...KIITOS HERRALLE JA HALLELUJA. Rukous on vahva, Jumala kuuntele rukouKSIAMME. Sielä missä on kaksi tai kolme ja rukoilevat, siinä paikassa on Jumala ja vahvempi rukous. Sen takia on hyvää mennä Kirkkoon, siellä on paljon ihmisiä, ja kaikkien rukous menee yhdeen..voi ihmisiä...miten he ajattelevat...

      Kyllä, sain avun kun Pirkko rukoili ja rukoilee puolestani ja koko perheestäni puolesta. Sain vastauksia Herralta aina. Herralla on oma aika vastata ja Jumala opetti ja opettaa joka päivä minua miten rukoilen. Hän on parantanut selkäni, en pystynyt kävellä ollenkaan. Jumala paransi kun Pirkko ja monet muut rukoilevat puolestani. Jumala on tehnyt paljon ihmeitä perheessäni...kiitos JA YLISTYS HERRALLE. JUMALA KÄYTTÄÄ ihmisiä...Jumala käyttää Pirkkoa. kiitos JA YLISTYS JUMALALLE.

    • vastata

      .. myös sinulle oman kokemukseni kautta, että kyllä Jumala parantaa Pirkko Jalovaaran kätten kautta.

      Lääkäri totesi vuosia sitten, että minulla on "epätavallisia sappikiviä". Tämän lääkärissä käynnin jälkeen Pirkko Jalovaara ja Seppo Juntunen olivat naapuriseurakunnan kirkossa, jonne menin pyytämään apua vaivaani. Koska sappikivivaivakin on semmoinen, että se ei ole koko ajan kipeä ja kuten itselläni oli "epätavallisia sappikiviä", en tietysti heti sitä huomannut, mutta kun aikaa kului, huomasin, että vaikka söin jouluna kinkkua, riisipuuroa, omenoita ja kaikkea sellaista mikä yleensä laukaisi kivun, totesin, että Jumala oli parantanut vaivani Pirko rukouksen kautta.

      Samoin huomasin sydämessäni, että tietynlainen ilo kasvoi ja pulppusi sisältäni.

      Nyt joku tietysti sanoo, että se olisi parantunut omia aikojaan. Voihan ollakin, mutta en ole kertaakaan sen jälkeen ollut kipeä sappikivistä.

      Oma äitini aikoinaan parani päässään olleesta ihottumasta, kun olimme hänen kanssaan Pirkon rukoiltavana. Äidillä ei ole tänäkään päivänä sitä ihottumaa hänen paksujen hiustensa pohjassa. Kiitos Herralle äidin saamasta avusta!

      Toinen asia minkä haluan tuoda esille Pirkon rukouksen kautta saatuna on se, että sain elämäni ensimmäisen kerran täyttyä Pyhällä Hengellä ja sain kielillä rukoilemisen armolahjan. Se oli ihana kokemus ja tapahtui toisessa naapuriseurakunnan kirkossa. Kiitos Herralle Jeesukselle, että näin tapahtuu vieläkin ja Apostilisen ajan tapahtumat ovat totta.

      Toivon siunlle siunausta ja Jeesuksen Pyhän Hengen läsnäoloa ja iloa.

      • Metsät.

        Pystyy parantamaan. Ja parantaakin kristittyjen käsien kautta, koska eivät ole ottaneet totuutta sydämeensä. Heillä ei ole rakkautta totuuteen.
        Olen ollut kyseisissä tilaisuuksissa jo aikaa sitten ja kun on koeteltu, onko Herrasta, niin on tullut tulokseksi, että on eksytystä. Kyllä paranee ja kaatuu, mutta henki ei ole ole Jumalasta tutkimusten ja sanan mukaan.

        Jokaisen on vaan koeteltava itse. On taikauskoa mennä kaatajien perässä, kun täällä peräkylässäkin paranee aivan pienissä kotikokouksissa ilman kenenkään käsiäkään; Migreenistä, selkäkivuista, näön paraneminen, rikkinäinen olkapää jne.

        Mutta kuka heistä on mennyt armonistuimen eteen ja Herran puhdistuspöydälle syntejä katumaan? Ei kukaan! Valitettavasti. Heille ei kelvannut pelastus ja ikuinen elämä taivaassa, vaan parantuminen tässä ajassa. Tämän vuoksi en yleensä rukoilekaan, kuin syntejä anteeksi ja kuuliaisuutta Jeesuksen askelien seuraamisessa.- Yksi ihminen näemmä parani psoriaksesta, ja seuraa tiiviisti jeesusta aralla tunnolla. Ei ole tarvinnut kuuluisuuksien käsien alle mennä ja rahatkin on säästynyt, esim. köyhiä varten.

        Kymmenen parani, mutta vain yksi tuli kiittämään. Tässä väärille kristuksille helppoja eksytettäviä, kiittämättömiä. Kun kuulette, että täällä tai siellä on kristus niin älkää menkö heidän perässään ( Matt. 24 ). Sillä monta tulee minun nimessäni...Emmekö me sinun nimessäsi parantaneet sairaita jne.. "Minä en tunne heitä, enkä ole koskaan tuntenutkaan!"


    • Hana

      Itse olen saanut monesti apua esirukoustilanteessa Pirkko Vesavaaran kautta. Myös parantunut olen. Tämä Pirkko ei yleensä vastaa kirjallisesti eikä mielellään puhelimen kautta, mikäli ei ihan selvästi koen niin Jumalan tahdoksi. Puhuu TV7:ssa Herätys- nimisessä ohjelmassa. Kannattaa käydä tilaisuuksissa, mikäli sattuu liikkumaan lähistöllä. Pirkko on erityisesti evankelista ja kannattaa viedä myös pelastumattomia hänen kokouksiin!

      • Sinne ei

        kyllä ainakaan kannata viedä. Viekää Jeesuksen luo suoraan. Luette kotona Raamattua ja rukoilette, niin pelastatte sielunne eksytyksiltä ja rahastuksilta.
        Joka uskoo, se pelastuu. Joka ei usko, vie kaikenkarvaisille kaatajille ja eksyy vaelluksessaan. Tietysti jokainen tekee mitä lystää. Mutta varoitettu on!


    • Rehellinen Suomalainen

      Sen verran tiedän ettei rukoukset kertakaikkiaan toimi. Mitään todisteita rukousten toimivuudesta ei ole.

      PS. Jumala on satua ja höpötystä.

      • ei epäilystä

        uskon jumalaan.uskon että paranen kun vain rukoilen sinnikkäästi.kyllä rukous toimii.monia todisteita on


      • loviisa
        ei epäilystä kirjoitti:

        uskon jumalaan.uskon että paranen kun vain rukoilen sinnikkäästi.kyllä rukous toimii.monia todisteita on

        minä olen saanut armon lahjan jumalalta.rukoilen sairaitten puolesta jaarmon lahjan avulla paranee .tämä on totinen tosi.en lyö rumpua lahjastani mutta kun kuulen sairauksistavoin kysyä lupaaja ihme tekoja on tapahtunut.olen paljon kärsinyt elämässäni ja kiitos jumalalle armon lahjasta on kunnia olla palveliana


      • tuskin on vastattu
        ei epäilystä kirjoitti:

        uskon jumalaan.uskon että paranen kun vain rukoilen sinnikkäästi.kyllä rukous toimii.monia todisteita on

        Rahatilanteeseen ei ole 100 e tukkoa taivaasta tipahtanut. Töihin on pitänyt lähteä, jopa kolmea työtä tekemään.


      • apua saanut

        itse sairastuin pahalaatuiseen syöpään...ystävä vei rukousiltaan kirkkoon...pirkko rukoili puolestani..ja ihme tapahtui olen saanut olla terve..lääkärikin ihmetteli....myös poikani sairaus parani luulin jo hänet menettäneeni että seisoisin haudalla ja ihme tapahtui hänen sairaus helpotti ja myös häne kohdallan lääketiede ja lääkäri ihmeissään miksi parantui vaikk sairaudestaan...rukous auttoi njo sotaaikaan kun äidit rukoili minunkin mummolta 4 poikaa sodassa ja he kaikki palasivat kotiin mumo rukoili ylhäälltä apua annettiin...rukouspyyntökin voi auttaa...niin kävi minulle...jo 2 ihmettä nähnyt ..kiitokseen on aihetta JUMALALLE ja myös pirkolle että saa olla välikätenään..myös pirkko ekonomi ja sairastui ja rukoili ja tänään tekee tuota tärkeää työtä...oli rukoillessaan sanonu jos tervehtyy alkaa JUMALALLE työtä tehdä ja ihmisiä auttaa...näin puhui kirkossa....kiitos että jaksaa moni jo saanut avun..ps. epäilijöille menkää kirkkoon ja todetkaa asia älkää puhuko kuulopuheita ystäväni vei minut koska oli heikko syöpä runnoi...en olisi itsekkään uskonut että apua pyydän ,mutta elämässä voi tulla tilanteita että ei ole muuta keinoa..ilamn ystävääni en olis jaksanu mennä..voimani niin heikot ...tunsin lämmön ja kipuni poissa ihme tapahtui jo kirkossa ja voimia sain.


    • en kaatunut

      Rukousjonossa en kaatunut ja Juntunen sanoi "mene rukouskammioon". Onkohan asia hypnoosia tai rahastamista. Joku on sanonut uskonto on kovaa bisnestä.

      • Metsät.

        Olen kuullut, että kun ei tullut kuin kaks tonnia laariin, niin Pirkko oli suuttunut rahan vähyydestä. Mutta hänhän onkin ekonomi. Tämä tapahtui jossain Etelä-Pohjanmaalla. Raha ja kaataminen. siinä on ulkoisen jumalanpalveluksen tunnusmerkit. Mielestäni Jumala toimii eritavalla. Uskomaton humanistikin tajuaa jo rahan vaikutuksen tässä suhteessa. Jos on lukenut Raamattua totuudessa, niin ei tällaiseen petokseenn lankea.


    • AIDOSTI USKOVA

      TÄSSÄ LINKKI PIRKKO JALOVAARAN PARANTAVA RUKOUS JUTTUUN,JOSSA HAASTATELLAAN PARANTUNEITA... OLE HYVÄ!

      http://vod.tv7.fi/vod/

    • aloituksia

      Kiusa se on pienikin kiusa,vai mitä?

      • minäkään

        tuota asiaa, miksi pitää vastata tammikuussa aloitettuun ketjuun. Jos aiheesta on jotain uutta sanottavaa, niin siitä voisi kertoa täysin uudessa ketjussa.


      • miamfsa
        minäkään kirjoitti:

        tuota asiaa, miksi pitää vastata tammikuussa aloitettuun ketjuun. Jos aiheesta on jotain uutta sanottavaa, niin siitä voisi kertoa täysin uudessa ketjussa.

        Kyllä me kaikki saadaan joskus tietää, että olisko kannattanut uskoa kummiskin Jumalaan ja Jumalan Poikaan _Jeesukseen kuin olla uskomatta ja ottaa se riski joutua helvettiiin. Eli ei murhetta.. Joillekin Jumala on antanut erillaisia lahjoja parantaa, profetoimaan jne. Raamatustahan kaikki tieto löytyy. Miksi te täällä tappelette? Lukekaa raamattua. Yleensä toiset rukoilevat toisten puolesta niinkuin esim. Pietarin puolesta rukoiltiin kun se joutui pidätetyksi vaikka ei ollut tehnyt pahaa ja enkeli tuli ja pelasti hänet pois sieltä.


      • raamattu tutuksi
        miamfsa kirjoitti:

        Kyllä me kaikki saadaan joskus tietää, että olisko kannattanut uskoa kummiskin Jumalaan ja Jumalan Poikaan _Jeesukseen kuin olla uskomatta ja ottaa se riski joutua helvettiiin. Eli ei murhetta.. Joillekin Jumala on antanut erillaisia lahjoja parantaa, profetoimaan jne. Raamatustahan kaikki tieto löytyy. Miksi te täällä tappelette? Lukekaa raamattua. Yleensä toiset rukoilevat toisten puolesta niinkuin esim. Pietarin puolesta rukoiltiin kun se joutui pidätetyksi vaikka ei ollut tehnyt pahaa ja enkeli tuli ja pelasti hänet pois sieltä.

        itse otin hyllystä pölyyntymästä ja raamatusta löytyy totuus...se on monen kirjoittajan kirjoittama...täytyy erottaa se mitä jeesus olisi sanonut vastaavassa tilanteessa ja tämänkin päivän tilanteissa kiistoissa joita kirkossakin on...työsyrjintää naispappi piispa homo ym kysymyksistä olisko jumalan poika kivittänyt...mielestäni JUMALA on rakkaus JA ei ihmisestä ole toistaan tuomitsemaan ..älkää tuomitko ettei teitä tuomittais ja eletään jo 2010-lukua


    • lankeava

      hankaloittamaan mun loppuu "pieksättyä" elämää...olin uskon elämä alku vaiheis, saatana kävi kimppuu maalta,merestä ja ilmasta, noh menin ton jalovaara luo rukoiltavaksi, sano et saatana ahdistaa mua et voisitko auttaa jotenki...tuloksena sano et mee jonku sun seurakunna ihmise juttusille et luovut saatanasta ja tunnustat syntis ja irti sanoudut saatanasta...et se siitä,ei toi jalovaarakaa oo mikää jumala, ihminen mitä jumala käyttää..on armolahja parantaa mutta ei jumala, pelkkä ihminen, pelkkä työkalu jumalan käytössä...eli jos haluat et sut "parannettas" älä hakeudu hakee apua "uber uskovalta" vaan jumalalta, kuitenki seki uskova on pelkkä jumalan työkalu, en minä itse itsessäni ole mitään, vaan kaikki hyvä mikä minussa on tulee herralta.

    • LIIC

      Parani lapsettomuudesta.

      • haluaisin uskoa

        Uskaltaisitteko laittaa osoitetietonne netin kautta?:
        "Pyydän sinua, Pirkko, ystävällisesti rukoilemaan seuraavan asian puolesta:..."
        "Rukouspyyntöä varten tarvitaan koko nimesi ja osoitteesi. (Tiedot tulevat vain Pirkko Jalovaaran käyttöön)."

        Siis pitääkö paikkaansa, että ... ekonomi rukoilijana?


      • Metsäm.

        mikään sairaus! Joskus tuntuu, että lapsellisuus on sairaus, minkä puolesta voisi rukoilla. Lapsia ei enää kasvateta turvalliseen huolenpitoon ja kurinalaisuuteen. Syntyy yhä enmän onnettomia lapsiperheitä.
        Rukoillaan mieluummin heidän puolestaan, ja ilman Jalovaaraa ja muita välimiehiä-ja naisia.


      • kuksa,
        haluaisin uskoa kirjoitti:

        Uskaltaisitteko laittaa osoitetietonne netin kautta?:
        "Pyydän sinua, Pirkko, ystävällisesti rukoilemaan seuraavan asian puolesta:..."
        "Rukouspyyntöä varten tarvitaan koko nimesi ja osoitteesi. (Tiedot tulevat vain Pirkko Jalovaaran käyttöön)."

        Siis pitääkö paikkaansa, että ... ekonomi rukoilijana?

        Paikkansa pitää

        [email protected]


      • 6 + 19 = ?
        haluaisin uskoa kirjoitti:

        Uskaltaisitteko laittaa osoitetietonne netin kautta?:
        "Pyydän sinua, Pirkko, ystävällisesti rukoilemaan seuraavan asian puolesta:..."
        "Rukouspyyntöä varten tarvitaan koko nimesi ja osoitteesi. (Tiedot tulevat vain Pirkko Jalovaaran käyttöön)."

        Siis pitääkö paikkaansa, että ... ekonomi rukoilijana?

        Tekeekö ekonomius ihmisestä pahan?

        Se onkin sitten mysteeri mihin tuota osoitetta tosiaan tarvitaan.

        Kuuntelin eilen Pirkon ohjelmaa Radio Deistä, ja kyllä kuulosti olevan oikealla asialla :) Väittäisin, että turhaan on mollattu häntäkin.

        Ei hän ole myöskään väittänyt, että kaikki parantuisivat. Taannoisessa haastattelussa hän kertoi surullisesta tapauksesta, jossa poika, jonka puolesta hän oli rukoillut, kuoli.


      • Hälytyskello soi
        Metsäm. kirjoitti:

        mikään sairaus! Joskus tuntuu, että lapsellisuus on sairaus, minkä puolesta voisi rukoilla. Lapsia ei enää kasvateta turvalliseen huolenpitoon ja kurinalaisuuteen. Syntyy yhä enmän onnettomia lapsiperheitä.
        Rukoillaan mieluummin heidän puolestaan, ja ilman Jalovaaraa ja muita välimiehiä-ja naisia.

        Kun Pirkko Jalovaara puhui eräässä ohjelmassaan energian saamisesta, niin lopetin hänen ohjelmiensa katsomisen.


      • hnhnjjmmj
        Hälytyskello soi kirjoitti:

        Kun Pirkko Jalovaara puhui eräässä ohjelmassaan energian saamisesta, niin lopetin hänen ohjelmiensa katsomisen.

        OVAT ERI HENKILÖITÄ, ÄLKÄÄ SEKOITTAKO


      • yx,
        6 + 19 = ? kirjoitti:

        Tekeekö ekonomius ihmisestä pahan?

        Se onkin sitten mysteeri mihin tuota osoitetta tosiaan tarvitaan.

        Kuuntelin eilen Pirkon ohjelmaa Radio Deistä, ja kyllä kuulosti olevan oikealla asialla :) Väittäisin, että turhaan on mollattu häntäkin.

        Ei hän ole myöskään väittänyt, että kaikki parantuisivat. Taannoisessa haastattelussa hän kertoi surullisesta tapauksesta, jossa poika, jonka puolesta hän oli rukoillut, kuoli.

        TOISET PARANEE TÄYSIN.(mitä se lienee tarkottaakaan)
        -toiset osittain.
        -toiset vähän.
        -toiset ei ollenkaan

        Kaikessa tapahtuu
        Herra tapahtukoon sinun tahtosi.


      • Metsäm.
        hnhnjjmmj kirjoitti:

        OVAT ERI HENKILÖITÄ, ÄLKÄÄ SEKOITTAKO

        Mutta toimivat ilmeisimmin samassa hengessä. Vesavaara on vaan kovempi luonne.
        Jalovaaraa esittää sellaista nyyhkyuskovaa, ja ilmeisemmin aika nöyrältä kuullostavaa.
        Mutta ekonomi on ekonomi. Vesavaara ei edes kuulemani mukaan yritä esittää mitään herkkää, vaan latelee täydeltä laidalta.

        Paraneehan siellä, mutta uskallapa laittaa kyseenalaiseksi tutkien, että mistäkähän alkulähteestä tämä kaataminen kumpuaa, niin saatat joutua jopa vainon kohteeksi.
        Jumala on sitä mieltä, että pitää koetella ja tutkia kaikki, onko tämä henki Jumalasta.
        Jos ei näin tee, niin on uskoton ( 1Joh. 4 ). Sairaan puolesta voidaan rukoilla ihan yksityisestikin kunkin kotona. Näin on saatu myös pysyviä parantumiskokemuksia. mutta niistä nei pidetä suurta ääntä, koska kunnia ja erimuotoinen ihmishuomio liiltyy pakostakin näihin guruihin.


      • avun saanut
        haluaisin uskoa kirjoitti:

        Uskaltaisitteko laittaa osoitetietonne netin kautta?:
        "Pyydän sinua, Pirkko, ystävällisesti rukoilemaan seuraavan asian puolesta:..."
        "Rukouspyyntöä varten tarvitaan koko nimesi ja osoitteesi. (Tiedot tulevat vain Pirkko Jalovaaran käyttöön)."

        Siis pitääkö paikkaansa, että ... ekonomi rukoilijana?

        "Avuksesi huuda minua hädänpäivänä niin minä olen autava sinua ja sinun tulee kunnioittaa minua,sanoo Jumalan sana. Kuka vaan voi rukoilla oli ammatiltaan ekonomi tai jokin muu. Kyllä esirukousta kannattaa uskaltaa käyttää yhtenä rukousmuotona,kammiossa yksinkin sen lisäksi.Jumala on rukouksia kuuleva Jumala.Se on ihmiselle annettu yhteys Luojaamme ja Vapahtajaamme Jeesukseen.


      • j
        Metsäm. kirjoitti:

        mikään sairaus! Joskus tuntuu, että lapsellisuus on sairaus, minkä puolesta voisi rukoilla. Lapsia ei enää kasvateta turvalliseen huolenpitoon ja kurinalaisuuteen. Syntyy yhä enmän onnettomia lapsiperheitä.
        Rukoillaan mieluummin heidän puolestaan, ja ilman Jalovaaraa ja muita välimiehiä-ja naisia.

        Lapsettomuuden takana on sairaus.


    • Minna Kaura16

      Hyvä Pirkko Jalovaara, rukoile minun vatsani puolesta, ettei siellä vain olisi syöpää. minä menen tutkimuksiin vasta kuukauden tai kahden päästä.

      • kuin auringonnousu

        Herrojen faktoilla ei ole mitään merkitystä, itse parannuin Jalovaaran ja Juntusen tilaisuudessa diagnostoidusta sairaiudesta, kukaan kahdella jalalla kävelevä ei pysty horjuttamaan sitä kokemusta, Raamatusta ei myöskään ole poistettu armolahjoja joihin myös terveeksitekemisen armolahja kuuluu, kaikki ei kuitenkaan parane ja se on vain Jumalan tiedossa miksi ei, jokin tarkoitus silläkin on ihmiselle.


    • Palava Pensas

      Kyllähän se Pirkko taitaa olla "Jumalan naisia" samoin kuin kaimansa Pirkko Vesavaarakin.
      Rukouksen ihmisiä armolahjoineen ja palvelutehtävineen.

    • zxvy28

      kyllä olen saanut, siitä on jo aikaa n.18 v.kun paranin todella vaikeasta ja tuskallisesta selkäsairaudesta.Kiitos Herralle.

    • Sairasta...!

      Eikös se vanha viisaus jos sano, että "Kun raha kirstuun kilahtaa niin sielu taivaaseen vilahtaa"? Erittäin pätevä ekonominainen joka mm. käskee mielentervyespotilaita lopettaamaan lääkityksensä seuraamuksista huolimata...

      • näin se toimii

        Edelliselle, ei niissä tilaisuuksissa ole pakko antaa senttiäkään , sitäpaitsi mielenterveys sairaus ei ole sen kummempi kuin muukaan jos siitä paranee , turha syödä silloin lääkkeitä.Pirkko järkevänä ihmisenä kyllä suosittelee omaa tilaansa seuraamaan ja lääkärin kanssa tekemään ratkaisun lääkityksen suhteen , Olen itse parantunut hänen tilaisuudessaan diagnostoidusta sairaudesta, Jumala parantaa ei Pirkko.


      • Äly hoi
        näin se toimii kirjoitti:

        Edelliselle, ei niissä tilaisuuksissa ole pakko antaa senttiäkään , sitäpaitsi mielenterveys sairaus ei ole sen kummempi kuin muukaan jos siitä paranee , turha syödä silloin lääkkeitä.Pirkko järkevänä ihmisenä kyllä suosittelee omaa tilaansa seuraamaan ja lääkärin kanssa tekemään ratkaisun lääkityksen suhteen , Olen itse parantunut hänen tilaisuudessaan diagnostoidusta sairaudesta, Jumala parantaa ei Pirkko.

        No johan on taas tuubaa tuutin täydeltä... Mielenterveys sairaus ei ole sen kummempi kuin muukaan JOS siitä paranee??? Mitäpä jos ei parane, ja jättää lääkityksenä ottamatta. Pirkko ei varmasti ole ottanut vastuta yhdestäkään joka ei parane ja päättää päivänsä itsemurhaan lääkityksen keskeyttämisen takia. Toinen kysymys, jos kerran jumala sinut on parantanut, niin mihin Jalovaaran kaltaisia narsisitisia pellejä sitten tarvitaan? Onhan se tietysti hyvää showta ja näytelmää, mutta kuten itse juuri todistit, niin täysin turhaa toimintaa.


      • Ei muuksi muutu
        Äly hoi kirjoitti:

        No johan on taas tuubaa tuutin täydeltä... Mielenterveys sairaus ei ole sen kummempi kuin muukaan JOS siitä paranee??? Mitäpä jos ei parane, ja jättää lääkityksenä ottamatta. Pirkko ei varmasti ole ottanut vastuta yhdestäkään joka ei parane ja päättää päivänsä itsemurhaan lääkityksen keskeyttämisen takia. Toinen kysymys, jos kerran jumala sinut on parantanut, niin mihin Jalovaaran kaltaisia narsisitisia pellejä sitten tarvitaan? Onhan se tietysti hyvää showta ja näytelmää, mutta kuten itse juuri todistit, niin täysin turhaa toimintaa.

        Yksinkertainen todistus löytyy Raamatun sivuilta jossa on armolahjat paikkallaan. yksi niistä on terveeksitekemisen lahja. lahjan saa se jolle Jumala sen luovuttaa, sitä voi anoa mutta sitä ei voi ottaa väkisin.Näitä henkilöitä on tänäkin päivänä joiden kautta nämä lahjat toimii.Turha väittely ei muuta asiaa miksikään, minkä Jumala on asettanut se pysyy.


    • tomii toimii...

      Heh heh... parantunut "diagnostisoidusta sairaudesta". Eiköhän meillä kaikilla ole flunssa joskus todettu ja ollaan varmaan kaikki siitä parannuttu ihan vallan mainiosti ilman rukousapuakin...

    • Salla K.

      Pyydä mieluummin sairaan voitelu, se perustuu sanaan ja on paras kristillinen parannuskeino, näin uskon. Jaakob 5.

      "Jos joku teistä on sairaana, kutsukoon hän luokseen seurakunnan vanhimmat. Nämä voidelkoot hänet öljyllä Herran nimessä ja rukoilkoot hänen puolestaan,
      15. ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi.
      16. Tunnustakaa siis syntinne toisillenne ja rukoilkaa toistenne puolesta, jotta parantuisitte. Vanhurskaan rukous on voimallinen ja saa paljon aikaan.
      17. Elia oli samanlainen ihminen kuin me. Hän rukoili hellittämättä, ettei sataisi, eikä maa saanut sadetta kolmeen ja puoleen vuoteen.
      18. Ja kun hän taas rukoili, taivas antoi sateen ja maa tuotti jälleen hedelmää."

      • kaklooni

        Kumma. etta aina jaksetaan kirjoitella tuosta kolehdin keraamisesta. Jos Pirkko Jalovaara ois halunnu rikastua, varmasti han ois pysyny ekonomin tehtavassaan.


    • sirkka-liisa

      paranna minut m-s taudista minä niin tahtoisin olla terve rukoilkaa pulestani minä pyydän ja rukoilen että minä tulisin terveeksi kiitos kaunis,,,,,,,,,,,,

    • anna99

      Tärkeintä on muistaa että kaikki tulee Jumalalta joka meitä itsestään liikaa luulevia ihmisiä rakastaa niin paljon että antoi ainoan Poikansa !Tätä rakkautta meidän monen on vaikea käsittä Joka toimii Jumalan Voiman välikätenä ei koskaan väitä parantamisen tulevan itseltään niinkuin ei Pirkkokaan Pirkko tuo oikeaoppisesti Jumalan suuruuden esille!Rukoilla voi tosin itsekin , itseasiassa Henki auttaa meitä takuvaan rukoukseen!Mutta meidän tulee uskollisesti luottaa ja rukoilla vaikka vastausta ei tullisikaan koska aina paranemista ei tapahdu ja Herra Viisaudessaan tietää asioiden tarkoituksen.Ylistys ja Kunnia Jumalalle nyt ja ikuisesti!terveisin tavallisen itseluottamuksen omaava tavallinen ihminen joka on tavallinen uskovainen....

    • Rukousvastaus

      Tässä kirjoitetaan,että jokainen voi itse rukoilla jumalalta suoraan asioihinsa apua,olivatpa ne sairauksia tai muita asioita,niin kyllä,mutta tavallisilla uskovilla voi olla esteitä ja parannuksen tekemättömiä asioita,jota ovat esteenä tapahtuuko mitään ja raamattu sanoo että pitäsi olla useampi rukoilia,missä on kaksi tai kolme koolla niin jeesus on heidän keskellään pyhän henkensä kautta,on myös este jos ei pysty rukoileen sydämmestään on kuulumattomassa tilassa jumalan suuntaan ja jumala ottaa käyttöön sellaisia ihmisiä jotka ei haihattele ,ovat täysillä jumalan käytössä,kuten jalovaarakin ja paljon vastaavia ihmisiä ympäri maapallon,jumala autta kun pyynnöt ovat sen mieleisiä ja hänellä on oma aikataulu kaikessa. Jos on kaikki nuo kunnossa varmasti alkaa tapahtuun jokaisella vastaavia paranemisia ja rukousvastauksia,mitä jalovaarankin kokouksissa.

      • Minäkin.

        Pirkko Jalovaara. Mikä on ihmeiden takana? Rahastus ja valhe, ja voin sen Raamatun sanalla vahvistaa. Room.3:4. Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelija, niinkuin kirjoitettu on. No niin Pirkko vanit, kumotkaa Raamatun totuus!


    • OP

      Sairastin aivoverenvuodon 5/2008. Olen toipunut hyvin päässyt uskoon! Uskon Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen! Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin. Ei minulta ole ystäviä puuttunut, mutta vaimo tai tyttöystävä puuttuu edelleen. Pyydän teidän rukoilevan minun löytävän sen naisen, josta tulee vaimoni! Toinen asia: veljeni on ollut uskossa 90-luvun alusta asti. Hän on mm gospel-muusikko. Hänen vaimonsa on luterilainen pappi ja heillä on 3 lasta. Hän sai saman kohtalon kuin minä viime vuonna. Pyydän teidän rukouksianne veljeni tervehtymisen puolesta. Erityisesti hänen puheensa ja liikkumisensa parantumista! Lisäksti voimaa ja toivoa hänelle ja perheelle! Kolmas asiani ovat vanhempani: isäni ei usko Jeesukseen vaan yhteen jumalaan. Äidistäni en tiedä mutta luulen hänen uskovan isäni tavoin. Pyydän teidän rukoilevan sitä, että vanhempani löytäisivät Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen!Kiitosaiheita löytyy minun elämästäni! Pyydän teitä rukoilevan ja kiittävän Pyhää Kolminaisuutta siitä, että minä olen hengissä ja toipunut hyvin, eikä minulla ole jäänyt liikkumiseen eikä puhumiseen mitään huonouksia! Kiitos myös siitä, että veljeni on hengissä ja hänellä on mukava perhe pääosin hänen kotipaikkakunnallaan! Kiitos myös siitä, että veljeni vaimon suku on suuri, ja asuu pääosin hänen kotipaikkakunnallaan ja he ovat myös uskossa! Kiitos myös siitä, että vanhempani ovat pystyneet tukemaan minua, veljeäni ja hänen perhettään sairastumisiemme aikanaa. Kiitos siitä, että he ovat olleet naimisissa jo yli 40 vuotta ja edelleen rakastavat toisiaan ja meitä ja veljeni perhettä! Kiitos myös teille tästä palvelusta! Olen kirjoitellut näitä muidenkin seurakuntien palveluille, myös englanniksi ja eri maihin.

    • hyvää paimen

      haluan että rukoilet että turvotus laskisi jaloista ja että yllä vatsasta turvotus laskisi ,niin että vaattet mahtuisi jälleen päälle ..pirkko jalovaara pyydän että auttat minua rukoilemalla että jeesus parntaisi minut saairaudestani. kiitos sinulle pirkko että voisit autta minua . T. pirjo rahkila

    • jukkapekka831

      Pirkko Jalovaaran käsien alle en menisi ikinä rukoiltavaksi.
      Minun mielestä Pirkko Jalovaaran ihmeparantumiset ovat eksytystä.

    • uskova2

      Olen ollut rukousilloissa ja nähnyt Jumalan ihmeellisen voiman. Pirkko tekee työtä Jumalan sanassa. Olen nähnyt, ihminen, joka pystyi liikkumaan vain keppien kanssa ja molemmat jalat tuettuina, käveli omin avuin kepit kainalossa alttarilta pois. Tämä vanhus liikuttui kyyneliin, kun ei ollut vuosiin päässyt kunnolla liikkumaan, lääkärit eivät voineet auttaa, mutta Jumala pystyi. Kannustan rukoilemaan jatkuvasti Jumalalle ja rukouksen voimaa lisää muidenkin rukoileminen. Pirkko ei ole Jumala, kuten joku vastaaja niin sanoikin, mutta hän on Jumalan apulainen, tekee työtään Jumalassa.

    • viisautta lisää

      Kaikki me tarvitsemme viisautta,Jumala on luvannut antaa soimaamatta viisautta jokaiselle joka sitä anoo.Herran palvelijat jotka opettavat toisia tarvitsevat viisautta ja tietoa.
      Sairauksista puhuminen on alue joihin heidän tulisi perehtyä kunnolla,ennenkuin niistä puhuvat.
      Olin aika järkyttynyt kun Pirkko puhui särkylääke ja insuliini riippuvuudesta.Särkylääkkeisiin todella vo tulla riippuvuus myös moniin kuten viinaan ja tupakkaan jne.Riippuvuuksista tulisi päästä Jumalan avulla vapaaksi,rukouksella ja paastolla.
      Diapeetikko on riippuvainen insuliinista(tämä ei ole riippuvuus)ellei diabetikko saa isnsuliinia säännöllisesti,sekä ruokaa joka on välttämätön diabeteksen hoidon toteutumiseksi hän kuolee.Koska haiman saarrekkeen solut ovat lakannet tuottamasta insuliinia.1-tyypin diabetes on hoitamattomana kuolemaan johtava sairaus. olla riippuvainen lääkkestä joka pitää ihmisen hengissä on eri asia kuin riippuvuudet.
      Jumalalle ei ole mikään mahdotonta toteuttaa,hän voi kyllä herättää eloon kuolleet haiman saarrekken solut.Uskon että näinä lopun aikoina tulee parantumaan myös niitä joilla on ns.parantumaton sairaus kuten 1.tyypin diabetes.
      Pirkko Jalovaaralle siunausta ja viisautta kuten myös kaikille julistajille.

    • Imettelen vaan..

      Taisi sitten Pirkko unohtaa rukoilla sen oman miehensä puolesta kun otti ja kuoli syöpään? Vai onkohan se kuitenkin nyt niin, että rukouksilla ei oikeasti ole mitään merkitystä?

    • irkkuli1

      Kysymyksesi on vanha. Mutta nyt osu silmään kun surffailin ja etsin kokous tietoja. Pirkon kokouksessa olen parantunut vasemman olkavarren kivuista., joka oli jatkunut vuosia. Olen myöskin tuntenut vahvasti Pyhän Hengen läsnäolon. Ja moniin esirukouspyyntöihin olemme saanneet vastauksen. Kiitos Herralle Pirkosta.

    • Pirkko on aito

      Te jotka olette saaneet apua Pirkon kautta JUMALALTA niin kommentoikaa MOT blogiin huomenna kun tuo ohjelma tulee ulos. Häntä yritetään mustamaalata aivan suotta.

      http://areena.yle.fi/tv/1838307

    • simplepeople

      pöljäkö olet nim "ihmettelevan vaan" kun ihminen tulee vanhaksi niin se kuolee ja yleensä johonkin sairauteen. Olet uskova tai et. Mies on taivaassa, paremmin sillä menee kuin meillä.

    • mariko5

      no tämä vastaus kysymykseesi tulee hieman jälkijunassa, mut eipä hänelle voinut lähettää s-postia. tai siis viestin kyllä kirjoitin, muttei sitä voinu mihinkään lähettää..

    • Apua saanut

      Lapseni oli vakavasti sairas ja lääketieteellisessä hoidossa, josta ei ollut apua. Hän laihtui laihtumistaan ja suorastaan ulosti pelkkää verta. Lääkärin ennuste lapselleni ei ollut mieltä ylentävä. Käytin häntä useamman henkilön luona rukoiltavana ja tuntui ettei mistään tule apua. Olin täysin toivoton kunnes muistin vielä Juntusen ja Jalovaaran tilaisuudet. Viimeisenä oljenkortena menin vielä sinne. Tilaisuus oli Nokialla 1988. Tilaisuudessa edelläni oli tyttö äitinsä kanssa rukoiltavana ihan yhtä kurjan näköinen kuin oma lapseni. Pirkon hiljaa rukoillessa tyttö meni ihan veltoksi ja tiedottomaksi ja hänet laitettiin alttarille makaamaan. Olin onneni kukkuloilla ja uskoin lapselleni käyvän samoin, mutta ei?! Hän vain ihmetteli lattialla makaavia ihmisiä. Itkin ja syyllistin itseni jumalattomuudesta. Seuraavaana aamuna lapseni huusi taas vessasta, pyyhkimään. Tuskaisena lähdin taas pyyhkimään verta, mutta kuinka ollakaan, e i o l l u t k a a n v e r t a. Siitä alkoi lapseni räjähdysmäinen tervehtyminen. Hän on lääketieteellisessä tarkkailussa edelleen, mutta täysin hyvinvoipa. Minusta lääketiede oikein käytettynä on Jumalan armoa. Lääketiedettä ja varsinkin lääkkeitä voidaan käyttää myös väärin. Onnellinen Jumalaan uskova äiti. Uskon Jalovaaran olevan Jumalan välikappale, jonka kautta hän voi auttaa ihmisiä, jotka uskovat Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen puolustajanamme kaikkinaista syntiä ja pahaa vastaan.

      • Tosijuttuko

        Ei tuo vielä mitään!

        Vanhassa Nissan Almerassani oli todella paha ruostevika ja autosta suorastaan näkyi läpi.

        Katsastuskonttorilla edelläni oli ihan yhtä kurjan näköinen Nissan, joka meni jarrutesterissä ihan veltoksi ja laitettiin viereisen rasvamontun päälle makaamaan.

        Ajoin halliin ja itkin ja syyllistin itseäni autoni ruostesuojaamattomuudesta. Suorastaan piinasin mieltäni ja myös ruoskin itseäni.

        Mutta kun auton katsastus alkoi todettiin sen pohja täysin ruosteettomaksi - aivan kuin se olisi räjähtänyt puhtaaksi! Ruskea karsta ei ollutkaan ruostetta, vaan ruosteensuojamassaa!

        Almeran pohja on tarkkailussa edelleen, mutta täysin ruosteeton.

        Ruosteensuojamassaa ja pohjamaalia voidaan käyttää väärin, mutta oikein käytettyinä ne antavat autollesi armoa. Onnellinen massaukseen uskova Almeran omistaja, korroosiota ja ruostevaurioita vastaan!


    • JärkiAjattelija
    • kohta oksennan

      Melkoisen sairasta sakkia nuo helluntailaiset

    • jhk2

      tyyppi joka edes harkitsee menevänsä pirkko tädin rukoiltavaksi vois mennä vaan suoraan psykiatrin luo

    • Epäilevä

      Älkäähän nyt, Pirkko tienaa hyvin ja asuu leveästi. Jokin aika sitten luin eräästä naislehdestä, että hänen miehensä oli kuollut nopeasti edenneeseen syöpään. Jos Pirkko kerran parantaa syövän, ja ihmiset maksavat hyvin, miksei parantanut omaa miestään???

      • Jumala on kumoamaton

        Ei Pirkko paranna, vaan Jumala hänen kauttaan kenet tahtoo. Pirkko on Jumalan palvelija ja apua tarvitsevien palvelija. Ei kannata kahdehtia vaan palvella Jumalaa ja ottaa vastaan Jeesuksen armotyö ja Pyhän Hengen puolustus omaa ja toisten pahaa vastaan. Jumala on oikeudenmukainen ja tietää hyvät ja pahat ajatuksemme ja näin itse hankimme sen miten Jumala meitä kohtelee. Hän kohtelee meitä armollisesti loppuumme asti, mutta ei pakota luokseen vaan kutsuu useamman kerran tarjotakseen rakkautta luoduilleen - omille kuvilleen. Itse valitsemme taivastien tai helvetin tien ja Jumala ei kenenkään soisi valitsevan jälkimmäistä vaihtoehtoa.


    • ITSE KUULTU

      Kuinka Pirkko Jalovaaralla on uskallusta väittää, että jooga, akupunktio ja
      akupisteisiin tapahtuvat hieronnat on pahasta suorastaan pahoista hengistä
      peräisin ! ? Kyllä tälläisilla lausunnoilla saadaan ainakin ihmisten mieli järkkymään !

      • uskossa nykyään

        Nuo ovat muidenkin uskovien kuin Pirkon tuomitsemia, ne ovat pahastahengestä.


    • Inssi vaan!

      jos olet saanut aku ja jooga hoitoa ja sinun mielesi järkkyy et seiso kovin tukevalla pohjalla. En kyllä voi suositella kellekään akua tai joogaa tms. muuta vastaavaa hoitoa mitä tuodaan ulkoa Suomen maahan. Sauna viina ja terva oli aikanaan kansan lääkeitä ja työperäiset rasitusvammat voi saunomalla lähteä. Viinasta ja tervasta ei apua ole ollut. Viinasta oli enemmän vain haittaa ja joutui poliisin ja lähimmäisten kanssa vaikeuksiin. Tervakin vain soveltuu puun suojaukseen.

      Uskoon tulosta ja Jeesuksen vastaanottamisesta oli paljon apua sekä Raamatun luku on auttanut. Ei ole intoa enään viinoitella eikä pettää vaimoa sekä valehdella lähimmäisille ja petkuttaa lähimmäisiä. Ei myöskään halua riidellä ja aiheuttaa pahaa mieltä omalle lapselle sekä muille ihmisille. Ei myöskään halua tehdä pahaa itselle väärien elämän tapojen kautta. Ei itsetuhoviettiä. Kunnioitus maamme esivaltaa ja viranomaisia kohtaan on tullut sijalle sekä aito välittäminen monista ihmisistä. Kiitos Jeesus!

      Niin, että siunausta teille kaikille sekä Pirkko Jalovaaralle sekä Pirkko Vesavaaralle sekä Markku Koivistolle ym.

      I'm on the way to Heaven because of Jesus!

      Be happy do not worry!

    • Jeesus on Herra

      Olen kuullut ihmeparantumisista ja uskon niihin. Ihmettelen kirkon kantaa pelätä saatanasta puhumisesta, joka on todella tuhanten juonten mestari ja käyttää kaikki keinot pettääkseen Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen tukeutuvia ihmisiä.
      Kirkon on uskallettava julistaa Jeesuksen Kristuksen nimessä saatanan teot tyhjiksi ja vapautta Jeesuksessa. Mielestäni raamatun ydinsanoma on Jeesuksen voitto saatanasta. En ymmärrä, jos kirkko ei tätä perussanomaa uskalla julistaa, mihinkä kirkkoa silloin tarvitaan!!!!!???????

    • Isän rukous pyyntö

      Minä sain mahtavan vastauksen, lähetin rukouspyynnön Rukousystäville siis Pirkon ylläpitämnään. Koko perhekuntani pahoinvoinnin kerroin kirjeessäni, masennukset itsemurhayritykset. Noin parin viikon kuluttua tyttäreni tuli yllättäen uskoon! hän oli hyvin masentunut, yrittänyt itsemurhaakin, käyttää kovia psyykelääkkeitä mutta on pääsemässä niistä mutta lääkärinvalvonnan alla.Kiitos Jumalalle. Tyytäreni sai valtavia raivokohtauksia ja kuuli ääniä mutta nyt niitä ei ole enää ollut uskoontulon jälkeen ja hän on kuin toinen ihminen ja niin rauhallinen!....

      • Kipu poistui

        Rintaani alkoi kiristää ja jo harkitsin lääkäriin menoa. Koko viikon jatkui pieni kipu, kunnes soitin radiodein Pirkon rukousohjelmaan ja rukousapua pyysin ja samana iltana kipu kokonaan loppui.


    • Ruhtinasten Ruhtinas

      Olin tullut uskoon kirkon kansanlähetyksen piirissä ja rukoilin tietysti myös omaisteni pelastumisen puolesta. Muutaman vuoden kuluttua isälläni todettiin keuhkokasvain ja hänelle varattiin leikkauspäivä. Olin äärettömön huolestunut, koska isäni oli poltellut vuosikausia ja oksensi nyt verta ja oli laihtunut lyhyessä ajassa kymmenisen kiloa. Olin kuullut, että helluntailaisten piirissä oli tapahtunut parantumisia rukouksen kautta. Menin erääseen helluntailaisten iltakokoukseen, jossa oli myös rukousapua. Menin eteen aikomuksenani kertoa isästäni. Siinä eräs
      mustalaisnainen tuli luokseni ja kysyi tunnenko Jeesuksen ja ennenkuin ehdin sanoa sanaakaan ja että tunnen Jeesuksen hän rupesi rukoilemaan, että tulisin uskoon ja rupesi puhumaan minulle tuntematonta kieltä. Kiitti Jumalaa ja ohjasi minut pois toisten rukoiltavaksi tulevien tieltä. Olin äärettömän tuohtunut tilanteesta enkä uskonut isälleni olleen hyötyä tästä. Illalla meninin levottomana nukkumaan ja päätin soittaa vielä isälleni aamulla ja toivottaa onnea leikkaukseen. Aamu tuli ja olin yhteydessä isääni. Hänen keuhkonsa oli kuvattu vielä sinä aamuna sentti sentiltä leikkauksen onnistumisen vuoksi. Kuvauksen tulos oli, että kasvainta ei enää ollut. Isäni pääsi samana päivänä kotiin. Hän oli silloin 67 vuotias ja eli 90 vuotiaaksi terveenä. Jeesus tietää kertomattakin mitä tarvitsemme ja toivomme ja hän voi käyttää ketä tahtoo välimiehenä. Sain hävetä tuohtumistani. Jeesus on Ruhtinasten Ruhtinas - voittamaton armahtaja.

    • Vade retro

      "Rukousystävät, keräystulot (2007-2011) 1 187 945 euroa."

      "Yhdistystä johtaa Pirkko Jalovaara, joka nousi julkisuuteen MOT-ohjelmassa esittämiensä demonisaarnojen myötä."

      (IS 27.2. 2013)

      Demoneita hän sanoo tavanneensa uransa aikana "muutaman", eli hintaa yhdelle demoninajolle kertyi noin 200 000 euroa.

      • Rimaa ylös

        Jos vähän sanastoa ja tyylilajia tutkii, niin hoksaa että näitä ihmeparantumiskertomuksia väsää tänne yksi ja sama tyyppi. Olis edes sujuva kirjoittaja, mutta kun ei... Aina on syöpä jossain tai joku pieree verta. Keksikää jotain KIINNOSTAVAMPAA. Lääkärinkirja käteen ja selaamaan!


      • tulet tuntemaan totu
        Rimaa ylös kirjoitti:

        Jos vähän sanastoa ja tyylilajia tutkii, niin hoksaa että näitä ihmeparantumiskertomuksia väsää tänne yksi ja sama tyyppi. Olis edes sujuva kirjoittaja, mutta kun ei... Aina on syöpä jossain tai joku pieree verta. Keksikää jotain KIINNOSTAVAMPAA. Lääkärinkirja käteen ja selaamaan!

        Hyvä "rimaa ylös" ystävä, ehkäpä kirjoittaja / kirjoittajat tahtoo sinun ja sinun lailla ajattelevien myös pelastuvan ihmeiden, rakkauden ja Jeesuksen armon alle, kokeilepa pyytää Jeesusta elämääsi, tyhjän pyytämisestähän ei seuraa mitään, joten siitä vaan...... Uskallusta toivottaen


    • -tc-

      Terve

      Olen mies Päijät-Hämeestä jonka on ollut paljon tekemisissä Pirkko Jalovaaran kanssa. Ainoinaan kun Seppo Juntunen ja Pirkko Jalovaara kulkivat samoja polkuja niin annoin elämäni Jeesukselle Kristukselle vuosaaren kirkossa. Rukoilijana oli Pirkko Jalovaara.
      Olen ollut joskus hänen tilaisuuksissaan töissäkin ja on kurjaa kerrottavaa, että huomasin jo ensimerkit noin nelisen vuotta sitten kun Pirkon Profetiat ja mielipiteet alkoivat mennä päin seiniä.

      Olen ollut kovassa tapaturmassa ja on ollut tosi murtunut olo. Aivan fyysisesti. Minulla oli joka paikka hajalla kun paketti auto ajoi eteeni ja ajoi vielä lantioni päälle. Mutta.
      Viimeiset vuodet Pirkko on sanonut minulle että minussa vaikuttaa Pyhä henki. Kiitos Herralle. Mutta hän on myös sanonut, että minun ja Jumalan välissä on lääkkeet mitä käytän ja siksi ei Jumala vaikuta minussa!
      Eikä paranna minua.

      LÄÄKE on joku demoni joka on minun ja Kristuksen välissä tai sanotaanko, että minun ja Jeesuksen välissä.
      Olen tutkinut raamattuja 1776, 1938, 1992 ja missään ei ole ainuttakaan mainintaa demoneista ja sanon teille että jos teille niin joku väittää niin pyytäkää se näyttämään raamatusta missä se lukee ja miksi iitse Messias ei kertonut meidän ns. pahimmista vihollisista...

      Synti erottaa meidät Jumalasta ei lääke. Jos lääkettä syö niin kuin lääkäri on määrännyt niin se ei meitä erota eikä Jumala mene kauvemmas meistä.

      Synti sairastuttaa ja synnin palkka on kuolema kuten Sanassa sanotaan.

      Olen pirkolle kirjoittanut reklamaation kun laverteli tietoja minun ex- vaimolle kun oli esirukous rivin toisessa päässä ja meidän välit sen jälkeen erosivatkin ja meillä on yhteinen lapsi.
      Onneksi tilanne on pikkuhiljaa korjautunut kun Pirkko Jalovaara sai manipuloitua minun entisen emännän näiden lääkkeiden suhteen.

      Totuus on:
      Armosta meidät parannetaan ja Jumala rukoilee ja Pyhä henki toimii. Sen jälkeen jos olo on ettei tarvitse esim kipulääkkeitä niin käydään oman lääkärin juttusilla ja pienellään annosta tai lopetetaan kokonaan.

      NÄIN SE MENEE JA ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET USKOKO KAIKKEA.

    • Rukoustukija

      Hei! Pieni sydänsairas vauva oli rukouspalvelun hellittämättömien rukousten auttamana ylivoimaisesti pisimpään Suomessa apupumpun varassa elänyt lapsi. Reilu kuukausi sitten tämä puolitoistavuotias vauva sai sydänsiirteen, oli sen jälkeen kiittisessä tilassa -jälleen kerran - mutta voi nyt hyvin. Vauvan toipuminen on ollut käsittämätön Jumalan ihme.

      Ja mitenkä Pirkko sitten vauvan puolesta rukoili? Ihan tavallisesti, rauhallisesti ja rakkaudellisesti. Pikkuista muisti "koko Suomi", sillä rukousaihe oli parissakin radion rukousillassa esillä.

      • like a prayer

        Uskoisin, että vauva ei oli toipunut ilman sairaalahoitoa. Ilman asiantuntevaa huolenpitoa olisi käynyt huonosti - vaikka olisi tullut ikkunoista ja ovista toinen toistaan erinomaisempia esirukouksia.

        Niin että vähän realiteettien tajua peräänkuuluttaisin ja periluterilaisia jäitä hattuun kaikkein innokkaimmille höyrypäille tälläkin palstalla. Kenenkään tunteita kuitenkaan loukkaamatta.


      • vain usko
        like a prayer kirjoitti:

        Uskoisin, että vauva ei oli toipunut ilman sairaalahoitoa. Ilman asiantuntevaa huolenpitoa olisi käynyt huonosti - vaikka olisi tullut ikkunoista ja ovista toinen toistaan erinomaisempia esirukouksia.

        Niin että vähän realiteettien tajua peräänkuuluttaisin ja periluterilaisia jäitä hattuun kaikkein innokkaimmille höyrypäille tälläkin palstalla. Kenenkään tunteita kuitenkaan loukkaamatta.

        Kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaan uskovat.


      • johan1

        Sairaala hoito hänet paransi. Mielestäni on aivan oikein, että huijarit vievät herkkäuskoisten rahat. Siitä oppii jos on oppiakseen. Oppiihan lapsikin että kuumalle hellanlevylle ei kannata laittaa kättä.


    • Rakkaus

      Room. 8:28

      Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

    • Atte Ateisti

      Tukea hän antaa ja saakin:

      "Rukousystävät, keräystulot (2007-2011) 1 187 945 euroa."

      "Yhdistystä johtaa Pirkko Jalovaara, joka nousi julkisuuteen MOT-ohjelmassa esittämiensä demonisaarnojen myötä."

      (IS 27.2. 2013)

    • kaksonen3

      en ole käynyt kokuksissa kuniitä ei turunpuolessa ole ollut?
      Toivon jatkossa tapavani hänet.

    • Kauan aikaa sitten eräässä tilaisuudessa pyysin rukousta taloudelliseen tilanteeseeni. Hän sanoi yksinkertaisesti vain: "Herra, kosketa hänen taloudellista tilannettaan" ja siirtyi seuraavaan rukoiltavaan.
      Taloudellinen tilanteeni koheni välittömästi seuraavina päivinä.

      • matt2

        Rukous ja tuki antaa tukea ja voimaa, tässä piilee huijarien sauma. Teette sen itse, mutta huijarit ottavat kunnian. Herkkäuskoisia tässä maassa riittää.
        Pirkon hyväntekeväisyysjärjestö tekee muuta kuin väittää, toiminta on epämoraalistista, onkohan saatana ottanut vallan.


    • hanski 14

      lhannu korhonen itä-suomesta haluaa saada vastauksia rukouspyyntöihin

    • Näin on tosi!

      Ei mitään muuta kun alkaa ahistaa saatanasti tuo hulluus, vois kieltää lailla. Rukouksesta kukaan ei koskaan ole mitään apua saanut, muuta kun ehkä jotenkin henkisesti, jos on tarpeeksi hullu uskoakseen moiseen.

      • Näin on tosi!

        Täyttä kusetusta nää hihhulointi hommat ja rahan keräystä. Uskis yhtiöiden perustaminen voitas kieltää lailla. Kai noihin uskishommeleihin liittyy kaikkea mielensairautta, jotkut taas niin simppeleitä, että lähtevät siihen hulluuteen mukaan ja jotkut täysiä huijareita.


    • Kuriin tämmöiset!!!!

      Pirkko Jalovaaran toiminta on aikamoisen härskiä rahastusta ja hädänalaisten ihmisten hyväksikäyttöä. Mm. Marjatta Lipposen mies kuoli syöpään, kun Jalovaara sai hänet uskomaan että Jalovaaran rukous oli miehen parantanut, eikä siksi välittänyt käyttää lääkkeitä.

      Joko Pirkko Jalovaara on järjissään oleva suuri huijari, tai sitten hän on jollain tapaa mielenvikainen.

      • Faktaa sekin

        Rouva Lipposella on eri käsitys asiasta kuin hänen miesvainajansa lähisukulaisilla.


    • exkannattaja

      Miksi ajattelet, että Pirkko Jalovaara olisi jotain enemmän kuin muut tavikset (?)Sillä sellainenhan hän on-mutta markkinointiin etikoistuneena saanut brändättyä itsestään uskottavan kuvan muka ihmeparantajana. Netti on täynnä esirukoilijoita,Jalovaaran rukoukset eivät ole yhtään sen enempää, kuin muidenkaan rukoukset.Pirkko Jalovaaran työ on hyvin rasvattu bisnes, josta hän on nostanut valtavat rahamäärät omaan käyttöönsä. Syöpää sairastavien, kuolevien, usein vähävaraisten.Useat kertovat Jalovaaran uskottavasti esittäneen köyhää-jos ihminen niin epärehellinen, miten voit tai kukasn voi ajatella, että häneltä tulisi apu. Voi tulla hetkeksi, mutta ei ole kestävää ja saatat joutua ties minkä kirousten alaisuuteen.Sinuna varoisin ko naista.

      • Ateistille tiedoksi

        Ex-kannattajalle,mainitset ettei apu ole pysyvää,.Olen saanut avun Jalovaara-Juntusen rukousillassa sairauteeni yli kymmenen vuotta sitten,mikä on sinun mielestä ei-pysyvä aika?Ihmettelen väitettäsi ja mistä se kumpuaa.Raaamatun armolahjat toimii edelleen eikä niitä ole lakkautettu,lue siis Sanaa.


    • Joopa joo

      Jätetään nuo sinun höpinäsi omaan arvoonsa. Ei mitään faktaa esittää.

      • Verellä pesty

        Niinpä, lepo ja rauha on sydämmessä, kun Jeesus pesi pyhällä sovintoverellään sen puhtaaksi,ei ole enää levoton sydän,mikä on jokajannulla kun ei ole uskossa,olipa mikä tiede tai ateistifani tahansa,koskapa edellämainitut tai mikään jooga tai mukaa ei Jumalasta oeva voi lepoa ja rauhaa antaa kun yksin Jeesus Kristus.


    • Normaalien asialla

      Kamalaa tuubaa täälläkin puhutaan.

      Pelottava ajatus että Suomessa on vielä vuonna 2014 näin paljon hihhuleita. No, onneksi saa valita oman lähipiirinsä niin ettei tartte jeesustelijoiden kanssa paljon seurustella. Pelkään vaan, että ihmiskunnan kehitystä jarruttaa juuri tälläiset alle 100 ÄO:n omaavat ihmisapinat, jotka vieläkin luulevat maailman olevan 2000 vuotta vanha.

      Yhtenä ratkaisuna voitaisiin ajatella, että ajetaan kaikki uskovaiset, siis aivan joka uskonnosta, samaan maailmankolkkaa kauas meistä normaaleista. Voivat siellä sitten sopia erimielisyytensä sotimalla kunnes kuolevat (toivottavasti) pois.

      • usko pois

        Verattpa muslimia tai aitoa Kristittyä uskovaa.Aito Kristitty haluaa hyvää muillekin ja ei alista naista sekä on matkalla Taivaaseen.Hihhulit(= ilmeisestkin käsiittäkseni ne)jotka ei usko Jeesukseen ni toivottavsti tekee parannuksen suhteessa Jeesukseen,ettei kadotuksen iänkaikkinen portti pamahda kerran selän takana kiinni.


    • juss3

      Terve apua haluava!
      Pirkko Jalovaara on hieno ja uskonnollinen ihminen.Se on myös hänen heikkoutensa.Hän tarjoaa apua vaivoihin mutta ei itse ymmärrä omia sellaisia.Hienoa on se jos hän auttaa muita ihmisiä.Hän valitettavasti on myös em.ihminen joka tekee äärimmäisen pahaa muille-itse sitä ymmärtämättä!Tämä pitäisi kaikkien jo käsittää.
      Sairaus ei parane kuin olemalla oma itsensä-ja senkin jälkeen elämästä ei selviä hengissä?
      Minusta on on äärimmäisen vastuuntunnotonta tehdä julkisuutta ihmisten sydämmillä..;!!

    • 777877

      Pirkko on menossa linnaan pitkäksi aikaa ja hänen ökytalonsa, Audinsa ja muu omaisuus takavarikoidaan. Pirkko on huijannut hyväuskoisilta miljoonia. Siinä meillä oikea huijaripirkko ja tyhmät ovat rahoittaneet hänen huijauksensa. Aivopestyt tukijat uskovat salaliittoon eivätkä Pirkon syyllisyyteen.

      Sellainen Pirkko meillä.

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288736613948.html

      • uskis100

        Jospa huolehdit vaan omista synneistäsi,uskovan viimeinen tuomio ei ole kadotus,mikäli uskonsa säilyttää,tykkäätpä ajatuksesta tai et.


      • Vai niin
        uskis100 kirjoitti:

        Jospa huolehdit vaan omista synneistäsi,uskovan viimeinen tuomio ei ole kadotus,mikäli uskonsa säilyttää,tykkäätpä ajatuksesta tai et.

        Se menee. Uskonsa kun sanoo säilyttävänsä, niin saa tehdä rikoksia. Johan on lahko.


      • vajavainen uskis
        Vai niin kirjoitti:

        Se menee. Uskonsa kun sanoo säilyttävänsä, niin saa tehdä rikoksia. Johan on lahko.

        Nii jispa et kirjoittais jos et ymmärrä ni noin tuomitsevasti.Lahkoista ja lehkoista en tiedä, mut Parannuksen kun uskova on tehnt aidosti ja katunu,ni vaikket sinä antteksi antaiskaan ni Taivaan Isä anteeksi antaa,näin asia menee tykkäsit asiasta tai et.Ja ei tietenkään uskovan tahallan syntiä tartte tai saa tehdä, mut jos tekeekin,tulee se saattaa päivänvaloon,siis tunnustaa ja katua,tehdä parannusta.
        Et tule täydellistä siinä mielessä uskovaa löytämään,et ku uskomattomana tarkkailet silmät ja korvat tarkkana ni et ikänä yhtään täydellistä, joka ei tee missää kohti virheitä ni löydä.Uskova kasvaa uskossaan, ja vastaa itse henkilökohtaisesti Jumalalle ja lähesillekin vääristä teoistaan,mutta päämäärä uskovalla on selvä; Taivas.Jeesus oli ja on ja tuleva on täydellinen.


      • Uskon varjolla
        vajavainen uskis kirjoitti:

        Nii jispa et kirjoittais jos et ymmärrä ni noin tuomitsevasti.Lahkoista ja lehkoista en tiedä, mut Parannuksen kun uskova on tehnt aidosti ja katunu,ni vaikket sinä antteksi antaiskaan ni Taivaan Isä anteeksi antaa,näin asia menee tykkäsit asiasta tai et.Ja ei tietenkään uskovan tahallan syntiä tartte tai saa tehdä, mut jos tekeekin,tulee se saattaa päivänvaloon,siis tunnustaa ja katua,tehdä parannusta.
        Et tule täydellistä siinä mielessä uskovaa löytämään,et ku uskomattomana tarkkailet silmät ja korvat tarkkana ni et ikänä yhtään täydellistä, joka ei tee missää kohti virheitä ni löydä.Uskova kasvaa uskossaan, ja vastaa itse henkilökohtaisesti Jumalalle ja lähesillekin vääristä teoistaan,mutta päämäärä uskovalla on selvä; Taivas.Jeesus oli ja on ja tuleva on täydellinen.

        Sairaita huijaamalla, Pirkko on tehnyt hyvän tilin. Amerikassa tämä on jo niin tuttua. Täälläkin Suomessa näitä on kompastellut Koivisto, Jalovaara ja Juntunen. Voi miten paljon nämä vaikeuttavat, evankeliumin viemistä lähimmäisille. Karhunpalveluksen tekevät, kaikille uskoville.


    • 158
    • apua haluava

      Erosin kirkosta, ja se auttoi.

    • minttuza

      Muistakaa minua rk. Olen masentunut ja ahdistunut.

    • Pettynyt74

      Rahat meni, sairaudet jäi...

    • Anonyymi

      Pirkko on tunnettu ja tuomittu huijari.

    • Anonyymi

      Jaksaako kukaan kuunnella nykyisin ihmisten sairauksia ja valituksia ilmaiseksi? Lääkärit ja psykiatrit saavat työstään suuren palkan. Nykyään ihmiset kärsivät joka puolella. Ehkä se on hieman henkilökemia asia samalla, että kuka rukoilijoista sopii ja kenelle. Kuka on mukava ja kuka ei. Ja samalla uskon asia, jos uskoo itse, että jostain on apua niin se myös parantaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3350
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2740
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2544
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2365
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1777
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1654
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      149
      1501
    Aihe