Mieto ja silikoniton sampoo

hakusessaa

Mitä shampoita käytätte? ITse en usko enää noihin hiustenlähtöön tarkotettuihin, ne eivät vaikuta vaan hyvältä käytössä. Joten kampaajani suositteli minulle jotain mietoa jasilikonitonta shampoota, mutta ei tullut sitten kysytyksi että mitäköhän merkkia esim olisi tuollaista!
Onko ehdotuksia?

15

4034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ktktktk

      Heillä monia erilaisia luonnontuotteista tehtyjä. Monista luontaistuotekaupoista saa. Rasul savi on oma suosikkini.

      • -------

        Onko tää samppoo kauheenkin kuivattava?
        saako yleensä hoitoaineessa olla silikonia?


      • ktktktk
        ------- kirjoitti:

        Onko tää samppoo kauheenkin kuivattava?
        saako yleensä hoitoaineessa olla silikonia?

        minun päätäni kuivattanut. Shampoossa on öljyjä mikä on hyväksi kuivalle päänahalle. Tämän kopioin erään tuotetta myyvän luomukaupan sivulta:

        RASUL- SAVI   
        Hennoille, pohjoismaisille hiuksille
        Urtekramin luonnonshampoot ovat 100% kasvipohjaisia, eivätkä ne sisällä synteettisiä kemikaaleja, eivät ärsytä ihoa eivätkä hajuaistia, ne ovat myös erittäin riittoisia. Urtekram on tehnyt 20 vuotta työtä luodakseen parhaimman ja puhtaimman shampoon, kehittänyt ja teetättänyt ja luonut saippuaraaka-aineen, joka on 100% kasvisperäistä en- simmäisenä maailmassa. Jotkut raaka-aineet ovat luomua - mutta täysin luomusham- poota ei ole mahdollista edes valmistaa. Urtekramin shampoita myydään luontaistuote-kaupoissa monissa maissa; niiden korkea laatu, miellyttävät pesuominaisuudet ja ihan oikeat luonnonraaka-aineet luonnollisine tuoksuineen ovat jo käsite niin Euroopassa, Yhdysvalloissa kuin Japanissakin. URTEKRAMIN TUOTTEITA EI OLE TESTATTU ELÄIMILLÄ. Rasul shampoo - 250 ml: Ainekset: Marokkolainen rasul-savi-vesiuute, saippuoitu kookosöljy ja maissitärkkelys-sokeri, merisuola,eteerinen minttuöljy. Käyttö: Puhdistava, hoitava shampoo. Sopii hyvin pohjoismaalaiselle hienolle hiustyy- pille, lisäten hiusten tuuheutta

        Hinta: 3.54 € ( 21.05 mk)

        Tätä ennen olen kokeillut kolmea erilaista tervashampoota ja LV shampoota (allergisille suunniteltu) sekä Vella shampoota. Kaikki ovat käsittääkseni silikonittomia, mutta ärsyttivät päätäni silti. Apteekin hilseshampoo rauhoitti hetkeksi, mutta oireet palasivat kun lopetin. Nyt on pää ollut pari kuukautta hyvä kun olen Urtekramia käyttänyt.

        Ihmiset ovat kuitenkin yksilöitä, se mikä käy yhdelle ei aina käy toiselle. Hyvän shampoon kanssa ei mielestäni hoitoainetta tarvita. Silikonia siinä ei ainakaan saa olla.


    • myöskään

      Kampaamoissa myydään varmasti useita erilaisia mietoja sampoita,jotka eivät sisällä silikonia.Päivittäistavarataloissa myydään XZ:n erilaisia sampoita,jotka eivät myöskään sisällä silikonia tai silikoniyhdisteitä.

      • silikoniton

        shampoo apteekista sopii mulle, on hajusteeton myös.


      • samaa
        silikoniton kirjoitti:

        shampoo apteekista sopii mulle, on hajusteeton myös.

        Sopii hyvin kuivalle, aralle hiuspohjalle.


    • tfjgfyjgjgkgh

      Niin.. millä nimellä silikoni voi olla tuoteselosteissa?

      • ktktktk

        ainoastaan luonnontuotteista tehtyjä shampoita joissa jokainen valmistusaine on pullon kylkeen suomeksi kirjoitettu ja selkeästi ymmärrettävissä mitä se on.


      • tukkataika

        dimethicone päätteisenä, ja käsittääkseni kaikki cone päätteet on jotain silikoneja? Korjatkaa jos olen väärässä.


    • tämä lista

      tässä listaa
      Kirjoittanut: kori 29.1.2007 klo 18.58


      - Silicone
      - Methicone
      - Dimethicone
      - Trimethicone
      - Amodimethicone
      - Cyclotetrasiloxane
      - Cyclopentasiloxane
      - Cyclohexasiloxane
      - Hexamethyldisiloxane
      - Trimethylsiloxysilicate
      - Trimethylsilylamodimethicone

      • ...ö

        Titto kaikissa hyvissä kampaamotuotteissa mitä olen ostannut on noita siliconeja:( pitääkö ne nyt heitää pois!!!


      • Arnikki
        ...ö kirjoitti:

        Titto kaikissa hyvissä kampaamotuotteissa mitä olen ostannut on noita siliconeja:( pitääkö ne nyt heitää pois!!!

        Olen löytänyt hyvän shampoon apteekista. Nimi Remederm. Päänahka paranee, hilsekin lähtee ja kaikki näpyt ja ruvet mitä tulee raapimisesta.
        Minulla on viisi ihosairautta ja kaupan tapulituotteet eivät sovi. Myös kampamoiden tuotteet eivät sovi.
        Päänahkani ei kestä myöskään hoitoaineita eikä
        mitää lakkoja sun muita tököttejä.

        Sorrun välilä ostamaan kaupasta shampoita. Viimeksi ostin dove-shampoon kokeiltavaksi. Parissa viikossa päänahka oli punaisia näppyjä täynnä ja kutiseva. Kävin tänään apteekista Remedermiä .


      • kissus...
        Arnikki kirjoitti:

        Olen löytänyt hyvän shampoon apteekista. Nimi Remederm. Päänahka paranee, hilsekin lähtee ja kaikki näpyt ja ruvet mitä tulee raapimisesta.
        Minulla on viisi ihosairautta ja kaupan tapulituotteet eivät sovi. Myös kampamoiden tuotteet eivät sovi.
        Päänahkani ei kestä myöskään hoitoaineita eikä
        mitää lakkoja sun muita tököttejä.

        Sorrun välilä ostamaan kaupasta shampoita. Viimeksi ostin dove-shampoon kokeiltavaksi. Parissa viikossa päänahka oli punaisia näppyjä täynnä ja kutiseva. Kävin tänään apteekista Remedermiä .

        minkä valmistajan tuote tuo remederm on??


      • :) .
        kissus... kirjoitti:

        minkä valmistajan tuote tuo remederm on??

        louis widmer


      • Anonyymi
        :) . kirjoitti:

        louis widmer

        Remiderm ei sovi seborreaan ja rasvoittuville hiuksille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe