tulia jälkikäteen 2 vuoden takaa lasku puheluista, en muista tuollaista, mutta: hyvästi Elisa, en jää kaipaamaan!
hyvästi Elisa!
7
1163
Vastaukset
- ainoa elisa
saman teen vaikka tuli laskua vain 8kk jälkikäteen
- Rahikaisella
Ei ole kuulema muistettu laskuttaa.Siis viimevuoden huhtikuulta n. 7e. Tuli myös jonkun tuntemattoman lasku 12e jonka vahingossa aukaisin.
Tulee ylimääräistä vaivaa jos sen toimittaa perille. Jos sen taas heittää uuniin niin raukkaparka saa perimismaksuja. - kuluttajan vahinko
Rahikaisella kirjoitti:
Ei ole kuulema muistettu laskuttaa.Siis viimevuoden huhtikuulta n. 7e. Tuli myös jonkun tuntemattoman lasku 12e jonka vahingossa aukaisin.
Tulee ylimääräistä vaivaa jos sen toimittaa perille. Jos sen taas heittää uuniin niin raukkaparka saa perimismaksuja.joo, sain kaksi laskua samaan numeroon, joissa oli laskutettu liian vähän vän laskutettuja yrityspuheluita, toisessa oli summa n. 6,5 euroa toisessa 3,8e. asiakaspålvelu kehotti repimään ja unohtamaan pienemmän laskun "hyvitetään" oli termi. ei oikein vakuuta jäljelle jääneen laskun oikeellisuudesta! Mitä teen? pyysin puheluerittelyä, tuli paperi, jossa oli listatuna yrityspuhelut ja summat jotka ole niistä velkaa. mutta ei edelleenkään vakuuta! mistä tiedän paljonko olen jo niistä maksanut ja olenko yleensä soittanut ko puheluita...ja miksi hetkeäkään empimättä kehotetiin unohtamaan toinen pienempi lasku? kyllä tässä kuluttaja on tosi heikoilla ja laskutajan armoilal!
kuluttajan vahinko kirjoitti:
joo, sain kaksi laskua samaan numeroon, joissa oli laskutettu liian vähän vän laskutettuja yrityspuheluita, toisessa oli summa n. 6,5 euroa toisessa 3,8e. asiakaspålvelu kehotti repimään ja unohtamaan pienemmän laskun "hyvitetään" oli termi. ei oikein vakuuta jäljelle jääneen laskun oikeellisuudesta! Mitä teen? pyysin puheluerittelyä, tuli paperi, jossa oli listatuna yrityspuhelut ja summat jotka ole niistä velkaa. mutta ei edelleenkään vakuuta! mistä tiedän paljonko olen jo niistä maksanut ja olenko yleensä soittanut ko puheluita...ja miksi hetkeäkään empimättä kehotetiin unohtamaan toinen pienempi lasku? kyllä tässä kuluttaja on tosi heikoilla ja laskutajan armoilal!
Vertaa siihen laskuun, jonka aikanaan sait Elisalta. Siten tiedät paljonko olet niistä maksanut
- Heko
Firmalla ei siis ole mielestäsi oikeutta periä kuluja jälkikäteen vai? Täytyy sanoa että on kyllä helvetin herkkähipiäistä kansaa. Itse sitä kyllä vastaavassa tilanteessa ollaan kyllä omia oikeuksia puolustamassa mutta jos joku muu niin tekee, sitten kyllä älähdetään.
- Jonttu-
Tästä jälkilaskuttamisesta oli juttua lehdessäkin. Elisan ja Kolumbuksen liittymistä laskutellaan jopa kahden vuoden takaisia "unohdettuja" saatavia.
Mielestäni yritys/yritykset jotka unohtavat tai mokaavat laskutuksensa kanssa, saisivat ottaa asian omaan takkiinsa. Typerää toimintaa. Veikkaanpa, että aika moni jälkilaskun saaneista vaihtaa operaattoria. Olikohan Elisa / Kolumbus tullut ajatelleeksi tuollaista ollenkaan? Voipi olla, että jäävät enemmän tappiolle asiakkaiden menetyksen vuoksi, kuin että jos olisivat jättäneet parit eurot laskuttamatta. - Oikeus_ja
Näinhän se on että firmalla on oikeus periä kuluja 3 vuotta...
Minulta Elisa taasen on perinyt lähettämättömistä maksumuistutuksista ... Ja kehtaa vielä sanoa että minun pitää tosditaa se että en ole saanut niitä...
Mutta kuluttajaasiamiehen mukaan Elisan pitää ensin osoittaa se että he ovat ne lähettäneet..
Eipä ole vielä kopioita noista maksumuistutuksista tullut postissa...
Kuikakohan moni on saanut veloituksen maksumuistutuksesta tms. eikä ole reagoinut koska summa on "Liian Pieni" tappelua ajatellen?
ELisalle se on tietänyt ilmasta rahaa...
Minä vaan en luovuta ja Elisan tulee myös maksaa minulle aiheutuneet kulut kun ole tätä selvitellyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384