Eli siis.. Minulla on Pieni Merenneito alkuperäisenä vhs videona punaisissa tyylikkäissä kansissa :D . Mutta ongelmani on se, että video on jo niin vanha (melkein 20v), että se näkyy suhteellisen huonosti... Pähkäilen tässä, että ostaisinko sen dvd:n mikä on parhaillaan myynnissä, mutta te jotka tiedätte, kertokaa onko äänet nauhoitettu dvd:lle uudestaan? Oman kuulemani mukaan biisit olisivat hieman erilaisia, eli dubbaus uudistettu. Onko näin? Itse fanaattisena Disney fanina en tykännyt niin paljon niistä uusista biiseistä mitä olen kuullut (cd-levyltä), mutta tahtoisin tietää onko ne siltä uudelta dvd:ltä vai muuten vaan uudet biisit tehty.. Olipas sekavaa.. Tajusiko kukaan...
Pieni Merenneito Dvd vs. Alkuperäinen Vhs?
7
1552
Vastaukset
- NoJopas
Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu jo ajat sitten, jo ensimmäiselle dvd-julkaisulle. Tältä juhlajulkaisu dvd:ltä löytyy tuo uusi dubbi jossa Arielina kuullaan Nina Tapiota.
Tästä on ollut aika paljon keskustelua täällä, selailepa viestejä edelliselle sivulle.- oli jo...
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
- jooohpl
oli jo... kirjoitti:
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
juuuuås
- Haamujahti
Ikävä kyllä siinä dvd:llä on uusi dubbaus. Haluaisin itse vanhan VHS version, mutta en tiedä mistä.
- Tanjuska70
Aika vanha viestiketju mutta minulta löytyy VHS alkuperäisellä dubbauksella.
- ielem
mullakin alkuperäinen merenneito vhs <3 voi kun samat äänet olis dvd julkaisussakin :( en osaa katsoa tuota dvd versiota niiden uusien äänien takia
- Anonyymi
Johanna Nurmimaa ääni löytyy täältä:
http://www.mediafire.com/file/8rezy72lgm8cpp6/Johanna_Nurmimaa.mp3/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684