Tämä kausi on Lahtelaisittain historiallinen sillä Pelsut voittavat mestaruuden. He pelaavat finaaleissa Jokereiden kanssa.
Pelicans SM-2008
3
277
Vastaukset
- mr.morning
vaihda ny lääkitystä.
- Mister kiekko
Heh heh ei sitä koskaan tiedä. Vaikken minä kyllä siihen usko.
- mä vaan
Joo,ei tainnu lääkitys oikein natsaa,kannattas käydä lekurissa tarkistuttaa lääkitykset ettet moisia enää erehdy satuilemaan. Mut hatunnosto pelikaaneille toist puolt jokkee kaatamisesta.Turkulaisten ahdinko senku syvenee,ku ollaan eletty yli varojen ja ns tähtipelaajat senku surffaili,Jortsun huudoista välittämättä ja nostivat isoa liksaa ja naureskelivat partaansa. Hyvä esimerkki on Nurmisen Kaitsu,missä miehen tehot? pankkitilillä,johon Tepsi on syytäny eräänki euron,saamatta mitään vastalahjaksi ja turha on Turkkulaisten odottaa näitä NHL staroja Koivuu sun muuta Kipperii.Ne on niin vanhoja kun lopettavat uransa,et toivottavasti tekee sen tyylillä kuten J.Kurri teki,iski hanskat naulaan jo änärissä eikä tullu jalliksen houkutuksista huolimatta narripakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446