Sielun Veljistä oli tänään iso artikkeli Hesarissa. Ormaa siinä haastateltiin. Itselleni oli yllätys se, ettei Sielun Veljet koskaan ennen ole yltänyt albumillaan Suomen listaykköseksi 80-luvulla. Mutta nyt Tuomari Nurmion kappaleita sisältävä cd on sen tehnyt. Onnea Veljille!
Sielun Veljistä lehtiartikkeli
5
540
Vastaukset
- 1970
Kyllähän tuo SV-cd on jonkinverran varmaan myynyt kun ei lähtenyt heti alaspäin kovaa toisella myyntiviikolla. 3 syytä miksi aika ylhäälle pääsi:1) Hiljainen levynjulkaisu kausi; tulee vähän uusia julkaisuja.2) Levyn ostajat ei ole kovimpia netti-imureita ja ostaa siis levynä.3)Levy oli heti myynnissä 12 e:n hintaan.
L`amourha on se levy joka SV studiolevyistä myydyin. Kokoelmista en sano mitään.- jumalat jalassa
No kyllähä oikeet musiikinystävät ja kuuntelijat ostavat levyt itselleen eikä harkitsekkaan mitään nettikopioita.
- Tumpelo
jumalat jalassa kirjoitti:
No kyllähä oikeet musiikinystävät ja kuuntelijat ostavat levyt itselleen eikä harkitsekkaan mitään nettikopioita.
.. syttyi Sielun Veljien paluun suhteen tätä juttua lukiessani. Kyllä, ehdottomasti heidän pitää palata keikkalavoille!
- ???
Tumpelo kirjoitti:
.. syttyi Sielun Veljien paluun suhteen tätä juttua lukiessani. Kyllä, ehdottomasti heidän pitää palata keikkalavoille!
ei pitäis. kyllä on kaunis raakuus kaukana siitä mitä sielun veljet oli, jos Ismokin nyt sulavine maneereineen niitä ... mut jotain uutta kyllä, Da!!!
- ismorma
??? kirjoitti:
ei pitäis. kyllä on kaunis raakuus kaukana siitä mitä sielun veljet oli, jos Ismokin nyt sulavine maneereineen niitä ... mut jotain uutta kyllä, Da!!!
Kyllä olis hyvä jos kiertueelle lähtisivät, Sielun Veljet nimittäin. Vanhat fanit tykkäisivät ja toisaalta jotkut uuden sukupolven fanit, jotka eivät olleet veljien aikaan vielä olemassakaan, kuten minä, olisivat myöskin tyytyväisiä jos siekkarit näkisi elävänä. Ainakin itse olisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850