Niin..tänne se tuli ensi-iltaan tänään ja enpäs tiiä millanen se sitten on. ELi mikä on ikäraja? Onko se ns.laadukas kuva? Millanen juoni siinä on eli mikä on sen idea?Onko se väkivaltainen?
Kannattaako käydä kattoo ja tuhlata rahat siihen?
Kiitos jos joku osasi vastata!
8 MILE?
3
655
Vastaukset
- -girl-
Ikäraja oli kai 13/15 eli 13v aikuisen kans,15v pääse jo yksin. Mä tykkäsin siit leffasta,mut makuasiahan se on. Se kertoo Eminemin elämästä,niistä vaiheista ku siit oli tulossa "laulaja". No en nyt tiiä oliks se väkivaltanen,oli siel jotain tappelu kohtia ja siin kiroiltiin paljon ja oli siin pari seksi kohtaakin.
Mua ei ainakaan yhtään kaduta et laitoin 8€ siihen leffaan,mut niin kuin sanoin makuasia...
Ole hyvä!! :)- KaLLe "real eminem fan&q
no ei se eminemistä kerro! vaan eminem ny vaan näyttelee siinä semmost jimmya! siis löysästi myötäilee eminemin elänää mut siis tosi hyvä!! joo ja ikäraja on 15 mut kyl ne jossain ainakii päästää vaik ois alle 15 kannatti1 hyvä =)
- Anonyymi
KaLLe "real eminem fan&q kirjoitti:
no ei se eminemistä kerro! vaan eminem ny vaan näyttelee siinä semmost jimmya! siis löysästi myötäilee eminemin elänää mut siis tosi hyvä!! joo ja ikäraja on 15 mut kyl ne jossain ainakii päästää vaik ois alle 15 kannatti1 hyvä =)
Kyllä se kertoo eminemin elämästä. Eminem vaan esittää elokuvassa jimmya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668