Onko tabularasa sama kuin Lähimmäinen.. Jutut ja heitot ovat ainakin samanlaisia ja tasoisia. Tyyliltään heitetään letkaus ja poistutaan takavasemmalle on kyllä jehiksille ominainen piirre ja vielä haukutaan valehtelijoiksi päälle.
Onko
7
487
Vastaukset
- Paljastaja.
Lähimmäinen on JT-vastustajien luoma kuvitteellinen JT-hahmo.
- Lähimmäinen.
Minulla on vain yksi nimimerkki Lähimmäinen.
- Lähimmäinen.
Lähimmäinen.
- nimimerkkiä
Lähimmäinen. kirjoitti:
Lähimmäinen.
voi kuka tahansa käyttää ja kirjoitella mitä tahansa sen takaa.
Esimerkki yllä on copy/paste.
Täällä keskustellaan anonyymeilla nimimerkeillä, eikä ole kiellettyä käyttää useampaakin nimimerkkiä. Persoonallinen tyyli voi tietysti paljastaa että joidenkin nimimerkkien takana voisi olla sama henkilö, mutta usein johtopäätöksiä ja arveluita tehdään hyvin huterin perustein, jolloin niissä mennään metsään.
Koska tämä on anonyymi keskustelupalsta, niin keskustelu onko eri nimimerkkien takana mahdollisesti saman kirjoittelija, on hieman kyseenalaista.
Itse pidän tabularasaa ja lähimmäistä selkeästi eri kirjoittelijoina.- tyyliltään
on samanlaisia
tyyliltään kirjoitti:
on samanlaisia
>>mutta tyyliltään on samanlaisia
Muulit joilla on "laput silmillä" kulkevat hyvin samanoloisesti, verrattuna muuleihin, joilla ei ole niitä näkökentän rajoittimia. Olisiko kyse hieman samasta efektistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582463Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472281Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611964Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3071414- 791309
- 641256
- 621072
- 631022
- 25952
- 77934