Anna Abreu, ärsyttävä pissis??

tizz

Jaahas, niinhän siinä sitten kävi että Annakin pamautti jatkoon. Onhan neitokaisella kaunis ääni mutta ihmetyttää vaan kovasti tuo todella ärsyttävä hyppiminen ja pomppiminen kun hän jatkoon pääse. Tuntuu et kyl varmaan tietää jos omaa upean äänen.. No toivonpahan itse että Anna tippus jatkosta. Vois sitten parin vuoden päästä koittaa uusiks kun pääse ton pissisvaiheen ohi ja lopettaa huutamisen ja riehumisen!!

48

4756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Mä en myöskään voi sietää tätä tyttöä.

      • mieltä

        teidän kanssa. Kunnon pissaliisa! Hampaatkin on kun oravalla !! :) No siitäpä yksi pikku-orava taas laulamaan..Jee, kohta taas kuullaan Alicia Keysiä, kun Anna pääsee esiintyy..


      • pissaliisa
        mieltä kirjoitti:

        teidän kanssa. Kunnon pissaliisa! Hampaatkin on kun oravalla !! :) No siitäpä yksi pikku-orava taas laulamaan..Jee, kohta taas kuullaan Alicia Keysiä, kun Anna pääsee esiintyy..

        Samaa mieltä mäkin olen - pissis mikä pissis. Taitaa vielä pissa nousta päähänkin.


      • annasta
        mieltä kirjoitti:

        teidän kanssa. Kunnon pissaliisa! Hampaatkin on kun oravalla !! :) No siitäpä yksi pikku-orava taas laulamaan..Jee, kohta taas kuullaan Alicia Keysiä, kun Anna pääsee esiintyy..

        En myöskään tykkää tästä tytöstä.Anna oikein etsii kamerat,että pääsisi oikein paljon esille.Ehdottomasti jatkoon päässeistä 16vuotiaista kaikista lapsellisin.Kristiina,Milja ja Annette ihanan vaatimattomia, hyviä esimerkkejä nuorille ja laulaa ihan tajuttoman hyvin vaikkakin kristiina epäonnistui pahasti teatteriviikonlopussa,mutta silti siinä tytössä on jotain herttaista.Annetella on ulkonäköä ja mieletön ääni,Miljalla kanssa upea ääni


      • thub down
        pissaliisa kirjoitti:

        Samaa mieltä mäkin olen - pissis mikä pissis. Taitaa vielä pissa nousta päähänkin.

        Alussa tykkäsin, mutta osoittanut lapsellisuutensa ja pissismäisyytensä. Noitten pitäis vähän enemmän panostaa siihen esitykseen ja vähemmän hihkua kiimasina kullimagneetteina kameroiden edessä.


      • just hyvä!!
        annasta kirjoitti:

        En myöskään tykkää tästä tytöstä.Anna oikein etsii kamerat,että pääsisi oikein paljon esille.Ehdottomasti jatkoon päässeistä 16vuotiaista kaikista lapsellisin.Kristiina,Milja ja Annette ihanan vaatimattomia, hyviä esimerkkejä nuorille ja laulaa ihan tajuttoman hyvin vaikkakin kristiina epäonnistui pahasti teatteriviikonlopussa,mutta silti siinä tytössä on jotain herttaista.Annetella on ulkonäköä ja mieletön ääni,Miljalla kanssa upea ääni

        Miljat ja Hiljat "ihanan vaatimattomia",..näinhän se luterilaisessa opissa on että ollaan vaan hissukoita ja vaatimattomia:). Mutta mun mielestä Anna on hyvä ja hauska!


      • teini kun
        just hyvä!! kirjoitti:

        Miljat ja Hiljat "ihanan vaatimattomia",..näinhän se luterilaisessa opissa on että ollaan vaan hissukoita ja vaatimattomia:). Mutta mun mielestä Anna on hyvä ja hauska!

        Niin ärsyttävä teini,kun voi vain olla


      • haluasi laittaa
        teini kun kirjoitti:

        Niin ärsyttävä teini,kun voi vain olla

        tuota? Myönnä pois sinä likainen setä.


      • ei pääse jatkoon
        haluasi laittaa kirjoitti:

        tuota? Myönnä pois sinä likainen setä.

        Toivottavasti Anna ei pääse jatkoon.Eniten tästä ryhmästä finnalipaikkaa toivon Annetelle.


      • hhhhhh
        mieltä kirjoitti:

        teidän kanssa. Kunnon pissaliisa! Hampaatkin on kun oravalla !! :) No siitäpä yksi pikku-orava taas laulamaan..Jee, kohta taas kuullaan Alicia Keysiä, kun Anna pääsee esiintyy..

        Kyllä siellä AIKA MONI MUUKIN hihkui ja pomppi ja riehui jatkoon pääsystä, moni mieskin!! Kuten Nisse riehui, Kristian vetäs kuperkeikan, jne.

        Mutta voi voi kun sattuu olemaan 16 vuotias, energinen vaaleatukkainen nainen, niin heti ollaan haukkumassa kullimagneetiksi ja tyrkyksi kun vähän osoittaa riemun merkkejä.

        Miksi pitäisi olla hiljaa ja vaatimaton jos ei luonteeltaan sellainen ole!!? Sehän se vasta typerää esittämistä olisikin!!!


      • Pullapalatsi
        hhhhhh kirjoitti:

        Kyllä siellä AIKA MONI MUUKIN hihkui ja pomppi ja riehui jatkoon pääsystä, moni mieskin!! Kuten Nisse riehui, Kristian vetäs kuperkeikan, jne.

        Mutta voi voi kun sattuu olemaan 16 vuotias, energinen vaaleatukkainen nainen, niin heti ollaan haukkumassa kullimagneetiksi ja tyrkyksi kun vähän osoittaa riemun merkkejä.

        Miksi pitäisi olla hiljaa ja vaatimaton jos ei luonteeltaan sellainen ole!!? Sehän se vasta typerää esittämistä olisikin!!!

        ... ei ole pissis. Kyllä saa iloita, kun pääsee niiltä tiukoilta tuomareilta jatkoon, se oli vielä Jonesta hermostunut. Ei se ole yhtään pissismäistä ja sitä paitsi on niitä pissisidoleita muitakin, esim. joku Britney Spears, Pussycat Dollssit ja ties mitä. Annahan oli HYVÄ!


      • ei idoliksi
        Pullapalatsi kirjoitti:

        ... ei ole pissis. Kyllä saa iloita, kun pääsee niiltä tiukoilta tuomareilta jatkoon, se oli vielä Jonesta hermostunut. Ei se ole yhtään pissismäistä ja sitä paitsi on niitä pissisidoleita muitakin, esim. joku Britney Spears, Pussycat Dollssit ja ties mitä. Annahan oli HYVÄ!

        Hyvä,mutta ei valmis idoliksi,siihen liian lapsellinen


      • >>>
        annasta kirjoitti:

        En myöskään tykkää tästä tytöstä.Anna oikein etsii kamerat,että pääsisi oikein paljon esille.Ehdottomasti jatkoon päässeistä 16vuotiaista kaikista lapsellisin.Kristiina,Milja ja Annette ihanan vaatimattomia, hyviä esimerkkejä nuorille ja laulaa ihan tajuttoman hyvin vaikkakin kristiina epäonnistui pahasti teatteriviikonlopussa,mutta silti siinä tytössä on jotain herttaista.Annetella on ulkonäköä ja mieletön ääni,Miljalla kanssa upea ääni

        teidän mielestä ihminen ei saisi näyttää avoimesti tunteitaan, vaan pitäisi olla kuin puolikuollut lahna tai aivokuollut apaatikko, ettei olisi sitä "kusta heti päässä". en ihmettele yhtään miksikö ulkomailla meitä pidetään synkkinä tyyppeinä. syy on juuri tämä: "älä erotu, pidä pääsi kiinni ja katse nöyrästi alhaalla"


      • vaan iloinen
        ei idoliksi kirjoitti:

        Hyvä,mutta ei valmis idoliksi,siihen liian lapsellinen

        Kertoisitko meille, millä tavalla Anna on lapsellinen? Ei hän minusta ole ollenkaan lapsellinen vaan ihan kypsän oloinen nuori nainen.


      • flikka88_
        vaan iloinen kirjoitti:

        Kertoisitko meille, millä tavalla Anna on lapsellinen? Ei hän minusta ole ollenkaan lapsellinen vaan ihan kypsän oloinen nuori nainen.

        mua oikee ärsyttää ku jotkut haukkuu annaa. Se tyttö nimittäin osaa laulaa. JA VIELÄ ERIKOISEN HYVIN.!!! toivottavasti tulee menemään pitkälle!! MUn mielestä tollanen on aika tyhmää ku haukkuu et ei osaa laulaa yms. JOs itte osaa paremmin ni sopii mennä kokeileen. Laulaminen julkisesta on oikeesti aika jännää. ihan erilaista ku laulaminen jossai kotona. Et mun mielestä noiden idols tyyppejen mollaaminen on tosi typerää ja lapsellista. nOIN PITKÄLLE EI PÄÄSE JOSSEI OSAA LAULAA! JA MEIN KAIKKIEN PITÄÄ HYVÄKSYÄ ETT IHMISET ON ERILAISIA JA LAULUÄÄNET YMS VAIHTELEEE YKSILÖITTÄIN!! mUT TOIVON TOTISETSI Annan voittavan, koska hänellä on siihen kaikki ominaisuudet joita laulajilta vaadiataa! Tsemppiä Anna!!


      • Cendree
        teini kun kirjoitti:

        Niin ärsyttävä teini,kun voi vain olla

        Minä uskon enemmänkin että kameramiehet ne aina Annan etsii, onhan Anna tavallaan "ennakkosuosikki" ja idolsissa otetaan aina jotkut henkilöt joita näytetään enemmän. En henkilökohtaisesti tyttöä tunne, mutta mahtava ääni verrattuna esim. johonkin Miljaan joka oli ainakin teatteriviikonloppuna kamala. Aion kyllä äänestää!


      • Jennaa//
        pissaliisa kirjoitti:

        Samaa mieltä mäkin olen - pissis mikä pissis. Taitaa vielä pissa nousta päähänkin.

        Pissismi:Se on tauti joka pitäis poistaa maailmast :DD
        Tunnistat pissiksen näistä tavoista pissis pojan.:
        1.Päähine : Lippis (NY Merkillä)
        2.asusteet:hikinauhat,koruja,policelasit(kännissä)

        tytöt :):pissiksen vaatetuksena on pidetty esimerkiksi kireitä stringejä, paljastavia farkkuja, vaaleanpunaista toppia ja korkokenkiä.


    • Myssy

      Annako pissis! Voi olla mutta laulaa tosi hyvin
      ja oma persoona sillä on. Onko sillä väliä mikä pissis on mutta silti paras!
      EHDOTTOMASTI PARAS!!!!!!!

      • hyui

        Voi,voi,voi. Monta kateellista pissistä täällä.


      • että kaikki ei

        Annna sukulaiset ja ystävät,jotka jatkuvasti kirjoitatte täällä palstoilla niin yrittäkää ymmärtää,että kaikki ei vain pidä Annasta.Anna on hyvä laulamaan,mutta kisan kuusitoistavuotiaista ehdottomasti lapsellisin ja ylimielisin.Näin ajattelee monet hieman vanhemmat,jotka ei kirjoittele täällä palstoilla.Tämähän on pieni osa suomen idolssin katsojista, jotka täällä kirjoittaa.


      • vaan
        että kaikki ei kirjoitti:

        Annna sukulaiset ja ystävät,jotka jatkuvasti kirjoitatte täällä palstoilla niin yrittäkää ymmärtää,että kaikki ei vain pidä Annasta.Anna on hyvä laulamaan,mutta kisan kuusitoistavuotiaista ehdottomasti lapsellisin ja ylimielisin.Näin ajattelee monet hieman vanhemmat,jotka ei kirjoittele täällä palstoilla.Tämähän on pieni osa suomen idolssin katsojista, jotka täällä kirjoittaa.

        Anna voi olla luonteeltaan tollanen häseltäjä ja varmaankin sitten kun täyttää vuosia, niin eipäs tyttö olekaan enää samanlainen, vaan osaa käyttäytyä. En missään nimessä sano, etteikö Anna osais laulaa, mutta tollanen käyttäytyminen on ärsyttävää. Anna varmasti tietää omat lahjansa laulajana, joten ihan turha leuhottaa tolla tavalla joka ikinen kerta kun pääsee jatkooon..Varmasti sen itse ties jo kisaan lähtiessä et pääsee melko pitkälle!

        Varmaan riittäs iloinen tuuletus, kuten muiltakin on nähty.Vai pitääkö sen kameran eteen ihan väkisin päästä?
        Eihän tässä vaiheessa kuitenkaan vielä mitään suurta ole voitettu.


      • Juha :)
        että kaikki ei kirjoitti:

        Annna sukulaiset ja ystävät,jotka jatkuvasti kirjoitatte täällä palstoilla niin yrittäkää ymmärtää,että kaikki ei vain pidä Annasta.Anna on hyvä laulamaan,mutta kisan kuusitoistavuotiaista ehdottomasti lapsellisin ja ylimielisin.Näin ajattelee monet hieman vanhemmat,jotka ei kirjoittele täällä palstoilla.Tämähän on pieni osa suomen idolssin katsojista, jotka täällä kirjoittaa.

        En tunne Annaa lainkaan ja ekan kerran olen nähnyt koko henkilön tuossa Idols ohjelmassa ja silti olen sitä mieltä, ettei Anna todellakaan ole lapsellinen eikä pissis. Siis niin kaukana molemmista kun vaan voi olla. Te, jotka sanotte niin, niin miettikää vähään sanomisianne.

        Toi, että hänen perheensä ja ystävät muka kirjoittelisi täällä.... Annako lapsellinen? Katsokaa peiliin ja samalla miettikää mitä sanotte. :)


      • jonkun muun finaaliin
        vaan kirjoitti:

        Anna voi olla luonteeltaan tollanen häseltäjä ja varmaankin sitten kun täyttää vuosia, niin eipäs tyttö olekaan enää samanlainen, vaan osaa käyttäytyä. En missään nimessä sano, etteikö Anna osais laulaa, mutta tollanen käyttäytyminen on ärsyttävää. Anna varmasti tietää omat lahjansa laulajana, joten ihan turha leuhottaa tolla tavalla joka ikinen kerta kun pääsee jatkooon..Varmasti sen itse ties jo kisaan lähtiessä et pääsee melko pitkälle!

        Varmaan riittäs iloinen tuuletus, kuten muiltakin on nähty.Vai pitääkö sen kameran eteen ihan väkisin päästä?
        Eihän tässä vaiheessa kuitenkaan vielä mitään suurta ole voitettu.

        Olen kanssasi samaa mieltä ja siksi toivoisinkin,että joku muu näistä kuusitoistavuotiaista pääsisi finaaliin.


      • tutut kirjottaa
        Juha :) kirjoitti:

        En tunne Annaa lainkaan ja ekan kerran olen nähnyt koko henkilön tuossa Idols ohjelmassa ja silti olen sitä mieltä, ettei Anna todellakaan ole lapsellinen eikä pissis. Siis niin kaukana molemmista kun vaan voi olla. Te, jotka sanotte niin, niin miettikää vähään sanomisianne.

        Toi, että hänen perheensä ja ystävät muka kirjoittelisi täällä.... Annako lapsellinen? Katsokaa peiliin ja samalla miettikää mitä sanotte. :)

        totuus on se ,että monien laulajien tuttavat kirjoittelee täällä.Itse olen aina seurannut idolssia,mutta en koskaan ole käynyt näitä palstoja lukemassa.Nyt,kun tiedän yhden tuttuni tutun olevan näissä kisoissa niin heti kiinostaa tulla lukemaan,mitä hänestä kirjoitetaan.Varmasti täällä muitakin kirjoittaa,mutta paljon myös tuttuja.


      • jaa
        Juha :) kirjoitti:

        En tunne Annaa lainkaan ja ekan kerran olen nähnyt koko henkilön tuossa Idols ohjelmassa ja silti olen sitä mieltä, ettei Anna todellakaan ole lapsellinen eikä pissis. Siis niin kaukana molemmista kun vaan voi olla. Te, jotka sanotte niin, niin miettikää vähään sanomisianne.

        Toi, että hänen perheensä ja ystävät muka kirjoittelisi täällä.... Annako lapsellinen? Katsokaa peiliin ja samalla miettikää mitä sanotte. :)

        no mä tunnen annan ja se on ärsyttävä ja tietää todellakin että osaa laulaa!


    • on Anna

      Annan on epäkypsä idoli.Osaa laulaa,mutta niin osaa kaikki muutkin semifinalistit.Annan laulua on vain näytetty niin paljon enemmän kuin muiden.En voi sietää persoonia ,jotka oikein etsii kamerat,että pääsisi esille.

      • epäkypsä

        aivan samaa mieltä. kuka oikeesti uskoo et lapsi vois voittaa tällasen kisan. Toivon tosiaan ettei kukaan!


      • pojke 86!

        hetkonen nyt! Anna ei etsi kameraa vaan kamera etsii annaa! ON kiva huomata että idolsista löytyy edes yksi tyyyppi joka rakastaa oikeasti laulamista ja tietää mitä tekkee.
        Anna on ehkä nuori, mutta kaikista noista kokelaista paras ja ehdottomasti idols 2007 voittajaksi. annasta löytyy esiintymsien iloa, silmänruokaa, tyylitajua, ääntä ja kaikkie a mitä laulajalta vaaditaan. annasta tulee kaikkien aikojen idoli! sen huomaa annan olemuksesta ja lavasäteilystä!! Olen ittekki laulanut jonku verran julkisesti ja tiedän kyllä tästä alasta enemmän kun tarpeeksi. Anna on ehdottomasti paras valinta idoliksi! kuhan vaan kaikki tavikset ymmärtää sen j anäkee tytöstä sen mikä pistää ammattilaiseen silmääni jo tässä vaiheessa.

        harmittaa vaan annan puolesta toi lukkoon meneminen jännittäv'än paikan tullen. mut kuha se vielä pääsee esiintyyn enemmän ni kylläse jännitys karisee pois ja tyttö loistaa ja himmentää muut idolsin kokelaat!


    • onhan tämä

      No kyllähän Annan vois laittaa kotiin kasvamaan korkoa. Kuten tuolla alkupään kirkoituksissa mainitaan,Annan pää ei kestänyt edes sitä teatteriviikonloppua. Ei ihan sanat jääny mieleen. No äänestäkää kaikki vaan Annnaa niin saadaan toinen Ilkka Jääskeläinen tänne Suomen maalle suontamaan ***kaa:)

      Kukahan senkin tytön levyjä ostas taikka kävis sitten sen keikoilla, ai mutta onhan limudiskot minne voidaan sitten mennä hyppimään niin kun laulaja itse! Toimiihan se tässä maassa kun ollaan niin avoimia ilman alkoholia :)

    • Taiteilija anna

      Onkohan Annalle hieman nousut julkisuus jo päähän,kun luin eilen iltasanomista Annan moton, en voinut kuin nauraa.Olen Anna ja olen taitelija.

      • niinhän

        se tosiaan sano. Vai että taiteilija, itkupilli pissaliisa se on, ei mitään muuta!!

        Taiteilijat osaavat kyllä varmasti käyttäytä. Eivät juokse pitkin käytäviä ja huuda et olen jatkossa, WUHUU!


      • mieltä
        niinhän kirjoitti:

        se tosiaan sano. Vai että taiteilija, itkupilli pissaliisa se on, ei mitään muuta!!

        Taiteilijat osaavat kyllä varmasti käyttäytä. Eivät juokse pitkin käytäviä ja huuda et olen jatkossa, WUHUU!

        Täysin kanssasi samaa mieltä.


    • asuhdgö

      Taiteilija-Anna! Kertospa se tyhmä teini meillekin mikä hänen mielestään on taiteilija!! HAHAHAHAH

    • GALLERIA????

      onkohan Anna irc-galleriassa...voidaan miettiä sitä kautta pissis asiaa :) ??

      • totta että

        Ei voi olla totta,sanoiko hän itseään taiteilijaksi.Eipä oo enään suosikkini,ei todellakaan.


      • Juha :)

        Ei voi olla totta, miten lapsellista puhetta täällä ja pissismäistä. Koitakkaa nyt katsoa tosiaan siihen peiliin. Ja ne on pissiksiä, joilla on kuva IRC galleriassa vai? Okei. Suomessa on sitten ilmeisesti aika monta pissistä. Joten ennen kun alatte sanomaan, että Anna on pissis niin koittakaa perustella kunnolla se. Yksikään perustelu ei ole ollut hyvä tähän mennessä, mitä täällä on kuultu. Joten miettikää uudelleen.

        Ja joku sanoi täällä, että kuka oikeesti ostaa sen levyjä ja käy keikoilla, mikäli hän tekee? No ainakin minä aion ostaa jokaisen hänen levynsä aivan niin kun 100 varmasti. Anna on paras asenteeltaan, ääneltään, esiintymiseltään erittäin kaunis.

        En tunne Annaa, kuten aikaisemmin jo totesin, mutta en silti näe hänessä mitään huonoa.


      • vielä lainaus
        Juha :) kirjoitti:

        Ei voi olla totta, miten lapsellista puhetta täällä ja pissismäistä. Koitakkaa nyt katsoa tosiaan siihen peiliin. Ja ne on pissiksiä, joilla on kuva IRC galleriassa vai? Okei. Suomessa on sitten ilmeisesti aika monta pissistä. Joten ennen kun alatte sanomaan, että Anna on pissis niin koittakaa perustella kunnolla se. Yksikään perustelu ei ole ollut hyvä tähän mennessä, mitä täällä on kuultu. Joten miettikää uudelleen.

        Ja joku sanoi täällä, että kuka oikeesti ostaa sen levyjä ja käy keikoilla, mikäli hän tekee? No ainakin minä aion ostaa jokaisen hänen levynsä aivan niin kun 100 varmasti. Anna on paras asenteeltaan, ääneltään, esiintymiseltään erittäin kaunis.

        En tunne Annaa, kuten aikaisemmin jo totesin, mutta en silti näe hänessä mitään huonoa.

        Hah

        Hienoa sulle, Juha.

        Taiteilia sanat .. sopii kummasti Annaan.

        TAITELIA (lyrics)

        Kuka on blääh ja ketkä on iih,
        ketä on pakko nuolla,
        kuka on vielä uskottava,
        kenellä on päässä pissaa?
        Ken on suvun kuuluisin taiteilija?
        (Niitä kun on hirveen monta.)
        Mikä musa on kaupallista
        ja kenen taidenäyttely sontaa?

        Olet työstänyt matskua,
        sitä muistatkin mainostaa,
        onko baskeri kallellaan, mitä, mitä?
        Inspiraation lähteenä
        ikiaikainen käppänä, joka ties:
        maa on litteä.

        Kolumnista sä voit lainata
        pätevän, hienon lauseen,
        sitä omana juttuna tarjota -
        oma kehu tuskin haisee.
        Et tosiaan siis ole tavallinen,
        sullahan on hieno huivi, niinku,
        ostettu New Yorkin Sohosta.

        Voi että miten söpöä:
        sinä haluatkin päteä
        ja todistettavasti käyntikortissasi "taiteilia",
        mut siitä puuttuu jii.
        Unohditko, mitä opittiin, ala-asteella
        kun kupattiin?
        Jo silloin luki sinun käyntikortissasi
        "taiteilia".

        Mut sulta puuttuu pää.
        Sen olet unohtanut sisäistää.

        Kuka on blääh ja ketkä on iik,
        ketä on pakko nuolla,
        kuka on vielä uskottava,
        kenellä on päässä pissaa?
        Vilkkuu kassista PAP ja Image,
        Curtis on jo eloton, mut sä tunnet sen.

        Olet työstänyt matskua,
        sitä muistatkin mainostaa.
        Onko baskeri kallellaan, mitä, mitä?
        Inspiraation lähteenä tietty Brecht
        ja sit Nietszcheä,
        herran jestas oot tärkeä.

        Merkkivaatteet sun kroppaas hyväilee,
        jossain Kiinassa lapset hikoilee,
        kutsuvieraana litkit merlot'ta,
        luot kontakteja, annat heille pi-pi-pi-pi-pi-pi...


      • se ei ole
        Juha :) kirjoitti:

        Ei voi olla totta, miten lapsellista puhetta täällä ja pissismäistä. Koitakkaa nyt katsoa tosiaan siihen peiliin. Ja ne on pissiksiä, joilla on kuva IRC galleriassa vai? Okei. Suomessa on sitten ilmeisesti aika monta pissistä. Joten ennen kun alatte sanomaan, että Anna on pissis niin koittakaa perustella kunnolla se. Yksikään perustelu ei ole ollut hyvä tähän mennessä, mitä täällä on kuultu. Joten miettikää uudelleen.

        Ja joku sanoi täällä, että kuka oikeesti ostaa sen levyjä ja käy keikoilla, mikäli hän tekee? No ainakin minä aion ostaa jokaisen hänen levynsä aivan niin kun 100 varmasti. Anna on paras asenteeltaan, ääneltään, esiintymiseltään erittäin kaunis.

        En tunne Annaa, kuten aikaisemmin jo totesin, mutta en silti näe hänessä mitään huonoa.

        kiinni siitä jos jollakin on kuva tuolla ircissä. vaan yleensä niistä henkilön kuvista saattaa vaikka saada käsityksen siitä, millainen tyyppi on kyseessä. Yksi kuvahan kertoo enemmän kun tuhat sanaa...


      • ykö
        se ei ole kirjoitti:

        kiinni siitä jos jollakin on kuva tuolla ircissä. vaan yleensä niistä henkilön kuvista saattaa vaikka saada käsityksen siitä, millainen tyyppi on kyseessä. Yksi kuvahan kertoo enemmän kun tuhat sanaa...

        Tämä niin sanottu taiteilija on ÄLLÖ


      • liklok
        ykö kirjoitti:

        Tämä niin sanottu taiteilija on ÄLLÖ

        Eiköhän aika moni 16-vuotias tyttö ole ns. "pissis"?


      • _____________

        IRC GALLERIASSA ANNAN NICK ON DJ-HYNNA


    • ei pääse

      Toivottavasti ei pääse finaaliin

      • Innards

        Mitä sitten jos Anna on 16? I han yhtä hyvin voisi olla 18 tai 19 ja käyttättyä täysin samoin kuin nyt.
        Tiedättekö edes mitä pissis tarkoittaa??
        Googlettakaapa ja sanokaa sittne, että hän on pissis.


      • LayDe
        Innards kirjoitti:

        Mitä sitten jos Anna on 16? I han yhtä hyvin voisi olla 18 tai 19 ja käyttättyä täysin samoin kuin nyt.
        Tiedättekö edes mitä pissis tarkoittaa??
        Googlettakaapa ja sanokaa sittne, että hän on pissis.

        Annalla on hyvä ääni ja se tietää sen, mutta se on sellanen jolla kusi nousee päähän nopeesti. vois olla parempi kyl et se tippuis jatkosta, sen verran nuori tyttö on. sais vähän takapakkia ja tajuais ettei hän hyvällä äänellään ole korvaamaton. se, että omistautuu idolssille ja on valmis jättämään sibiksenkin kesken, niin olisi kumminkin parempi hoitaa koulu loppuun ja sitten omin nokkineen lähteä musiikki bisnekseen. idolssissa kumminkin valetaan sulle laulut suuhun ja annalla riittäisi rahkeita omiin biiseihinkin, kunhan vaan pysyisi jalat maassa...


    • Hyttynenn

      Pissis mikä pissis.. Kyllähän sen nyt huomaa väkiselläki. Ja se irc-galleria nickikin "Dj-Hynna",
      niinkuin sillä ois jotaki väliä mutta kyllähän sekin nyt kertoo jonkin verran. Ja Tosi huonosti silläkin meni ne teatteri koelaulut mutta silti pääsi jatkoon seki, ei 16. vuotiaasta ole vielä oikeen Idoliksi mun mielestä,mutta eihän se mun päätös ole.

    • skriikki

      Anna ei oo pissis, vaan eri kulttuurista jossa ns. juhlistetaa menestystä eritavalla. Suomessa on muutenkin vähä huonoa tuo arvostelu jos joku haluu näyttää että on hauskaa ym. kyllä minä pissiksen tunnistan koska joudun olemaan tarpeeksi heidän läheisyydessä. ja heihin törmää päivittäin. ANNA VOITTOON"" PS: anna on söpö.

    • on kyllä

      todella kaunis ja osaa laulaa ERITTÄIN hyvin. Ei nyt ihan mikään pissis mutta teini kumminkin. Kiinnitti heti huomion idolssia katsoessa. PANISIN :)

    • kateelliset :)

      No aika pitkällehän Anna on nyt päässy, et siinä teille.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe