Juice kuulemma etsi naisistaan äitihahmoja huolehtimaan itsestään. Niiks oli?
miten paha Juicen alkoholismi oikein
5
1256
Vastaukset
- kirsi-70
alkoholismi on sairaus, jota sairastaa niin alkoholia nauttiva, kuin lähimmätkin.
Mitä mediassa on Juicen hoidettavuuden tarpeesta, vaikea mennä sanomaan. Uskon, että rakkaus oli molemmin puolista,=kaksisuuntaista. Osa alkoholistin puolisoista hoitaa ja hoivaa toista, sillä he elävät siinä maailmassa omalla tavallaan "mukana". Alkoholismi elää perheessä, kun siitä ei saa puhua ja se saa tilaa olla. Sellaista elämä vaan on ... - mahdoton sanoa..
..Mutta noi sairaudet, maksakirroosi, munuaisten vajaatoiminta ja diabetes huomioiden, oletettavasti suhteellisen vaikea. Haimahan häneltä jo "poksahti" useampaan kertaan ja se harvoin tapahtuu ilman alkoholin kohtuutonta käyttöä.
Hän valitsi itse tiensä ja eli rohkeasti ja täysillä omaa elämäänsä. Piittaamatta auktoriteeteista, mutta juuriaan ja isänmaataan kunnioittaen. Mielestäni hatunnoston arvoinen teko sen kaiken muun lisäksi mitä hän jälkipolville jätti. Kun itse täältä lähden, toivon voivani pilven reunalla laulaa Juicen kanssa hänen parhaita biisejään.- vaadi rohkeutta
Siitä eroon pääseminen kylläkin. Tiedän kokemuksesta. Tällä en halua mitenkään loukata Juicea jota pidän suomen parhaana runoilijana. Mutta uskon että hänellä olisi parantuneena ollut vielä enemmän annettavaa, valitettavasti tämä taiteilja-boheemi-myytti elää niin vahvana suomessa ja Juice itsekin oli tavallaan myyttinsä vanki.
- ujghhhg
.....
- MUTTA-MINÄ-MINÄ-MINÄ
Lapset ja lapsenlapset, ja perheet, naiset ja ystävät....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708