Pieni Merenneito Dvd vs. Alkuperäinen Vhs?

neiti_neponen

Eli siis.. Minulla on Pieni Merenneito alkuperäisenä vhs videona punaisissa tyylikkäissä kansissa :D . Mutta ongelmani on se, että video on jo niin vanha (melkein 20v), että se näkyy suhteellisen huonosti... Pähkäilen tässä, että ostaisinko sen dvd:n mikä on parhaillaan myynnissä, mutta te jotka tiedätte, kertokaa onko äänet nauhoitettu dvd:lle uudestaan? Oman kuulemani mukaan biisit olisivat hieman erilaisia, eli dubbaus uudistettu. Onko näin? Itse fanaattisena Disney fanina en tykännyt niin paljon niistä uusista biiseistä mitä olen kuullut (cd-levyltä), mutta tahtoisin tietää onko ne siltä uudelta dvd:ltä vai muuten vaan uudet biisit tehty.. Olipas sekavaa.. Tajusiko kukaan...

7

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

      Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu jo ajat sitten, jo ensimmäiselle dvd-julkaisulle. Tältä juhlajulkaisu dvd:ltä löytyy tuo uusi dubbi jossa Arielina kuullaan Nina Tapiota.

      Tästä on ollut aika paljon keskustelua täällä, selailepa viestejä edelliselle sivulle.

      • oli jo...

        Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.


      • jooohpl
        oli jo... kirjoitti:

        Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.

        juuuuås


    • Haamujahti

      Ikävä kyllä siinä dvd:llä on uusi dubbaus. Haluaisin itse vanhan VHS version, mutta en tiedä mistä.

      • Tanjuska70

        Aika vanha viestiketju mutta minulta löytyy VHS alkuperäisellä dubbauksella.


    • ielem

      mullakin alkuperäinen merenneito vhs <3 voi kun samat äänet olis dvd julkaisussakin :( en osaa katsoa tuota dvd versiota niiden uusien äänien takia

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe