Ihana Elisa/Elisa di Rivombrosa

kunpa joskus

Ihana Elisa/Elisa di Rivombrosa on ihana sarja ja sen päänäyttelijät Elisa ja Fabrizio ovat (tai siis olivat...) tv-historian ihanin pari! Heidän rakkautensa oli juuri sellaista, mitä rakkauden pitäisikin olla.

12

2837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.

Totta !!!
      Onkos se totta että nämä näyttelijät seurustelevat oikeassa elämässä?! =o)

• freya

seurustelevat,elleivät ole jopa naimisissa.olen katsonut joka jakson,enkä olisi uskonut,että fabrizio jää pois.saas nähdä miten käy,pystyykö elisa toista koskaan rakastamaan???

• Liina

Käsittääkseni ovat oikeassa elämässä naimisissa, mutta olen kuullut myös juttuja että olisivat eronneet -en tiedä pitääkö paikkaansa.

• Rhanna
        Liina kirjoitti:

Käsittääkseni ovat oikeassa elämässä naimisissa, mutta olen kuullut myös juttuja että olisivat eronneet -en tiedä pitääkö paikkaansa.

Pariskunnalla on myös toukokuussa 2006 syntynyt yhteinen tytär.

• infantiili

sarja, jossa parasta on visuaalisuus.

• kunpa joskus

Jep, sarja on ihana myös muilta osin, se ei ole mitään hollywood-saippua-hömppää. Ihana aikakausi, mielenkiintoinen kieli, ihanat vaatteet, kartanot ja komeita miehiä, tosin Fabriziolle ei kukaan muu niistä vedä vertoja.

Saisipa jaksot itselle suomenkielisin tekstein.... tulisipa myyntiin dvd-boxi!

• Hah hah

Sarjassa on ilmeisesti about jotain tuhat jaksoa, vai onko se laitettu jo kolmanteen kertaan uusintana? Mitä ihanaa on siinä että joku horatsu kiertää mieheltä miehelle, vai mikä on jutun juoni (kun en ole kestänyt imellystä seurata)...

Ennenvanhaan täristiin Angelica-elokuvista. Pelkkää raiskausta nekin olivat.

• jaahas jaahas

Niin, selvästikään et ole seurannut sarjaa etkä tiedä sen juonta. Harmillista, että joillakin ihmisillä on niin huono elämä, että huvia tulee vaan toisten ihmisten ilon pilaamisesta.

• tää sama

Häirikkö, yksinkertainen joka vainoaa joka keskusteluja. Annettakoon kuitenkin hänelle anteeksi, ehkä hänellä ei ole muuta elämää. Voi raasua.

Mutta Ihana Elisa paras sarja aikoihin. Sarja mitä seuraamme mieheni kanssa yhsessä.

• Hah hah
        tää sama kirjoitti:

Häirikkö, yksinkertainen joka vainoaa joka keskusteluja. Annettakoon kuitenkin hänelle anteeksi, ehkä hänellä ei ole muuta elämää. Voi raasua.

Mutta Ihana Elisa paras sarja aikoihin. Sarja mitä seuraamme mieheni kanssa yhsessä.

En minä ole vainonnut kuin tätä keskustelua, kun se sarja vain yksinkertaisesti ei uppoa minulle...

(Toki tuon Rivorömpsän on voinut joku muukin keksiä, tai joku muu voi olla "Hah hah".)

• joku...

Elisa di rivombrosa on kyllä ihana sarja todellakin. Fabrizion ja Elisa olivat ihana pari mutta sitten jaa-a no jää nähtäväksi kehittyykö mitään Elisan ja Victorin välille. ainakin mitä nyt viimeisin jakson katoin niin kutkuttaa todella paljon että tuleeko noiden kahden välille mitään vai ei. :)

• koukussa

Taitaa Elisan elämään tulla uusi rakkaus, mutta valitettavasti ei taida olla Benacin Victor. Vaan tää uusi tuttavuus Kapteeni jotain (Christian), jonka tapasimme edellisessä jaksossa. Komea on kapteeni, mut sääliksi käy Victoria. nyyh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe