Niin..tänne se tuli ensi-iltaan tänään ja enpäs tiiä millanen se sitten on. ELi mikä on ikäraja? Onko se ns.laadukas kuva? Millanen juoni siinä on eli mikä on sen idea?Onko se väkivaltainen?
Kannattaako käydä kattoo ja tuhlata rahat siihen?
Kiitos jos joku osasi vastata!
8 MILE?
3
672
Vastaukset
- -girl-
Ikäraja oli kai 13/15 eli 13v aikuisen kans,15v pääse jo yksin. Mä tykkäsin siit leffasta,mut makuasiahan se on. Se kertoo Eminemin elämästä,niistä vaiheista ku siit oli tulossa "laulaja". No en nyt tiiä oliks se väkivaltanen,oli siel jotain tappelu kohtia ja siin kiroiltiin paljon ja oli siin pari seksi kohtaakin.
Mua ei ainakaan yhtään kaduta et laitoin 8€ siihen leffaan,mut niin kuin sanoin makuasia...
Ole hyvä!! :)- KaLLe "real eminem fan&q
no ei se eminemistä kerro! vaan eminem ny vaan näyttelee siinä semmost jimmya! siis löysästi myötäilee eminemin elänää mut siis tosi hyvä!! joo ja ikäraja on 15 mut kyl ne jossain ainakii päästää vaik ois alle 15 kannatti1 hyvä =)
- Anonyymi
KaLLe "real eminem fan&q kirjoitti:
no ei se eminemistä kerro! vaan eminem ny vaan näyttelee siinä semmost jimmya! siis löysästi myötäilee eminemin elänää mut siis tosi hyvä!! joo ja ikäraja on 15 mut kyl ne jossain ainakii päästää vaik ois alle 15 kannatti1 hyvä =)
Kyllä se kertoo eminemin elämästä. Eminem vaan esittää elokuvassa jimmya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090