Ihana esitys!!Täynnä virtaa ja positiivista mieltä:)
Toivon todella että tällä kertaa pääsis loppun asti.
Mutta taitaa olla turha toivo,onhan Markus saanut aikas vähäsen tv-aikaa,ja onhan ne finalistit jo päätetty...mut kuitenkin:)
Markukselle terveisiä;P
Markus Blom
11
1671
Vastaukset
- star87
Mä oon samaa mieltä. Markuksen esitys oli kyllä huippu! Toivottavasti pääsee mahollisimman pitkälle:)
- voittoon!!!
Toivotaan että oikeus voittaa ja Markus pääsis finaaliin!
- mankel9
samanlainen lälläripoika kuin viime vuoden ilkka ja pete... ei tälläisiä idoleita kaivata... siis nimenomaan tää blomi. pätsi on kova jätkä..
- markus on kova jätkä
mankel9 kirjoitti:
samanlainen lälläripoika kuin viime vuoden ilkka ja pete... ei tälläisiä idoleita kaivata... siis nimenomaan tää blomi. pätsi on kova jätkä..
Markuksessa on munaa, ei vaan tyrkytä itseään liikaa esille. Luottaa siihen, että laulutaito ja karisma riittää ja varmasti riittäis, ellei teinit olisi tässä se päättävä elin...
- asdfadf
mankel9 kirjoitti:
Pätsihän on nimenomaan ilkka-kopio seurakuntatouhuineen etc... Go markus b!!!
- tosi on
asdfadf kirjoitti:
Pätsihän on nimenomaan ilkka-kopio seurakuntatouhuineen etc... Go markus b!!!
Sellaista ääntä ei ole noilla muilla kilpailijoilla eikä erikoista ulkonäköä, mitä lekurikitarahellarilla...
- Tavikset
oli tosi hyvä! Tuomarit tekivät vuosi sitten viisaasti kun laittoivat pojan kotiin kasvamaan vuodeksi-pariksi. Kasvanut oli!
- Harmittaa
Minäkin tykkään Markuksesta ja harmittaa kun televisiossa häntä ei ole näytetty juuri lainkaan. Ihmettelen, että miksi hänet on sivuutettu ja jos nyt vielä on Arin kanssa samassa ryhmässä niin voihan itku.
Itse en Arista kyllä pidä ja aion Markusta äänestää jos hyvin vetää. Ärsyttää aika tavalla se Arin asenne. Kaljalle yöllä kavereiden kanssa ja aamulla otetaan sitten eri oikeuksia muihin verrattuna. - näin on näreet!! ;)))
se helluntai poika on ku ilkka ei markus bloom..Kuinka niin lälläripoika?eihän:) eihän petekään ollut=)
kylhän petes ja markukses on jotai samaa.. ;) mun mielestä (:
tavikset ooi niin parash!!!! - SM04
näin on näreet!! ;))) kirjoitti:
se helluntai poika on ku ilkka ei markus bloom..Kuinka niin lälläripoika?eihän:) eihän petekään ollut=)
kylhän petes ja markukses on jotai samaa.. ;) mun mielestä (:
tavikset ooi niin parash!!!!Niin että ihan Blom vaan, se on se Orlando ku on Bloom... =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804