hauskin kohtaus

TP:n historiassa!

Mun mielestä se tais olla Leon vammaistuolin sekoaminen. Kun Bobby ja Shelly yritti laittaa tuolia kuntoon. Mitä hauskoja kohtauksia on jäänyt teidän mieleenne???

10

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh???

No joo, niin mitäs sille Leolle sitten kävi kun päätyi "vammaistuoliin"? Ampuivatko ne sitä vai mitä?

• semmonen

norman mies hank ampuu leoa. mutta hauskin kohtaus mun mielestä on kun cooper selvittää kiviä heittämällä ihmisten yhteyksiä lauraan ja yhden heiton aikana kivi kopsahtaa andya nuppiin.

• halkotäti
        semmonen kirjoitti:

norman mies hank ampuu leoa. mutta hauskin kohtaus mun mielestä on kun cooper selvittää kiviä heittämällä ihmisten yhteyksiä lauraan ja yhden heiton aikana kivi kopsahtaa andya nuppiin.

That is the answer! Se oli Andy joka tappoi! Kivetkin sen kertovat!

(Olen muuten alkanut pitää pientä listaa montako kertaa Andyn otsaan kolahtaa kaikkiaan; sen kaverin naama kun on tulilinjalla tässä sarjassa.)

• the red room

Ennen tätä nykyistä uusintaa olen viimeksi katsonut Twin Peaksin 90-luvun alussa, joten muistikuvat lievästi hataria...
      Mutta muistan silmälappu-Nadinen jossain vaiheessa pomppineen ponnari heiluen siellä paikallisessa high schoolissa ja kuvitelleensa olevan teinityttö...
      Joku, joka muistaa paremmin, osaa varmasti selittää mitkä syyt johtivat tähän hänen harhaansa...

• hauska...

Mielestäni aika hauska hetki oli eilen näytetyssä jaksossa, jossa sheriffi ja Cooper menivät eläinklinikalle hakemaan kortistoja. Siinä odotushuoneessa kuvattiin läheltä Dale Cooperin kasvoja. Yhtäkkiä siihen tuli joku laama ihan Cooperin nenän eteen. Laama ja Cooper tuijottivat toisiaan hetken intensiivisesti, sitten laama urvahti jotain ja lähti menemään. Ja kaikki jatkui ihan "tavallisesti" sen jälkeen. Oli jotenkin niin hassu pieni hetki :)

• Llaaama
        hauska... kirjoitti:

Mielestäni aika hauska hetki oli eilen näytetyssä jaksossa, jossa sheriffi ja Cooper menivät eläinklinikalle hakemaan kortistoja. Siinä odotushuoneessa kuvattiin läheltä Dale Cooperin kasvoja. Yhtäkkiä siihen tuli joku laama ihan Cooperin nenän eteen. Laama ja Cooper tuijottivat toisiaan hetken intensiivisesti, sitten laama urvahti jotain ja lähti menemään. Ja kaikki jatkui ihan "tavallisesti" sen jälkeen. Oli jotenkin niin hassu pieni hetki :)

Mä repesin eilen tossa kohdassa. Cooper ei ollut moksiskaan, vaikka laama tuli ihan naamaan kiinni.

• halkotäti
        Llaaama kirjoitti:

Mä repesin eilen tossa kohdassa. Cooper ei ollut moksiskaan, vaikka laama tuli ihan naamaan kiinni.

Mä en huomannut mitään laamaa. Hei, pliis, kertokaa mulle mitä viime jaksosta kannattaa bongailla lauantain uusinnasta. Emmää huomaa ite...

• *Trill*
        halkotäti kirjoitti:

Mä en huomannut mitään laamaa. Hei, pliis, kertokaa mulle mitä viime jaksosta kannattaa bongailla lauantain uusinnasta. Emmää huomaa ite...

Siis aivan hulvaton.. :D

http://www.youtube.com/watch?v=BpFQrW4ykO0

• tumpura

Laama, donitsipöytä,Andyn toilailut, Nadinen hullutukset ja se kala kahvinkeittimessä Josien luona... nämä ainakin!!

• semmonen

astuessa lankkuun tokalla tuotantokaudella, kuuppa sekasin hetken aikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7533
    2. 102
      5447
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5007
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4394
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3130
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2793
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2759
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2367
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2324
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      54
      1918
    Aihe