Idolsissa Ellenin juontajaparina toimiva Jani Toivola on täys läpeensä HOMO !!!!
Lukekaa vaikka Ilta-Lehden netti sivulta.
Linkki on tässä alla.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701275661615_vi.shtml
JANI TOIVOLA
10
1048
Vastaukset
- ekpodk
Pitäs sulkea kisasta.
- gay rights
Tuo juttu on ollut jonkun mediaa seuraamattoman idiootin laittamana aiemminkin tänään.
Ymmärrän että iltalehteä saatiin myytyä tuolla jutulla, mutta uusi uutinen se ei todellakaan ole.
Jani Toivola tuli minulle tutuksi vasta ähläm sähläm ohjelmasta, mutta vanhin lehtijuttu minkä olen nähnyt hänen seksuaalisesta suuntautumisesta on jo kahden vuoden takaa.
Ja mitä sitten että on läpeensä homo? - vanha näkökulma
On se siitä puhunut aiemminkin, nyt typerä lehti repii asiasta otsikon. Outoa, että aina vaan homous on jutun väärti. Siis vanhahtava näkökulma, ei minusta riitä enää jutun lähtökohdaksi!
- väliä tuolla
vanhalla uutisella on?
Ihmettelen suuresti muuten sitä, minkälaiset ihmiset jaottelevat toisiaan erilaisiin karsinoihin. Onkohan heille itselleen epävarmaa, mihin kuuluvat? - Tuli.....
Neloselta ohjelma meno paluu jossa sama heebo oli juontajana. Eiköhän jo silloin kaikki tienyt jo että jannu on homo.....
- siitä.
Mahtavaa, että nykyään uskaltaa jo tulla näinkin hyvin kaapista ja esiintyä omana itsenään. Esim 5-10 vuotta sitten se olisi ollut henkinen itsemurha.
- tuo juttu
Iltalehden ja Iltasanomien sivuilta, vaikkei olisi juttua lukenutlkaan kokonaan, Ei Toivolasta ole juontajaksi muutenkaan, homouden mitenkään siihen vaikuttamatta! Keskittyisi vaan sinne teatterinäyttämöille!
- J.Toivola
Entä sitte jani on mikä on... mitä väliä? vapaa maa, ei siitä sotaa pidä nostaa. Ja kaikkihan sen on tiennyt joajat sitten ja jani on sen itsekin sanonut...
- ____________________
Ei Suomi ole oikeasti näin ahdasmielinen maa. Anonyymina on vain niin kiva provoilla tällaisilla nettipalstoilla.
Homot eivät ole ihmisinä sen kummempia kuin heterotkaan. Aina mahtuu joukkoon vain niitä, joiden on pakko tuoda itseään jotenkin erityisesti esille. Näitä löytyy sekä homoista että heteroista. Jani on tavallinen mies, josta ei heti päälle päin edes huomaisi, että hän on homo. Tessa on taas Ruslanin kanssa eräänlainen ääripää.
Ajattelevatko ihmiset tosiaan nähdessään jonkun ihmisen, mikä on hänen seksuaalinen suuntautumisensa. Minä en ainakaan ajattele. Seksuaalisuus on osa persoonaa; nimenomaan vain yksi osa persoonaa. Joidenkin on edelleen vaikea sisäistää, että homous ei tartu.
Ja mihin perustuu tuo, että homoseksi ällöttää? Ihmisellä täytyy olla äärimmäisen hyvä kyky samaistua, jos hän pystyy tekemään siitä itselleen ällöttävää. Täytyy varmaan pohtia, millaista olisi itse olla samassa asemassa, jotta saa päähänsä iljettäviä mielikuvia. Täytyy myös sanoa, että kyllä ne heterotkin vain osaavat tehdä kaikkea ällöttävää. Siitä ei kuitenkaan nosteta tällaista numeroa. - Heikki Kahila
Olette kuulleet, että
- Tarja Halonen valittiin toiselle kaudelle
- Arsi Harju voitti olympiakultaa
- Neuvostoliitto hajosi
- Kekkonen kuoli
Lähetän lisää uusia uutissähkeitä, kun saan niitä tietooni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760