hauskin kohtaus

TP:n historiassa!

Mun mielestä se tais olla Leon vammaistuolin sekoaminen. Kun Bobby ja Shelly yritti laittaa tuolia kuntoon. Mitä hauskoja kohtauksia on jäänyt teidän mieleenne???

10

1839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh???

      No joo, niin mitäs sille Leolle sitten kävi kun päätyi "vammaistuoliin"? Ampuivatko ne sitä vai mitä?

      • semmonen

        norman mies hank ampuu leoa. mutta hauskin kohtaus mun mielestä on kun cooper selvittää kiviä heittämällä ihmisten yhteyksiä lauraan ja yhden heiton aikana kivi kopsahtaa andya nuppiin.


      • halkotäti
        semmonen kirjoitti:

        norman mies hank ampuu leoa. mutta hauskin kohtaus mun mielestä on kun cooper selvittää kiviä heittämällä ihmisten yhteyksiä lauraan ja yhden heiton aikana kivi kopsahtaa andya nuppiin.

        That is the answer! Se oli Andy joka tappoi! Kivetkin sen kertovat!

        (Olen muuten alkanut pitää pientä listaa montako kertaa Andyn otsaan kolahtaa kaikkiaan; sen kaverin naama kun on tulilinjalla tässä sarjassa.)


    • the red room

      Ennen tätä nykyistä uusintaa olen viimeksi katsonut Twin Peaksin 90-luvun alussa, joten muistikuvat lievästi hataria...
      Mutta muistan silmälappu-Nadinen jossain vaiheessa pomppineen ponnari heiluen siellä paikallisessa high schoolissa ja kuvitelleensa olevan teinityttö...
      Joku, joka muistaa paremmin, osaa varmasti selittää mitkä syyt johtivat tähän hänen harhaansa...

      • hauska...

        Mielestäni aika hauska hetki oli eilen näytetyssä jaksossa, jossa sheriffi ja Cooper menivät eläinklinikalle hakemaan kortistoja. Siinä odotushuoneessa kuvattiin läheltä Dale Cooperin kasvoja. Yhtäkkiä siihen tuli joku laama ihan Cooperin nenän eteen. Laama ja Cooper tuijottivat toisiaan hetken intensiivisesti, sitten laama urvahti jotain ja lähti menemään. Ja kaikki jatkui ihan "tavallisesti" sen jälkeen. Oli jotenkin niin hassu pieni hetki :)


      • Llaaama
        hauska... kirjoitti:

        Mielestäni aika hauska hetki oli eilen näytetyssä jaksossa, jossa sheriffi ja Cooper menivät eläinklinikalle hakemaan kortistoja. Siinä odotushuoneessa kuvattiin läheltä Dale Cooperin kasvoja. Yhtäkkiä siihen tuli joku laama ihan Cooperin nenän eteen. Laama ja Cooper tuijottivat toisiaan hetken intensiivisesti, sitten laama urvahti jotain ja lähti menemään. Ja kaikki jatkui ihan "tavallisesti" sen jälkeen. Oli jotenkin niin hassu pieni hetki :)

        Mä repesin eilen tossa kohdassa. Cooper ei ollut moksiskaan, vaikka laama tuli ihan naamaan kiinni.


      • halkotäti
        Llaaama kirjoitti:

        Mä repesin eilen tossa kohdassa. Cooper ei ollut moksiskaan, vaikka laama tuli ihan naamaan kiinni.

        Mä en huomannut mitään laamaa. Hei, pliis, kertokaa mulle mitä viime jaksosta kannattaa bongailla lauantain uusinnasta. Emmää huomaa ite...


      • *Trill*
        halkotäti kirjoitti:

        Mä en huomannut mitään laamaa. Hei, pliis, kertokaa mulle mitä viime jaksosta kannattaa bongailla lauantain uusinnasta. Emmää huomaa ite...

        Siis aivan hulvaton.. :D

        http://www.youtube.com/watch?v=BpFQrW4ykO0


    • tumpura

      Laama, donitsipöytä,Andyn toilailut, Nadinen hullutukset ja se kala kahvinkeittimessä Josien luona... nämä ainakin!!

      • semmonen

        astuessa lankkuun tokalla tuotantokaudella, kuuppa sekasin hetken aikaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe