Eli siis.. Minulla on Pieni Merenneito alkuperäisenä vhs videona punaisissa tyylikkäissä kansissa :D . Mutta ongelmani on se, että video on jo niin vanha (melkein 20v), että se näkyy suhteellisen huonosti... Pähkäilen tässä, että ostaisinko sen dvd:n mikä on parhaillaan myynnissä, mutta te jotka tiedätte, kertokaa onko äänet nauhoitettu dvd:lle uudestaan? Oman kuulemani mukaan biisit olisivat hieman erilaisia, eli dubbaus uudistettu. Onko näin? Itse fanaattisena Disney fanina en tykännyt niin paljon niistä uusista biiseistä mitä olen kuullut (cd-levyltä), mutta tahtoisin tietää onko ne siltä uudelta dvd:ltä vai muuten vaan uudet biisit tehty.. Olipas sekavaa.. Tajusiko kukaan...
Vastaukset 7
- NoJopas
Pienen merenneidon suomidubbi on uusittu jo ajat sitten, jo ensimmäiselle dvd-julkaisulle. Tältä juhlajulkaisu dvd:ltä löytyy tuo uusi dubbi jossa Arielina kuullaan Nina Tapiota.
Tästä on ollut aika paljon keskustelua täällä, selailepa viestejä edelliselle sivulle.- oli jo...
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
- jooohpl
oli jo... kirjoitti:
Uusi dubbaus oli leffassa jo tän leffan ollessa toistamiseen leffateattereissa esityksessä.
juuuuås
- Haamujahti
Ikävä kyllä siinä dvd:llä on uusi dubbaus. Haluaisin itse vanhan VHS version, mutta en tiedä mistä.
- Tanjuska70
Aika vanha viestiketju mutta minulta löytyy VHS alkuperäisellä dubbauksella.
- ielem
mullakin alkuperäinen merenneito vhs <3 voi kun samat äänet olis dvd julkaisussakin :( en osaa katsoa tuota dvd versiota niiden uusien äänien takia
- Anonyymi
Johanna Nurmimaa ääni löytyy täältä:
http://www.mediafire.com/file/8rezy72lgm8cpp6/Johanna_Nurmimaa.mp3/file
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493