KIVA NOKIA MISSON

Tulee Lappeenrantaan perjantaina,pääsee kokemaan paikanpäälle valtavaa Jumalan kosketusta.Ihmettelen joitenkin uskovaisten suhtautumista Markku Koiviston persoonaa kohtaan,sillä hän todella Jumalan voideltu.Ei pidä hyökätä Jumalan voideltua vastaan,vaan rukoilla hänen puolesta.Toivottavasti urheilutalo on täynnä janoisia ihmisiä.Siunaavin terveisin:aki

10

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävän menettänyt

      Kyseessä ei ole mikään Jumalan voideltu, vaan ihminen joka tekee ihmisen tekoja.

      Nyt kyllä saisit pyytää anteeksi, menetin ystäväni kyseisen mission vuoksi, hän noudatti Nokia Mission kokouksessa saamiansa ohjeita ja kuoli. Eikä hän ole ainoa.

      Ne ihmiset jotka asuvat Tampereella näkevät kyllä Nokia Mission hedelmän joko Vatialan hautausmaalla tai sitten Pitkässäniemessä (mielisairaala) ja lähialueiden kapakoissa. Kyse ei ole herätyksestä vaan yhden ihmisen kunnianhimosta. Hän on saanut mukaansa monia uskoviakin, mutta useimmat eivät taida ymmärtää missä ovat mukana, laulavat ja tanssivat ja kaatuilevat ja pitävät hauskaa ja hukkuvat, elleivät ajoissa pois pääse.

      • täsmentää.

        Montako on kuollut?
        Miten ja mihin kuoli?


      • ystävän menettänyt
        täsmentää. kirjoitti:

        Montako on kuollut?
        Miten ja mihin kuoli?

        Kovin paljon ei tällaisessa asiassa voi täsmentää, kun ei tahdo että omaisista ja ystävistä tulee yleistä riistaa Nokia Mission ystävien kiusattavaksi, heillä on surunsa, joita en tahdo lisätä.

        Nokia Missiossa on opetettu mm. ettei sairaiden pidä käyttää lääkkeitä, jotka ovat heidän sairauden hoidon kannalta välttämättömiä.

        Nokia Missiossa on annettu lupauksia ja profetoitu suuria, mutta ihmisten pettymys on ollut suuri, kun he ovat ymmärtäneet ettei mikään puhutusta ole ollutkaan totta. Epätoivoinen ihminen on uskonut sen mitä hänelle on luvattu Nokia Missiossa, mutta nähnyt sen, että kaikki olikin vain valhetta. Ja sellaiset ihmiset ja heidän omaisensa ovat itse tulleet syytetyiksi, vikahan ei koskaan voi olla liikkeessä.


        Moni Nokia Missiosta lähtenyt pelkää puhua kokemuksistaan, pelottelukoneisto on sen verran tehokas ja toiset ex-missiolaiset tietävät miten on käynyt niille jotka ovat puhuneet Nokia Mission sisäisistä asioista ulkopuolisille.


      • huh!
        ystävän menettänyt kirjoitti:

        Kovin paljon ei tällaisessa asiassa voi täsmentää, kun ei tahdo että omaisista ja ystävistä tulee yleistä riistaa Nokia Mission ystävien kiusattavaksi, heillä on surunsa, joita en tahdo lisätä.

        Nokia Missiossa on opetettu mm. ettei sairaiden pidä käyttää lääkkeitä, jotka ovat heidän sairauden hoidon kannalta välttämättömiä.

        Nokia Missiossa on annettu lupauksia ja profetoitu suuria, mutta ihmisten pettymys on ollut suuri, kun he ovat ymmärtäneet ettei mikään puhutusta ole ollutkaan totta. Epätoivoinen ihminen on uskonut sen mitä hänelle on luvattu Nokia Missiossa, mutta nähnyt sen, että kaikki olikin vain valhetta. Ja sellaiset ihmiset ja heidän omaisensa ovat itse tulleet syytetyiksi, vikahan ei koskaan voi olla liikkeessä.


        Moni Nokia Missiosta lähtenyt pelkää puhua kokemuksistaan, pelottelukoneisto on sen verran tehokas ja toiset ex-missiolaiset tietävät miten on käynyt niille jotka ovat puhuneet Nokia Mission sisäisistä asioista ulkopuolisille.

        Onpas propagandaa ja katkeruutta kerrakseen... !


      • ystävän menettänyt
        huh! kirjoitti:

        Onpas propagandaa ja katkeruutta kerrakseen... !

        Näin kirjoitin "Ja sellaiset ihmiset ja heidän omaisensa ovat itse tulleet syytetyiksi, vikahan ei koskaan voi olla liikkeessä. "

        Ja tuokin osoittautui heti todeksi, ikäviä asioita kokeneet ja niistä kertovat ovat Nokia Missiolaisten ja heidän ystäviensä mielestä vain katkeria ja heidän kertomisensa leimataan pelkäksi propagandaksi.

        Mutta ovatko hautakivet propagandaa ? Onko omaisten ja ystävien suru teeskentelyä ?

        Nokia Mission uhrit syyllistetään, kukaan ei saisi puhua mitään kielteistä liikkeestä, heti ollaan leimaamassa ja tuomitsemassa jollakin tavoin.



        Ehkä teet tämän ymmärtämättömyyttäsi, mutta ehkä sunkin kohdalle tulee jotakin sellaista, että näät omin silmin, ettei tuo Nokia Missio ole sitä, miltä kauniiksi kalkittu julkisivu näyttää.


        Matteus 23:27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!


      • kortrolliin
        ystävän menettänyt kirjoitti:

        Kovin paljon ei tällaisessa asiassa voi täsmentää, kun ei tahdo että omaisista ja ystävistä tulee yleistä riistaa Nokia Mission ystävien kiusattavaksi, heillä on surunsa, joita en tahdo lisätä.

        Nokia Missiossa on opetettu mm. ettei sairaiden pidä käyttää lääkkeitä, jotka ovat heidän sairauden hoidon kannalta välttämättömiä.

        Nokia Missiossa on annettu lupauksia ja profetoitu suuria, mutta ihmisten pettymys on ollut suuri, kun he ovat ymmärtäneet ettei mikään puhutusta ole ollutkaan totta. Epätoivoinen ihminen on uskonut sen mitä hänelle on luvattu Nokia Missiossa, mutta nähnyt sen, että kaikki olikin vain valhetta. Ja sellaiset ihmiset ja heidän omaisensa ovat itse tulleet syytetyiksi, vikahan ei koskaan voi olla liikkeessä.


        Moni Nokia Missiosta lähtenyt pelkää puhua kokemuksistaan, pelottelukoneisto on sen verran tehokas ja toiset ex-missiolaiset tietävät miten on käynyt niille jotka ovat puhuneet Nokia Mission sisäisistä asioista ulkopuolisille.

        Eikö se ole niin, "Nokia missionkin tahto", että ensin parannutaan ja jos on parantunut pitää mennä lääkäriin se todentamaan, jotta voi jättää turhat lääkkeet pois?!


    • Jumalan voideltu.

      Kuin myös itsellesi. Terv:Profeetta Henri Puumala.HKI.

    • Ole varovainen

      Kivaa siellä urheilutalolla saattaa monien mielestä ollakin, epäilemättä. No, älä pidä tätä hyökkäyksenä henkilöä tai ko. missiota kohtaan, mutta minulle tulee vaikutelma aivan kuin Sirkus Finlandia olisi tulossa kaupunkiin.

      Pitää muistaa, että odottamasi Jumalan kosketus ei ole minkään mission tai vastaavan omistuksessa oleva tavaramerkki. Sinulla on - kaikella ystävyydellä sanottuna - se vaara, että yhdistät Jumalan ilmestymisen liiaksi tiettyyn ulkonaiseen tapahtumaan ja henkilöön.

      Mitä tuohon henkilöön ja hänen missioonsa tulee, voin sanoa, että jäljet pelottavat. Vestigia terrent, kuten sanonta kuuluu. Ja miksi jäljet pelottavat?

      Siksi, että jenkeissä ja muuallakin on jo pitkään häärinyt lukuisa joukko samanlaista toimintamallia käyttävää crusade-, missio- ym. porukkaa. Yhteisiä piirteitä ovat lähes kultinomainen henkilön korottaminen, ihmisten hervoton kaataminen sekä parantumis- ja muiden ihmeiden markkinointi Jeesuksen nimessä.

      On ikävä sanoa, että koko toimintaa näyttää leimaavan massapsykoosilta vaikuttava ihmisten lähestymistapa. Muista Aksu säilyttää oma arvostelukykysi. Kiinnitä ajatuksesi ennen muuta Jumalan Sanaan ja kuuntele sydämessäsi Pyhän Hengen ääntä.

    • siksi surullinen

      Surullista niin, että nykysin kaupustellaan Jeesusta kovin halvalla ja tarjotaan arvottomia kaupanpäälisiä, kaatamista ja naurua, sätkimistä ja ääntelyitä.

    • Arvasin tämän,kun laitoin kirjoituksen että palautte on monenkirjavaa.no parikolme juttua.1:Ensinäkin Markku Koivisto antaa kunnian Jeesus Kristukslle.2:Parntumiset,vapautumiset riipuvaisuuta aiheutuvista aineista,ja sadat muut rukousvastaukset puhuvat selvää kieltä.3:missiossa ylistetään ja kiitetään.Eli kaikki menee Raamattun mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe