Eli siis.. Minulla on Pieni Merenneito alkuperäisenä vhs videona punaisissa tyylikkäissä kansissa :D . Mutta ongelmani on se, että video on jo niin vanha (melkein 20v), että se näkyy suhteellisen huonosti... Pähkäilen tässä, että ostaisinko sen dvd:n mikä on parhaillaan myynnissä, mutta te jotka tiedätte, kertokaa onko äänet nauhoitettu dvd:lle uudestaan? Oman kuulemani mukaan biisit olisivat hieman erilaisia, eli dubbaus uudistettu. Onko näin? Itse fanaattisena Disney fanina en tykännyt niin paljon niistä uusista biiseistä mitä olen kuullut (cd-levyltä), mutta tahtoisin tietää onko ne siltä uudelta dvd:ltä vai muuten vaan uudet biisit tehty.. Olipas sekavaa.. Tajusiko kukaan...
Pieni Merenneito Dvd vs. Alkuperäinen Vhs?
7
1703
Vastaukset
- NoJopas
Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu jo ajat sitten, jo ensimmäiselle dvd-julkaisulle. Tältä juhlajulkaisu dvd:ltä löytyy tuo uusi dubbi jossa Arielina kuullaan Nina Tapiota.
Tästä on ollut aika paljon keskustelua täällä, selailepa viestejä edelliselle sivulle.- oli jo...
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
- jooohpl
oli jo... kirjoitti:
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
juuuuås
- Haamujahti
Ikävä kyllä siinä dvd:llä on uusi dubbaus. Haluaisin itse vanhan VHS version, mutta en tiedä mistä.
- Tanjuska70
Aika vanha viestiketju mutta minulta löytyy VHS alkuperäisellä dubbauksella.
- ielem
mullakin alkuperäinen merenneito vhs <3 voi kun samat äänet olis dvd julkaisussakin :( en osaa katsoa tuota dvd versiota niiden uusien äänien takia
- Anonyymi
Johanna Nurmimaa ääni löytyy täältä:
http://www.mediafire.com/file/8rezy72lgm8cpp6/Johanna_Nurmimaa.mp3/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2782593Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis512182Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671844- 1201618
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591544- 1341396
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.871099Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761089