Kuullos pyhä vala...

Rita-Rauta

Kuullos pyhä vala kallis suomenmaa, sinuun koskea ei väkivalta saa. Suua suojelemme, verin varjelemme, ollos huoleton, poikas valveill on...

Kuka muuten olikaan Martti Kitunen?

Juuh... Vielä jäi... Kertokaas tarinoita Simo Häyhästä.

Tsiuuuuhhh...

14

2700

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskin biisi ikinä,

      ja Simo Häyhä oli loistava ampuja ja "isänmaan sankari" joka palkkioksi uroteoistaan sai luodin päähänsä 2 viikkoa ennen sodan loppumista ja vietti loppuelämänsä täysin epämuodostuneiksi vääntyneiden kasvojensa kanssa.

      • white-wolf86

        ja tappoi saatanasti iivanoita,eli kova jätkä. unohtamatta tietenkään että on yksi maailman parhaita tarkka-ampujia! ja itse kyllä lauloin ko. laulun aika ylpeänä aikoinaan...


      • Rita-Rauta

        Suomen armeija 1917-1945 oli sen aikaisten johtajien johtamaa. Nykyisin on erilaista koska nuo liittoutuneet laittoi fasistit kuriin. Tänään puolustusvoimat palvelee suomalaisia ihmisiä turvallisin ottein.

        Joskus aikoinaan on suomen armeija kertonut sotilailleen, että kun kaverisi saa luodin päähänsa, niin ei huolta, ole huoletta. Kaverisi oli jumalan valittu ja ole rohkealla ja luottavaisella mielellä koska kaverisi marssii nyt jumalan kanssa samassa rivistössä.

        Tänään on erilaista. Me vain ampuilemme pahvisiin tauluihin.


      • Rita-Rauta
        white-wolf86 kirjoitti:

        ja tappoi saatanasti iivanoita,eli kova jätkä. unohtamatta tietenkään että on yksi maailman parhaita tarkka-ampujia! ja itse kyllä lauloin ko. laulun aika ylpeänä aikoinaan...

        Laulappas se laulu kokonaan, älä häpeile, suomessa on jalat edelleenkin.

        Oliko tuo laulu kilteille vai tuhmille?


      • tullut rikkauksia
        white-wolf86 kirjoitti:

        ja tappoi saatanasti iivanoita,eli kova jätkä. unohtamatta tietenkään että on yksi maailman parhaita tarkka-ampujia! ja itse kyllä lauloin ko. laulun aika ylpeänä aikoinaan...

        silti Häyhälle, vaikka olikin "maailman paras", jotain mitali-helistintä ja lämmintä kättä sai vaan. Ottaisitkos itse kuulan suuhusi ja samanlaisen naamavärkin itsellesi loppuelämäksi vain siitä ilosta että saisit olla "maailman paras tarkka-ampuja"?

        Riippumatta siitä kuinka ylpeänä sinä olet hoilannut vala-laulua joskus, on se silti yksi paskimmista biiseistä mitä olen ikinä kuullut. Melodia on lapsellinen ja typerä; väsäsin itsekin samantasoisia "sävellyksiä" joskus ala-asteella scream-trackerilla, ja sanat nyt ovat sitä perinteistä kansallishurmoksellista soopaa joka kuulostaa hyvältä ainoastaan aivokuolleiden korvissa.


      • Rita-Rauta
        tullut rikkauksia kirjoitti:

        silti Häyhälle, vaikka olikin "maailman paras", jotain mitali-helistintä ja lämmintä kättä sai vaan. Ottaisitkos itse kuulan suuhusi ja samanlaisen naamavärkin itsellesi loppuelämäksi vain siitä ilosta että saisit olla "maailman paras tarkka-ampuja"?

        Riippumatta siitä kuinka ylpeänä sinä olet hoilannut vala-laulua joskus, on se silti yksi paskimmista biiseistä mitä olen ikinä kuullut. Melodia on lapsellinen ja typerä; väsäsin itsekin samantasoisia "sävellyksiä" joskus ala-asteella scream-trackerilla, ja sanat nyt ovat sitä perinteistä kansallishurmoksellista soopaa joka kuulostaa hyvältä ainoastaan aivokuolleiden korvissa.

        Etkö tykkääkkään murheellisista lauluista? Käviskö sinulle sitten vaikka tämmöinen:

        Kauan katsoin sinua syvälle silmiin,
        kauan katsoin, katsoin ja ajattelin,
        Kenties kerran vihille käydä saamme,
        kenties kerran olet rinnallain.

        Kauan katsoin sinua syvälle silmiin,
        kauan katsoi, katsoin ja ajattelin.
        Puutteen murheen, yhteisen riemun jaamme,
        kunnes pois häivymme unholaan...


      • itse diggailen
        Rita-Rauta kirjoitti:

        Etkö tykkääkkään murheellisista lauluista? Käviskö sinulle sitten vaikka tämmöinen:

        Kauan katsoin sinua syvälle silmiin,
        kauan katsoin, katsoin ja ajattelin,
        Kenties kerran vihille käydä saamme,
        kenties kerran olet rinnallain.

        Kauan katsoin sinua syvälle silmiin,
        kauan katsoi, katsoin ja ajattelin.
        Puutteen murheen, yhteisen riemun jaamme,
        kunnes pois häivymme unholaan...

        enemmän vaikkapa tätä:

        http://www.lyricsdownload.com/viikate-on-aivan-sama-lyrics.html


      • diggailet...

      • ResKers
        Rita-Rauta kirjoitti:

        Suomen armeija 1917-1945 oli sen aikaisten johtajien johtamaa. Nykyisin on erilaista koska nuo liittoutuneet laittoi fasistit kuriin. Tänään puolustusvoimat palvelee suomalaisia ihmisiä turvallisin ottein.

        Joskus aikoinaan on suomen armeija kertonut sotilailleen, että kun kaverisi saa luodin päähänsa, niin ei huolta, ole huoletta. Kaverisi oli jumalan valittu ja ole rohkealla ja luottavaisella mielellä koska kaverisi marssii nyt jumalan kanssa samassa rivistössä.

        Tänään on erilaista. Me vain ampuilemme pahvisiin tauluihin.

        Nekös SA:n perusti.Niinkö se menikin?


      • natsit...
        ResKers kirjoitti:

        Nekös SA:n perusti.Niinkö se menikin?

        ... perustivat SA:n. Eli siis Sturmabteilungin.


      • Rita-Rauta
        ResKers kirjoitti:

        Nekös SA:n perusti.Niinkö se menikin?

        Mene historiassa taaksepäin. Tuollaiset kuin suojeluskunnat, akateeminen karjalaseura, lapuanliike, suomenjärjestö, isänmaallinen kansanliike... yöskin heidän kiinteistöt otti valtio ja heidän kaupat suljettiin pysyvästi. Nuo kaikki on fasistien järjestöjä mitkä lakkautettiin sotien loputtua, kiihoittavina ja vihamielisinä järjestöinä.

        Kukaan rauhanajan presidenteistä ei ole suostunut noita palauttamaan. Presidentti vahvistaa lain.

        Suomi oli sellaisen valtion kanssa liitoutuneena mikä harrasti sellaista toimintaa mikä oli silloiseen kansainliiton ja nykyisen YK:n vastaista.

        Nykyisin Suomen Puolustusvoimat on hyvä organisaatio ja siihen on hyvä kuulua jokaisen aikuisen, koska jokainen on oman maamme jäsen.


      • ne kapiaiset
        diggailet... kirjoitti:

        myös tätä.

        http://www.hs.fi/juttusarja/synkinlaulu/artikkeli/Elämän valttikortit oli ja meni/1135219013350

        Noita kahta kuunnellessasi kuolaat keskikaljatuoppiin lähiöbaarissa.

        Mutta tuo valalaulu on todellista taidetta, kun joku vanha kapiainen "esilaulaa" sitä nuotin vierestä särkevän ämyrin kautta.

        niihin keskikaljatuoppeihin enemmän lähiöbaareissa kuolaavat kuin minä, itse kun löydän käytännössä koska tahansa parempaa tekemistä kuin (kenties suomalaisuuden perimmäistä olemusta kuvaavissa) räkäisissä juottoloissa heilumisen.

        Postauksesi time-stampista päätellen taisit itse olla tullut juurikin kyseisestä toiminnasta takaisin koneen ääreen...?


    • molle fani

      no ainakin vilho koskela sanoi: karhuampuja Martti Kitunen rati riti ralla tuli talvihalla myöhemmin löi silmälasipäistä vänrikkiä.

    • seksipeto54

      nuolkaa mun kullii :DDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe