pettäjämiehen. Haluaisin kertoa tuolle vaimolle minkälaisen sian kanssa tämä elää. En siksi että saisin miehen itselleni - suhteemme ei koskaan toimisi, vaan jonkinlaisesta säälistä tai solidaarisuudesta tuota naista kohtaan. Pitäisikö naisen saada tietää että mies käy vieraissa jatkuvasti?
Mitä teen?
Haluan käräyttää
106
7046
Vastaukset
- kerrot
Ykkösellä on oikeus tietää asiat kuten ne ovat. Sen jälkeenhän voi jokainen osapuoli tehdä omat päätöksensä faktoihin perustuen eikä valheeseen.
Itse olen ollut petetyn ykkösen osassa ja kaikki asiat olisivat olleet niin paljon yksinkertaisempia, mikäli joku olisi kertonut minulle ajoissa totuuden.- ..............................
Eli jos haluat tietää, mitä teet, niin soita vaimolle, esittele itsesi (tai jos haluat pysyä anonyyminä, kerro se suoraan) ja kerro asiasi asiallisesti suoraan hänelle.
- saada tietää
jotta voi itse päättää mitä jatkossa haluaa. Luultavasti tämä jo aavistaakin, mutta vain se lopullinen puuttuu
t. petetty myös - toinen tapa valita
Vai että säälistä ja solidaarisuudesta toista naista kohtaan haluaisit ah niin kovasti käräyttää vaimolle että ukko paukutteli lakanoita sinun kanssasi?
Kuule - säälistä ja solidaarisuudesta toista naista kohtaan pitää jättää sekaantumatta varattuihin.
Miksi tämä ei joillekin yksinkertaisesti mene perille kaaliin?- ajatteletkos
Hei, ajatteletko yhtään toisin päin? Miksi varatun pitää sekaantua sinkkuun??? Sinkullahan on täysi vapaus, mutta entä tällä raasulla ukkomiehellä.. olisi kiltisti pysynyt vaan vaimokultansa vieressä!
- niin, että
ajatteletkos kirjoitti:
Hei, ajatteletko yhtään toisin päin? Miksi varatun pitää sekaantua sinkkuun??? Sinkullahan on täysi vapaus, mutta entä tällä raasulla ukkomiehellä.. olisi kiltisti pysynyt vaan vaimokultansa vieressä!
aikuisten ihmisten oli ne sinkkuja tai varattuja PITÄIS tietää mikä on sallittua ja mikä ei.
- vai ?
Eikö asiat menneetkään kuten toivoit ? Ja nyt sitten soittamaan vaimolle, että silläkin tulisi mahdollisimman paha olla ? Pistetään niinkutsutusti ongelma kiertämään ? Jätä nyt kuitenkin soittamatta, ei ole sinun tehtäväsi ilmoitella, vaan miehen, jos hänestä siltä tuntuu. Jatka sinä matkaasi eteenpäin, ehkä sieltä sinullekin tulee vielä ihan oma vapaa sika vastaan...
- Sen sian sitten
kelpuutit:)säälistä ja solidaarisuudesta et oli ikinä alannut vehtaamaan sian kanssa.
- Mietityttää
Tiesitkö, että mies oli varattu? Jos tiesit, niin miksi lähdit hänen kanssaan suhteeseen?
Haluat kertoa ykköselle säälistä? Miksi ketään pitäisi sääliä? Ei hän varmaankaan sääliäsi kaipaa. Ykköset ovat sitä mieltä, että soita ja kerro asiallisesti. Tämän palstan ykkösten (ei tietenkään kaikkien) viha-asteen perusteella syy joka tapauksessa lankeaa sinun niskaasi ja saatat saada ikuisen piinaajan elämääsi, joka yrittää kaikin keinoin saada sinulle pahaa aikaan.
Miksi nyt haluat käräyttää? Käräyttämistarkoituksissako hänen kanssaan suhteeseen lähdit vai tekikö hän nyt sinulle vuorostaan sikatemput? Kenties ottikin kolmosen, josta sinä vihoissasi kostat miehelle?
Vai alkoiko omatunto soimaamaan ja siksi haluat saada hyväksyntää siltä ykköseltä?
Oli miten oli. Tällaisia kysymyksiä heräsi mielessäni. Mieti nyt ainakin kaksi kertaa mitä teet. Päätös on luonnollisestikin sinun. Ehkä punnitsisin kahden vaihtoehdon välillä ja laittaisin plussat ja miinukset ylös. Mitä seuraa siitä, jos et kerro tai mitä jos kerrot. Tähän kaikkeen liittyy sinun tietämyksesi miehestä sekä hänen liitostaan ykkösen kanssa. Lapsia? Kauanko olleet naimisissa? Onko naisella tukea, kun sitä tarvitaan? Lähteekö joltakulta vaikka henki sen vuoksi? Vai lähteekö myöhemmin..
Paras vaihtoehto olisi, jos ei olisi sekaantunut koko mieheen, sikäli kun hänen vaimostaan tiesit.
t. Ei ykkönen eikä kakkonen juuri tällä hetkellä. Tietämättään ollut kyllä joskus kakkonen.- ykköselle
No, eihän tuo mies mikään sika mulle ole, käyttäytyy mua kohtaan aina upeasti, enkä todellakaan ole pettynyt tai jäänyt kakkoseksi kolmosen, nelosen tai jonkun muun jalkoihin. Omatuntokaan ei juuri soimaa, ei ole tarvinut hirveästi tätä juttua katua, mutta jos itse olisin ykkönen, haluaisin ehkä tietää mitä selkäni takana tapahtuu. Jatkuvasti ja melko törkeällä tavalla. Olen kyllä tietoinen (jo tämän palstan perusteella) että kakkosnainen saa aina syyt niskoilleen, vaikka törkeästi tuota rouvaa kohtaan käyttäytyy lähinnä hänen oma miehensä. Joten mitään hyväksyntää en todellakaan keneltäkään odota.
Olen itse kyllä sitä mieltä että kakkosen tehtävä ei ole käräyttää ketään, jokainen hoitakoon suhteensa itse. Mutta jos miehellä ei ole munaa muuta kuin käydä vieraissa hakemassa mitä haluaa, tekisi mieleni marssia tuon ykkösen luo ja kertoa pari mielenkiintoista tosiasiaa elämästä. Tuossa tilanteessa minun ja tuon miehen juttu loppuisi tietenkin, mikä harmittaisi minua suuresti (kyllä - minulla on jonkinlaisia tunteita tuota miestä kohtaan mutta en silti haluaisi häntä itselleni). Miehet osaavat olla melkoisen tunteettomia oman etunsa saavuttamiseksi. Siksi säälin tuota perheenäitiä, vaikkei hän sääliäni kaipaa.
- käräytys
vaikka siitä että kerrot missäpäin mies asustaa. Ties vaikka olis mun mies,kun olenkin epäillyt jo kauemman aikaa. Minun elämääni se ainakin olisi tolella helpottava ratkaisu,nimittäin lähtisin tästä välittömästi ja alkaisin elää paljon onnellisempaa elämää,koska mä aavistelen,mutta mies on sanonut,että jos saan tietää varmaksi,niin hän suostuu häipymään vähin äänin. Ei itse tunnusta..
- _lko_
Pitkään pohdittuani asiaa, tulin siihen tulokseen, että jos minä olisin tämän miehen vaimo, niin en tahtoisi tietää pettämisestä mitään. En tahtoisi herätä siihen painajaiseen, vaan mielummin eläisin vaikka valheessa niin kauan kuin vain mahdollista.
Jos se siis sattuisi olemaan minun mieheni, niin älä suotta vaivaudu kertomaan. En tahdo tietää.- ja sitten
kun heräät todellisuuteen, huomaat että olet elänyt vuosikausia valheessa. Vuosikausia olet ollut se ymmärtävä vaimo, joka uhrautuu sen takia että mies tekee uraa - tekee ylitöitä ja käy työmatkoilla.
Pettäminen tulee ilmi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin - vaimo epäilee, mutta mies ei ole tunnustanut ja kieltää aivan kaiken. Suhde ei tämän kakkossuhteen takia ole kunnossa (joo joo kakkoset - teidän mielestänne tietenkin vaimo on pihdannut ja kerjäsi petosta ja on sen todella ansainnut).
Näin itselleni kävi. Minua syytettiin milloin mistäkin ja minä yritin kaikkeni. Hoidin kodin ja lapsetkin mallikkaasti. Unohdin itseni ja uhrauduin muiden puolesta. Miksi? Siksikö, että miehellä oli paremmin aikaa käydä panemassa kakkosta?
Arvaa vain, harmittaako etten tiennyt tästä kaikesta aiemmin.... olisi moni ylimääräinen harmi jäänyt pois. - missTress
ja sitten kirjoitti:
kun heräät todellisuuteen, huomaat että olet elänyt vuosikausia valheessa. Vuosikausia olet ollut se ymmärtävä vaimo, joka uhrautuu sen takia että mies tekee uraa - tekee ylitöitä ja käy työmatkoilla.
Pettäminen tulee ilmi kuitenkin ennemmin tai myöhemmin - vaimo epäilee, mutta mies ei ole tunnustanut ja kieltää aivan kaiken. Suhde ei tämän kakkossuhteen takia ole kunnossa (joo joo kakkoset - teidän mielestänne tietenkin vaimo on pihdannut ja kerjäsi petosta ja on sen todella ansainnut).
Näin itselleni kävi. Minua syytettiin milloin mistäkin ja minä yritin kaikkeni. Hoidin kodin ja lapsetkin mallikkaasti. Unohdin itseni ja uhrauduin muiden puolesta. Miksi? Siksikö, että miehellä oli paremmin aikaa käydä panemassa kakkosta?
Arvaa vain, harmittaako etten tiennyt tästä kaikesta aiemmin.... olisi moni ylimääräinen harmi jäänyt pois.X-kakkosena ihmettelin kyllä tuota;(joo joo kakkoset - teidän mielestänne tietenkin vaimo on pihdannut ja kerjäsi petosta ja on sen todella ansainnut)-kommenttia. Ei se ole ikinä vaimon vika jos mies pettää. Vaikka vaimo ei antais viiteen vuoteen. Jos mies valitsee jatkaa avioliittoaan sellaisen naisen kanssa hän saa syyttää itseään. Se ei kuitenkaan oikeuta pettämiseen. Kunpa kaikki tajuaisi viimein että vika on siinä pettäjässä ei ykkösessä eikä kakkosessa.
- tajuta, että
missTress kirjoitti:
X-kakkosena ihmettelin kyllä tuota;(joo joo kakkoset - teidän mielestänne tietenkin vaimo on pihdannut ja kerjäsi petosta ja on sen todella ansainnut)-kommenttia. Ei se ole ikinä vaimon vika jos mies pettää. Vaikka vaimo ei antais viiteen vuoteen. Jos mies valitsee jatkaa avioliittoaan sellaisen naisen kanssa hän saa syyttää itseään. Se ei kuitenkaan oikeuta pettämiseen. Kunpa kaikki tajuaisi viimein että vika on siinä pettäjässä ei ykkösessä eikä kakkosessa.
vika on pettäjässä ja juuri siinä kakkosessa, joka roikkuu vuosikausia hänessä, kuten sinä, vaikka et edes välitä saada toista itsellesi.
- _lko_
missTress kirjoitti:
X-kakkosena ihmettelin kyllä tuota;(joo joo kakkoset - teidän mielestänne tietenkin vaimo on pihdannut ja kerjäsi petosta ja on sen todella ansainnut)-kommenttia. Ei se ole ikinä vaimon vika jos mies pettää. Vaikka vaimo ei antais viiteen vuoteen. Jos mies valitsee jatkaa avioliittoaan sellaisen naisen kanssa hän saa syyttää itseään. Se ei kuitenkaan oikeuta pettämiseen. Kunpa kaikki tajuaisi viimein että vika on siinä pettäjässä ei ykkösessä eikä kakkosessa.
Olen täysin samaa mieltä. Syytä ei ole kenessäkään muussa kuin pettäjässä. Ei siis vaimossa, ei edes siinä kakkosessa, vaikka sitä näillä sivuilla kovin, kovin paljon syyllistetäänkin.
- missTress
tajuta, että kirjoitti:
vika on pettäjässä ja juuri siinä kakkosessa, joka roikkuu vuosikausia hänessä, kuten sinä, vaikka et edes välitä saada toista itsellesi.
et mun ei edellenkään ole koskaan tarvinnut roikkua yhdenkään varatun miehen perässä. Kyllä ne on hoitanut sen roikkumispuolen ihan ilman mun apua. Miksi edelleenkään jotkut ei millään ymmärrä, et ne pettäjät on hyviä manipuloimaan, valehtelemaan ja selittelemään ja kaikkein eniten näitä keinoja käytetään siihen ykköseen. Miksi ihmeessä mä haluaisin sellaisen pettäjän miehekseni? Ne voi olla ihan kivaa seuraa ja muuten hyviä tyyppejä, mut en mä kyllä aviopuolisoksi ottais pettäjää. Mua ei näet sahata silmään ihan yhtä helposti kuin monia tämän palstan ykkösistä ja jopa kakkosistakin.
- kuuntele
tajuta, että kirjoitti:
Ootko ajatellut koskaan hakea ammattiapua tai kenties saatko sitä jo? Hirvittävä katkeruus kuuluu äänestäsi niin voimakkaasti kakkosia kohtaan, et kannattais ehkä yrittää päästää siitä jo irti. Harvoin kai sen yksin omassa päässä asioita pyörittämällä saa loppumaan, joten suosittelen (omasta kokemuksesta) hankkimaan ammattiapua. Elämä on mukavampaa, jos pystyy antamaan edes hiukan anteeksi ja katkeruuden loppumaan.
..niin ja tää ei ole mikään provo. - taas nähdään
missTress kirjoitti:
et mun ei edellenkään ole koskaan tarvinnut roikkua yhdenkään varatun miehen perässä. Kyllä ne on hoitanut sen roikkumispuolen ihan ilman mun apua. Miksi edelleenkään jotkut ei millään ymmärrä, et ne pettäjät on hyviä manipuloimaan, valehtelemaan ja selittelemään ja kaikkein eniten näitä keinoja käytetään siihen ykköseen. Miksi ihmeessä mä haluaisin sellaisen pettäjän miehekseni? Ne voi olla ihan kivaa seuraa ja muuten hyviä tyyppejä, mut en mä kyllä aviopuolisoksi ottais pettäjää. Mua ei näet sahata silmään ihan yhtä helposti kuin monia tämän palstan ykkösistä ja jopa kakkosistakin.
periaatteesi eli sanot itse, että pettäjät on "hyviä manipuloimaan, valehtelemaan ja selittelemään ja kaikkein eniten näitä keinoja käytetään siihen ykköseen. Miksi ihmeessä mä haluaisin sellaisen pettäjän miehekseni?" ja silti olet sellaisten kanssa, et ainakaan rakkaudesta. Mitä tällaisesta ihmisestä voi sanoa? Suosittelisin katsomaan peiliin ja miettimään pitempään kuin tavallisesti
- omat mielipiteensä
kuuntele kirjoitti:
Ootko ajatellut koskaan hakea ammattiapua tai kenties saatko sitä jo? Hirvittävä katkeruus kuuluu äänestäsi niin voimakkaasti kakkosia kohtaan, et kannattais ehkä yrittää päästää siitä jo irti. Harvoin kai sen yksin omassa päässä asioita pyörittämällä saa loppumaan, joten suosittelen (omasta kokemuksesta) hankkimaan ammattiapua. Elämä on mukavampaa, jos pystyy antamaan edes hiukan anteeksi ja katkeruuden loppumaan.
..niin ja tää ei ole mikään provo.ja täällä ne saa sanoa. Mikäli ei miellytä, niin vaihda palstaa.
Kyse on siitä, että edellinen vastaaja ei ymmärrä, että suhteeseen tarvitaan kaksi. Pettäjä ei yksin voi pettää vaimoaan.
Täällä eräs kirjoittaja, jota sinäkin olet myötäillyt, on sanonut itse, ettei odota tuollaisilta pettäviltä miehiltä mitään, mutta kuitenkin on heidänlaistensa kanssa. Mitä se osoittaa siitä ihmisestä?
Ymmärrän sen, jos toista tosissaan rakastaa ja yrittää tehdä asian eteen jotain, eikä kuseta ja valehtele vuosia, kuten usein pettäjät ja heidän kakkoset tekevät. Se ei ole ketään kohtaan oikein, ei pitemmällä edes kakkosta kohtaan, joka yleensä silloin vuosien kuluttua lempataan
t. Kokenut mut ei katkera, koska sentään ymmärrän mikä on oikein ja mikä väärin - missTress
taas nähdään kirjoitti:
periaatteesi eli sanot itse, että pettäjät on "hyviä manipuloimaan, valehtelemaan ja selittelemään ja kaikkein eniten näitä keinoja käytetään siihen ykköseen. Miksi ihmeessä mä haluaisin sellaisen pettäjän miehekseni?" ja silti olet sellaisten kanssa, et ainakaan rakkaudesta. Mitä tällaisesta ihmisestä voi sanoa? Suosittelisin katsomaan peiliin ja miettimään pitempään kuin tavallisesti
siis ihan oikeesti, ku kävin pesemässä hampaat. No, joka tapauksessa... X-kakkonen on se mun nykyinen status. En mä olekaan sellaisen kanssa enää.
Se on kyllä hyvä kysymys, vaik itse kysynkin; et miks mä olin sellasen kans? Ei sitä heti voinut tietää mikä on totta ja mikä ei. Mä kyllä suhtauduin kaikkeen hyvin kriittisesti. Mut suurin syy oli se että meillä toimi hyvin ja sen seura teki mulle sillä hetkellä siinä elämäntilanteessa hyvää. Eli tämän miehen kakkosena oli hyvä olla, ykkösenä huomattavasti huonompi. Ihmistä myös kusetetaan aika pitkälti niin paljon kuin ihminen antaa itseään kusettaa. Jos ei arvosta itseään, ei muutkaan arvosta.
Moni vaimo menettää itseluottamuksensa kun mies ei enää huomio heitä samalla tavalla kuin suhteen alussa ja tavallaan muuttuu pikkuhiljaa miehen ovimatoksi. Ovat niin riippuvaisia miehestä ettei osaa enää olla ilman, joten tyytyy jopa huonoon kohteluun pitääkseen miehen. Olen nähnyt näitä läheltäkin. Mun itseluottamus ei ole kovinkaan riippuvainen siitä mitä joku mies minusta tykkää. Kyllä ihailu kieltämättä sitä aina hieman kohentaa, mutta kyllä se on sitä tasoa ettei sitä ihan helpolla enää yhden miehen tulemisella tai menemisellä romuteta. - miten_
missTress kirjoitti:
siis ihan oikeesti, ku kävin pesemässä hampaat. No, joka tapauksessa... X-kakkonen on se mun nykyinen status. En mä olekaan sellaisen kanssa enää.
Se on kyllä hyvä kysymys, vaik itse kysynkin; et miks mä olin sellasen kans? Ei sitä heti voinut tietää mikä on totta ja mikä ei. Mä kyllä suhtauduin kaikkeen hyvin kriittisesti. Mut suurin syy oli se että meillä toimi hyvin ja sen seura teki mulle sillä hetkellä siinä elämäntilanteessa hyvää. Eli tämän miehen kakkosena oli hyvä olla, ykkösenä huomattavasti huonompi. Ihmistä myös kusetetaan aika pitkälti niin paljon kuin ihminen antaa itseään kusettaa. Jos ei arvosta itseään, ei muutkaan arvosta.
Moni vaimo menettää itseluottamuksensa kun mies ei enää huomio heitä samalla tavalla kuin suhteen alussa ja tavallaan muuttuu pikkuhiljaa miehen ovimatoksi. Ovat niin riippuvaisia miehestä ettei osaa enää olla ilman, joten tyytyy jopa huonoon kohteluun pitääkseen miehen. Olen nähnyt näitä läheltäkin. Mun itseluottamus ei ole kovinkaan riippuvainen siitä mitä joku mies minusta tykkää. Kyllä ihailu kieltämättä sitä aina hieman kohentaa, mutta kyllä se on sitä tasoa ettei sitä ihan helpolla enää yhden miehen tulemisella tai menemisellä romuteta.hienosti sekä ykköset että kakkoset ja niin edelleen järjestysluvut jaksavatkaan vaahdota olevansa jotenkin paremmin huomioituja ja parempi-itsetuntoisia kuin muut siellä yhden miehen pyörittämässä haaremissa.
Jokainen ykkösen perässä tuleva nainen on niin arvoton omastakin mielestään, että retkahtaa mieheen, jota ei saa kuin osa-aikaisesti ja joka päättää asua ja elää mieluiten elämänsä toisen (toisten) kanssa kuin sinun.
Mies haukkua rättyyttää kaikki ja mielistelee sitä, jonka edessä sattuu milloinkin seisomaan. Manipuloi vaimonsa "rakas olet niin ihana ja itsevarma, hehkut ja kiihotat minua kun kaikki on kunnossa kun tulen reissulta" ja samaa skeidaa työnnetään sivusuhteillekin; "en kestä katsoa ripustautuvia akkoja" joten kaikki sitten jättävät OMAT TOIVEENSA JA TARPEENSA taka-alalle ja tyytyvät näyttelemään miehen mieleen olevaa naista, jokainen heistä. Ja niin vaimo kuin muutkin tietävät syvällä sisimmässään tekevänsä itseään kohtaan väärin sallimalla tämän teatterin jatkua. Mutta miehen seurassa on vain niin kivaa. Saada huomiota sellaiselta, joka selvästikin on helvetin itsekäs. Noin itsekeskeisen paskan armopalat tuntuu hyvinkin suurilta elkeiltä, kun taas kunnollisen ja normaalin miehen odottaisit olevan uskollinen sinulle ja sellaiselta mieheltä puhelut tai visiitit luonasi olis itsestään selviä! Mutta kun on mitä on sen itsetuntonsa kanssa, niin miksi etsiä tolkkua ihmistä rinnalleen? Samahan se on kuluttaa aikansa tällä pallolla vaikka tollojen hyväksikäytettynä -ja jäädä yksin silloin kun itse kaipaisi syliä johon käpertyä. Why not :) - missTress
omat mielipiteensä kirjoitti:
ja täällä ne saa sanoa. Mikäli ei miellytä, niin vaihda palstaa.
Kyse on siitä, että edellinen vastaaja ei ymmärrä, että suhteeseen tarvitaan kaksi. Pettäjä ei yksin voi pettää vaimoaan.
Täällä eräs kirjoittaja, jota sinäkin olet myötäillyt, on sanonut itse, ettei odota tuollaisilta pettäviltä miehiltä mitään, mutta kuitenkin on heidänlaistensa kanssa. Mitä se osoittaa siitä ihmisestä?
Ymmärrän sen, jos toista tosissaan rakastaa ja yrittää tehdä asian eteen jotain, eikä kuseta ja valehtele vuosia, kuten usein pettäjät ja heidän kakkoset tekevät. Se ei ole ketään kohtaan oikein, ei pitemmällä edes kakkosta kohtaan, joka yleensä silloin vuosien kuluttua lempataan
t. Kokenut mut ei katkera, koska sentään ymmärrän mikä on oikein ja mikä väärinTarvitaan kaksi, mutta vain yksi pettäjä. Huom. pettäjät voivat myös valehdella olevansa sinkkuja. Kaikki vaimot tuntuvat kuvittelevan että heidän miehet kulkevat tuolla ja kertovat kaikille tapaamilleen naisilleen ihanasta vaimosta ja suloisista lapsista. Näin ei kuitenkaan ole. Nämä vaimo-asiat paljastuvat usein vasta kun alkaa kyselemään ja silloinkaan ei saa kunnon vastauksia.
Itse olin ollut täysin tietämättäni samassa tapahtumassa miehen ja miehen "ykkösen" kanssa. Selvisi vasta paljon myöhemmin kun "ykkönen" kertoi tuntevansa minut. Melkoinen salasuhde siis "ykkösen" ja miehen välillä.
"Mitä se osoittaa siitä ihmisestä?" Vaimothan ne niissä miehissään kiinni roikkuu, vaikka tulevat petetyiksi. - missTress
miten_ kirjoitti:
hienosti sekä ykköset että kakkoset ja niin edelleen järjestysluvut jaksavatkaan vaahdota olevansa jotenkin paremmin huomioituja ja parempi-itsetuntoisia kuin muut siellä yhden miehen pyörittämässä haaremissa.
Jokainen ykkösen perässä tuleva nainen on niin arvoton omastakin mielestään, että retkahtaa mieheen, jota ei saa kuin osa-aikaisesti ja joka päättää asua ja elää mieluiten elämänsä toisen (toisten) kanssa kuin sinun.
Mies haukkua rättyyttää kaikki ja mielistelee sitä, jonka edessä sattuu milloinkin seisomaan. Manipuloi vaimonsa "rakas olet niin ihana ja itsevarma, hehkut ja kiihotat minua kun kaikki on kunnossa kun tulen reissulta" ja samaa skeidaa työnnetään sivusuhteillekin; "en kestä katsoa ripustautuvia akkoja" joten kaikki sitten jättävät OMAT TOIVEENSA JA TARPEENSA taka-alalle ja tyytyvät näyttelemään miehen mieleen olevaa naista, jokainen heistä. Ja niin vaimo kuin muutkin tietävät syvällä sisimmässään tekevänsä itseään kohtaan väärin sallimalla tämän teatterin jatkua. Mutta miehen seurassa on vain niin kivaa. Saada huomiota sellaiselta, joka selvästikin on helvetin itsekäs. Noin itsekeskeisen paskan armopalat tuntuu hyvinkin suurilta elkeiltä, kun taas kunnollisen ja normaalin miehen odottaisit olevan uskollinen sinulle ja sellaiselta mieheltä puhelut tai visiitit luonasi olis itsestään selviä! Mutta kun on mitä on sen itsetuntonsa kanssa, niin miksi etsiä tolkkua ihmistä rinnalleen? Samahan se on kuluttaa aikansa tällä pallolla vaikka tollojen hyväksikäytettynä -ja jäädä yksin silloin kun itse kaipaisi syliä johon käpertyä. Why not :)...jos tämä oli mitenkään kohdistettu minulle. Miks sä oletat että se mies aina on sen haaremin pyörittäjä ja se joka määrää säännöt.
"Jokainen ykkösen perässä tuleva nainen on niin arvoton omastakin mielestään, että retkahtaa mieheen, jota ei saa kuin osa-aikaisesti ja joka päättää asua ja elää mieluiten elämänsä toisen (toisten) kanssa kuin sinun."-Voi, voi kun tämä numerointi perustuu vain siihen, kuka tämän miehen kanssa ensin on surustellut. Ei todellakaan siihen kumpi on tärkeämpi tai rakkaampi tai mitään muutakaan. Nämä on aina tapauskohtaisia. On varmasti naisia jotka jaksaa taistella miehen huomiosta tai jopa tapella siitä. Mun ei ole koskaan tarvinnut alentua siihen. Eikä myöskään mihinkään osa-aikamieheen. Jos mulla on hauskaa jonku miehen kans ja meidän välit on kaikin tavoin muuten hyvät, miks mä hermostuisin siitä jos se välillä käy hakemassa puhtaita valmiiksi silitettyjä vaatteita toisesta osoitteesta? Ja, jos niin on että sen alkuperaisen akkansa perään haikailee, ni voi mun puolesta painua saman tien sinne pysyvästi. Miehet on kuin linja-autot, aina tulee uusia.
"rakas olet niin ihana ja itsevarma, hehkut ja kiihotat minua kun kaikki on kunnossa kun tulen reissulta" -ai, sä käytät tätä...
Mä en ole ikinä näytellyt yhtään mitään pitääkseni jotain äijää tyytyväisenä. Siks mä varmaan sinkku olenkin, no ei kai...
Miks sä luulet et jonku ukkomiehen sanomiset nyt tuntuu niin suurilta elkeiltä, tai suuremmalta kuin jonku muun? Ja miksi nainen on muka aina se hyväksikäytetty? Ei me olla niin kamalan avuttomia ja helposti huiputettavissa olevia (ainakaan kaikki). Naiset osaa olla ovelia, ja on usein pari askelta edellä.
Toisaalta sä ilmeisesti vain halusit provosoida tekstilläsi. Miten sä voit väittää että kaikka kakkoset ovat omasta mielestään arvottomia? Naurettavaa skeidaa. - ymmärtänyt
missTress kirjoitti:
...jos tämä oli mitenkään kohdistettu minulle. Miks sä oletat että se mies aina on sen haaremin pyörittäjä ja se joka määrää säännöt.
"Jokainen ykkösen perässä tuleva nainen on niin arvoton omastakin mielestään, että retkahtaa mieheen, jota ei saa kuin osa-aikaisesti ja joka päättää asua ja elää mieluiten elämänsä toisen (toisten) kanssa kuin sinun."-Voi, voi kun tämä numerointi perustuu vain siihen, kuka tämän miehen kanssa ensin on surustellut. Ei todellakaan siihen kumpi on tärkeämpi tai rakkaampi tai mitään muutakaan. Nämä on aina tapauskohtaisia. On varmasti naisia jotka jaksaa taistella miehen huomiosta tai jopa tapella siitä. Mun ei ole koskaan tarvinnut alentua siihen. Eikä myöskään mihinkään osa-aikamieheen. Jos mulla on hauskaa jonku miehen kans ja meidän välit on kaikin tavoin muuten hyvät, miks mä hermostuisin siitä jos se välillä käy hakemassa puhtaita valmiiksi silitettyjä vaatteita toisesta osoitteesta? Ja, jos niin on että sen alkuperaisen akkansa perään haikailee, ni voi mun puolesta painua saman tien sinne pysyvästi. Miehet on kuin linja-autot, aina tulee uusia.
"rakas olet niin ihana ja itsevarma, hehkut ja kiihotat minua kun kaikki on kunnossa kun tulen reissulta" -ai, sä käytät tätä...
Mä en ole ikinä näytellyt yhtään mitään pitääkseni jotain äijää tyytyväisenä. Siks mä varmaan sinkku olenkin, no ei kai...
Miks sä luulet et jonku ukkomiehen sanomiset nyt tuntuu niin suurilta elkeiltä, tai suuremmalta kuin jonku muun? Ja miksi nainen on muka aina se hyväksikäytetty? Ei me olla niin kamalan avuttomia ja helposti huiputettavissa olevia (ainakaan kaikki). Naiset osaa olla ovelia, ja on usein pari askelta edellä.
Toisaalta sä ilmeisesti vain halusit provosoida tekstilläsi. Miten sä voit väittää että kaikka kakkoset ovat omasta mielestään arvottomia? Naurettavaa skeidaa.väärin.
Luulin, että ykkönen on ykkönen ja muut tulee sen jälkeen. Sorry en tiennyt termistöä :)
Ajattelin vain, että voiko oikeasti joku epäillä sellaista, että mies joka jatkaa ihanaa avioliittoaan kuin ei ketään muuta olisi koskaan nähnytkään, että hän ei muka rakastelisi kotona?
Onhan se nyt täysin selvä asia, että aviopuolisot rakastelee. Exätkin aina tilaisuuden tullen sekstailee, mutta eivät vain kerro uusilleen. Tapa on toinen luonto.
Et sinäkään niin tyhmä olisi, että alkaisit jollekin miehelle pelkäksi pyykkikoneeksi? Ainakaan vaimot eivät alennu sellaiseen, seuraneidit on tietysti asia erikseen. Mutta mitä tekee mies, valittaa selän takana! Kavereille baarissa, että vaimoa(ykkönen) piti taas nuolla tunti ennen kuin se antoi ja joku häirikkö(kakkonen) tyrkyttää väkisin itteensä, mutta eipä sitä arvaa kieltäytyäkään, kun kerta tämä nainen itse mallaa itsensä tähän piian osaan, sillä hän on tiennyt alusta asti, että minä olen toisen naisen oma.
Ykkönen luulee olevansa ainoa.
Kakkonen luulee olevansa ykkösen jälkeen tullut, eikä samaan aikaan jyystettävä.
Kolmonen luulee pelastaneensa miespolon hirviöiden kynsistä ja suo lohtuaan ja lämpöään.
Nelonen luulee :)
Viitonen luulee :) :)
Kuutonen (joo joo, tajuan lopettaa :)) - aika nyt jo
missTress kirjoitti:
Tarvitaan kaksi, mutta vain yksi pettäjä. Huom. pettäjät voivat myös valehdella olevansa sinkkuja. Kaikki vaimot tuntuvat kuvittelevan että heidän miehet kulkevat tuolla ja kertovat kaikille tapaamilleen naisilleen ihanasta vaimosta ja suloisista lapsista. Näin ei kuitenkaan ole. Nämä vaimo-asiat paljastuvat usein vasta kun alkaa kyselemään ja silloinkaan ei saa kunnon vastauksia.
Itse olin ollut täysin tietämättäni samassa tapahtumassa miehen ja miehen "ykkösen" kanssa. Selvisi vasta paljon myöhemmin kun "ykkönen" kertoi tuntevansa minut. Melkoinen salasuhde siis "ykkösen" ja miehen välillä.
"Mitä se osoittaa siitä ihmisestä?" Vaimothan ne niissä miehissään kiinni roikkuu, vaikka tulevat petetyiksi.siis eikö sinulla ollenkaan käy mielessä, ettei vaimo koe teitä onnenonkijoita minään uhkana avioliitolleen? kun ei kerta mieskään koe. et edes sinä itse. Kakkoset on yleensä sen verran avioliiton rikkojia kuin itikat karhun selän murtajia.
Ja päivänselvästi se olet sinä joka siinä ukkomiehessä roikut, kun et ole ymmärtävinäsi, että heillä on hyvä ja onnellinen suhde, josta kumpikaan ei halua lähteä.
Sinullahan ei edes ole siihen mieheen minkäänlaista suhdetta tässä todellisessa maailmassa. Ettehän edes näe toisianne joka päivä? Olenko väärässä? Ei mies ole sinun kanssasi, vaan oman ihanan vaimonsa, joka on sinua parempi nainen kaikin puolin miehen silmissä. (muutoinhan hän haluaisi erota ja tulisi vikittelemään sinua. Siis aikuisten oikeasti tekisi edes pienen eleen siihen suuntaan, eikä vain narraisi sinua olemaan mieleisensä palvelija "sanomalla" (lue:valehtelemalla) voivansa ottaa eron joskus ehkä tulevaisuudessa)
Kakkosia on mukava manipuloida mieleisekseen kertomalla parit (KEKSITYT!)negatiiviset lauseet vaimosta, esim. ei ymmärrä minua ja ei anna seksiä. Pian se muuttuu siten, että mies ei itsekään halua enää vaimoa. Ja että hän on ruma, tyhmä ja ilkeä. Niimpä kakkonen tälläytyy miestä varten, nauraa mahdollisimman paljon ja pyrkii muutenkin ikään kuin voittamaan vaimon.
Kakkonen alkaa surkuhupaisasti kilpailla sarjassa, johon häntä ei ole merkitty osallistuvaksi. Kakkonen ylittää itsensä ja jättää omat halunsa taka-alalle. Kakkosen tulee alistua siihen mitä mies antaa, milloin antaa. Kakkoset ei määrää edes niin vähäisistä pikkuasioista kuin tapaamisista tai niiden kestosta. Useimmat kakkoset eivät osaa edes toivoa ja unelmoida itselleen parisuhdetta, niin vähän he ovat kosketuksissa siihen mitä elämältään haluavat.
Mitä sinä kyselet, mitä kertoo miehen ja vaimon suhteesta mikäkin, että kuinka he aina vain pysyvätkään yhdessä?
Kysele ennemmin, mitä se kertoo sinusta, että kummastut kun ei sinua päästettykään väliin vaan jätettiin mitään merkitsemättömänä ulos? - .................
ymmärtänyt kirjoitti:
väärin.
Luulin, että ykkönen on ykkönen ja muut tulee sen jälkeen. Sorry en tiennyt termistöä :)
Ajattelin vain, että voiko oikeasti joku epäillä sellaista, että mies joka jatkaa ihanaa avioliittoaan kuin ei ketään muuta olisi koskaan nähnytkään, että hän ei muka rakastelisi kotona?
Onhan se nyt täysin selvä asia, että aviopuolisot rakastelee. Exätkin aina tilaisuuden tullen sekstailee, mutta eivät vain kerro uusilleen. Tapa on toinen luonto.
Et sinäkään niin tyhmä olisi, että alkaisit jollekin miehelle pelkäksi pyykkikoneeksi? Ainakaan vaimot eivät alennu sellaiseen, seuraneidit on tietysti asia erikseen. Mutta mitä tekee mies, valittaa selän takana! Kavereille baarissa, että vaimoa(ykkönen) piti taas nuolla tunti ennen kuin se antoi ja joku häirikkö(kakkonen) tyrkyttää väkisin itteensä, mutta eipä sitä arvaa kieltäytyäkään, kun kerta tämä nainen itse mallaa itsensä tähän piian osaan, sillä hän on tiennyt alusta asti, että minä olen toisen naisen oma.
Kakkonen luulee olevansa ykkösen jälkeen tullut, eikä samaan aikaan jyystettävä.
Kolmonen luulee pelastaneensa miespolon hirviöiden kynsistä ja suo lohtuaan ja lämpöään.
Kuutonen (joo joo, tajuan lopettaa :))"Exätkin aina tilaisuuden tullen sekstailee, mutta eivät vain kerro uusilleen." Tiedäthän, että tämä "rakastelu" ei eroa mitenkään siitä kakkos-pettäjä-jutusta? Samanlaisia idiootteja kumpikin. Vai oliko tuo jätetyn ja petetyn komentti eikä puolison, jonka miehellä luonnollisesti ollut aiemminkin joku tyttöystävä?
- päällä?
aika nyt jo kirjoitti:
siis eikö sinulla ollenkaan käy mielessä, ettei vaimo koe teitä onnenonkijoita minään uhkana avioliitolleen? kun ei kerta mieskään koe. et edes sinä itse. Kakkoset on yleensä sen verran avioliiton rikkojia kuin itikat karhun selän murtajia.
Ja päivänselvästi se olet sinä joka siinä ukkomiehessä roikut, kun et ole ymmärtävinäsi, että heillä on hyvä ja onnellinen suhde, josta kumpikaan ei halua lähteä.
Sinullahan ei edes ole siihen mieheen minkäänlaista suhdetta tässä todellisessa maailmassa. Ettehän edes näe toisianne joka päivä? Olenko väärässä? Ei mies ole sinun kanssasi, vaan oman ihanan vaimonsa, joka on sinua parempi nainen kaikin puolin miehen silmissä. (muutoinhan hän haluaisi erota ja tulisi vikittelemään sinua. Siis aikuisten oikeasti tekisi edes pienen eleen siihen suuntaan, eikä vain narraisi sinua olemaan mieleisensä palvelija "sanomalla" (lue:valehtelemalla) voivansa ottaa eron joskus ehkä tulevaisuudessa)
Kakkosia on mukava manipuloida mieleisekseen kertomalla parit (KEKSITYT!)negatiiviset lauseet vaimosta, esim. ei ymmärrä minua ja ei anna seksiä. Pian se muuttuu siten, että mies ei itsekään halua enää vaimoa. Ja että hän on ruma, tyhmä ja ilkeä. Niimpä kakkonen tälläytyy miestä varten, nauraa mahdollisimman paljon ja pyrkii muutenkin ikään kuin voittamaan vaimon.
Kakkonen alkaa surkuhupaisasti kilpailla sarjassa, johon häntä ei ole merkitty osallistuvaksi. Kakkonen ylittää itsensä ja jättää omat halunsa taka-alalle. Kakkosen tulee alistua siihen mitä mies antaa, milloin antaa. Kakkoset ei määrää edes niin vähäisistä pikkuasioista kuin tapaamisista tai niiden kestosta. Useimmat kakkoset eivät osaa edes toivoa ja unelmoida itselleen parisuhdetta, niin vähän he ovat kosketuksissa siihen mitä elämältään haluavat.
Mitä sinä kyselet, mitä kertoo miehen ja vaimon suhteesta mikäkin, että kuinka he aina vain pysyvätkään yhdessä?
Kysele ennemmin, mitä se kertoo sinusta, että kummastut kun ei sinua päästettykään väliin vaan jätettiin mitään merkitsemättömänä ulos?Voi voi, sulla on tainnut jäädä sama levy pyörimään päälle. Ei kaikilla miehillä ole mitään ihania vaimoja (tai oli varmaan silloin aluksi). Kun muutama vuosi sitten olin kakkosena, niin tiesin jo etukäteen, että millainen vaimo tällä miehellä oli. Olin siis tavannut luonnossa tuon vaimon. Töykeät käytöstavat, riidanhaluinen, aina katkera ilme naamallaan (mikä tekee kenestä tahansa ruman näköisen), ylipainoinen, pukeutuu vanhoihin verkkareihin jne. Miehen ei siis tarvinnut mitään juttuja hänestä keksiä. Tämä vaimo oli melkoisen tyly kaikkiin suuntiin kuten miehelleen, lapsilleen, sukulaisilleen. Kyllä mies jopa puolusti vaimoa tai toi jotain hyviä puolia hänestä esiin. Tosin emme me vaimosta itsestään juurikaan puhuneet (melko tylsä aihe nimittäin), vaan lähinnä siitä miten vaimon käytös vaikuttaa lapsiin ja millaisia käytösmalleja he oppivat äidiltään (tiuskiminen, tylyt ja rumat sanat jne). En siis usko että kotona oli mitään ihanaa onnellista elämää. Erota tuollaisen parin olisi pitänyt, kun ei edes vapaa-aikaa haluta viettää yhdessä. Roikutaan vaan yhdessä lasten takia, mutta enpä usko että tuollainen koti oli paras mahdollinen heille. En tietenkään sano, että siltikään miehellä olisi oikeutta pettää tai minulla ryhtyä kakkoseksi. Toivottavasti ihmiset tajuaisivat aikaisemmin tehdä jotain huonolle suhteelleen tai sitten vaan erota. Tämä vaan kokemuksena siitä, että on siellä kotioloissakin usein ongelmia.
- sinusta...
päällä? kirjoitti:
Voi voi, sulla on tainnut jäädä sama levy pyörimään päälle. Ei kaikilla miehillä ole mitään ihania vaimoja (tai oli varmaan silloin aluksi). Kun muutama vuosi sitten olin kakkosena, niin tiesin jo etukäteen, että millainen vaimo tällä miehellä oli. Olin siis tavannut luonnossa tuon vaimon. Töykeät käytöstavat, riidanhaluinen, aina katkera ilme naamallaan (mikä tekee kenestä tahansa ruman näköisen), ylipainoinen, pukeutuu vanhoihin verkkareihin jne. Miehen ei siis tarvinnut mitään juttuja hänestä keksiä. Tämä vaimo oli melkoisen tyly kaikkiin suuntiin kuten miehelleen, lapsilleen, sukulaisilleen. Kyllä mies jopa puolusti vaimoa tai toi jotain hyviä puolia hänestä esiin. Tosin emme me vaimosta itsestään juurikaan puhuneet (melko tylsä aihe nimittäin), vaan lähinnä siitä miten vaimon käytös vaikuttaa lapsiin ja millaisia käytösmalleja he oppivat äidiltään (tiuskiminen, tylyt ja rumat sanat jne). En siis usko että kotona oli mitään ihanaa onnellista elämää. Erota tuollaisen parin olisi pitänyt, kun ei edes vapaa-aikaa haluta viettää yhdessä. Roikutaan vaan yhdessä lasten takia, mutta enpä usko että tuollainen koti oli paras mahdollinen heille. En tietenkään sano, että siltikään miehellä olisi oikeutta pettää tai minulla ryhtyä kakkoseksi. Toivottavasti ihmiset tajuaisivat aikaisemmin tehdä jotain huonolle suhteelleen tai sitten vaan erota. Tämä vaan kokemuksena siitä, että on siellä kotioloissakin usein ongelmia.
itsestäsi. Missä lapsesi ovat nyt?
- voi noin katkera
päällä? kirjoitti:
Voi voi, sulla on tainnut jäädä sama levy pyörimään päälle. Ei kaikilla miehillä ole mitään ihania vaimoja (tai oli varmaan silloin aluksi). Kun muutama vuosi sitten olin kakkosena, niin tiesin jo etukäteen, että millainen vaimo tällä miehellä oli. Olin siis tavannut luonnossa tuon vaimon. Töykeät käytöstavat, riidanhaluinen, aina katkera ilme naamallaan (mikä tekee kenestä tahansa ruman näköisen), ylipainoinen, pukeutuu vanhoihin verkkareihin jne. Miehen ei siis tarvinnut mitään juttuja hänestä keksiä. Tämä vaimo oli melkoisen tyly kaikkiin suuntiin kuten miehelleen, lapsilleen, sukulaisilleen. Kyllä mies jopa puolusti vaimoa tai toi jotain hyviä puolia hänestä esiin. Tosin emme me vaimosta itsestään juurikaan puhuneet (melko tylsä aihe nimittäin), vaan lähinnä siitä miten vaimon käytös vaikuttaa lapsiin ja millaisia käytösmalleja he oppivat äidiltään (tiuskiminen, tylyt ja rumat sanat jne). En siis usko että kotona oli mitään ihanaa onnellista elämää. Erota tuollaisen parin olisi pitänyt, kun ei edes vapaa-aikaa haluta viettää yhdessä. Roikutaan vaan yhdessä lasten takia, mutta enpä usko että tuollainen koti oli paras mahdollinen heille. En tietenkään sano, että siltikään miehellä olisi oikeutta pettää tai minulla ryhtyä kakkoseksi. Toivottavasti ihmiset tajuaisivat aikaisemmin tehdä jotain huonolle suhteelleen tai sitten vaan erota. Tämä vaan kokemuksena siitä, että on siellä kotioloissakin usein ongelmia.
olla kakkonen kun ei saanut mietä joka rakastaa vain vaimoaan.
- Täh?
voi noin katkera kirjoitti:
olla kakkonen kun ei saanut mietä joka rakastaa vain vaimoaan.
Ei minulla ole mitään syytä olla katkera, sillä olen onnellisessa parisuhteessa ihan vapaan miehen kanssa. Kuulin myöhemmin, että petturimies jatkoi pettämistään uuden kakkosen kanssa, niin että niin paljon tämä mies sitten rakasti vaimoaan. Suurin rakkauden teko vaimoa kohtaan taisi olla se kun mies vihdoinkin erosi hänestä (kun tämä uusi kakkonen oli raskaana). Taisi oikeasti olla ero hyvä juttu tälle vaimolle, sillä hän löysi itselleen uuden miehen (toivottasti paremman kuin edellinen).
- asia on
missTress kirjoitti:
Tarvitaan kaksi, mutta vain yksi pettäjä. Huom. pettäjät voivat myös valehdella olevansa sinkkuja. Kaikki vaimot tuntuvat kuvittelevan että heidän miehet kulkevat tuolla ja kertovat kaikille tapaamilleen naisilleen ihanasta vaimosta ja suloisista lapsista. Näin ei kuitenkaan ole. Nämä vaimo-asiat paljastuvat usein vasta kun alkaa kyselemään ja silloinkaan ei saa kunnon vastauksia.
"Mitä se osoittaa siitä ihmisestä?" Vaimothan ne niissä miehissään kiinni roikkuu, vaikka tulevat petetyiksi.sanottu sinulle jo monet kerrat, että on eroa kakkosilla ja kakkosilla. Toisia vedätetään ja toisia ei.
Mikäli pettäjä vedättää kakkosta, mutta tilanne tulee selville myöhemmin, niin toiset kakkoset ja ehkä suurin osa näistä jatkavat silti samaa suhdettaan petturiin, eivätkä välitä vaikka toinen on varattu. Toiset taas ymmärtävät sentään laittaa ukon pihalle.
Näitä kakkosia, joita on aluksi jymäytetty ja ymmärtävät kuitenkin erota tällaisesta henkilöstä tarvittaisiin vain lisää. Eli ihmisiä, jotka ymmärtävät mikä on oikein, on liian vähän - että suurin osa
päällä? kirjoitti:
petetyistä elää puolisonsa kanssa sitä hyvää avioliittoa, mikäli nyt ei lasketa kakkosten läsnäoloa.
Ei vaimo tai mies, joka sieltä kotoa löytyy, ole niin surkea kuin luulet, vaikka ehkä sinun tapauksessasi luultavasti on voinutkin olla.
Kaiken lisäksi voin takuulla sanoa, että useimmat kakkoset tai muut sukulaiset tuskin tietävät mitä kyseisessä perheessä tapahtuu. Sinä et voi luottaa toisten kommentteihin tai yksittäiseen tapahtumaan, jossa olet ehkä toisen nähnyt. Tilanteita, hetkiä ja syitä on monia. Siitä pienestä tapaamisesta et voi millään muodostaa hänestä kattavaa käsitystä. - juuri sanonut monesti
Täh? kirjoitti:
Ei minulla ole mitään syytä olla katkera, sillä olen onnellisessa parisuhteessa ihan vapaan miehen kanssa. Kuulin myöhemmin, että petturimies jatkoi pettämistään uuden kakkosen kanssa, niin että niin paljon tämä mies sitten rakasti vaimoaan. Suurin rakkauden teko vaimoa kohtaan taisi olla se kun mies vihdoinkin erosi hänestä (kun tämä uusi kakkonen oli raskaana). Taisi oikeasti olla ero hyvä juttu tälle vaimolle, sillä hän löysi itselleen uuden miehen (toivottasti paremman kuin edellinen).
sinulle, että miksi kakkosten täytyy roikkua varatuissa, koska niistä ei ole pitempää iloa heille ja pilaavat toisten perhe-elämänkin.
Tietenkin pettäjä on syyllisin, mutta kyllä teillä kakkosilla on suuri osuus tässä. - kommenttia
että suurin osa kirjoitti:
petetyistä elää puolisonsa kanssa sitä hyvää avioliittoa, mikäli nyt ei lasketa kakkosten läsnäoloa.
Ei vaimo tai mies, joka sieltä kotoa löytyy, ole niin surkea kuin luulet, vaikka ehkä sinun tapauksessasi luultavasti on voinutkin olla.
Kaiken lisäksi voin takuulla sanoa, että useimmat kakkoset tai muut sukulaiset tuskin tietävät mitä kyseisessä perheessä tapahtuu. Sinä et voi luottaa toisten kommentteihin tai yksittäiseen tapahtumaan, jossa olet ehkä toisen nähnyt. Tilanteita, hetkiä ja syitä on monia. Siitä pienestä tapaamisesta et voi millään muodostaa hänestä kattavaa käsitystä.Olinhan minä vaimon useammin nähnyt kuin kerran. Olin kuullut hänen huutonsa kun mies puhui hänen kanssaan puhelimessa, kuullut hänen tylyt sanansa lapsillensa. Kaiken tämän useampaan kertaan. Ja huomaahan sen siitäkin että miten mies käyttäytyi. Aluksi hän hämmentyi kun kehuin häntä, hänen tekemisiään tai ulkonäköään. Ei ollut selvästikään tottunut että häntä kiitellään. Muutenkin oli aluksi monesta asiasta arkana, kun pelkäsi että saa haukut päälleen.
En tosiaankaan usko, että kaikissa pettäjien kodeissa on karsea vaimo. Ongelmia on toki monissa kodeissa ja paljon vikaa pettäjän päässä. Se miksi tästä omasta tarinastani kerroin on se, että se ärsyttää kun automaattisesti oletetaan että kakkoselle kerrotaan vain valheita ja että he eivät tiedä yhtään mitään mitä pettäjän kotona tapahtuu. - pettäjät roikkuvat
juuri sanonut monesti kirjoitti:
sinulle, että miksi kakkosten täytyy roikkua varatuissa, koska niistä ei ole pitempää iloa heille ja pilaavat toisten perhe-elämänkin.
Tietenkin pettäjä on syyllisin, mutta kyllä teillä kakkosilla on suuri osuus tässä.Ei se roikkuja ole aina se kakkonen. Kyllä pettäjätkin saattavat roikkua sitkeästi ja olla mustasukkaisia, kun kakkonen löytää itselleen vapaan miehen. Itse en jäänyt roikkumaan ja katkaisin välini mieheen pysyvästi. Mies tosin on yhteydenpitoa yrittänyt, mutta en ole vastannut.
- johon kalahtaa
kommenttia kirjoitti:
Olinhan minä vaimon useammin nähnyt kuin kerran. Olin kuullut hänen huutonsa kun mies puhui hänen kanssaan puhelimessa, kuullut hänen tylyt sanansa lapsillensa. Kaiken tämän useampaan kertaan. Ja huomaahan sen siitäkin että miten mies käyttäytyi. Aluksi hän hämmentyi kun kehuin häntä, hänen tekemisiään tai ulkonäköään. Ei ollut selvästikään tottunut että häntä kiitellään. Muutenkin oli aluksi monesta asiasta arkana, kun pelkäsi että saa haukut päälleen.
En tosiaankaan usko, että kaikissa pettäjien kodeissa on karsea vaimo. Ongelmia on toki monissa kodeissa ja paljon vikaa pettäjän päässä. Se miksi tästä omasta tarinastani kerroin on se, että se ärsyttää kun automaattisesti oletetaan että kakkoselle kerrotaan vain valheita ja että he eivät tiedä yhtään mitään mitä pettäjän kotona tapahtuu.sepä se keskusteluissa aina kismittää, kun toiset LUULEVAT jotakin asemasta, jossa eivät itse ole! Jotkut näköjään myös kuvittelevat jotakin OMASTA TILANTEESTAAN :) uskomatonta...
Vaimoja on kuule tuhansia erilaisia, niin myös pettäjiä, kuin myös kakkosten parveen mahtuu monenmoista huiputettavaa.
Kaikki se, minkä mies tekee salassa, on hänestä noloa ja se nyt vaan on yleensä kakkonen joka pidetään piilossa, ja vaimo joka nostetaan syliin ja rinnalle.
(Eli pakkohan kakkosille on valehdella, KUN EIHÄN KUKAAN OIKEASTI ALKAISI HYVÄKSIKÄYTETYKSI ja kellarissa pidettäväksi panopuuksi, tietysti on keksittävä legendaa siihen, miksi mies muka tarttee heitä, miten muka ovat parempia kuin vaimot!)
Mutteivat kakoset silti iikinä saa miehen mielessä samaa kunnioitettavaa statusta kuin vaimo saa.
Mut miten se kuuluu millään lailla pettämisasiaan, jos vaimolla joskus palaa päreet? :)
Noo, hyvä kun petturi sai lisää höynäytettäviä ja vaimo mukavan miehen. Toivottavasti sinäkin osaat nyt edes jotenkuten seurustella ihan vaan sen oman miehesi kanssa, etkä uudelleen ala kehua ja rohkaista "vaimojensa haukkumia" ukkomiehiä :) ja mielistele -päinvastoin kuin vaimo- miten parhaiten osaat saadaksesi hyväksyntää ja miehen paremmalle tuulelle.
Toivon todella, että et itse joudu petetyksi. Se nimittäin olet sinä, joka siitä viimeisenä kuulee. Ja se olet sinä, jonka syytä se sit on?? Sinut voi joku joskus nähdä verkkarit päällä ja vetää johtopäätöksiä? Saattaisit huonona hetkenä jopa tiuskaista puhelimessa? Varovaista tulevaisuutta ja paljon hyvää mieltä :) - missTress
ymmärtänyt kirjoitti:
väärin.
Kuutonen (joo joo, tajuan lopettaa :))"Ajattelin vain, että voiko oikeasti joku epäillä sellaista, että mies joka jatkaa ihanaa avioliittoaan kuin ei ketään muuta olisi koskaan nähnytkään, että hän ei muka rakastelisi kotona?"
Mitäköhän ihmettä sä haluat tuolla sanoa? Että kaikilla pettäjillä on ihan mahtava perhe-elämä ja liitto? P-n marjat, tota sä et usko itsekään. Voin sanoa että tunnen montakin paria jonka liitossa ei ole aikoihin ollut minkäänlaista rakastelua. Toki niissä ei kumpikaan ole vielä tietääkseni pettänyt.
Kyllä moni vaimo alentuu pyykkikoneeksi. Hoitaa kodin ja mies muut naiset.
"joku häirikkö(kakkonen) tyrkyttää väkisin itteensä, mutta eipä sitä arvaa kieltäytyäkään, kun kerta tämä nainen itse mallaa itsensä tähän piian osaan," Piian osaan? Tiedätkö mitä piika tekee työkseen? Et taida tietää. Kukapa ryhtyisi varatun miehen piiaksi? En mä ainakaan, enkä kyllä ikiomanikaan. - missTress
johon kalahtaa kirjoitti:
sepä se keskusteluissa aina kismittää, kun toiset LUULEVAT jotakin asemasta, jossa eivät itse ole! Jotkut näköjään myös kuvittelevat jotakin OMASTA TILANTEESTAAN :) uskomatonta...
Vaimoja on kuule tuhansia erilaisia, niin myös pettäjiä, kuin myös kakkosten parveen mahtuu monenmoista huiputettavaa.
Kaikki se, minkä mies tekee salassa, on hänestä noloa ja se nyt vaan on yleensä kakkonen joka pidetään piilossa, ja vaimo joka nostetaan syliin ja rinnalle.
(Eli pakkohan kakkosille on valehdella, KUN EIHÄN KUKAAN OIKEASTI ALKAISI HYVÄKSIKÄYTETYKSI ja kellarissa pidettäväksi panopuuksi, tietysti on keksittävä legendaa siihen, miksi mies muka tarttee heitä, miten muka ovat parempia kuin vaimot!)
Mutteivat kakoset silti iikinä saa miehen mielessä samaa kunnioitettavaa statusta kuin vaimo saa.
Mut miten se kuuluu millään lailla pettämisasiaan, jos vaimolla joskus palaa päreet? :)
Noo, hyvä kun petturi sai lisää höynäytettäviä ja vaimo mukavan miehen. Toivottavasti sinäkin osaat nyt edes jotenkuten seurustella ihan vaan sen oman miehesi kanssa, etkä uudelleen ala kehua ja rohkaista "vaimojensa haukkumia" ukkomiehiä :) ja mielistele -päinvastoin kuin vaimo- miten parhaiten osaat saadaksesi hyväksyntää ja miehen paremmalle tuulelle.
Toivon todella, että et itse joudu petetyksi. Se nimittäin olet sinä, joka siitä viimeisenä kuulee. Ja se olet sinä, jonka syytä se sit on?? Sinut voi joku joskus nähdä verkkarit päällä ja vetää johtopäätöksiä? Saattaisit huonona hetkenä jopa tiuskaista puhelimessa? Varovaista tulevaisuutta ja paljon hyvää mieltä :)Ei pitäisi luulla liikaa. Tämä on oiva paikka saada tietoa siitä toisen asemasta ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Jotenkin tuntuu et suuri osa vaimoista ei pysty siihen. Kuvittelevat että kaikki kakkoset haluavat vain provosoida ja ilkeillä. Ei tässä nyt siitä ole kyse. Kaikki mitä tänne kirjoitetaan ei varmasti ole totta, mutta suuri osa on. Olisi paljon antavampaa kaikkien kannalta jos jokainen voisi kertoa oman näkemyksensä ja kokemuksensa haukkumatta koko ajan muita.
Täällä yleistetään todellan paljon. Olen varmasti itsekin syyllistynyt siihen, mutta yritän vältellä sitä. Eniten kuitenkin yleistetään näitä kakkossuhteita. Ei kaikki avioliitotkaan ole samanlaisia, miksi olisi kakkossuhteet. Miksi ette halua nähdä että on olemassa erilaisia suhteita ja erilaisia ihmisiä. Ei ne ihmislajit ole ykkönen, kakkonen ja pettäjä. Kaikki nämä ovat vain rooleja jotka voivat vaihtua sekunnin murto-osassa. Ykkösestä voi tulla kakkonen, kakkosesta ykkönen, pettäjästä petetty, petetystä pettäjä jne.
Eikö se ole hyvä että saatte tietää vähän sen toisenkin osapuolen kokemuksista? Ei kaikkea tarvitse aina tyrmätä suoralta kädeltä vaikka se ei nyt sattuisikaan miellyttämään. Jotkut asiat on todella kipeitä, ja niitä on vaikea hyväksyä. Joskus kuitenkin on parempi avata silmät ja kohdata ne vaikeatkin asiat. Tämä koskee kaikkia täällä.
Mä ajattelin kun kerroin oman tarinani että joku ykkönen ehkä saisi silmänsä auki ja ymmärtäisi että vika voi olla myös heidän miehessä ja että pettämistä on monenlaista. Mutta alkaa tuntua silta että moni ei uskalla katsoa totuutta silmiin ja myöntää tiettyjä asioita.
Valehtelija harvoin valehtelee vain yhdelle ihmiselle. Jos valehtelee kakkoselle, valehtelee myös ykköselle. Minun mielestäni on jotenkin helpompi ymmärtää ykköstä joka uskoo. Hänellä on tavallisesti enemmän kiinni siinä suhteessa, joten hän ei halua uskoa että se johon hän on luottanut pettää häntä. Kakkonen taas usein tietää olevansa "hieman" epärehellisen ihmisen kanssa tekemisissä.
Kaikille miehille se kakkonen ei ole joku kuka tahansa jota käydään salaa tapaamassa seksin merkeissä. Se voi olla myös tunnetasolla tärkeä suhde. Omassa tapauksessani mies ei koskaan edes ehdottanut seksin harrastamista. Näin jälkeenpäin vähän harmittaa etten koskaan kysynyt miksi. Se on kuitenkin käsittääkseni melko harvinaista. Ei hän halunnut mua piilotella, vaan päinvastoin, halus mut aina sinne missä mahdollisimman moni näki meidät yhdessä. Vietimme paljon aikaa yhdessä hänen ystävien kanssa. Hän ei koskaan sanonut miten minun pitäisi olla ettei kukaan huomaa, tai yrittänyt peitellä mitään. Tapailimme paljon julkisilla paikoilla ja siellä missä hänen tuttuja liikkui paljon. En tunkenut sinne, hän pyysi. Soitti monta kertaa etää tule nyt kun ei olla taas kahteen päivään nähtykään.
Mä olen tavannut tämän miehen ykkösen. Vaikutti ihan mukavalta. En ole ikinä väittänyt tai edes ajatellut että olisin parempi ihminen kuin hän, tai että hän olisi parempi kuin minä. Hän ei ollut ruma eikä vaikuttanut ilkeältäkään. Hän ihaili miestään todella paljon. Vaikutti niin onnelliselta tietämättömyydessään. Oli onnellinen kun oli kerrankin päässyt miehen mukaan reissuun. Ei hän ollut päässyt pitkään aikaan koska mies oli ollut aina mun kans. Miten tälläiselle ihmiselle muka voisi mennä kertomaan totuuden? En mä ainakaan ois pystynyt. - puolestani
missTress kirjoitti:
"Ajattelin vain, että voiko oikeasti joku epäillä sellaista, että mies joka jatkaa ihanaa avioliittoaan kuin ei ketään muuta olisi koskaan nähnytkään, että hän ei muka rakastelisi kotona?"
Mitäköhän ihmettä sä haluat tuolla sanoa? Että kaikilla pettäjillä on ihan mahtava perhe-elämä ja liitto? P-n marjat, tota sä et usko itsekään. Voin sanoa että tunnen montakin paria jonka liitossa ei ole aikoihin ollut minkäänlaista rakastelua. Toki niissä ei kumpikaan ole vielä tietääkseni pettänyt.
"joku häirikkö(kakkonen) tyrkyttää väkisin itteensä, mutta eipä sitä arvaa kieltäytyäkään, kun kerta tämä nainen itse mallaa itsensä tähän piian osaan," Piian osaan? Tiedätkö mitä piika tekee työkseen? Et taida tietää. Kukapa ryhtyisi varatun miehen piiaksi? En mä ainakaan, enkä kyllä ikiomanikaan.tiedän ja tunnen monta liittoa, jossa kaikki myös seksi sujuu ja silti toinen menee ja pettää
- sinäkin aika paljon
kommenttia kirjoitti:
Olinhan minä vaimon useammin nähnyt kuin kerran. Olin kuullut hänen huutonsa kun mies puhui hänen kanssaan puhelimessa, kuullut hänen tylyt sanansa lapsillensa. Kaiken tämän useampaan kertaan. Ja huomaahan sen siitäkin että miten mies käyttäytyi. Aluksi hän hämmentyi kun kehuin häntä, hänen tekemisiään tai ulkonäköään. Ei ollut selvästikään tottunut että häntä kiitellään. Muutenkin oli aluksi monesta asiasta arkana, kun pelkäsi että saa haukut päälleen.
En tosiaankaan usko, että kaikissa pettäjien kodeissa on karsea vaimo. Ongelmia on toki monissa kodeissa ja paljon vikaa pettäjän päässä. Se miksi tästä omasta tarinastani kerroin on se, että se ärsyttää kun automaattisesti oletetaan että kakkoselle kerrotaan vain valheita ja että he eivät tiedä yhtään mitään mitä pettäjän kotona tapahtuu.Vaikka olet kuullut vaimon huutavan ym. se voi tarkoittaa vain sitä, että hänellä on paha olo ja tuska, koska tietää miehensä pettävän itseään. Tämän olet sinä jo aiheuttanut olemalla tämän miehen kanssa heidän liitolleen. Näin se yleensä menee.
- juuri
missTress kirjoitti:
Ei pitäisi luulla liikaa. Tämä on oiva paikka saada tietoa siitä toisen asemasta ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Jotenkin tuntuu et suuri osa vaimoista ei pysty siihen. Kuvittelevat että kaikki kakkoset haluavat vain provosoida ja ilkeillä. Ei tässä nyt siitä ole kyse. Kaikki mitä tänne kirjoitetaan ei varmasti ole totta, mutta suuri osa on. Olisi paljon antavampaa kaikkien kannalta jos jokainen voisi kertoa oman näkemyksensä ja kokemuksensa haukkumatta koko ajan muita.
Täällä yleistetään todellan paljon. Olen varmasti itsekin syyllistynyt siihen, mutta yritän vältellä sitä. Eniten kuitenkin yleistetään näitä kakkossuhteita. Ei kaikki avioliitotkaan ole samanlaisia, miksi olisi kakkossuhteet. Miksi ette halua nähdä että on olemassa erilaisia suhteita ja erilaisia ihmisiä. Ei ne ihmislajit ole ykkönen, kakkonen ja pettäjä. Kaikki nämä ovat vain rooleja jotka voivat vaihtua sekunnin murto-osassa. Ykkösestä voi tulla kakkonen, kakkosesta ykkönen, pettäjästä petetty, petetystä pettäjä jne.
Eikö se ole hyvä että saatte tietää vähän sen toisenkin osapuolen kokemuksista? Ei kaikkea tarvitse aina tyrmätä suoralta kädeltä vaikka se ei nyt sattuisikaan miellyttämään. Jotkut asiat on todella kipeitä, ja niitä on vaikea hyväksyä. Joskus kuitenkin on parempi avata silmät ja kohdata ne vaikeatkin asiat. Tämä koskee kaikkia täällä.
Mä ajattelin kun kerroin oman tarinani että joku ykkönen ehkä saisi silmänsä auki ja ymmärtäisi että vika voi olla myös heidän miehessä ja että pettämistä on monenlaista. Mutta alkaa tuntua silta että moni ei uskalla katsoa totuutta silmiin ja myöntää tiettyjä asioita.
Valehtelija harvoin valehtelee vain yhdelle ihmiselle. Jos valehtelee kakkoselle, valehtelee myös ykköselle. Minun mielestäni on jotenkin helpompi ymmärtää ykköstä joka uskoo. Hänellä on tavallisesti enemmän kiinni siinä suhteessa, joten hän ei halua uskoa että se johon hän on luottanut pettää häntä. Kakkonen taas usein tietää olevansa "hieman" epärehellisen ihmisen kanssa tekemisissä.
Kaikille miehille se kakkonen ei ole joku kuka tahansa jota käydään salaa tapaamassa seksin merkeissä. Se voi olla myös tunnetasolla tärkeä suhde. Omassa tapauksessani mies ei koskaan edes ehdottanut seksin harrastamista. Näin jälkeenpäin vähän harmittaa etten koskaan kysynyt miksi. Se on kuitenkin käsittääkseni melko harvinaista. Ei hän halunnut mua piilotella, vaan päinvastoin, halus mut aina sinne missä mahdollisimman moni näki meidät yhdessä. Vietimme paljon aikaa yhdessä hänen ystävien kanssa. Hän ei koskaan sanonut miten minun pitäisi olla ettei kukaan huomaa, tai yrittänyt peitellä mitään. Tapailimme paljon julkisilla paikoilla ja siellä missä hänen tuttuja liikkui paljon. En tunkenut sinne, hän pyysi. Soitti monta kertaa etää tule nyt kun ei olla taas kahteen päivään nähtykään.
Mä olen tavannut tämän miehen ykkösen. Vaikutti ihan mukavalta. En ole ikinä väittänyt tai edes ajatellut että olisin parempi ihminen kuin hän, tai että hän olisi parempi kuin minä. Hän ei ollut ruma eikä vaikuttanut ilkeältäkään. Hän ihaili miestään todella paljon. Vaikutti niin onnelliselta tietämättömyydessään. Oli onnellinen kun oli kerrankin päässyt miehen mukaan reissuun. Ei hän ollut päässyt pitkään aikaan koska mies oli ollut aina mun kans. Miten tälläiselle ihmiselle muka voisi mennä kertomaan totuuden? En mä ainakaan ois pystynyt.että vika on miehessäni, kun hän pettää. Tiedän myös sen, että vika on myös näissä kakkosissa, kun lähtevät hänen matkaan ja ovat aikansa kunnes heidät lempataan.
Kakkosia on todella monenlaisia. Heillä on yleensä kuitenkin yhdistävä tekijä. He ovat pettäjän kanssa ja aiheuttavat ehkä tämän perheelle osaltaan pahaa toiminnallaan.
Muista, että eri asia on ne kakkoset, jotka ymmärtävät lempata pettäjän, kun saavat tietää toisen pettävän. Näitä on harvassa.
Sinäkin olet ollut juuri sellainen pettäjä, joka ei ole välittänyt muusta kuin itsestään. Miten saatoit olla miehen kanssa tietäen ja jopa tuntien hänen vaimonsa. Ettet yhtään häpeä. Sinulla, jos jollain on syytä avata ne tihruiset silmäsi. - olet narsisti tai sairas
missTress kirjoitti:
Ei pitäisi luulla liikaa. Tämä on oiva paikka saada tietoa siitä toisen asemasta ja kuulla erilaisia näkemyksiä. Jotenkin tuntuu et suuri osa vaimoista ei pysty siihen. Kuvittelevat että kaikki kakkoset haluavat vain provosoida ja ilkeillä. Ei tässä nyt siitä ole kyse. Kaikki mitä tänne kirjoitetaan ei varmasti ole totta, mutta suuri osa on. Olisi paljon antavampaa kaikkien kannalta jos jokainen voisi kertoa oman näkemyksensä ja kokemuksensa haukkumatta koko ajan muita.
Mä olen tavannut tämän miehen ykkösen. Vaikutti ihan mukavalta. En ole ikinä väittänyt tai edes ajatellut että olisin parempi ihminen kuin hän, tai että hän olisi parempi kuin minä. Hän ei ollut ruma eikä vaikuttanut ilkeältäkään. Hän ihaili miestään todella paljon. Vaikutti niin onnelliselta tietämättömyydessään. Oli onnellinen kun oli kerrankin päässyt miehen mukaan reissuun. Ei hän ollut päässyt pitkään aikaan koska mies oli ollut aina mun kans. Miten tälläiselle ihmiselle muka voisi mennä kertomaan totuuden? En mä ainakaan ois pystynyt.tuo viimeinen kappale pitkästä typerästä kirjoituksestasi on huippu. luuletko , että vaimo on päässyt reissuun miehensä kanssa ainoan kerran, kun sinä heidät näit. olet kuvottava, sääli vain itseäsi. vaimo on hyvin käyttäytyvä, ja on kohtelias. voi matkustella miehensä kanssa ja erikseen, sinä alennat täällä puheissasi vaimoja, luulen , että itse olet maksullinen katkera huora. roikut täällä jatkuvasti typerine kommenteinesi. eikö ole tarpeeksi maksavia asiakkaita listalla. kirjoitat pitkiä kirjoituksia tällä nimimerkillä ja muillakin. mene psykiatriseen hoitoon.
- missTress
juuri kirjoitti:
että vika on miehessäni, kun hän pettää. Tiedän myös sen, että vika on myös näissä kakkosissa, kun lähtevät hänen matkaan ja ovat aikansa kunnes heidät lempataan.
Kakkosia on todella monenlaisia. Heillä on yleensä kuitenkin yhdistävä tekijä. He ovat pettäjän kanssa ja aiheuttavat ehkä tämän perheelle osaltaan pahaa toiminnallaan.
Muista, että eri asia on ne kakkoset, jotka ymmärtävät lempata pettäjän, kun saavat tietää toisen pettävän. Näitä on harvassa.
Sinäkin olet ollut juuri sellainen pettäjä, joka ei ole välittänyt muusta kuin itsestään. Miten saatoit olla miehen kanssa tietäen ja jopa tuntien hänen vaimonsa. Ettet yhtään häpeä. Sinulla, jos jollain on syytä avata ne tihruiset silmäsi.Kunnes lempataan... Ehkä usein käy niinkin. Mä kyllä lähdin ihan oma-aloitteisesti jatkamaan matkaa.
En mä sitä vaimoa tuntenut, enkä varsinaisesti tunne vieläkään. Mä olin ollut tietämättäni sen kans samassa tapahtumassa, mieskin oli siellä. Ei hän ainakaan esitellyt meitä toisillemme, heh, heh... Kukaan muu siellä ollut joka ei ennestään tiennyt ei ymmärtänyt että miehen vaimo oli ollut siellä, joten niin ylpeä hän oli sitten siitä ykkösestään ettei esitellyt kenellekään.
Sen jälken ku meidän yhteiset reissut oli reissattu, hän oli päättänyt tuulettaa vähän sitä ykköseukkoakin, joten oli ottanut päästänyt hänetkin matkaan. Mä satuin sitten olemaan miehen ja minun yhteisten tuttujen kanssa samassa paikassa samaan aikaan ja siellä näin sitten tämän ykkösen ja vaihdettiin muutama sana. Jos olisin ollut todella itsekäs ja ilkeä, olisin ilman muuta kertonut kaiken mitä mies on touhunnut kun ei ole kotona näkynyt. Ei mulla ollut enää mitään menetettävää siinä tilanteessa. Mutta oli se mies kuitenkin mulle hyvä kaveri enkä halunnut tuhota siltä sen enempää. Oli hänelle jo kova takaisku kun joutui "tyytymään" omaan akkaansa, vaikka mun kans oli niin tulossa. Sen naisen puolesti kyllä jotenki vähän harmitti. Oli selvästi niin rakastunut ja sai huonoa kohtelua. - missTress
olet narsisti tai sairas kirjoitti:
tuo viimeinen kappale pitkästä typerästä kirjoituksestasi on huippu. luuletko , että vaimo on päässyt reissuun miehensä kanssa ainoan kerran, kun sinä heidät näit. olet kuvottava, sääli vain itseäsi. vaimo on hyvin käyttäytyvä, ja on kohtelias. voi matkustella miehensä kanssa ja erikseen, sinä alennat täällä puheissasi vaimoja, luulen , että itse olet maksullinen katkera huora. roikut täällä jatkuvasti typerine kommenteinesi. eikö ole tarpeeksi maksavia asiakkaita listalla. kirjoitat pitkiä kirjoituksia tällä nimimerkillä ja muillakin. mene psykiatriseen hoitoon.
En ole kumpaakaan. Mä olen kyllä ihan eri alalla (en voi kertoa millä) kuin sinä nyt jostain syystä epäilet. Miks sä nyt noin pahasti otit itseesi? Et sä ole se vaimo, ku se vaimo ei tiedä et sitä on petetty ja petetään varmaan jatkossakin. Enkä mä mitään sitä yrittänyt alentaa. Mä sanoin siitä mielestäni vain positiivisia asioita. Olisin kyllä voinut sanoa huonojakin jos olisin halunnut, ainahan niitä riittää. En mä nyt kuvittele ettei ne koskaan yhdessä ole tehnyt mitään. On varmasti, mutta sen jälkeen kun mä tulin kuvioihin tiedän tasan tarkkaan kuinka vähän ovat tehneet yhdessä mitään. Se ei ole kovin vaikeaa laskea yks yhteen. Jos mä tiedän milloin ja missä mies on töissä ja milloin se on mun kans, siihen jää tietty määrä aikaa jonka voi viettää vaimon kanssa, jos siitä ajasta x-määrä kuluu mun kans puhelimessa, osa nukkumiseen, jne. Aikaa jää x-määrä minuutteja. Mä en nyt ole niitä tosissani laskeskellut, koska ei ole ollut tarvetta, mutta kyllä mulla aika hyvin selvillä on kuinka paljon sitä aikaa jää.
En ole kyllä muilla nimimerkeillä ainakaan tälle palstalle kirjoitellut, että aika törkeää mennä syyttämään. Itse et edes uskalla käyttää nimimerkkiä. Onhan se takin kääntäminen helpompaa uudella nimellä. Psykiatrista hoitoa tarvitsevia on tässä maassa niin paljon, et mä en lähtis sillä asialla leikkimään. Se ei ole mikään leikin asia. Voi olla että itse vielä tulet tarvitsemaan sitä joku päivä. Mä kirjoitan pitkiä juttuja ja sä luet niitä = kaikki hyvin. - jaksat
missTress kirjoitti:
En ole kumpaakaan. Mä olen kyllä ihan eri alalla (en voi kertoa millä) kuin sinä nyt jostain syystä epäilet. Miks sä nyt noin pahasti otit itseesi? Et sä ole se vaimo, ku se vaimo ei tiedä et sitä on petetty ja petetään varmaan jatkossakin. Enkä mä mitään sitä yrittänyt alentaa. Mä sanoin siitä mielestäni vain positiivisia asioita. Olisin kyllä voinut sanoa huonojakin jos olisin halunnut, ainahan niitä riittää. En mä nyt kuvittele ettei ne koskaan yhdessä ole tehnyt mitään. On varmasti, mutta sen jälkeen kun mä tulin kuvioihin tiedän tasan tarkkaan kuinka vähän ovat tehneet yhdessä mitään. Se ei ole kovin vaikeaa laskea yks yhteen. Jos mä tiedän milloin ja missä mies on töissä ja milloin se on mun kans, siihen jää tietty määrä aikaa jonka voi viettää vaimon kanssa, jos siitä ajasta x-määrä kuluu mun kans puhelimessa, osa nukkumiseen, jne. Aikaa jää x-määrä minuutteja. Mä en nyt ole niitä tosissani laskeskellut, koska ei ole ollut tarvetta, mutta kyllä mulla aika hyvin selvillä on kuinka paljon sitä aikaa jää.
En ole kyllä muilla nimimerkeillä ainakaan tälle palstalle kirjoitellut, että aika törkeää mennä syyttämään. Itse et edes uskalla käyttää nimimerkkiä. Onhan se takin kääntäminen helpompaa uudella nimellä. Psykiatrista hoitoa tarvitsevia on tässä maassa niin paljon, et mä en lähtis sillä asialla leikkimään. Se ei ole mikään leikin asia. Voi olla että itse vielä tulet tarvitsemaan sitä joku päivä. Mä kirjoitan pitkiä juttuja ja sä luet niitä = kaikki hyvin.vaivautua munaamaan itsesi niin pitkillä teksteillä. Olet kirjallisesti melkein keskivertoluokkaa joten provosi toimii.
Tämä on todella viihdyttävää luettavaa tämä ketju ja varmasti hyvin paljon olisi jäänyt ihmisiltä kirjoittamatta ilman naiiveja heittojasi ja itsesi pussiin puhumisia. Väität sinnikkäästi vastaan vaikka olisitkin samaa mieltä edellisessä tilityksessäsi. Ja yrität nostaa itseäsi jotenkin merkitykselliseksi oletetun ukkomiehen maailmankuvassa, johon et ikinä päässyt vaan olit pelkkä kakkonen jota mies ei edes halunnut. Juu, luit oikein OLETETUN ukkomiehen. No siksi, että noine epärealistisine ajatuksinesi vedät uskottavuutesi nollaan. Vaikea enää kuvitella, että olisit saanut (edes sen vertaa) miehiltä huomiota että joku varattu mies joskus olisi pitänyt sua kaiffarinaan reissuilla, joille vaimo totutusti tulee mukaan aina kun vain pääsee lähtemään. Vaimo on aina ykkönen ja jos hänellä ei ole aikaa lähteä, vasta sen jälkeen mies soittelee hätävaroille :) :) luule sinä mitä luulet, mutta turha tänne on pikkuprinsessan unelmiaan purkaa, ei ne uppoa normaalijärjellä varustettuihin tyyppeihin. Kuten varmaan itsekin osaat jo päätellä saamistasi vastineista?
(niin hei ellei tää sit ole kateutta!! :D)
Sun vaimo-kuva on lähinnä oma äitisi?
Joku, joka pitää kotia pystyssä ja rajoittaa miehen ja lasten menemisiä?
Kun et ollenkaan osaa käsittää, että se yhteys mikä rakastavaisilla on, kun he menevät naimisiin, maksavat maltaita häistä, itkevät onnesta jne. ei ole verrattavissa miehen "yhteyteen" kakkostenlaisiin ovimattoihin. Siitä ei kertakaikkiaan voi puhua samassa lauseessa. Intohimoinen rakkaus on täysin eri asia kuin jokin ihme salavekslaus, joka ei johda mihinkään, kun ei kiinnosta tippaakaan olla tulevaisuudessa missään tekemisissä. Kuten ei johtanut, eikö niin? Se tyrehtyi omaan mahdottomuuteensa? Teidän välillänne ei ollut ripettäkään tunnetta tai aitoa himoa, ei edes kestävää ystävyyttä, sielunkumppanuutta?
Miten itse kuvailisit, mitä sinä sille miehelle merkitsit? Miten paljon hän sinua arvosti ja miten hän sen osoitti?(eikä tartte koettaa tarjoilla tähän väliin tyhjiä sanoja)
Miksi hän ei eronnut vaimostaan ja yrittänyt saada sinua osaksi omaa elämäänsä? - ykköselle
jaksat kirjoitti:
vaivautua munaamaan itsesi niin pitkillä teksteillä. Olet kirjallisesti melkein keskivertoluokkaa joten provosi toimii.
Tämä on todella viihdyttävää luettavaa tämä ketju ja varmasti hyvin paljon olisi jäänyt ihmisiltä kirjoittamatta ilman naiiveja heittojasi ja itsesi pussiin puhumisia. Väität sinnikkäästi vastaan vaikka olisitkin samaa mieltä edellisessä tilityksessäsi. Ja yrität nostaa itseäsi jotenkin merkitykselliseksi oletetun ukkomiehen maailmankuvassa, johon et ikinä päässyt vaan olit pelkkä kakkonen jota mies ei edes halunnut. Juu, luit oikein OLETETUN ukkomiehen. No siksi, että noine epärealistisine ajatuksinesi vedät uskottavuutesi nollaan. Vaikea enää kuvitella, että olisit saanut (edes sen vertaa) miehiltä huomiota että joku varattu mies joskus olisi pitänyt sua kaiffarinaan reissuilla, joille vaimo totutusti tulee mukaan aina kun vain pääsee lähtemään. Vaimo on aina ykkönen ja jos hänellä ei ole aikaa lähteä, vasta sen jälkeen mies soittelee hätävaroille :) :) luule sinä mitä luulet, mutta turha tänne on pikkuprinsessan unelmiaan purkaa, ei ne uppoa normaalijärjellä varustettuihin tyyppeihin. Kuten varmaan itsekin osaat jo päätellä saamistasi vastineista?
Kun et ollenkaan osaa käsittää, että se yhteys mikä rakastavaisilla on, kun he menevät naimisiin, maksavat maltaita häistä, itkevät onnesta jne. ei ole verrattavissa miehen "yhteyteen" kakkostenlaisiin ovimattoihin. Siitä ei kertakaikkiaan voi puhua samassa lauseessa. Intohimoinen rakkaus on täysin eri asia kuin jokin ihme salavekslaus, joka ei johda mihinkään, kun ei kiinnosta tippaakaan olla tulevaisuudessa missään tekemisissä. Kuten ei johtanut, eikö niin? Se tyrehtyi omaan mahdottomuuteensa? Teidän välillänne ei ollut ripettäkään tunnetta tai aitoa himoa, ei edes kestävää ystävyyttä, sielunkumppanuutta?
Miten itse kuvailisit, mitä sinä sille miehelle merkitsit? Miten paljon hän sinua arvosti ja miten hän sen osoitti?(eikä tartte koettaa tarjoilla tähän väliin tyhjiä sanoja)
Miksi hän ei eronnut vaimostaan ja yrittänyt saada sinua osaksi omaa elämäänsä?Voi hyvä isä teitä vaimoja!!! Jaa että kakkonen on ovimatto? Entä se "ykkönen" jota kusetetaan koko ajan? Ja jos vielä petetään täysin yhdentekevän ihmisen kanssa (kuten väitätte) eikö se ole vielä pahempaa? Herätkää nyt hyvät naiset näkemään että kuvailemanne täydellisen vaimon luota mies ei lähde pettämään!!! Eikä varsinkaan kuvailemienne kaltaisten tyhmien huorien kanssa. Jos te ykköset olette niin täydellisiä ja miestenne omistautuvan ja kiihkeän rakkauden ainoa kohde, miksi teitä petetään?
Ja kuulkaapas, ei kaikille avioliittoon "pääseminen" ole se elämän tarkoitus, se kun ei ole onnen tae. Samalla kun te lynkkaatte meitä pahoja kakkosia, miehenne tekevät juuri sitä mitä pelkäätte. Antaa kivien lennellä - te "ykköset" olette miehillenne se todellinen ovimatto, johon paskat pyyhitään ja sitten vielä teistä valitetaan meille jotka tyydytämme teidän miestenne seikkailun, romantiikan ja seksin nälän.
Jos tämä tuntuu provosoinnilta, johtuu se vain siitä että minua tympii rankasti tuo käsittämätön naivius. Jos olette miehillenne niin rakkaita, miksi he pettävät teitä? Kukaan meistä kakkosista ei ole sellainen amatsooni että väkisin teidän miestenne kanssa makaa. - kalahda
johon kalahtaa kirjoitti:
sepä se keskusteluissa aina kismittää, kun toiset LUULEVAT jotakin asemasta, jossa eivät itse ole! Jotkut näköjään myös kuvittelevat jotakin OMASTA TILANTEESTAAN :) uskomatonta...
Toivon todella, että et itse joudu petetyksi. Se nimittäin olet sinä, joka siitä viimeisenä kuulee. Ja se olet sinä, jonka syytä se sit on?? Sinut voi joku joskus nähdä verkkarit päällä ja vetää johtopäätöksiä? Saattaisit huonona hetkenä jopa tiuskaista puhelimessa? Varovaista tulevaisuutta ja paljon hyvää mieltä :)No en oikein koe, että minua piiloteltiin. Kuljimme yhdessä ihan julkisesti ulkona syömässä, leffasssa, kävelyllä, ostoksilla, kylpylässä, ulkomaanmatkoilla jne. Minusta nämä olivat asioita joita miehen olisi pitänyt tehdä vaimonsa kanssa, mutta kun ei vaan kiinnostanut. Ilmeisesti välit olivat jo niin huonossa kunnossa ennen minua ja vain pakollisista asioista kommunikoitiin, usein aika riitaisesti. He eivät enää tehneet mitään yhdessä, paitsi vaihtoivat lapsenhoitovuoroja lennosta. Eivät he käyneet yhdessä enää missään, viikonloput ja lomatkin vietettiin erikseen ja eri seurassa. Molemmat siis elivät ihan omaa erillistä elämäänsä saman katon alla. Enkä siis tiedä tiesikö vaimo meidän suhteesta vai ei. Kun he viettivät jo aikansa muutenkin jo erilleen, niin eihän miehen ajankäyttö juurikaan muuttunut. Tai sitten vaimo ei vaan välittänyt.
Loppujen lopuksi päätimme suhteen, sillä sen jatkuminen ei ollut reilua minua (tai ketään muutakaan kohtaan). Mies oli vakuuttunut siitä, että hänen paikkansa on kotona lasten luona siihen asti kun he ovat tarpeeksi vanhoja pärjätäkseen ilman häntä. Se olisi tietänyt minulle, silloin vähän päälle 20-vuotiaalle tytölle monen vuoden odotusta hankalassa tilanteessa. Erosimme, vaikka se oli molemmille todella vaikeaa. Miehen oli sitten näköjään vaikea kestää kylmää ja yksinäistä avioliittoaan, kun piti hankkia uutta seuraa. Sehän sitten päättyikin erittäin ikävästi, kun tuli sen kakkosen raskauden myötä pikainen ja sotkuinen ero.
Minulle tämä on siis jo vanha juttu. Tulipahan vaan nuo vanhat asiat mieleen, kun eräs nuori nainen oli menossa samaan tilanteeseen kuin minä aikoinaan ja hän puhui asiasta minulle. En tosiaankaan voinut suositella, mutta eipä tainnut uskoa, kun nuoren mieli on sellainen että kaikkea haluaa kokeilla.
Olen onnellinen nykyisessä parisuhteessa, jossa saan olla sellainen kuin itse haluan eikä minun tosiaankaan tarvitse mielistellä miestäni (tai ketään muutakaan). Hän (ja minun ystäväni ja läheiseni) hyväksyy minut ja minun "historiani" sellaisena kuin ne ovat. En mahda sille mitään jos mieheni päättää minua pettää, se on hänen päätöksensa. Ikävä kyllä noita elämäänsä tympääntyneitä ukkomiehiä pyörii työpaikoilla jne, jotka kovasti haluaisivat tehdä tuttavuutta. Minulla on pari oikein näpsäkän näköistä sinkkuystävätärtä, jotka ovat valittaneet, että jopa työpaikalla tietyt ukkomiehet pyörivät liehittelemässä ja puhuvat sellaisia juttuja, joita ei voisi kertoa omalle vaimolleen. Kyllä varmaan moni muukin nainen voi kertoa, että tälläistä tapahtuu ja se on ällöttävää.
Enkä muuten suinkaan tarkoittanut, että vaimo olisi ansainnut pettämisen. Kerroinpa vaan millainen hän oli tuohon aikaan ja sen miten itse koin hänet ja miten mies koki. Miestä tietyllä tavalla inhotti kulkea hänen kanssaan, kun ulkopuolisetkin näkivät eripuraisuuden ja itse hän totesi että hävettää kun vaimo kulkee vanhoissa virttyneissä vaatteissa (vaikka uusiakin olisi voinut ostaa). Kumpikaan ei näyttänyt haluavan tehdä enää mitään liittonsa hyväksi tai no mieshän sitten haki itselleen "apua ulkopuolelta". Kyllä tuollaiset avioliitot pitäisi tuomita avioeroon jos pari itse tajua tehdä tilanteelle mitään. Varsinkin kun mukana on lapsia, kyllä heillä taitaa olla aika erikoinen kuva perhe-elämästä ja parisuhteesta. - että miehet
kalahda kirjoitti:
No en oikein koe, että minua piiloteltiin. Kuljimme yhdessä ihan julkisesti ulkona syömässä, leffasssa, kävelyllä, ostoksilla, kylpylässä, ulkomaanmatkoilla jne. Minusta nämä olivat asioita joita miehen olisi pitänyt tehdä vaimonsa kanssa, mutta kun ei vaan kiinnostanut. Ilmeisesti välit olivat jo niin huonossa kunnossa ennen minua ja vain pakollisista asioista kommunikoitiin, usein aika riitaisesti. He eivät enää tehneet mitään yhdessä, paitsi vaihtoivat lapsenhoitovuoroja lennosta. Eivät he käyneet yhdessä enää missään, viikonloput ja lomatkin vietettiin erikseen ja eri seurassa. Molemmat siis elivät ihan omaa erillistä elämäänsä saman katon alla. Enkä siis tiedä tiesikö vaimo meidän suhteesta vai ei. Kun he viettivät jo aikansa muutenkin jo erilleen, niin eihän miehen ajankäyttö juurikaan muuttunut. Tai sitten vaimo ei vaan välittänyt.
Loppujen lopuksi päätimme suhteen, sillä sen jatkuminen ei ollut reilua minua (tai ketään muutakaan kohtaan). Mies oli vakuuttunut siitä, että hänen paikkansa on kotona lasten luona siihen asti kun he ovat tarpeeksi vanhoja pärjätäkseen ilman häntä. Se olisi tietänyt minulle, silloin vähän päälle 20-vuotiaalle tytölle monen vuoden odotusta hankalassa tilanteessa. Erosimme, vaikka se oli molemmille todella vaikeaa. Miehen oli sitten näköjään vaikea kestää kylmää ja yksinäistä avioliittoaan, kun piti hankkia uutta seuraa. Sehän sitten päättyikin erittäin ikävästi, kun tuli sen kakkosen raskauden myötä pikainen ja sotkuinen ero.
Minulle tämä on siis jo vanha juttu. Tulipahan vaan nuo vanhat asiat mieleen, kun eräs nuori nainen oli menossa samaan tilanteeseen kuin minä aikoinaan ja hän puhui asiasta minulle. En tosiaankaan voinut suositella, mutta eipä tainnut uskoa, kun nuoren mieli on sellainen että kaikkea haluaa kokeilla.
Olen onnellinen nykyisessä parisuhteessa, jossa saan olla sellainen kuin itse haluan eikä minun tosiaankaan tarvitse mielistellä miestäni (tai ketään muutakaan). Hän (ja minun ystäväni ja läheiseni) hyväksyy minut ja minun "historiani" sellaisena kuin ne ovat. En mahda sille mitään jos mieheni päättää minua pettää, se on hänen päätöksensa. Ikävä kyllä noita elämäänsä tympääntyneitä ukkomiehiä pyörii työpaikoilla jne, jotka kovasti haluaisivat tehdä tuttavuutta. Minulla on pari oikein näpsäkän näköistä sinkkuystävätärtä, jotka ovat valittaneet, että jopa työpaikalla tietyt ukkomiehet pyörivät liehittelemässä ja puhuvat sellaisia juttuja, joita ei voisi kertoa omalle vaimolleen. Kyllä varmaan moni muukin nainen voi kertoa, että tälläistä tapahtuu ja se on ällöttävää.
Enkä muuten suinkaan tarkoittanut, että vaimo olisi ansainnut pettämisen. Kerroinpa vaan millainen hän oli tuohon aikaan ja sen miten itse koin hänet ja miten mies koki. Miestä tietyllä tavalla inhotti kulkea hänen kanssaan, kun ulkopuolisetkin näkivät eripuraisuuden ja itse hän totesi että hävettää kun vaimo kulkee vanhoissa virttyneissä vaatteissa (vaikka uusiakin olisi voinut ostaa). Kumpikaan ei näyttänyt haluavan tehdä enää mitään liittonsa hyväksi tai no mieshän sitten haki itselleen "apua ulkopuolelta". Kyllä tuollaiset avioliitot pitäisi tuomita avioeroon jos pari itse tajua tehdä tilanteelle mitään. Varsinkin kun mukana on lapsia, kyllä heillä taitaa olla aika erikoinen kuva perhe-elämästä ja parisuhteesta.valehtelee, ihan järjestään vaimoistaan vaikka minkälaisia asioita.
- kyllä sitten
että miehet kirjoitti:
valehtelee, ihan järjestään vaimoistaan vaikka minkälaisia asioita.
ikävää jos joutuu elämään sellaisen valePUKIN kanssa
- pystyy
ykköselle kirjoitti:
Voi hyvä isä teitä vaimoja!!! Jaa että kakkonen on ovimatto? Entä se "ykkönen" jota kusetetaan koko ajan? Ja jos vielä petetään täysin yhdentekevän ihmisen kanssa (kuten väitätte) eikö se ole vielä pahempaa? Herätkää nyt hyvät naiset näkemään että kuvailemanne täydellisen vaimon luota mies ei lähde pettämään!!! Eikä varsinkaan kuvailemienne kaltaisten tyhmien huorien kanssa. Jos te ykköset olette niin täydellisiä ja miestenne omistautuvan ja kiihkeän rakkauden ainoa kohde, miksi teitä petetään?
Ja kuulkaapas, ei kaikille avioliittoon "pääseminen" ole se elämän tarkoitus, se kun ei ole onnen tae. Samalla kun te lynkkaatte meitä pahoja kakkosia, miehenne tekevät juuri sitä mitä pelkäätte. Antaa kivien lennellä - te "ykköset" olette miehillenne se todellinen ovimatto, johon paskat pyyhitään ja sitten vielä teistä valitetaan meille jotka tyydytämme teidän miestenne seikkailun, romantiikan ja seksin nälän.
Jos tämä tuntuu provosoinnilta, johtuu se vain siitä että minua tympii rankasti tuo käsittämätön naivius. Jos olette miehillenne niin rakkaita, miksi he pettävät teitä? Kukaan meistä kakkosista ei ole sellainen amatsooni että väkisin teidän miestenne kanssa makaa.toki syyttämään niitä, jotka eivät suostu pantaviksi ja niele valheita, eivätkä kuvittele olevansa TOISTEN omille miehille jotakin muuta kuin tarpeita tyydyttävä ovimatto, jolle puhutaan vaimosta paskaa vain ja ainoastaan siksi, että se hivelee ns. itsetuntoanne, jotta suostutte olemaan typeriä hyväksikäytettäviä "ketätahansa". Mutta ei se muiden syyttely ilmiselviä faktoja petturuuteen syyttömien ihmisten eli vaimojen ajatuksissa hämärrä, vaikka sitä teidän "aivonne" kuinka epätoivoisesti tekisikin.
Se, joka pettää toista, on kiero.
Se, joka onnessaan kuvittelee olevansa tärkeä koska saa olla kieron ihmisen uhri, on tyhmä.
Se, jota petetään, on kunnon ihminen, joka säälii edellämainittujen harhaista ja ala-arvoista "elämänhallintakykyä" ja nauraa heidän itsesokeudelleen.
Otapa järki käteen. Jos sinulla on vanhemmat, jotka rakastavat sinua yli kaiken, eivätkä mistään hinnasta haluaisi "erota" vanhemmuudestaan sinuun, niin mitäpä itse miettisit, millainen järjenjuoksu olisi nälkäisellä yksinäisellä naapurin kakaralla, jolle vanhempasi antaisivat välillä armopaloina ruoan jätteitä ja kehuisivat, että hän on kiitollisempi siitä kuin oma lapsi eli sinä, JOS tällainen tapaus tulisi väittämään, että hän on IHANAMPI kuin sinä? Ja että jos olisit tärkeä vanhemmillesi, he eivät lotkauttaisi korvaansakaan naapurin kehuille ruoan tuoksusta, jota itselle ei kukaan valmista.
Se on aivan sama, ketä syytätte ja mistä, mutta asia ei muutu miksikään. Te olette hölmöjä, kun alatte pettäjien leikkikaluiksi. Siitä hölmömpää on vain se, että uskoo olevansa ylistelty ja haluttava, vaikka mies häpeää teitä. Jos ette kerran edes koe olevanne avioliittoihmisiä, niin miksi ihmeessä sitten hingutte ukkomiehiä? Alistukaa sinkkujen hyväksikäytettäviksi ja sanokaa heille, ettette toivo aitoa ihmissuhdetta. Ja tulkaa sen jälkeen palstoille kirjoittelemaan, että nämä sinkut itse asiassa arvostavat teitä ihmisinä, kun haluavat vain (salassa kaikilta!) purkaa paineitaan teihin. - vaikuttaa
missTress kirjoitti:
"Ajattelin vain, että voiko oikeasti joku epäillä sellaista, että mies joka jatkaa ihanaa avioliittoaan kuin ei ketään muuta olisi koskaan nähnytkään, että hän ei muka rakastelisi kotona?"
"joku häirikkö(kakkonen) tyrkyttää väkisin itteensä, mutta eipä sitä arvaa kieltäytyäkään, kun kerta tämä nainen itse mallaa itsensä tähän piian osaan," Piian osaan? Tiedätkö mitä piika tekee työkseen? Et taida tietää. Kukapa ryhtyisi varatun miehen piiaksi? En mä ainakaan, enkä kyllä ikiomanikaan.nyt siltä, että liikkeellä on sekä lainvoimaisia, että salaisia rakastajattaria, joilla ei ihan ole itsetunto kohdillaan. Ei kannata vertailla itseään sellaisiin naisiin, joiden elämää ei elä. "Sen kieltä ei puhu, jonka venettä ei souda."
Naimisissa olevat ihmiset, niin miehet kuin naisetkin kokevat ihan varmasti välillä arkensa tuttujen rutiinien toistolta. Joillekin se sopii. On turvallista kasvaa rakkaussuhteessa, niin seksuaalisesti kuin muutenkin ihmisenä. Joillakin ei ole kykyä kasvaa perheensä kanssa eikä kehittää/maustaa omaa ihmisyyttään. Jos seksi ei tunnu maatajärisyttävältä, siihen pitää panostaa enemmän ja keskittyä nautintoon. Omalle kumppanille pitää voida kertoa, miten tykkää hartioitaan hierottavan tai miten tulee eroottisesti tyydytetyksi parhaiten. Minun vaimoni petti minua, kun lapsi oli vuoden ikäinen. Vaimo sanoi, että siksi, kun ei kotona saanut olla villi ja estoton. Kysyin häneltä, miksi muka ei saisi... Pettäjät pelkäävät tulevansa torjutuiksi, ovat epävarmoja siitä, onko heidän halunsa sellaisia, että kumppani ne hyväksyy tai niistä nauttii. Pelkäävä ihminen kokee helpommaksi kertoa toiveensa sellaiselle ihmiselle, johon heillä ei ole tunnesidettä, jolloin he eivät haavoitu, jos saavat seksuaalisuudestaan epätoivottua palautetta.
Sitten nämä ihmiset, jotka suostuvat pettäjien "rikostovereiksi", pelkäävät sitoutumista ja heille sopii se, ettei seksipartneri ole elämänkumppani, vaan satunnainen kontakti vain. Joskus siitä siltikin seuraa jonkinasteinen ihastuminen tai ainakin toiseen "kiinni kasvamista". Silloin on vaikeaa hahmottaa, ketä petetään, jos aletaan vertailla kolmiodraaman rooleja. Minusta henk.koht. tuntuu siltä, että se, jota petetään, on ainoa joka elää aidosti kosketuksissa itseensä ja omin realiteetteihinsä. Pettäjä ja "rikostoveri" sen sijaan elävät jotakin illuusioita, jonka syvällä sisimmässään tietävät olevan itsensä harhaanjohtamista ja todellisten minänkuva-ongelmiensa peittelyä.
Kun kumppani saa tietää joutuneensa petetyksi, hän suuttuu, suree ja masentuu. Kun pettäjä kohtaa rikoksensa seuraukset, hän suuttuu itselleen, katuu, häpeää ja suree. Kun kolmas pyörä huomaa olleensa vain se, hän suree myös, omalla tavallaan ja ehkä jälkikäteen on helpompaa kiinnittää huomio siihen, että petetty oli sitä sun tätä ja pettäminen oikein hänen mielestään. Silloin ei tarvitse käydä omia tunteitaan läpi. Ja pettäjä voi keskittyä syyttämään kumppaniaan "hänen ajamisestaan häntä muiden syliin". Tai syyttää kolmatta pyörää hänen viettelemisestään. Silloinkin jää omat tunteet ja vastuu omista valinnoista käsittelemättä.
Suosittelen kaikille osapuolille puhumista ammattiauttajien kanssa. Seksuaalisuus on ihmistä itseään ja kaikki sisimmässämme myllertävät voimat ja tunteet ovat tärkeitä onnellisuutemme saavuttamisessa. Älkää painako niitä mutaan, vaan selvitelkää kaikessa rauhassa. Rakastavasti. Vihalla ja pahansuopuudella muita kohtaan ei muuteta asioita, jotka omaa mielenrauhaa häiritsevät.
Toivotan paljon valoa kaikille. Vertaillaan itseämme vain itseemme ja kilpailkaamme itsemme kanssa, sillä meillä on elettävänä vain oma elämämme omine tunteinemme, ei muiden. Meillä on arvonamme oma arvostuksemme ja oma käyttäytymisemme, ei muiden. Jokainen vastaa itse itsestään, olivatpa toiset ihmiset ympärillämme millaisia tahansa ja heidän sanansa meistä/meille mitä tahansa. - missTress
jaksat kirjoitti:
vaivautua munaamaan itsesi niin pitkillä teksteillä. Olet kirjallisesti melkein keskivertoluokkaa joten provosi toimii.
Miksi hän ei eronnut vaimostaan ja yrittänyt saada sinua osaksi omaa elämäänsä?Eipäs nyt sekoiteta mun äitiä tähän asiaan. Koska sä et tiedä siitä yhtään mitään. Onneks mun itseluottamus kestää mahd. munaukset. Ei ole niin pienestä kiinni.
Asiaan... En kyllä tiedä missä vaiheessa olisin puhunut itseni pussiin, niin ei käy kun puhuu totta ja mä puhun totta. Ei ole mitään syytä valehdella.
Vaikuttaa nyt siltä et SINÄ elät jossain unelmamaailmassa, hyvinkin kaukana todellisuudesta. Ensinnäkin sä puhut mun suhteesta ihan kuin olisit tuntevinasi minut. Miten sä voisit tietää paremmin kuin minä mitä mun suhteessa tapahtui?
"Vaikea enää kuvitella, että olisit saanut (edes sen vertaa) miehiltä huomiota että joku varattu mies joskus olisi pitänyt sua kaiffarinaan reissuilla, joille vaimo totutusti tulee mukaan aina kun vain pääsee lähtemään."
Ei sun tarvitse uskoa sitä hyvä ihminen. Mä vain kerroin mun elämästä ja kokemuksista. Eipä se sun uskomises niihin vaikuta. Elä sä vaan siinä uskossa et olet aina ykkönen. Voihan se olla että sä oletkin sun miehelle, en mä sitä väitä. Aina ei kuitenkaan ole niin.
Olen samaa mieltä ettei juttusi pohjalla ollut katkeruus, vaan pikemminkin voimakas pelko.
Sekö on sitä sitoa rakkautta kun maksetaan maltaita häistä? No, siinä tapauksessa rakkaus puuttui kyllä ykkösen ja miehen suhteesta. Mies kun suunnitteli vain mun kans (tai siis yksikseen suunniteli meidän häitä) niitä häitä. Ykkösen kans ei ilmeisesti ollut edes suunnitteluasteella. Mä olen puhunut siitä ykkösestä vaimona täällä, mut se avovaimo on niin jotenki turha nimike. Yhteinen talo ja velka niillä kuitenkin oli.
Meidän suhde kaatui siihen että minä en ollut tarpeeksi rakastunut mieheen. Jos olisin ollut me olisimme tod. näk. pari tälläkin hetkelläkin. Olimme ensin kavereita ja tykkäsin kyllä miehestä kaverina paljonkin. Oli siinä vähän muutakin, en kuitenkaan halunnut johtaa miestä harhaan esittämällä umpirakastunutta. Mies kertoi useamman kerran olevansa rakastunut minuun. Sanoin hänelle ettei hänen kannata mulle sellasia puhua, enkä koskaan itse sanonut olevani rakastunut. Siitä huolimatta hän jatkoi rakkauden tunnustuksia. Minun on vaikea sanoa hänen puolestaan mitä minä hänelle merkitsin, mutta arvailla voi. Vaikea sitä on näin sanoin selittää miten hän arvostuksensa ja rakkautensa osoitti, mutta kyllä sen tuntee ja tietää sisimmässään. No muutama esimerkki: Hän ei koskaan käskenyt tai edes kauniisti pyytänyt minua salailemaan meidän välistä suhdetta. Hän soitti minulle lähes joka päivä ihan vain kysyäkseen mitä minulle kuuluu ja kuinka päivä on sujunut. Hän soitti aina ja tarkisti olinko päässyt turvallisesti kotiin, jos olin ollut esim. myöhään töissä tai juhlimassa. Vietti kaiken mahdollisen vapaa-aikansa minun kanssa.
Hän sanoi että haluaisi erota jotta voisi olla minun kanssa, mutta se ei olisi ihan helppoa. Perinteiset talolainat ja vastaavat oli yksi ongelma. Hän kysyi minulta useamman kerran olenko rakastunut ja vastasin etten ole. Miksi hän olisi jättänyt vaimon ja hankkiutunut heikkoon taloudelliseen tilanteesen naisen vuoksi joka ei lupaa minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta? - luultavasti
missTress kirjoitti:
Eipäs nyt sekoiteta mun äitiä tähän asiaan. Koska sä et tiedä siitä yhtään mitään. Onneks mun itseluottamus kestää mahd. munaukset. Ei ole niin pienestä kiinni.
Asiaan... En kyllä tiedä missä vaiheessa olisin puhunut itseni pussiin, niin ei käy kun puhuu totta ja mä puhun totta. Ei ole mitään syytä valehdella.
Vaikuttaa nyt siltä et SINÄ elät jossain unelmamaailmassa, hyvinkin kaukana todellisuudesta. Ensinnäkin sä puhut mun suhteesta ihan kuin olisit tuntevinasi minut. Miten sä voisit tietää paremmin kuin minä mitä mun suhteessa tapahtui?
"Vaikea enää kuvitella, että olisit saanut (edes sen vertaa) miehiltä huomiota että joku varattu mies joskus olisi pitänyt sua kaiffarinaan reissuilla, joille vaimo totutusti tulee mukaan aina kun vain pääsee lähtemään."
Ei sun tarvitse uskoa sitä hyvä ihminen. Mä vain kerroin mun elämästä ja kokemuksista. Eipä se sun uskomises niihin vaikuta. Elä sä vaan siinä uskossa et olet aina ykkönen. Voihan se olla että sä oletkin sun miehelle, en mä sitä väitä. Aina ei kuitenkaan ole niin.
Olen samaa mieltä ettei juttusi pohjalla ollut katkeruus, vaan pikemminkin voimakas pelko.
Sekö on sitä sitoa rakkautta kun maksetaan maltaita häistä? No, siinä tapauksessa rakkaus puuttui kyllä ykkösen ja miehen suhteesta. Mies kun suunnitteli vain mun kans (tai siis yksikseen suunniteli meidän häitä) niitä häitä. Ykkösen kans ei ilmeisesti ollut edes suunnitteluasteella. Mä olen puhunut siitä ykkösestä vaimona täällä, mut se avovaimo on niin jotenki turha nimike. Yhteinen talo ja velka niillä kuitenkin oli.
Meidän suhde kaatui siihen että minä en ollut tarpeeksi rakastunut mieheen. Jos olisin ollut me olisimme tod. näk. pari tälläkin hetkelläkin. Olimme ensin kavereita ja tykkäsin kyllä miehestä kaverina paljonkin. Oli siinä vähän muutakin, en kuitenkaan halunnut johtaa miestä harhaan esittämällä umpirakastunutta. Mies kertoi useamman kerran olevansa rakastunut minuun. Sanoin hänelle ettei hänen kannata mulle sellasia puhua, enkä koskaan itse sanonut olevani rakastunut. Siitä huolimatta hän jatkoi rakkauden tunnustuksia. Minun on vaikea sanoa hänen puolestaan mitä minä hänelle merkitsin, mutta arvailla voi. Vaikea sitä on näin sanoin selittää miten hän arvostuksensa ja rakkautensa osoitti, mutta kyllä sen tuntee ja tietää sisimmässään. No muutama esimerkki: Hän ei koskaan käskenyt tai edes kauniisti pyytänyt minua salailemaan meidän välistä suhdetta. Hän soitti minulle lähes joka päivä ihan vain kysyäkseen mitä minulle kuuluu ja kuinka päivä on sujunut. Hän soitti aina ja tarkisti olinko päässyt turvallisesti kotiin, jos olin ollut esim. myöhään töissä tai juhlimassa. Vietti kaiken mahdollisen vapaa-aikansa minun kanssa.
Hän sanoi että haluaisi erota jotta voisi olla minun kanssa, mutta se ei olisi ihan helppoa. Perinteiset talolainat ja vastaavat oli yksi ongelma. Hän kysyi minulta useamman kerran olenko rakastunut ja vastasin etten ole. Miksi hän olisi jättänyt vaimon ja hankkiutunut heikkoon taloudelliseen tilanteesen naisen vuoksi joka ei lupaa minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta?silti juiluttanut sinua sanomisillaan. Näin ne todelliset pettäjät tekee. Luulisi sinun jo ymmärtävän. Tuskin se olisi vuoksesi avokkiaan jättänyt. Kunhan kuvittelet.
- aivan älyttömästi
missTress kirjoitti:
Eipäs nyt sekoiteta mun äitiä tähän asiaan. Koska sä et tiedä siitä yhtään mitään. Onneks mun itseluottamus kestää mahd. munaukset. Ei ole niin pienestä kiinni.
Hän sanoi että haluaisi erota jotta voisi olla minun kanssa, mutta se ei olisi ihan helppoa. Perinteiset talolainat ja vastaavat oli yksi ongelma. Hän kysyi minulta useamman kerran olenko rakastunut ja vastasin etten ole. Miksi hän olisi jättänyt vaimon ja hankkiutunut heikkoon taloudelliseen tilanteesen naisen vuoksi joka ei lupaa minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta?luulin sun kirjottaneen kaikki noi ääliömäiset kakkosten ruikutukset siitä, että mies sanoo sitä ja sitä (vaikka oikeasti ei tee mitään sinne päinkään vaan pysyy tiukasti yhdessä sen kanssa jota rakastaa)
Et olekaan puhunut ittees pussiin, kun mä vaan luulin, että sä olet toi ketjun aloittaja, joka edelleenkin elättelee toivoa! Sori!
En tietystikään voikaan tietää sun "suhteesta" kirjoitteletko sinä totta vai vaan lohduttautuaksesi kun tulit jätetyksi, tiedän vain sen, mitä mies ei ole tehnyt: ei ole eronnut omastaan eikä ole sun kans. Tyhjät sanat on täysin eri asia kuin tahto, valinnat ja teot.
Ja entä jos mies olisikin halunnut sinut? Ja hän päätti kuitenkin jatkaa asumista toisen naisen kanssa VAIN siksi, ettei halunnut olla kokonaan yksin? Eli hän ei ollut huomannut, että maapallolla voivat miehet valita jotenkin muutenkin elämänsä kuin teidän kahden väliltä :) Voihan se toki olla totta sekin!
Tai sitten mies oli niin luotaantyöntävä, että tiesi itsekin, ettei saa ketään teidän lisäksi :)
No hei, vähän huumoria :)
Enkä minä missään tapauksessa tule väittämään sitäkään, ettetkö olisi yrittänyt miehelle tehdä selväksi, ettet ala millekkään ukkomiehen kanssa. Varmaan sanoitkin. Sinun sanoillasi vain ei ollut hänelle mitään merkitystä, koska ei ottanut niitä todesta? Tai sitten hänellä oli dementia ja kysyi yhä uudelleen ja uudelleen siksi, ettei muistanut sinun sanoneen ei :)
Voi miten hauskaa TIETÄÄ toisten suhteet paremmin kuin he itse! :) Ihan tosissaan, anna anteeksi, sekoitin sinut muihin.
Häät ei ole päämäärä eikä itseisarvo, kuten ei lapsen synnytyskään tai yhtään mikään ihmistä järisyttävä tapahtuma elämässä. Tarkoitin sillä vain sitä, että tunteet teot pitkäaikainen suunnittelu ponnistelu rahan säästäminen sitä varten yhdessä koettu mullistus kaikkien tuntemiensa ihmisten kanssa onnensa ja rakkautensa juhliminen niiiin (vedän henkeä :)) SE NYT VAAN EDUSTAA IHMISELLE pikkuisen eritasoista ihmissuhdetta kuin pikapanot.
Mutta tässäkin on taas se mahdollisuus, ettei kaikki ehkä menekään naimisiin suuresta rakkaudesta :)
Ja sinun tapauksessasi miehen vaimo ei ollutkaan vaimo, vaan pelkkä tyttökaveri.
Näin ne väärinkäsitykset syntyy, kun lukee lauseet kirjaimellisesti - tai ei hoksaa seurata nimimerkkiä.
Joo, eiköhän tässä aiheessa ole jo vaahto laskeutunut. Paljonhan tuota tulikin, joka suunnasta.
- Neuvoja.
se nainenkin on saattanut jo kyllästyä mieheen, mistä sitä ikinä tietää. Jos omalle kohdalle näin sattuis, haluaisin kyllä ehdottomasti tietää, en hukkais elämääni pettäjän tuntiakaan.
- Nimetön
uskalla käräyttää ystäväpariskunnan naista, jolla on ns. salarakas. Mies yrittää pitää muutenkin huonosti sujuvaa perhe-elämää kasassa kaikin voimin, vaikka aika toivottomalta näyttää. Jotenkin on niin vaikea kertoa asiaa, jonka tietää musertavan miehen kokonaan.
- harkita
kuitenkin, että kertoisit!
Eräs nainen petti ihanaa nallekarhumiestään usein, myös hänen tuttaviensa kanssa. Haukkui ja jopa löi miestä, joka toi rahan taloon ja huolsi perheen miten parhaiten taisi. Mies oli suorastaan orja siinä talossa, missä negatiivinen vallanhimoinen huora määräsi tahdin ja riensi mitään häpeämättä vieraiden pallien perässä. Kukaan ei halunnut loukata miestä kertomalla totuutta. Luultiin, ettei mies halua eroa, kun kerta yrittää kaikkensa liiton eteen. Nainen kävi yhä röyhkeämmäksi ja viimein kärähti, kun lapset alkoivat kertoilla iskälle kivoista sedistä äidin makuuhuoneessa ja mies meni virtsaamisongelmien takia lääkäriin ja sai kuurin sukupuolitautiin.
Mies otti ja lähti. Katkaisi välit kaikkiin paitsi tyttäriinsä. Jätti talon ja maksaa ruokot, pitää lapsiaan luonaan niin usein kuin horo vaan suinkin sallii.
Mies on hyvin onnellinen ja iloinen! Hän sai selityksiä aavisteluilleen. Hän sai itsetuntonsa takaisin, sillä kukaan ei pidä häntä pellenään ja hauku paskaksi ja syytä omista ongelmistaan häntä. Mutta mies elää tyytyväisenä uutta ihanaa elämäänsä ilman minua, iso-siskoaan, joka ei kertonut, että hän pinnistelee yli voimiensa liitossa, jossa hänelle ei anneta paskankaan arvoa.
KERRO SIIS SINÄ NYT KUN SULLA ON MAHDOLLISUUS, kunnioita tuttavaasi sen verran!!!
- se kakkonen
No syyhän se on säälikin. Ja että vielä solidaarisuus vaimoa kohtaan ... Tsaa..
Vähän paistaa kirjoituksesta katkeruus miestä kohtaan .. siksi syysi ei kovin hääveiltä kuulosta.
Itse miettinyt myös vaimolle kertomista. Mutta syyt ei ole kyllä samat kun sinulla.
Totuus, millainen mies on. Antaa vaimolle tilaisuus päättää haluaako jatkaa liittoa miehen uskottomuuden jälkeen? Haluaako jatkaa elämää ilman pettävää miestä?
Ja minulle hyöty tulisi siinä että tapa päästä suhteesta, eroon kipuilusta. Mies ei taatusti sen jälkeen jatkaisi meidän suhdetta. Olisinhan se paska joka uskalsi totuuden sanoa.
Ja totuus satuttaa ja loukkaa .. osapuolesta riippuen. Mutta se kyllä myös voi vapauttaa.- lukea
loogista tekstiä. Totta kai on tärkeää kertoa totuus. Kun vaimo tulee petetyksi, se pitää sanoa just kuten on kerrottava kun näkee miten joku varastaa toisen käsilaukun, jonka rahat itse sit käyttää :)
Ei vaan, vakavissaan, pitää kertoa miten asiat on, niin saavat itse asianosaiset päättää miten jatkavat arkeaan tämänlaisen tiedon kanssa.
Ja paras kertoja toki on joku niistä sivuluiskahduksien vastaanottajista, sillä kaikki vaimot ei ehkä ilman kunnon todisteita usko miehen pettäneen, sillä mies, joka pystyy hurmaamaan naisia vaikka kertoo olevansa varattu, niin arvatkaapa miten ihana hän on aviomiehenä! Minä muistan miten ihanaa oli 9 vuoden avioliitossa täydellisen miehen kanssa. Kunnes ystäväni kertoi hänen humputtelevan työmatkoilla. En uskonut. Joten ystäväni lähetti kännykkäkuvan hänestä nuolemassa tanssilattialla työkaveriaan. Ja kun sitten kiivaana luonteena ajoin 500km ja yllätin heidät hotellihuoneesta, niin olipahan shokki kaikille. Menin sinne vain päästäkseni huutamaan ystävälleni, että miten hän kehtaa puhua paskaa miehestäni, joka palvoo minua ja työkaverista, jota mies aina kotona haukkuu tosi rasittavaksi.
Hänen työkaverinsa yritti tehdä itsestään numeroa ja pyyteli minulta muka anteeksi, että me eroamme hänen takiaan, mutta mieheni oli fiksu ja sanoi hänelle kuten asiat ovat, "hänellä ei ole mitään tekemistä meidän eromme kanssa"
Mieheni näytti siltä kuin meinaisi pyörtyä ja minä olin haljeta surusta ja pettymyksestä, sydämeni pysyi vaivoin liitoksissaan ja ainoa reaktio, mihin minulla oli voimaa, oli viha ja itku. Vielä silloinkin mies nosti minut hellästi syliinsä. Mutta ensimmäistä kertaa, olipahan nyt valehtelematta. Istui hiljaa ja antoi minun huutaa ja vaikeroida. Työkaveri ymmärsi paikkansa, puki ja häipyi hissuksiin, kumpikaan emme noteeranneet milloin hän sen teki.
Ero oli hyvin rankka. Mutta koskaan en olisi enää osannut luottaa häneen, joten ero oli ainoa ratkaisu. Me erosimme, koska minä en voinut luottaa mieheen. Erosimme, koska mies petti. Sillä, kenen/keiden kanssa hän rietasteli, ei ole mitään merkitystä. Juuri näin se on. Kakkoset ja kolmoset ovat aina sitä mitä ovat, jotakin joka tulee miehen arvoasteikossa hyvin kaukana Ykkösen takana. Mutta kun rikos tapahtuu, on ainoastaan oikeus ja kohtuus tuoda se julki! - ykköselle
Että minunko tehtävänä olisi "antaa vaimolle tilaisuus päättää haluaako jatkaa liittoa" tai "haluaako jatkaa elämää ilman pettävää miestä"??? Mitäs nuo syyt sitten ovat? Reilua ja rehellistä toimintaa vai antaa mahdollisuus parempaan elämään vaimo-raukalle? Höpö höpö, mielestäni voidaan puhua juuri solidaarisuudesta jos halutaan paljastaa totuus toisen miehestä. Siitähän tässä keskustelussa on kyse. Mielestäni ainoa hyvä syy jonka mainitsit on tuo että pääsisit eroon suhteestanne. Tosin siihen löytyy varmuudella muitakin keinoja.
Ja ehei, en ole lainkaan katkera tuolle miehelle, never! Mulle hän on kyllä todella kultainen ja käyttäytyy mua kohtaan aivan upeasti. Ja varmuudella saan parhaat palat tuosta miehestä itselleni juuri tällä systeemillä. Kuten aiemmassa viestissä sanoin, mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta viimeaikainen kaksinaamaisuus (siis hänen omaa perhettään kohtaan) on alkanut häiritsemään. Ja edelleenkään, orastavista tunteista huolimatta, en halua yhteistä elämää tuon miehen kanssa. Joten se ei ole syy kertoa. - olla 100% varma
ykköselle kirjoitti:
Että minunko tehtävänä olisi "antaa vaimolle tilaisuus päättää haluaako jatkaa liittoa" tai "haluaako jatkaa elämää ilman pettävää miestä"??? Mitäs nuo syyt sitten ovat? Reilua ja rehellistä toimintaa vai antaa mahdollisuus parempaan elämään vaimo-raukalle? Höpö höpö, mielestäni voidaan puhua juuri solidaarisuudesta jos halutaan paljastaa totuus toisen miehestä. Siitähän tässä keskustelussa on kyse. Mielestäni ainoa hyvä syy jonka mainitsit on tuo että pääsisit eroon suhteestanne. Tosin siihen löytyy varmuudella muitakin keinoja.
Ja ehei, en ole lainkaan katkera tuolle miehelle, never! Mulle hän on kyllä todella kultainen ja käyttäytyy mua kohtaan aivan upeasti. Ja varmuudella saan parhaat palat tuosta miehestä itselleni juuri tällä systeemillä. Kuten aiemmassa viestissä sanoin, mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta viimeaikainen kaksinaamaisuus (siis hänen omaa perhettään kohtaan) on alkanut häiritsemään. Ja edelleenkään, orastavista tunteista huolimatta, en halua yhteistä elämää tuon miehen kanssa. Joten se ei ole syy kertoa.että mies on huomattavasti kultaisempi kotona. Parhaat palat on takuulla vaimon. Rakastajattarille jää vain nurinan kuuntelu kotioloista ja valmiina olo miehen tarpeille silloin kun miehelle passaa. Muilla järjestysluvuilla kuin ykösillä ei ole mieheen mitään "otetta", heistä kukaan ei saa mieheltä korvan lotkautusta omille tarpeilleen, vaan mies tulee ja lähtee miten itse tykkää - ja vaatii sivunaisiltaan ns. vahvuutta, että alistuvat mukisematta vallitseviin olosuhteisiin: mies ei ole heidän muulloin kuin silloin kun haluaa kokea olevansa kingi, jonka päätä silitellään ja heidän egoaan pönkitetään kehuilla joita he eivät ansaitse. Mies, joka höylää monen oven takana, ei ole ihana eikä hänellä ainakaan ole minkäänlaisia tunteita näitä naisia kohtaan, se nyt on sanomattakin selvää. Kukaan ei ole niin kaukana inhimillisyydestä, että haluaisi olla erossa ihmisestä, jota rakastaa. Höpö höpö. Jos kakkonen on kiva tyyppi, hänen kanssaan haluaa olla enemmän kuin vaimon. Mies eroaa ja ottaa paremman, mikäli löytää. Siihen asti kunnes ei löydy ketään vaimoa kummempaa, pitää rakastajattaria jotka eivät vaadi mitään, mutta antavat miehelle ihailua ja ymmärtämistä. That´s that. Itse olen ollut sekä kakkonen, että petetty vaimo ja olen ruotinut nämä faktat läpi pohjamutia myöten.
Naiset voisivat lopettaa epäterveen kilpailun petturimiehen huomiosta ja jättää tällaisen epäkypsän keikarin omiin nesteisiinsä kieriskelemään :)
Etsikää hyvät ihmiset itsellenne oma mies jokainen, sillä sellaisiakin on olemassa, jotka osaavat vaalia ja kunnioittaa parisuhdetta ja KASVAVAT sekä omiin tunteisiinsa kumppaniaan kohtaan, että parisuhteen vaatimuksiin. - ykköselle
olla 100% varma kirjoitti:
että mies on huomattavasti kultaisempi kotona. Parhaat palat on takuulla vaimon. Rakastajattarille jää vain nurinan kuuntelu kotioloista ja valmiina olo miehen tarpeille silloin kun miehelle passaa. Muilla järjestysluvuilla kuin ykösillä ei ole mieheen mitään "otetta", heistä kukaan ei saa mieheltä korvan lotkautusta omille tarpeilleen, vaan mies tulee ja lähtee miten itse tykkää - ja vaatii sivunaisiltaan ns. vahvuutta, että alistuvat mukisematta vallitseviin olosuhteisiin: mies ei ole heidän muulloin kuin silloin kun haluaa kokea olevansa kingi, jonka päätä silitellään ja heidän egoaan pönkitetään kehuilla joita he eivät ansaitse. Mies, joka höylää monen oven takana, ei ole ihana eikä hänellä ainakaan ole minkäänlaisia tunteita näitä naisia kohtaan, se nyt on sanomattakin selvää. Kukaan ei ole niin kaukana inhimillisyydestä, että haluaisi olla erossa ihmisestä, jota rakastaa. Höpö höpö. Jos kakkonen on kiva tyyppi, hänen kanssaan haluaa olla enemmän kuin vaimon. Mies eroaa ja ottaa paremman, mikäli löytää. Siihen asti kunnes ei löydy ketään vaimoa kummempaa, pitää rakastajattaria jotka eivät vaadi mitään, mutta antavat miehelle ihailua ja ymmärtämistä. That´s that. Itse olen ollut sekä kakkonen, että petetty vaimo ja olen ruotinut nämä faktat läpi pohjamutia myöten.
Naiset voisivat lopettaa epäterveen kilpailun petturimiehen huomiosta ja jättää tällaisen epäkypsän keikarin omiin nesteisiinsä kieriskelemään :)
Etsikää hyvät ihmiset itsellenne oma mies jokainen, sillä sellaisiakin on olemassa, jotka osaavat vaalia ja kunnioittaa parisuhdetta ja KASVAVAT sekä omiin tunteisiinsa kumppaniaan kohtaan, että parisuhteen vaatimuksiin."parhaat palat". Jos haluaisin parisuhteen, ei tuollainen pettäjämies ole paras mahdollinen vaihtoehto, todellakaan. Mutta kuten sanottua, olen tyytyväinen omaan paikkaani tässä kuviossa, enkä halua yhtään enempää. Kyllä vastaan tulee vielä se kenen kanssa löytyy ne toisenlaiset parhaat palat. Siihen asti tuo mies saa höylätä nesteissään mun oven takana ihan rauhassa. Meillä on kivaa.
- on kivaa
ykköselle kirjoitti:
"parhaat palat". Jos haluaisin parisuhteen, ei tuollainen pettäjämies ole paras mahdollinen vaihtoehto, todellakaan. Mutta kuten sanottua, olen tyytyväinen omaan paikkaani tässä kuviossa, enkä halua yhtään enempää. Kyllä vastaan tulee vielä se kenen kanssa löytyy ne toisenlaiset parhaat palat. Siihen asti tuo mies saa höylätä nesteissään mun oven takana ihan rauhassa. Meillä on kivaa.
ja itseäsi arvostaen ja ylpeästi tekojesi takana seisten kerrot sukulaisille ja tietysti luokkakokouksissakin kaikille, miten hienosti sinulla ihmissuhderintamalla sujuu, kun ihan toisen naisen kanssa jaat seksilelusi.
Kasvatahan sitten (unelmamiehesi bongattuasi) lapsenne samaan tyyliin, niin saatte koko perhe yhteisen harrastuksen tyydyttämällä kaikenlaisia kaksinaamaisia pettureita. Pääasia etton kivaa :)
Toi on pahemman luokan hölmöyttä, jos oikeesti kuvittelee hetkeäkään, että miehen mielestä seksi vieraan kanssa tuntuisi lähellekään yhtä hyvältä kuin naisen, jota rakastaa. Miehet valehtelee! Eikä vaimolle niin paljoa kuin monille hoidoilleen. Hoidot riittää kun kehuu kauniiksi ja viihdyttäviksi. Vaimon kanssa eletään ja kasvetaan yhteen, myös seksuaalisesti. Kuten huomaat, pelkkä seksikin jo on saanut sinussa aikaan joitakin tunteita. Mitäpä luulet, miltä sisällä tuntuisi, jos olisitte naimisissa, perustaneet kodin, tutustuneet toisiinne milli milliltä... Se mitä pystyt siitä tunnetilasta (sitä kokemattomana) kuvittelemaan on puolet siitä, mitä mies tuntee vaimoaan kohtaan.
En ole koskaan kuullut ainuttakaan tarinaa yhdestäkään petturista, joka ei olisi pettänyt kuin yhden ihmisen kanssa! Petturi on halunnut ja yrittänyt aina saada itselleen extraa - eri asia sitten kuinka paljon helppoja nakkeja hän kohtaa, mutta ei hän sinulle parhaita palojaan anna, herää hyvä ihminen. Sinun olisi hyvä nähdä hänet muiden naisten seurassa. Silloin näkisit.
Minä joskus hulluina nuoruusvuosinani olin ihastunut yhteen ukkomieheen ja luulin hänen haluavan minua(ei pussien tyhjennystä), kun hän kerta sanoi niin. Oli opettavaista nähdä hänet vuosien päästä lasten leirikoulussa muiden vanhempien seassa. Hän on maailman kultaisin mies vaimolleen! Ja ehdottelee hänen selkänsä takana jokaiselle naiselle, joka välissä. Hän kokee olevansa kuin lahja naissukupuolelle eikä halua loukata ketään, vaan jaksaa imarrella tasapuolisesti kaikkia. Myös ihan tuntemattomia! Kuinka pian ensitapaamisellanne hän alkoi lähennellä sinua? Siitä voit päätellä kauanko häneltä menee aikaa "rakastumiseen" kenen tanhansa muunkin kanssa. Ja se on sinusta ihan tosissaan kivaa? Olla miehelle "kuka vain" kenen kanssa leikkiä. Ei vaikuta siltä, että pitäisit itseäsi, saati sitten naiseuttasi kummoisessakaan arvossa. - se kakkonen
ykköselle kirjoitti:
Ja ehei, en ole lainkaan katkera tuolle miehelle, never! Mulle hän on kyllä todella kultainen ja käyttäytyy mua kohtaan aivan upeasti. Ja varmuudella saan parhaat palat tuosta miehestä itselleni juuri tällä systeemillä. Kuten aiemmassa viestissä sanoin, mulla on tunteita häntä kohtaan, mutta viimeaikainen kaksinaamaisuus (siis hänen omaa perhettään kohtaan) on alkanut häiritsemään. Ja edelleenkään, orastavista tunteista huolimatta, en halua yhteistä elämää tuon miehen kanssa. Joten se ei ole syy kertoa.toki olisi miehen asia kertoa ja tunnustaa vaimolleen tekonsa.
Näin putsata pöytä ja katsoa onko vielä korjattavissa vai lähteä kahteen suuntaan.
Mutta niin haavemaassa en minäkään elä että uskoisin miehen siihen kykenevän. Harvemmin ovat niin vahvoja.
Olen paljokin joutunut miettimään omia motiivejani, siis siinä että kertoisin vaimolle.
Koska totuushan on kuitenkin se että kun sen tekisin, minua syytettäisiin katkeraksi ja toisten liiton rikkojaksi.
Vaikka minä en ole se syy pettämiseen, vaan seuraus jostain mikä on heillä vialla. Se vika mikä on heidän parisuhteessaan, on todennäkösemmin miehen korvien välissä. Vaimo on luullen täysin tietämätön tästä ongelmasta.
Minulla voi olla hieman erilainen näkemys tähän kaikkeen syystä että olen itsekin ollut joskus se ykkönen ketä on petetty.
Osaan katsoa asiaa vaimo-näkökulmasta. Että tiedän tasan tarkkaan mihin ryhdyn ja mitä teen jos totuuksia alan laukomaan.
(ja tiedoksi, en ole katkera petetty joka nyt kostaa toiselle sen mitä minulle on tehty:)
Varmuudella muitakin keinoja on päästä miehestä eroon. Mutta se taas ei ole ns. helppoa. Ihan siitä syystä kun omat tunteet on sen verran vahvat miestä kohtaan. Mielummin haluisi miehen tekevän sen eropäätöksen minusta. Mutta joo ..
pystyykö kukaan mies tekemään missään vaiheessa näitä päätöksiä? Kyllä se taitaa olla niin että tässäkin kohtaa naisen on oltava se vahva.
Tunnustan olevani välillä hieman sarkastinen. Ja realistinen. Vaikka välillä haluankin elää pää pilvissä :)).
Mutta kylmä totuushan on se että jos minä vain lopetan suhteeni tähän mieheen vaimolle kertomatta. Hän hakee seuraavan toisen naisen kenen kanssa jatkaa samaa mallia. (no en tietenkään tiedä vaikka hänellä olisi meitä kakkosia vaik kuin monta)
Taisin hukata sen punaisen langan tässä aamu tokkurassa :), toivottavasti on edes jotain järkeä tässäkin tekstissä. - ykköselle
se kakkonen kirjoitti:
toki olisi miehen asia kertoa ja tunnustaa vaimolleen tekonsa.
Näin putsata pöytä ja katsoa onko vielä korjattavissa vai lähteä kahteen suuntaan.
Mutta niin haavemaassa en minäkään elä että uskoisin miehen siihen kykenevän. Harvemmin ovat niin vahvoja.
Olen paljokin joutunut miettimään omia motiivejani, siis siinä että kertoisin vaimolle.
Koska totuushan on kuitenkin se että kun sen tekisin, minua syytettäisiin katkeraksi ja toisten liiton rikkojaksi.
Vaikka minä en ole se syy pettämiseen, vaan seuraus jostain mikä on heillä vialla. Se vika mikä on heidän parisuhteessaan, on todennäkösemmin miehen korvien välissä. Vaimo on luullen täysin tietämätön tästä ongelmasta.
Minulla voi olla hieman erilainen näkemys tähän kaikkeen syystä että olen itsekin ollut joskus se ykkönen ketä on petetty.
Osaan katsoa asiaa vaimo-näkökulmasta. Että tiedän tasan tarkkaan mihin ryhdyn ja mitä teen jos totuuksia alan laukomaan.
(ja tiedoksi, en ole katkera petetty joka nyt kostaa toiselle sen mitä minulle on tehty:)
Varmuudella muitakin keinoja on päästä miehestä eroon. Mutta se taas ei ole ns. helppoa. Ihan siitä syystä kun omat tunteet on sen verran vahvat miestä kohtaan. Mielummin haluisi miehen tekevän sen eropäätöksen minusta. Mutta joo ..
pystyykö kukaan mies tekemään missään vaiheessa näitä päätöksiä? Kyllä se taitaa olla niin että tässäkin kohtaa naisen on oltava se vahva.
Tunnustan olevani välillä hieman sarkastinen. Ja realistinen. Vaikka välillä haluankin elää pää pilvissä :)).
Mutta kylmä totuushan on se että jos minä vain lopetan suhteeni tähän mieheen vaimolle kertomatta. Hän hakee seuraavan toisen naisen kenen kanssa jatkaa samaa mallia. (no en tietenkään tiedä vaikka hänellä olisi meitä kakkosia vaik kuin monta)
Taisin hukata sen punaisen langan tässä aamu tokkurassa :), toivottavasti on edes jotain järkeä tässäkin tekstissä."Vaikka minä en ole se syy pettämiseen, vaan seuraus jostain mikä on heillä vialla." Tuo on niin totta! On käsittämätöntä mikä lynkkausmeininki täällä palstoilla on. Täällä ykköset on täydellisiä ja kakkoset pahoja huoria jotka hajottaa avioliittoja. Ei mies onnellisesta suhteesta pettämään lähde. Mutta kaipa viestien sävyn ymmärtää jos vastaajat ovat vaimoja jotka epäilevät miehiään uskottomuudesta ja siksi hengailevat täällä.
Mitä sinä meinaat tehdä - kertoa vaimolle vai ei? - se kakkonen
ykköselle kirjoitti:
"Vaikka minä en ole se syy pettämiseen, vaan seuraus jostain mikä on heillä vialla." Tuo on niin totta! On käsittämätöntä mikä lynkkausmeininki täällä palstoilla on. Täällä ykköset on täydellisiä ja kakkoset pahoja huoria jotka hajottaa avioliittoja. Ei mies onnellisesta suhteesta pettämään lähde. Mutta kaipa viestien sävyn ymmärtää jos vastaajat ovat vaimoja jotka epäilevät miehiään uskottomuudesta ja siksi hengailevat täällä.
Mitä sinä meinaat tehdä - kertoa vaimolle vai ei?Hyvä kysymys :).
Mutta joo, kyllä minä tulen kertomaan vaimolle. En tarkoita että heti tänään, mutta jossain vaiheessa.
Kertomiselle ei ole olemassa mitään helppoa tapaa. Se tulee aina satuttamaan ja loukkaamaan sitä toista. Ja siinä täytyy muistaa se että on sitten valmis ottamaan päällensä viha ryöpyn.
Petetty ihminen on vihainen ja katkera. Olin sitä itsekin ja varmasti aikoinaan haukuin toisen naisen lyttyyn. Mutta siitä katkeruudesta ja kaikesta on vaan päästävä yli.
Sitä huomaa että on sitä elämää senkin jälkeen :).
Ja ainakin omalla kohdallani joutui tunnustamaan että sitä olisi voinut siihen parisuhteeseen panostaa enemmän. Itsekin silloin tiesi että jotain on, mutta oli helpompi vaan elää arkea lasten kanssa. Vaikka pettäminen ei ole ratkaisu parisuhde ongelmiin. Mutta sitä tapaa ex-mieheni käytti, kuten moni muukin.
Että minulle on ihan turha kenenkään tulla sanomaan että kakkonen tuhoaa hyvän parisuhteen. Kyllä se on niin että onnellisen parisuhteen väliin ei kakkoset tai kolmoset pääse. - pakkomielle
se kakkonen kirjoitti:
Hyvä kysymys :).
Mutta joo, kyllä minä tulen kertomaan vaimolle. En tarkoita että heti tänään, mutta jossain vaiheessa.
Kertomiselle ei ole olemassa mitään helppoa tapaa. Se tulee aina satuttamaan ja loukkaamaan sitä toista. Ja siinä täytyy muistaa se että on sitten valmis ottamaan päällensä viha ryöpyn.
Petetty ihminen on vihainen ja katkera. Olin sitä itsekin ja varmasti aikoinaan haukuin toisen naisen lyttyyn. Mutta siitä katkeruudesta ja kaikesta on vaan päästävä yli.
Sitä huomaa että on sitä elämää senkin jälkeen :).
Ja ainakin omalla kohdallani joutui tunnustamaan että sitä olisi voinut siihen parisuhteeseen panostaa enemmän. Itsekin silloin tiesi että jotain on, mutta oli helpompi vaan elää arkea lasten kanssa. Vaikka pettäminen ei ole ratkaisu parisuhde ongelmiin. Mutta sitä tapaa ex-mieheni käytti, kuten moni muukin.
Että minulle on ihan turha kenenkään tulla sanomaan että kakkonen tuhoaa hyvän parisuhteen. Kyllä se on niin että onnellisen parisuhteen väliin ei kakkoset tai kolmoset pääse.kertoa tuolle vaimolle. Oletko siis itse rakastunut mieheen ja haluat miehen itsellesi?
Onko syrjähypystä syntynyt kenties lapsi?
Miksi ihmeessä haluat kertoa, valoita jo vähän tyhmempiä? - se kakkonen
pakkomielle kirjoitti:
kertoa tuolle vaimolle. Oletko siis itse rakastunut mieheen ja haluat miehen itsellesi?
Onko syrjähypystä syntynyt kenties lapsi?
Miksi ihmeessä haluat kertoa, valoita jo vähän tyhmempiä?Onko minulla pakkomielle? Hmm .. tätä täytyykin oikein miettiä .. kun ei ole tullut edes mieleen moinen ..
No vastaus siihen että olenko rakastunut mieheen, kyllä olen.
Haluanko itselleni? Hmm .. niin, tähän on jo vaikeempi vastata. Kyllä ja ei.
Kyllähän sitä haluaisi olla rakastamansa ihmisen kanssa. Mutta...taasen miten koskaan pystyisin häneen luottamaan? Kun en kuvittele että ei minua pettäisi.
Ja ei ole syntynyt lasta. Ainakaan vielä. Itse osaan hoitaa ehkäisyn, vaikka mies ei sitä tee.
Ja miksi... mielestäni yritin tähän jo vastata tuol ylempänä.
Ai niin, saisinkos minä miehen jos kertoisin vaimolle? :) - et saisi
se kakkonen kirjoitti:
Onko minulla pakkomielle? Hmm .. tätä täytyykin oikein miettiä .. kun ei ole tullut edes mieleen moinen ..
No vastaus siihen että olenko rakastunut mieheen, kyllä olen.
Haluanko itselleni? Hmm .. niin, tähän on jo vaikeempi vastata. Kyllä ja ei.
Kyllähän sitä haluaisi olla rakastamansa ihmisen kanssa. Mutta...taasen miten koskaan pystyisin häneen luottamaan? Kun en kuvittele että ei minua pettäisi.
Ja ei ole syntynyt lasta. Ainakaan vielä. Itse osaan hoitaa ehkäisyn, vaikka mies ei sitä tee.
Ja miksi... mielestäni yritin tähän jo vastata tuol ylempänä.
Ai niin, saisinkos minä miehen jos kertoisin vaimolle? :)miestä, koskapa et ole tähän mennessäkään saanut.
Etsi itsellesi sellainen rakkauden kohde, joka sinuun tutustuttuaan ei enää halua elää elämäänsä toisen kanssa, vaan tahtoo olla ennemmin sinun kanssasi!
Ei millään pahalla, mutta en tiedä yhtäkään pettäjää, joka ei rakastelisi kotona ja olisi muutenkin kultainen. Syyllisyys nimittäin on peiteltävä, kun vaimoa ei halua menettää.
Täysin eri asia on se, kun jotkut JOTKA EIVÄT PETÄ kertovat seksielämänsä valjuuntuneen, se pitää varmasti paikkansa :)
Pettäjät ovat yleensä hyviä ja innokkaita rakastajia, joten jo siitä voi päätellä, että hän on juuri sitä. Jokaiselle naiselle. Ja lipevät sanat rönsyilevät pettäjän suusta yhtä valloittavina naisen kuin naisen edessä.
Eli kannattaa ihan omastakin puolestasi mennä juttelemaan vaimon kanssa, sillä samalla aukeaa omatkin silmäsi, etkä todellakaan enää haikaile kyseisen sian perään :) - montakin???
et saisi kirjoitti:
miestä, koskapa et ole tähän mennessäkään saanut.
Etsi itsellesi sellainen rakkauden kohde, joka sinuun tutustuttuaan ei enää halua elää elämäänsä toisen kanssa, vaan tahtoo olla ennemmin sinun kanssasi!
Ei millään pahalla, mutta en tiedä yhtäkään pettäjää, joka ei rakastelisi kotona ja olisi muutenkin kultainen. Syyllisyys nimittäin on peiteltävä, kun vaimoa ei halua menettää.
Täysin eri asia on se, kun jotkut JOTKA EIVÄT PETÄ kertovat seksielämänsä valjuuntuneen, se pitää varmasti paikkansa :)
Pettäjät ovat yleensä hyviä ja innokkaita rakastajia, joten jo siitä voi päätellä, että hän on juuri sitä. Jokaiselle naiselle. Ja lipevät sanat rönsyilevät pettäjän suusta yhtä valloittavina naisen kuin naisen edessä.
Eli kannattaa ihan omastakin puolestasi mennä juttelemaan vaimon kanssa, sillä samalla aukeaa omatkin silmäsi, etkä todellakaan enää haikaile kyseisen sian perään :)Taidat sitten tuntea montakin pettäjää, kun tiedät heidän ajatuksensa noin tarkkaan? Toivottavasti et ole mukana auttamassa pettäjää salaamaan pettämistään, sillä silloinhan olisit tavallaan osasyyllinen.
Kyllä monissa kodeissa on haluttomuutta, monista eri syistä johtuvaa. Vaikkapa pienten lasten äidillä ei varmaan seksi ole ensimmäisenä mielessä, vaan se että miten tästä jokapäiväisestä rumbasta oikein selviää. Kyllä näita tilanteita sattuu että toinen osapuoli kypsähtää haluttomuuten ja lähtee hakemaan seksiä ja huomiota muualta. Ei siis kaikilla pettäjillä ole seksielämää kotona, on siis joskus ollut, mutta on mennyt jäihin kuukausiksi tai jopa vuosiksi. Toiset sitten tekevät ratkaisun, että eivät halua olla ilman. Tapapettäjät ovatkin sitten luku erikseen, heitä ohjaa saalistuksen himo. - pettäjä
et saisi kirjoitti:
Eli kannattaa ihan omastakin puolestasi mennä juttelemaan vaimon kanssa, sillä samalla aukeaa omatkin silmäsi, etkä todellakaan enää haikaile kyseisen sian perään :)"En tiedä yhtäkään pettäjää, joka ei rakastelisi kotona". No tässä ilmoittautuu yksi. Mulla on suhde toiseen mieheen, äärimmäisen kiihkeä sellainen, mutta kotona ollaan kaverilinjalla. Ei maistu seksi oman miehen kanssa monestakaan syystä.
Mutta miehille asia on tietenkin erilainen, hehän panevat kaikkea mikä liikkuu. - se kakkonen
et saisi kirjoitti:
Eli kannattaa ihan omastakin puolestasi mennä juttelemaan vaimon kanssa, sillä samalla aukeaa omatkin silmäsi, etkä todellakaan enää haikaile kyseisen sian perään :)Heh .. kyllä minä tiedän että en saisi miestä kertomalla vaimolle.
Ja kylllä minä uskon vielä kohtaavani sen ihmisen jota rakastan ja joka rakastaa minua.
Luulin joskus että kohtasin .. kunnes totuus valkeni :). Jäin valitettavasti kiinni tunteilla ja niiden irrottaminen ei ole täysin yksinkertaista.
Olen muuten sen vaimon tavannut. Tosin hän ei tiennyt eikä tiedä kuka minä olen.
- pikimmiten
kertoa, että olet pahoillasi siitä, että suostuit olemaan hyväksikäytettynä ukkomiehelle. Vaimon kuluu saada tietää totuus OMASTA parisuhteestaan!! Se on hänen elämäänsä! He perustivat yhdessä perheen, rakastivat enemmän kuin osaat ymärtää ennen kuin koet samaa itse. Sinullehan mies ei ole vannonut rakkauden valoja ystävien ja sukulaisten läsnäollessa. Etkä sinä ajattele, kuinka voisit vanhana mummona helliä hänen raihnaista olemustaan. Satunnainen seksi ja mitäänsanomattomat "keskustelut" eivät millään tavalla tee hyvää kenellekään, ei miehelle sillä hänellehän tulee vain syyllisyyskin kaikkien ongelmien päälle. Eikä vaimoa, kun mies ei enää tunne pakottavaa tarvetta purkaa ajatuksiaan hänelle kun joku täysin ulkopuolinen on jo kuunnellut heidän yhteiset parisuhde-asiansa. Eikä kakkoselle/kolmoselle, sillä hän ei kuule puhuttavan itestään vaan aina vain vaimosta joka on kaikkein tärkein ja jota ei jätetä missään tilanteessa. Vaimosta, jota palvotaan ja rakastetaan ja jolla on siksi niin iso valta mieheen. Mieheen, joka haluaa pikkupoikana kiukutella ja purnata, kun oma rakas ei annakaan niin paljon rakkautta kuin mies. Ei niin paljon hellyyttä kuin mies.
Mene ja kerro tilanne.
Silloin mies itkee ja tekee ihan mitä tahansa saadakseen elämänsä järjestykseen ja häpeää silmät päästään kontaktiaan sinuun. Toiset parit onnistuvat jatkamaan pettämisen jälkeen, kun huomaavat etteivät yksinkertaisesti pysty elämään ilman toisiaan. Toiset eivät jatka. Rakkaus kestää rimpuilut tai sitten ei. Joka tapauksessa on parasta kun totuus tulee ilmi! Asiallisesti ja mahdollisimman lyhyesti selität asiasi. Missään nimessä ei kannata munata itseään väittämällä "säälivänsä" vaimoa :) sillä tunteesi häntä kohtaan ovat ihan muita. Mutta jätä ne sanomatta, sillä sinunhan asiasi heidän rakkaussuhteensa kaikkein vähiten on ja sinun tai muiden sivuhyppyjen tunteet tai "solidaarisuus" kiinnostaa about zero.
Eli vaimolle asia tietoon ja pitemmittä puheitta annat sen liiton nyt jo olla hämmentämättä, ok?- ykköselle
sanois tuolle vaimolle mitään solidaarisuudesta tai säälistä.. Huh! Nehän on mun omia ajatuksia tästä kuviosta ja tunteita mitä tunnen kun ajattelen häntä. Tosin yhtään en sen enempää häntä ajattelekaan, kun ei todellakaan kiinnosta. Mutta ei mun tehtävä myöskään ole ohjata heidän suhdettaan mihinkään suuntaan, saavat tehdä sen itse niin halutessaan. Joten eipä taida olla mun tehtävä hämmentää yhtään enempää ja kertoa asiasta. Mies muuten sanoo ettei tunne yhtään syyllisyyttä tekemisistään. Voiko tämä pitää paikkaansa ja jos pitää niin mitä se kertoo heidän suhteestaan?
- tietenkään...
ykköselle kirjoitti:
sanois tuolle vaimolle mitään solidaarisuudesta tai säälistä.. Huh! Nehän on mun omia ajatuksia tästä kuviosta ja tunteita mitä tunnen kun ajattelen häntä. Tosin yhtään en sen enempää häntä ajattelekaan, kun ei todellakaan kiinnosta. Mutta ei mun tehtävä myöskään ole ohjata heidän suhdettaan mihinkään suuntaan, saavat tehdä sen itse niin halutessaan. Joten eipä taida olla mun tehtävä hämmentää yhtään enempää ja kertoa asiasta. Mies muuten sanoo ettei tunne yhtään syyllisyyttä tekemisistään. Voiko tämä pitää paikkaansa ja jos pitää niin mitä se kertoo heidän suhteestaan?
uskalla ottaa riskiä ja herätä todellisuuteen.
Ei muka kiinnosta, mutta silti kuuntelet miehen valheita siitä miten paljon huonommin sen kotona olevan naisen kanssa muka menee kuin sinun, jonka kanssa hän ei valitse asua.
Kyllä se varmaankin on totta, että hän sanoo sinulle, ettei tuntisi syyllisyyttä, mutta tietysti hän oikeasti tuntee. Siitä hän puolestaan ei tunne syyllisyyttä, että kohtelee sinua huonosti ja ala-arvoisesti ja rientää toisen naisensa luo - sinun tietäen sen.
Siitä hän ei ole pahoillaan, että loukkaa sinun naiseuttasi ja tunteitasi pitämällä muita naisia sinun kanssasi yhtä aikaa. Mutta vaimoa hän rakastaa ja kunnioittaa eikä halua loukata kertomalla, että käy satunnaisesti sinun luonasi - valehtelemassa ja näyttelemässä. - ykköselle
tietenkään... kirjoitti:
uskalla ottaa riskiä ja herätä todellisuuteen.
Ei muka kiinnosta, mutta silti kuuntelet miehen valheita siitä miten paljon huonommin sen kotona olevan naisen kanssa muka menee kuin sinun, jonka kanssa hän ei valitse asua.
Kyllä se varmaankin on totta, että hän sanoo sinulle, ettei tuntisi syyllisyyttä, mutta tietysti hän oikeasti tuntee. Siitä hän puolestaan ei tunne syyllisyyttä, että kohtelee sinua huonosti ja ala-arvoisesti ja rientää toisen naisensa luo - sinun tietäen sen.
Siitä hän ei ole pahoillaan, että loukkaa sinun naiseuttasi ja tunteitasi pitämällä muita naisia sinun kanssasi yhtä aikaa. Mutta vaimoa hän rakastaa ja kunnioittaa eikä halua loukata kertomalla, että käy satunnaisesti sinun luonasi - valehtelemassa ja näyttelemässä.Suoraan sanottuna en tiedä miten heillä menee, ties vaikka olisivat hyvinkin onnellisia yhteiseloonsa. Emme ole paria lausetta enempää puhuneet heidän suhteestaan. Ja hyvä jos mies tuntee syyllisyyttä, sehän olis merkki siitä että mies on mieleltään terve ja normaali. Ja minua hän ei edelleenkään kohtele huonosti, itse olen kakkosen rooliin itseni asettanut ja varsin tyytyväinen asemaani olen. Joten ei hän minun naiseuttani loukkaa mitenkään, eikä pidä 'muita naisia' sillä minähän olen se 'muu nainen' joka voi aiheuttaa suuren loukkauksen sille 'oikealle'. Eniten tässä loukataan juuri tuota vaimoa, hänen naiseuttaan ja tunteitaan. Minä olen hyvin tyytyväinen mitä tuolta mieheltä satunnaisesti saan - en haluaisi enempää. En halua hänelle ykköseksi. Koskaan.
- itse paljon
ykköselle kirjoitti:
Suoraan sanottuna en tiedä miten heillä menee, ties vaikka olisivat hyvinkin onnellisia yhteiseloonsa. Emme ole paria lausetta enempää puhuneet heidän suhteestaan. Ja hyvä jos mies tuntee syyllisyyttä, sehän olis merkki siitä että mies on mieleltään terve ja normaali. Ja minua hän ei edelleenkään kohtele huonosti, itse olen kakkosen rooliin itseni asettanut ja varsin tyytyväinen asemaani olen. Joten ei hän minun naiseuttani loukkaa mitenkään, eikä pidä 'muita naisia' sillä minähän olen se 'muu nainen' joka voi aiheuttaa suuren loukkauksen sille 'oikealle'. Eniten tässä loukataan juuri tuota vaimoa, hänen naiseuttaan ja tunteitaan. Minä olen hyvin tyytyväinen mitä tuolta mieheltä satunnaisesti saan - en haluaisi enempää. En halua hänelle ykköseksi. Koskaan.
paremmin sitä, miten tämän pettämisenne ymmärrät ja koet.
Harmi, jos se ei aukea sinulle siten, että siitä tarvitsisi päästä yli ja alkaa elää omaa elämää.
Eikä nyt ollenkaan sillä, ettenkö olisi hyvinkin tietoinen siitä, että on olemassa moraalia ja "moraalia" enkä minä ole mikään sanomaan mitään kenellekään!!
Vankiloissakin on varmasti paljon kieroon kasvaneita ihmisiä, jotka ajattelevat, että tällaista (salassa pahojensa touhuamista) heidän elämänsä kuuluukin olla, laskelmoivaa ja tunteetonta.
Empatia pettämiään ihmisiä kohtaan ei toki ole kaikkien ihmisten luonteenpiirre. Ei miesten, jotka pettää. Eikä pamppu-ahnaiden naisten, joita ilman uskottomuus ei onnistuisi.
Jos puolet pariskunnista kärsii pettureista, niin tarkoittaako se automaattisesti, että asia ei ole kovin vakava ongelma :) :)
Minä jos vien naapuriltani huonekaluja, niin koska muutkin varastavat, niin se ei haittaa. Ja koskapa vien huonekalut hänen puolisonsa kanssa, niin eipä se asia minulle kuulu, jos vaimoa alkaa kummastuttaa minne kalusteet häviää :) että pitäköön paremman huolen sängystään? Jos joltakin pystyy jotakin ilman tunnon tuskia varastamaan, niin se on itseasiassa uhrin oma asia eikä OLLENKAAN liikuta voroa, jos hän ei kerta sitä ihan yksin roudannut?
No joo, huono esimerkki, mutta jotenkin tuntuu epätodelliselta miten eri tavoin ihmiset pystyy petturuuden näkemään -ja jopa oikeuttamaankin.
Ja aina kun mies vie sinun kalusteesi, sinä hymyilet ja annat hänen viedä. Et haluaisi koskaan sisustaa itsellesi kotia, turvapaikkaa jossa sinua -vain sinua- rakastettaisiin. Koskaan.
Ehkä et koe olevasi sen arvoinen nyt. Mutta myöhemmin voi alkaa tuntua siltä, että tarvitset ihmisen lähellesi, jonka kanssa jakaa asioita. Aidosti ja ylpeästi -keneltäkään sinua piilottelematta! Maailmasta nimittäin löytyy myös aitoa iloa ja onnea, täytyy vain valita seuransa jatkossa hivenen tarkemmin... sillä osa meistä on reiluja muita kohtaan ja pelaa ketään huijaamatta. Osalle miehistä riittää jännityksen tyydyttämiseen laskuvarjohyppy ja seksiseikkailut oman naisen kanssa, ei ole pakko järkkäillä itseään sellaiseen jännitystilaan, että entäpä jos jään kiinni hämäräpuuhistani. - Runaberg
ykköselle kirjoitti:
Suoraan sanottuna en tiedä miten heillä menee, ties vaikka olisivat hyvinkin onnellisia yhteiseloonsa. Emme ole paria lausetta enempää puhuneet heidän suhteestaan. Ja hyvä jos mies tuntee syyllisyyttä, sehän olis merkki siitä että mies on mieleltään terve ja normaali. Ja minua hän ei edelleenkään kohtele huonosti, itse olen kakkosen rooliin itseni asettanut ja varsin tyytyväinen asemaani olen. Joten ei hän minun naiseuttani loukkaa mitenkään, eikä pidä 'muita naisia' sillä minähän olen se 'muu nainen' joka voi aiheuttaa suuren loukkauksen sille 'oikealle'. Eniten tässä loukataan juuri tuota vaimoa, hänen naiseuttaan ja tunteitaan. Minä olen hyvin tyytyväinen mitä tuolta mieheltä satunnaisesti saan - en haluaisi enempää. En halua hänelle ykköseksi. Koskaan.
Elämässä moisia tilanteita on väliin tullut jossa olisi mieleni tehnyt kertoa totuus uskottomuudesta,mutten koskaan niin tehnyt.
Ja hyvä niin.
Antaa jokaisen hoitaa omat asiansa,kyllä se pettäjä kompastuu ja kiinni ihan ajan kanssa muutenkin,miksi siihen puuttua.
Jos on kanttia maata ukkomiehen kanssa on myös kannettava siitä vastuu ettei puutu hänen asioihinsa.
Syndrooma murhamies käräyttää toisen murhamiehen,seuraa kysymys MIKSI? - pukkaa
Runaberg kirjoitti:
Elämässä moisia tilanteita on väliin tullut jossa olisi mieleni tehnyt kertoa totuus uskottomuudesta,mutten koskaan niin tehnyt.
Ja hyvä niin.
Antaa jokaisen hoitaa omat asiansa,kyllä se pettäjä kompastuu ja kiinni ihan ajan kanssa muutenkin,miksi siihen puuttua.
Jos on kanttia maata ukkomiehen kanssa on myös kannettava siitä vastuu ettei puutu hänen asioihinsa.
Syndrooma murhamies käräyttää toisen murhamiehen,seuraa kysymys MIKSI?suuntaa jos toiseenkin.
Minusta on niin, että jos jotakin on rohkeutta tehdä, se pitää myös pystyä kertomaan.
Kun näen miten kaksi lasta kiusaa yhtä, tai miten kaksi aikuista loukkaa avioliiton tai toisen rahojen jne. koskemattomuutta, niin kyllä menen ja sanon asiasta.
Mies/vaimo jos eivät pettämistään pidä minään, vaan pystyvät olemaan kuin mitään ei olisi tapahtunut (vaikka mitätöivät täysin koko parisuhteen olemassaolon) niin jonkun asiasta tietävän on kerrottava, että puoliso elää valheessa ja vieläpä hyvin kylmän ihmisen kanssa.
Usein sanotaan, ettei pidä puuttua muiden asioihin. Ei saa puuttua, jos naapurissa hakataan muksut verille. Ei saa puuttua, jos vaimo/mies pettää. Ei saa puuttua, jos oma lapsi vetää kokaiinia. Ei saa puuttua, jos mummon tili nostetaan tyhjäksi eikä hän tiedä siitä mitään.
Minusta pitää puuttua, kun ihminen pistetään kärsimään tai selän takana punotaan juonia sitä vastaan! Minusta toisten asioihin pitää puuttua, eikä jäädä odottelemaan, että kyllä se elämä opettaa. Me olemme se elämä. Jos kukaan ei ikinä aukaisisi turpaansa, kun vääryys tapahtuu, kukaan ei oppisi elämässään yhtään mitään.
EI SAA puuttua tulee mielestäni kyseeseen siinä kohtaa, että ei saa mennä sotkeutumaan muiden seksielämään, jos ei sitä vaimo ja mies yhdessä pyydä. Ei pidä sekaantua varattuihin ihmisiin. Ei pidä auttaa aviorikkojia, pahoinpitelijöitä tai talousrikollisia vaikka olisikin itse sinkku :) ei se ole mikään puolustus.
Jos menee ja tyydyttää varatun ihmisen seksuaaliset tarpeet, niin menköön ja tehköön sen sitten hänen kumppaninsa nähden ja sanokoon, että hei, näin paljon me tätä avioliittoa arvostamme. Saattaisi jäädä orgasmi saamatta... Siitä rapisisi naiivi salaisuudenpito- ja kaikki muukin täytepaskaglamour ympäriltä, kun seksiä harjoittaisi rehdisti perheellisen petturin kotona, kaikkien tieten, eikä salassa muilta.
Kun eihän se seksiä ole se pettäminen, vaan pelkkää uhmaikäisen valtataistelua ja kehittymätöntä tiedostamatonta jännityshakuisuutta. - mies jää
ykköselle kirjoitti:
täysin rappiolle.
- miehestä
ykköselle kirjoitti:
Ei se kerro suhteesta välttämättä vaimon kannalta mitään mutta miehestä se kertoo kyllä karuja asioita että ei edes tunne syyllisyyttä vaikka kusettaa lastensa äitiä - ja siinä samalla lapsiaankin.
Itse muuten monissa kohdissa tuot esiin, miten sinua "ei kiinnosta" heidän välit eikä "asia kuulu sulle" ja olet "osuuteesi ihan tyytyväinen". Kuitenkin aloitit koko keskustelun, vai olikohan se juuri se paras osa sinusta joka kävi keskustelun aloittamaan. Olet involved, halusit tai et. Olet mukana ja käytökselläsi siunaat tätä miestä ja hänen valintojaan, hyväksyt ne. Ajattelen että olet aika paska muija noin menetellessäsi. Et yhtä paska kuin se mies, mutta paska kuitenkin.
Ehdotan että et kerro vaimolle, ethän tunne koko ihmistä. Jos itsestäsi välität, jätät miehenkin. - mitä kertoo suhteesta?
ykköselle kirjoitti:
Sanoo ettei kadu yhtään, siksi että haluaan sinun ajattelevan, että hän pitää sinusta niin paljon ettei edes kaduta. Ymmärsithän pointin?
Ei kukaan varattu mene kakkoselle sanomaan seksin ja tapailujen jälkeen että kyllä kaduttaa ja tunnenpas kauheaa syyllisyyttä! (eli huono pano, mitä mä sussa oikein luulin näkeväni???Tai oothan sä mukava mutta miksi mä teen näin? Miksi mä olen niin paska että mä taas sorruin tähän???) Sehän olisi itsemurha miehelle ja hänen parisuhteelleen, koska kohta olisi joku loukattu kakkonen laittamassa nimetöntä kirjettä vaimolle.
Samaan kastiin menee myös että varattu "tietää kyllä tekevänsä väärin , mutta kun asiat ei ole niin yksinkertaisia" (ja silitys kakkosen hiuksille rakastava katse.)
Mies sanoo niin, koska uskoo kakkosen haluavan kuulla niin. Uskovan, että heidän kahden salasuhde nyt vain on niin koukuttava ja ihana, rakastava, että vaikka tietää tekevänsä väärin, ei se kaduta yhtään (koska olemme löytäneet toisemme).
Eihän kukaan varattu myöskään hehkuta kakkoselle, että vaimon kanssa harrastetaan seksiä usein tai "rakastellaan" ja lemppari on vaimo päällä (tosin vaimo tykkää asennosta kuin asennosta)(ja se tuntuu siis aivan mahtavalta!!) ja vaimo on loistavaa lomaseuraa ja meillä on kaikkia omia hassuja juttuja mitä tehdään.
Kuka kakkonen tuon jälkeen tyytyisi olemaan kakkonen, suostuisitko sinä, jos mies sanoisi rehellisesti tuon kaiken ja että "kaiken tämän päälle minua lisäksi viehättää että vieraat naiset kiinnostuvat minusta"? "tykkään susta ja saan sinusta vaihtelua"
Eli noista "en tunne yhtään syyllisyyttä" ja että "kotona menee huonosti, puoliso tylsä eikä tykkää enää seksistä/jostain muusta" ei voi päätellä heidän suhteen tilasta mitään
paitsi tietenkin sen, että tämä mies valehtelee läheisilleen.
Varattu haluaa sanoa noita asioita siksi, että kakkonen pysyisi kuvioissa, olisi niin rakastunut ettei pitäisi muita miehiä (tärkeää miehen pönkitetyn itsetunnon säilymiselle) eikä paljastaisi pettämistä kenellekään.
Mies ymmärtää että kaikki tämä nostaa kakkosen itsetuntoa. Miksi luulet että mies/nainen sanoo (uskollisessa) seurustelusuhteessa kumppanilleen (esim. jostain valokuvasta) että "joo, toi on mun entinen tyttöystävä/miesystävä. Mut siit on tosi pitkä aika ja sä oot paljon ihanampi kuin se"pusi pusi. (Ja laittaa kuvan pois)
Ei kai kukaan fiksu ihminen sano toisen löytäsessä exän kuvan tms. että " joo mä rakastin sitä todella, se oli mun elämäni rakkaus, ja vieläkin satuttaa että me ei olla enää yhdessä...ottaisin sen kyllä takaisin, jos saisin!" Ellei sitten halua välittömästi eroon nykyisestään.
Ei nää ole niin vaikeita juttuja ymmärtää, kun vähän miettii mielessään rehellisesti.
Olen muuten mies itsekin, mutten kyllä petä. - missTress
itse paljon kirjoitti:
paremmin sitä, miten tämän pettämisenne ymmärrät ja koet.
Harmi, jos se ei aukea sinulle siten, että siitä tarvitsisi päästä yli ja alkaa elää omaa elämää.
Eikä nyt ollenkaan sillä, ettenkö olisi hyvinkin tietoinen siitä, että on olemassa moraalia ja "moraalia" enkä minä ole mikään sanomaan mitään kenellekään!!
Vankiloissakin on varmasti paljon kieroon kasvaneita ihmisiä, jotka ajattelevat, että tällaista (salassa pahojensa touhuamista) heidän elämänsä kuuluukin olla, laskelmoivaa ja tunteetonta.
Empatia pettämiään ihmisiä kohtaan ei toki ole kaikkien ihmisten luonteenpiirre. Ei miesten, jotka pettää. Eikä pamppu-ahnaiden naisten, joita ilman uskottomuus ei onnistuisi.
Jos puolet pariskunnista kärsii pettureista, niin tarkoittaako se automaattisesti, että asia ei ole kovin vakava ongelma :) :)
Minä jos vien naapuriltani huonekaluja, niin koska muutkin varastavat, niin se ei haittaa. Ja koskapa vien huonekalut hänen puolisonsa kanssa, niin eipä se asia minulle kuulu, jos vaimoa alkaa kummastuttaa minne kalusteet häviää :) että pitäköön paremman huolen sängystään? Jos joltakin pystyy jotakin ilman tunnon tuskia varastamaan, niin se on itseasiassa uhrin oma asia eikä OLLENKAAN liikuta voroa, jos hän ei kerta sitä ihan yksin roudannut?
No joo, huono esimerkki, mutta jotenkin tuntuu epätodelliselta miten eri tavoin ihmiset pystyy petturuuden näkemään -ja jopa oikeuttamaankin.
Ja aina kun mies vie sinun kalusteesi, sinä hymyilet ja annat hänen viedä. Et haluaisi koskaan sisustaa itsellesi kotia, turvapaikkaa jossa sinua -vain sinua- rakastettaisiin. Koskaan.
Ehkä et koe olevasi sen arvoinen nyt. Mutta myöhemmin voi alkaa tuntua siltä, että tarvitset ihmisen lähellesi, jonka kanssa jakaa asioita. Aidosti ja ylpeästi -keneltäkään sinua piilottelematta! Maailmasta nimittäin löytyy myös aitoa iloa ja onnea, täytyy vain valita seuransa jatkossa hivenen tarkemmin... sillä osa meistä on reiluja muita kohtaan ja pelaa ketään huijaamatta. Osalle miehistä riittää jännityksen tyydyttämiseen laskuvarjohyppy ja seksiseikkailut oman naisen kanssa, ei ole pakko järkkäillä itseään sellaiseen jännitystilaan, että entäpä jos jään kiinni hämäräpuuhistani."Eikä pamppu-ahnaiden naisten, joita ilman uskottomuus ei onnistuisi." Kyllä se uskottomuus onnistuu aina, ellei avioliitonulkopuolista seksiä kielletä laissa. Olitko itse neitsyt kun menit naimisiin? Jos et ollut kuulut siihen sinun luomaasi pamppu-ahnaiden naisten joukkoon. Mies voi meinaan valehdella olevansa sinkku. Joten se siitä väitöksestä.
Jos miehellä on yhtä vähän omaa tahtoa kuin sohvatuolilla, niin eipä silläkään vahvasti mene. Luulis makavan jossain tajuttomana. Ei ihmisiä voi varastaa! Tai siis voi, mut se on kidnappaus. ;) - neitsyt kun
missTress kirjoitti:
"Eikä pamppu-ahnaiden naisten, joita ilman uskottomuus ei onnistuisi." Kyllä se uskottomuus onnistuu aina, ellei avioliitonulkopuolista seksiä kielletä laissa. Olitko itse neitsyt kun menit naimisiin? Jos et ollut kuulut siihen sinun luomaasi pamppu-ahnaiden naisten joukkoon. Mies voi meinaan valehdella olevansa sinkku. Joten se siitä väitöksestä.
Jos miehellä on yhtä vähän omaa tahtoa kuin sohvatuolilla, niin eipä silläkään vahvasti mene. Luulis makavan jossain tajuttomana. Ei ihmisiä voi varastaa! Tai siis voi, mut se on kidnappaus. ;)menimme naimisiin. Mutten myöskään menettänyt neitsyyttäni ukkomiehelle, vaan ensimmäiselle poikaystävälleni.
Tottakai uskottomuus onnistuu maksullisten huorien ja ilmaisten huorien kanssa, joita saa kyliltä mukaansa, oli sitten sinkku tai naimisissa, mutta SIVUSUHDETTA ei pettäjä voi yksikseen pitää yllä.
Eikö kakkoset muka ollenkaan tiedosta, että kun hänen uuden poikaystävänsä luo ei saa mennä kylään milloin tahansa tai hänelle ei voi soittaa keskellä yötä, että miksi ei voi!
Eli siis kun nainen tietää, että poikaystävä hipsii aina toisen naisen viereen, niin minusta se kyllä on harvinaisen alentavaa.
Itse en voisi kuvitella, miten pahasti pitäisi päässä naksahtaa, että varatun miehen patjaksi alistuisin.
Ja jos minulta kysytään, niin ilman muuta haluaisin tietää, jos mieheni kävisi vieraissa.
Vaikka väitämpä, että sen toki osaisin jostakin aavistaakin. Kun kai kakkosia tapaillaan pitempiä aikoja kuin pelkkiä puolituntisia kauppareissun ohella? Vai? Hokasimpas just, että en kyllä taida tietääkään, mistä sen voisi arvata, jos ukkokulta kävisi pikaisesti tyhjentämässä pussejaan jonkun luona?
Minun mieheni kun on niin seksuaalinen, että varmaan riittäisi voimia muillekin... mutta eikö sen jotenkin voisi nähdä toisesta?
Miten kakkoset, jotka olette joskus montakin tuntia miehen seurassa; huomaatteko te aina, milloin mies on rakastellut intohimoisesti oman vaimonsa kanssa? Muuttuuko hänessä jokin? - ykköselle
neitsyt kun kirjoitti:
menimme naimisiin. Mutten myöskään menettänyt neitsyyttäni ukkomiehelle, vaan ensimmäiselle poikaystävälleni.
Tottakai uskottomuus onnistuu maksullisten huorien ja ilmaisten huorien kanssa, joita saa kyliltä mukaansa, oli sitten sinkku tai naimisissa, mutta SIVUSUHDETTA ei pettäjä voi yksikseen pitää yllä.
Eikö kakkoset muka ollenkaan tiedosta, että kun hänen uuden poikaystävänsä luo ei saa mennä kylään milloin tahansa tai hänelle ei voi soittaa keskellä yötä, että miksi ei voi!
Eli siis kun nainen tietää, että poikaystävä hipsii aina toisen naisen viereen, niin minusta se kyllä on harvinaisen alentavaa.
Itse en voisi kuvitella, miten pahasti pitäisi päässä naksahtaa, että varatun miehen patjaksi alistuisin.
Ja jos minulta kysytään, niin ilman muuta haluaisin tietää, jos mieheni kävisi vieraissa.
Vaikka väitämpä, että sen toki osaisin jostakin aavistaakin. Kun kai kakkosia tapaillaan pitempiä aikoja kuin pelkkiä puolituntisia kauppareissun ohella? Vai? Hokasimpas just, että en kyllä taida tietääkään, mistä sen voisi arvata, jos ukkokulta kävisi pikaisesti tyhjentämässä pussejaan jonkun luona?
Minun mieheni kun on niin seksuaalinen, että varmaan riittäisi voimia muillekin... mutta eikö sen jotenkin voisi nähdä toisesta?
Miten kakkoset, jotka olette joskus montakin tuntia miehen seurassa; huomaatteko te aina, milloin mies on rakastellut intohimoisesti oman vaimonsa kanssa? Muuttuuko hänessä jokin?Kun ei jokainen salasuhde ole tuolla poikakaveri-tyttökaverilinjalla. Kaksi aikuista ihmistä voi PÄÄTTÄÄ pitää yllä salasuhdetta, jossa suhteen säännöt, kulkusuunta jne on kummallakin tiedossa. Tällöin suhteessa ei ole mitään alentavaa eikä kumpaakaan käytetä patjana tai ovimattona. Ongelmia ilmaantuu kai vasta silloin kun jommalla kummalla kehittyy tunteita tai odotuksia yhteisestä elämästä.
Ja kysymykseen huomaako jos mies ja vaimo ovat harrastaneet seksiä.. Öö, vähän outo kysymys, mutta meidän tapauksessamme ei mitenkään. En tiedä heidän seksielämästään mitään, (thank God!) mutta elämän realiteetit hyväksyen tuskin se nyt mitään ilotulitusta on keski-ikäisillä ihmisillä jotka ovat olleet ikuisuuksia yhdessä, on lapsia jne. Mies on aina yhtä kiihkeä ja halukas, kaipaa läheisyyttä ja intiimiä tunnelmaa. Ei kai tuohon pysty oikein vastaamaan, mutta kertaakaan ei oo tullut sellainen olo, että "jaahas, nyt sitä on peuhattu oman vaimon kanssa". - onhan se niinkin
ykköselle kirjoitti:
Kun ei jokainen salasuhde ole tuolla poikakaveri-tyttökaverilinjalla. Kaksi aikuista ihmistä voi PÄÄTTÄÄ pitää yllä salasuhdetta, jossa suhteen säännöt, kulkusuunta jne on kummallakin tiedossa. Tällöin suhteessa ei ole mitään alentavaa eikä kumpaakaan käytetä patjana tai ovimattona. Ongelmia ilmaantuu kai vasta silloin kun jommalla kummalla kehittyy tunteita tai odotuksia yhteisestä elämästä.
Ja kysymykseen huomaako jos mies ja vaimo ovat harrastaneet seksiä.. Öö, vähän outo kysymys, mutta meidän tapauksessamme ei mitenkään. En tiedä heidän seksielämästään mitään, (thank God!) mutta elämän realiteetit hyväksyen tuskin se nyt mitään ilotulitusta on keski-ikäisillä ihmisillä jotka ovat olleet ikuisuuksia yhdessä, on lapsia jne. Mies on aina yhtä kiihkeä ja halukas, kaipaa läheisyyttä ja intiimiä tunnelmaa. Ei kai tuohon pysty oikein vastaamaan, mutta kertaakaan ei oo tullut sellainen olo, että "jaahas, nyt sitä on peuhattu oman vaimon kanssa".että seksi voi pitkässä suhteessa huonontua ajan mittaan. Meillä toisin päin. Ehkä tässä toinen on jo niin tuttu, että uskaltaa antautua kunnolla.
Luulen, että ei mies haluaisikaan pettää, kun kerta suuntaa energiansa minuun, joka jätän pikkarit pois mekon alta ja lähden mukaan halkopinon taakse puutarhajuhlissa. Tai luen ensin takkahuoneessa kamasutraa ja yllätän ukon. Tai hän minut silloin, kun en sitä osaa odottaa. Varmaankin hän jättäisi panostamatta minun ja itsensä tyydyttämiseen, jos hänellä olisi muita. Ainakin siskoni kertoi, että kun häntä petettiin, hän huomasi miehen muuttuneen jotenkin poissaolevammaksi. Ja kirjaston hoitajan kummallisen itseriittoiseksi. Oli se kyllä shokki meille kaikille, kun suhde paljastui. En voi ymmärtää, miten omaa rakkaussuhdetta voidaan noin törkeästi rikkoa. Omathan tunteet siinä on pelissä, jotka nakataan nurkkaan ja peitetään seikkailunhimoon. Ei mitenkään voi tuntua kokonaisvaltaisesti hyvältä. Ero tuli ja sisko on vieläkin jotenkin katkera, vaikka uusissa naimisissa. Miehellä ei ole ketään ja kirjastonhoitaja muutti pois, kun ei kestänyt kylän juoruilua. Ehkä kaupungissa olisi erilaista. - missTress
neitsyt kun kirjoitti:
menimme naimisiin. Mutten myöskään menettänyt neitsyyttäni ukkomiehelle, vaan ensimmäiselle poikaystävälleni.
Miten kakkoset, jotka olette joskus montakin tuntia miehen seurassa; huomaatteko te aina, milloin mies on rakastellut intohimoisesti oman vaimonsa kanssa? Muuttuuko hänessä jokin?Maksullinen huora on prostituoitu, mutta mikä se ilmainen huora on? Ihmettelen vain jos sinä naisena joka ilmeisesti on harrastanut seksiä avioliiton ulkopuolella ja useamman miehen kanssa, olet sitä mieltä että nainen joka tekee niiin on huora. Entä miehet? Saako tehdä mitä vaan?
En nyt osaa puhua kuin omasta puolestani, mutta mä en kyllä ala heti seurustelemaan puolituttujen miesten kanssa. Enkä mä tiedä miksi mun pitäisi tunkea sen kotiin saman tien. Kaikki ei katsos lähde ensimmäiseks tutkimaan tapaamansa miehen makukamaria. Kyllä mä oon saanut soittaa ihan mihin aikaan olen halunnut, ei ole kukaan kieltänyt. Mies itsekin soitteli öisin.
Sinä se patjaksi alistut ja altistut vielä samalla kaikille taudeille kun sun miehes käy vieraissa. - missTress
onhan se niinkin kirjoitti:
että seksi voi pitkässä suhteessa huonontua ajan mittaan. Meillä toisin päin. Ehkä tässä toinen on jo niin tuttu, että uskaltaa antautua kunnolla.
Luulen, että ei mies haluaisikaan pettää, kun kerta suuntaa energiansa minuun, joka jätän pikkarit pois mekon alta ja lähden mukaan halkopinon taakse puutarhajuhlissa. Tai luen ensin takkahuoneessa kamasutraa ja yllätän ukon. Tai hän minut silloin, kun en sitä osaa odottaa. Varmaankin hän jättäisi panostamatta minun ja itsensä tyydyttämiseen, jos hänellä olisi muita. Ainakin siskoni kertoi, että kun häntä petettiin, hän huomasi miehen muuttuneen jotenkin poissaolevammaksi. Ja kirjaston hoitajan kummallisen itseriittoiseksi. Oli se kyllä shokki meille kaikille, kun suhde paljastui. En voi ymmärtää, miten omaa rakkaussuhdetta voidaan noin törkeästi rikkoa. Omathan tunteet siinä on pelissä, jotka nakataan nurkkaan ja peitetään seikkailunhimoon. Ei mitenkään voi tuntua kokonaisvaltaisesti hyvältä. Ero tuli ja sisko on vieläkin jotenkin katkera, vaikka uusissa naimisissa. Miehellä ei ole ketään ja kirjastonhoitaja muutti pois, kun ei kestänyt kylän juoruilua. Ehkä kaupungissa olisi erilaista.Kuka haluaa kuulla sun seksijuttujas? Älä pliis kerro enempää. Miks muuten olet tällä palstalla jos et usko et miehes pettää sua?
- olisin halunnut tietää
sain lopulta tietää, mutta tosi myöhään
olisin toivonut että joku olisi kertonut, kun kaikki muut tiesivät.
sattuuhan se, mutta sattui vielä enemmän myöhemmin.
ja minä halusin rakentaa parisuhdettamme vain rehelliselle pohjalle.
eikös se mies kestä että totuus tulee julki? siis tekojensa seurauksia? miksei voisi kantaa vastuun siitä mitä ITSE on valinnut tehdä, ei kerran tai kaksi, vaan pidemmän aikaa, ja siitä että se vaimokekin saisi tietää? kerro vaan-- No just
Olen itse ollut se, joka pettää. Kun toinen vaati, että minun pitää jättää se ihminen, jonka kanssa asuin, se toinen sai mennä. Minä sain lopulta oppini kantapään kautta. Otin varatun, joskin luulin, että heillä meni ihan päin prinkkalaa. Siinä olimme sitten molemmat varatut yhdessä. Kun tämä mies sanoi, että ota taikka jätä, minä otin ja jätin sen tutun kodin. Hän jätti omansa, jossa ei oltukaan tietoisia siitä, että asiat eivät sujuneet vaan mies oli siellä esittänyt, että kaikki sujuu. Mitä tästä kaikesta seurasi? Sitä usein huomaa ajattelevansa, onkohan asiat niin hyvin kuin tuntuu...jos ymmärrätte, mitä ajan takaa :)
Jos pettää taikka on pettäjän kanssa, vääristyy arvostus toisia ihmisiä kohtaan. Vääristyy myös kuva parisuhteesta ja luottamuksesta. Sellaisen ihmisen on todella, todella vaikea luottaa koskaan kehenkään, edes itseensä ja mitä jos jonakin päivänä itse oikeasti rakastuu...voipi sillä epäilyksellä kalvaa sitä suhdetta, eikä saa siitä irti kaikkea sitä hienoa, mitä sillä olisi ehkä antaa..
- Tapsas 43
pitää jos teet epäitsekkäistä syistä. Kyllä hänen pitää tietää asiasta.
- vaimoihminen
olen odottanut soittoa tai muuta yhteydenottoa, kirjekin käy...
- sopimuskumppani
miksi joku haluaa kultansa käräyttää,ellei sitten koe itseään kusetetuksi.
Yhdessähän tähän leikkiin on lähdetty,pelisäännöt ovat olleet alusta asti selvät.
Tottakai vaimot haluaisivat kakkosen olevan käräyttäjä,vanha totuushan on "viestintuoja ammutaan" joten silloin on myös suurempi mahdollisuus siihen,ettei mies haluakaan enää jatkaa käräyttäjän kanssa,vaan pitää tätä petturina.- sopimusvaimo
Muista, että se, joka kahta kaihoaa. kumpaisenkin menettää !
- pee
.. niin haluaisin ehdottomasti tietää! mielummin niin kuin sinisilmäisenä valheellisessa liitossa.
joten kerro.. - olla
että vaimo "tietää" jo, mutta ummistaa silmät asialta. Itse en puuttuisi toisten asioihin, ellei kyseessä olisi joku erittäin hyvin tuntemani ihminen. Jos et tunne vaimoa, jättäisin asian sikseen, koska et voi tietää miten hän siihen suhtautuu, haluaako edes tietää. Joskus voi nimittäin olla niinkin...
- Maapähkinä
Olet saanut runsaasti hyviä neuvoja ja suurimmaksi osaksi asiallisia kommentteja, joista osa neuvoo sinun olevan kertomatta kun taas toiset yllyttävät sinua viestinviejäksi. Tiedä sitten, miten asiasi lopulta ratkaiset, mutta voit merkitä tukkimiehenkirjanpidon älä kerro –sarakkeeseen yhden viivan lisää.
Aivan selvästi kirjoituksistasi ei ilmene, kuinka kauan olet ollut ”kakkonen”, mutta ilmeisesti asia ei ole kohdallasi mitenkään akuutti eli se ei ole tullut tietoosi aivan äskettäin, jolloin tämän voisi kohdallasi tulkita jonkinlaisena sokkitilana, olenko oikeassa? Jos olen täysin väärässä, niin seuraavat ajatukseni eivät välttämättä koske sinua.
Lähden nyt siitä liikkeelle, että olet pidempään ja tietoisesti ollut varatulle miehelle sivusuhde. Ihmettelen, mitä solidaarisuutta haluat ilmoituksellasi ”olen miehesi rakastajatar, tuki ja olkapää” osoittaa miehen vaimolle? Olet toiminut perusteellisen itsekkäästi tähän asti, joten miksi sinusta yllättäen tulisi epäitsekäs? Miten kuvittelet vaimon ottavan asian vastaan? Hän voi olla sinua kohtaan aivan ystävällinen ja kiittääkin sinua tiedosta, mutta aivan varmasti hän järkyttyy syvästi, oli hänellä epäilyksiä miehensä puuhailuista tai ei.
Jos vaimo alkaakin kysellä sinulta suhteeseenne liittyviä asioita, niin kerrotko silloin kaiken? Puhutko totta mitään salaamatta vai alatko vaimoa sittenkin suojellaksesi muunnella totuutta? Mitä, jos vaimo haluaakin viestin kuultuaan yhä uudelleen ja uudelleen ottaa sinuun yhteyttä ja sinä haluaisit jo unohtaa menneen, koska halusit tehdä vain pienimuotoisen ilmoituksen, jotta pääsisit itse eroon miehestä?
Suhteen kolmantena osapuolena olet vastuussa omasta roolistasi ja omista tekemisistäsi. Viestin viejänä olet vastuussa myös vastapuolen reaktioista, joita ei etukäteen osaa varmasti sanoa, minkälaisia ne ovat. Voin vain puhua omasta kokemuksestani, enkä olisi missään tapauksessa halunnut, että mieheni toinen nainen laittoi lusikkansa soppaan halutessaan varmistua viestin perille menosta vielä sen jälkeen, kun mieheni kertoi minulle itse sivusuhteestaan. Meillä oli tosin niin päin, että ”kakkonen” alkoi häiritä kotirauhaamme sekä mieheni ja minun välisen suhteemme selvittelyä ja se johti asiasta toiseen ja kolmanteen.
Käyköön kirjoitukseni ”solidaarisuudesta” sinua kohtaan, enkä pidä sinua (tai muitakaan ”kakkosia”) samanlaisena, jollaiseen olen itse elävässä elämässä törmännyt. Sinun vastuullasi on kuitenkin päättää suhteesi varattuun mieheen oma-aloitteisesti, eikä vierittää vastuuta vaimon, mutta ei myöskään yksin miehen niskaan. Sinun ei tarvitse myöskään kantaa huolta siitä, ottaako vaimo eron vai ei. Sen sijaan sinun tulisi kantaa huolta itsestäsi ja tunnustaa se tosiasia, että olet toiminut salasuhteessa vilpillisesti toisena osapuolena, vaikka koetatkin ehkä itsellesi muuta väittää.- ykköselle
Alan kallistua sille puolelle etten kerro vaimolle mitään. En ole missään vaiheessa uskonut että se olisi varsinaisesti minun tehtäväni, mutta jos olisin itse tuossa tilanteessa, haluaisin kyllä tietää.
Hyviä pointteja täällä on tullut, osa jopa osaa suhtautua asiaan rauhallisesti ja asiallisesti.. Kyllä meidän suhteemme on jatkunut jo reilusti yli vuoden ja olen tiennyt aika lailla alusta miehen perhetilanteen. En tiedä vaimosta juuri mitään, joten hänen reaktioistaan mahdolliseen kertomiseen en voi sanoa mitään. Tiedän vain, että pettämistä hän ei hyväksy, eli ei ole kyse mistään avoimesta liitosta.
En halua olla tuki ja olkapää tuolle tuntemattomalle vaimolle, solidaarisuus astuu kuvaan vain siinä että haluaisin itse tietää jos minua petetään. Jos vaimo haluaa kuulla yksityiskohtia suhteestamme, en niitä kertoisi. Paitsi ehkä muutaman (esim. missä ja milloin joskus tavattu jne.) osoittaakseni etten ole joku hullu joka keksii kaiken omasta päästään.. Jos vaimo haluaa ottaa yhteyttä myöhemmin? En ole koskaan ajatellut että petetty haluaisi tavata uudestaan ja uudestaan miehensä rakastajattaren. Sitten kai juttelisin asiasta lisää max. kerran pari.
Olen sitten toiminut vilpillisesti ollessani tuon miehen seurassa, ok, mutta minulla ei ole ollut missään vaiheessa suhdettamme mitään salattavaa, samaa ei voi sanoa tuosta miehestä. - edelleenkin
ykköselle kirjoitti:
Alan kallistua sille puolelle etten kerro vaimolle mitään. En ole missään vaiheessa uskonut että se olisi varsinaisesti minun tehtäväni, mutta jos olisin itse tuossa tilanteessa, haluaisin kyllä tietää.
Hyviä pointteja täällä on tullut, osa jopa osaa suhtautua asiaan rauhallisesti ja asiallisesti.. Kyllä meidän suhteemme on jatkunut jo reilusti yli vuoden ja olen tiennyt aika lailla alusta miehen perhetilanteen. En tiedä vaimosta juuri mitään, joten hänen reaktioistaan mahdolliseen kertomiseen en voi sanoa mitään. Tiedän vain, että pettämistä hän ei hyväksy, eli ei ole kyse mistään avoimesta liitosta.
En halua olla tuki ja olkapää tuolle tuntemattomalle vaimolle, solidaarisuus astuu kuvaan vain siinä että haluaisin itse tietää jos minua petetään. Jos vaimo haluaa kuulla yksityiskohtia suhteestamme, en niitä kertoisi. Paitsi ehkä muutaman (esim. missä ja milloin joskus tavattu jne.) osoittaakseni etten ole joku hullu joka keksii kaiken omasta päästään.. Jos vaimo haluaa ottaa yhteyttä myöhemmin? En ole koskaan ajatellut että petetty haluaisi tavata uudestaan ja uudestaan miehensä rakastajattaren. Sitten kai juttelisin asiasta lisää max. kerran pari.
Olen sitten toiminut vilpillisesti ollessani tuon miehen seurassa, ok, mutta minulla ei ole ollut missään vaiheessa suhdettamme mitään salattavaa, samaa ei voi sanoa tuosta miehestä.salattavaa. Kannattaa ilman muuta rohkaístua ja tunnustaa pettäneensä. Minä jos olisin käyttänyt luvatta jonkun miestä, autoa, mitä tahansa, niin minulla olisi myöskin kanttia pyytää anteeksi typeryyttäni ja ahneuttani. Pelkäät kenties, ettei vaimo kunnioita sinua, kun kuulee, mitä teit. Eipä hätää, ei hänkään tunne olevansa kunnioitettu sun taholta. Eikä hänen avioliittonsa.
Miehelle sanot kans topakkana tyttönä, että omatuntosi ei tätä hommaa sulata, vaan paljastat kaiken sille, ketä petitte.
Mies sitten tekee itse tilanteestaan omat johtopäätöksensä ja toimii niiden mukaan. Kenties väittää sinua valehtelijaksi. Kenties menee itse ensin vaimonsa pakeille ja yrittää leimata sinut hulluksi. Kenties osaa pyytää teiltä molemmilta anteeksi.
Et voi tietää, kuinka vaimo tai mies reagoivat, mutta tiedät, että sinä kadut omalta osaltasi touhujanne ja koet tarpeelliseksi paljastaa vaimolle hänen tulleen petetyksi. Joten mene ja tunnusta, pyydä anteeksi. Sitten voit jatkaa omaa elämääsi, kun pöytä puhdas.
Jätä miehen ja vaimon vastuulle se, miten he asiansa käsittelevät, tuleeko ero, suuttuuko jonpikumpi tai molemmat sinulle ja saavatko lapset tietää jne, se on heidän perhe-elämänsä se, eikä se kuulu sinulle.
Hoida vain omalta osaltasi petoksenne päätökseen.
Mitään analysointia siitä, millaisia reaktioita joudut vastaanottamaan, ei ole syytä tehdä, sillä sitä et pysty millään ilveellä ennustamaan.
Todennäköisesti vaimo (jos uskoo sinua)ei ota sinuun sen jälkeen mitään yhteyttä. Tuskin hänen miehensäkään. Päättelen näin siitä, että sinä POHDIT asiaa (et siis toimi impulsiivisesti ja olet empaattinen) joten miehen täytyy myös olla jonkin verran kykenevä ajattelutoimintaan :) et sinä huolisi ihan uunoa :) joten hänen vaimonsakin täytyy olla samaa luokkaa, sillä vakka kantensa valitsee.
Ole asiallinen, kerro mikä mieltäsi painaa ja sitten katoa kuvioista. Jos saat mieheltä sähköpostia, tekstareita, soittoja, älä vastaa, suojele itseäsi, hän yrittäisi vain syyttää sinua tai sitten kerjätä sääliä, kun kotona on tukalat oltavat hänen tekojensa takia. Jätä mies ihan nalliksi kalliolle. Pystyt siihen kyllä. Pää pystyyn ja opi tästä virheestä. Elämällä on sinulle paljon hyvää tarjottavaa. Jätä petturit mutiinsa röhkimään! - ykköselle
edelleenkin kirjoitti:
salattavaa. Kannattaa ilman muuta rohkaístua ja tunnustaa pettäneensä. Minä jos olisin käyttänyt luvatta jonkun miestä, autoa, mitä tahansa, niin minulla olisi myöskin kanttia pyytää anteeksi typeryyttäni ja ahneuttani. Pelkäät kenties, ettei vaimo kunnioita sinua, kun kuulee, mitä teit. Eipä hätää, ei hänkään tunne olevansa kunnioitettu sun taholta. Eikä hänen avioliittonsa.
Miehelle sanot kans topakkana tyttönä, että omatuntosi ei tätä hommaa sulata, vaan paljastat kaiken sille, ketä petitte.
Mies sitten tekee itse tilanteestaan omat johtopäätöksensä ja toimii niiden mukaan. Kenties väittää sinua valehtelijaksi. Kenties menee itse ensin vaimonsa pakeille ja yrittää leimata sinut hulluksi. Kenties osaa pyytää teiltä molemmilta anteeksi.
Et voi tietää, kuinka vaimo tai mies reagoivat, mutta tiedät, että sinä kadut omalta osaltasi touhujanne ja koet tarpeelliseksi paljastaa vaimolle hänen tulleen petetyksi. Joten mene ja tunnusta, pyydä anteeksi. Sitten voit jatkaa omaa elämääsi, kun pöytä puhdas.
Jätä miehen ja vaimon vastuulle se, miten he asiansa käsittelevät, tuleeko ero, suuttuuko jonpikumpi tai molemmat sinulle ja saavatko lapset tietää jne, se on heidän perhe-elämänsä se, eikä se kuulu sinulle.
Hoida vain omalta osaltasi petoksenne päätökseen.
Mitään analysointia siitä, millaisia reaktioita joudut vastaanottamaan, ei ole syytä tehdä, sillä sitä et pysty millään ilveellä ennustamaan.
Todennäköisesti vaimo (jos uskoo sinua)ei ota sinuun sen jälkeen mitään yhteyttä. Tuskin hänen miehensäkään. Päättelen näin siitä, että sinä POHDIT asiaa (et siis toimi impulsiivisesti ja olet empaattinen) joten miehen täytyy myös olla jonkin verran kykenevä ajattelutoimintaan :) et sinä huolisi ihan uunoa :) joten hänen vaimonsakin täytyy olla samaa luokkaa, sillä vakka kantensa valitsee.
Ole asiallinen, kerro mikä mieltäsi painaa ja sitten katoa kuvioista. Jos saat mieheltä sähköpostia, tekstareita, soittoja, älä vastaa, suojele itseäsi, hän yrittäisi vain syyttää sinua tai sitten kerjätä sääliä, kun kotona on tukalat oltavat hänen tekojensa takia. Jätä mies ihan nalliksi kalliolle. Pystyt siihen kyllä. Pää pystyyn ja opi tästä virheestä. Elämällä on sinulle paljon hyvää tarjottavaa. Jätä petturit mutiinsa röhkimään!Kiitos kauniista sanoistasi, olen empaatinen enkä huolisi ihan uunoa! Näinpä taitaa olla. Kiva että joku on välillä rauhallinen ja järkevä tälläkin palstalla.
Ei mulla oo salattavaa nyt eikä jatkossa, oon vaan sitä mieltä että mies hoitakoon itse kotiasiansa kuntoon ettei jonkun vieraan (minun) tarvi sitä tehdä. Mutta en yritä piilotella tai salailla tapaamisiamme, julkisesti liikutaan yhdessä, käsi kädessä jne. No tämä tästä.
Haluaisin vielä korjata sen, että auton luvaton käyttöönotto ei ole todellakaan sama asia kuin suhde varattuun mieheen. On ero ihmisellä jolla on oma vapaa tahto ja tavaralla. Minä en tuota miestä ole varastanut enkä ole hänen kanssaan saadakseni hänet itselleni. Tuskin edes haluaisin, vaikka häntä kohtaan tunnenkin paljon kaikenlaista.
Jos vaimolle asiasta kerron, en todellakaan odota minkäänlaista kunnioitusta itseäni kohtaan. Halloo! Hän saa puolestani vihata ja halveksia minua, se olisi järkevää ja luonnollista, jos miestään rakastaa, mutta toki toivon että hän tajuaa että pettämiseen tarvitaan kaksi. (Toisin kuin täällä palstoilla möykkäävät naiset - en tarkoita sinua)
Katsotaan miten tässä käy. - turiset
ykköselle kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi, olen empaatinen enkä huolisi ihan uunoa! Näinpä taitaa olla. Kiva että joku on välillä rauhallinen ja järkevä tälläkin palstalla.
Ei mulla oo salattavaa nyt eikä jatkossa, oon vaan sitä mieltä että mies hoitakoon itse kotiasiansa kuntoon ettei jonkun vieraan (minun) tarvi sitä tehdä. Mutta en yritä piilotella tai salailla tapaamisiamme, julkisesti liikutaan yhdessä, käsi kädessä jne. No tämä tästä.
Haluaisin vielä korjata sen, että auton luvaton käyttöönotto ei ole todellakaan sama asia kuin suhde varattuun mieheen. On ero ihmisellä jolla on oma vapaa tahto ja tavaralla. Minä en tuota miestä ole varastanut enkä ole hänen kanssaan saadakseni hänet itselleni. Tuskin edes haluaisin, vaikka häntä kohtaan tunnenkin paljon kaikenlaista.
Jos vaimolle asiasta kerron, en todellakaan odota minkäänlaista kunnioitusta itseäni kohtaan. Halloo! Hän saa puolestani vihata ja halveksia minua, se olisi järkevää ja luonnollista, jos miestään rakastaa, mutta toki toivon että hän tajuaa että pettämiseen tarvitaan kaksi. (Toisin kuin täällä palstoilla möykkäävät naiset - en tarkoita sinua)
Katsotaan miten tässä käy.tuosta auto-äijä-vertauksesta, toinen niistä liikkuu ilman kuskiakin. Minä vain tarkoitin vertauksellani sitä kontekstia, että mikä on toisen omaa, on toisen omaa. Eikä kukaan ketään ihmistä omista, sitä en toki väitä. Ajattelempahan vaan sillä tavoin, että muiden ihmisten vauvojen imettäminen tai miesten rakasteleminen nyt vain on väärin tehty, vaikka he siitä fyysisesti hyötyisivätkin, JOS sen tekee naisen itsensä tietämättä.
Toisaalta kyllä ymmärrän, miksi tuntuu siltä, ettei olisi sinun asiasi mennä salaisuuttanne hänelle paljastamaan, mutta voi olla niin, että kun mies ei vie sinua sukulaisiin jne. että nainen ei sitä muulla tavoin saa selville.
Ja minusta sinä ihan toden totta ansaitsisit miehen, joka olisi sinusta niin hullaantunut, ettei voisi ajatellakaan asuvansa toisen naisen kanssa. - Maapähkinä
ykköselle kirjoitti:
Olen sitten toiminut vilpillisesti ollessani tuon miehen seurassa, ok, mutta minulla ei ole ollut missään vaiheessa suhdettamme mitään salattavaa, samaa ei voi sanoa tuosta miehestä.Minun on turha kysyä, että miksi olet ”roikkunut” jo yli vuoden varatun miehen kanssa ja olet hänen petoskumppaninsa, joten kerron hieman omasta kokemuksestani ”ex-kakkosena”. Tarinamme poikkeavat monin paikoin, sillä minä olin aikoinaan parikymppisenä se vedätettävissä oleva tytönhupakko, joka uskoi vaaleanpunaisten lasiensa takaa kaiken, mitä tämä uskomukseni mukaan sinkkumies minulle syötti.
Olin niin ihastunut, että en edes tajunnut antaa tilaa omille herääville epäilyksilleni jo suhteen alussa. Edes hyvät ystäväni eivät saaneet minua vakuuttuneeksi siitä, että et ole tuon miehen ainoa nainen, vaan olet hänelle se toinen, kolmas… tai neljäs! Kolmisen kuukautta ehdin roikkua miehessä, jolloin olin jo itsekin varma, etten ainakaan miehen ainoa nainen ole ja tästä meni vielä jonkin aikaa, kunnes asia selvisi. Mies oli pyytänyt monta kertaa, että ethän soita kotinumeroon. Keräsin rohkeuteni ja soitin.
Tuo puhelinsoitto ja miehen koko suhteemme ajan tarjoamat pienet salaperäiset vihjeet saivat aivan uuden merkityksen. Mies otti yhteyttä paremmalla ajalla ja paljasti epäilyni oikeaksi. Hänellä on tyttöystävä, jonka kanssa suunnittelee yhteistä tulevaisuutta ja jonka minä olen myös nähnyt. Ilmoitin, että en halua sotkea heidän tulevaisuudensuunnitelmia ja rikkoa heidän suhdetta, joten tyttöystävän selän takana pelattu peli on osaltani tässä. Ilmaisin myös, että en halua olla enää missään tekemisissä miehen kanssa.
Emme tämän jälkeen jatkaneet yhteydenpitoa, mutta aivan sattumalta muissa yhteyksissä olemme kyllä törmänneet toisiimme ja olen nähnyt hänen nykyisen vaimon eli entisen tyttöystävän. Toivon, että mies ei ole tapapetturi, joka edelleen käy vieraissa. En kuitenkaan murehdi heidän elämää, eikä minulle ole koskaan tullut mieleenikään, että kertoisin vaimolle olevani petturimiehesi muinainen salainen leikkikalu, jota todella olin!
Olen ollut se tyhmä, varatun miehen vietävissä oleva ”kakkonen”, joten minun on vaikea antaa sellaisia järkeviä neuvoja sinulle, koska sinä ilmeisesti minua viisaampana osaat pelata tuota peliä oikein. Kuitenkin minulla on kokemusta myös tästä petetyn roolista, kuten olen kertonut, joten tiedän millainen sokkitila petetylle uskottomuuden paljastuessa syntyy. Se on verrattavissa sinulle rakkaan ihmisen kuolemaan, jonka kuolemaa tämä salainen ”kakkonen” on ollut auttamassa.
Petetyn voi olla helpompi antaa anteeksi sellaiselle ”kakkoselle”, joka ei varmasti tiennyt puolison olevan varattu. Toivon, että et kuitenkaan päätä ilmoittavasi vaimolle tämän miehen petturuudesta ja väitä vaimolle, että et ole tiennyt hänen olemassaolosta. Näin minulle kävi, mutta tajusin tuon ”toisen naisen” valehtelevan minulle ja sain seuraavien viikkojen kuluessa epäilyksilleni ”pelkkää faktaa”.
Mielestäni ne, jotka täällä yllyttävät sinua kertomaan vaimolle, pitävät joko saippuaoopperoista tai sitten nauttivat itseruoskinnasta. Minua mieheni petturuus järkytti, miehelleni se oli helpotus ja tämä ”kolmas pyörä” halusi olla mukana draamassa.
- käräyttää
kun tällä hetkellä kukaan ei kärsi!
Mies saa laatuseksiä kotona ja vaihtelua muualla. Kaikki ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Mitä sitten jos joka paikassa osaa olla herrasmies ja kehua sitä, jonka kanssa on naamatusten ja haukkua muita. Ei ravintoloitsijatkaan "käräyttele" miehiä ja mene vaimoille sanomaan, että romanttiset koti-illat oman rakkaan kanssa on pelkkää kulissia ja kapakka ainoa oikea paikka rentoutumiseen :)
tv: Eikka
Naisille riittää, kun heille sanoo, että ovat ainoita, ei sitä tarvitse teoilla vahvistaa.
Minä ainakin nautin elämästä niin kauan kuin pystyn, onhan se selvää, että joskus vanhana ei enää nouse, tai ei enää ole vieraiden(kaan) naisten mieleen :)
Seksissä minua miellyttää se, kun nainen osoittaa nauttivansa ja sitä yleensä parantaa se, kun hoksaa sanoa mitä toinen haluaa kuulla. Oli sitten oma tai vieras.- pakko olla provo
ei kukaan voi olla noin itteään täynnä!
Ei naiset ole tyhmiä ja suostu mihin vain mielistelyllä ja valehtelulla. Moni kakkonen tiedostaa, että on pelkkä pano ja antaa miehen kehua itseään ja nauttii hyvästä seksistä, katos, on ne tarpeet naisillakin!
Ja vaimo voi nähdä, ett mies salaa jotakin, mut on tyytyväinen, kun saa vinguttaa miehen tilin sileeksi ostoskeskuksissa ja käydä "urheiluhierojalla" tai "käsi-/jalkahoidossa" jossa surina ei kuulu kynnenhiomakoneesta :) :)
En tajua, miksi pettämisestä puhuttaessa sanotaan, että vaimoressukat tulee jymäytetyiksi tai kakkoset hyväksikäytetyiksi? Kylläpä ne on miehet, joita ohjaillaan ja just kuten tykätään. Itse olen ollut useampiakin kertoja sekä ykkösen että kakkosen asemassa ja arvaapa jätkä mitä; koskaan en ole jäänyt mistään paitsi, mitä olen tarvinnut. Eikä se sitä tarkoita, että valheet uppoaisi, jos niihin ei puutu!! Osaanhan minä eläytyä lastenkin esityksiin, että huhuu tässä on kummitus, vaikka en niin itse toki luulekaan!!!
Jatketaan naiset yhtenä rintamana. Ykkösenä, kakkosena jne. MUTTA KENENKÄÄN OVIMATTOJA EI OLLA vaikka mihin rooliin äijät meitä ois laskevinaan! Kyllä jämpti on niin.
Vaimon puheille mars ja sovitte jääkaapin oveen omat vuorot, maanantaisin ykköselle klo 15-16 nuolemista ja kakkoselle klo 16-17, takaapäin ykköstä klo19-- ja kakkosta klo21--, tiistaisin... keskiviikkoisin...
:D - se kakkonen
pakko olla provo kirjoitti:
ei kukaan voi olla noin itteään täynnä!
Ei naiset ole tyhmiä ja suostu mihin vain mielistelyllä ja valehtelulla. Moni kakkonen tiedostaa, että on pelkkä pano ja antaa miehen kehua itseään ja nauttii hyvästä seksistä, katos, on ne tarpeet naisillakin!
Ja vaimo voi nähdä, ett mies salaa jotakin, mut on tyytyväinen, kun saa vinguttaa miehen tilin sileeksi ostoskeskuksissa ja käydä "urheiluhierojalla" tai "käsi-/jalkahoidossa" jossa surina ei kuulu kynnenhiomakoneesta :) :)
En tajua, miksi pettämisestä puhuttaessa sanotaan, että vaimoressukat tulee jymäytetyiksi tai kakkoset hyväksikäytetyiksi? Kylläpä ne on miehet, joita ohjaillaan ja just kuten tykätään. Itse olen ollut useampiakin kertoja sekä ykkösen että kakkosen asemassa ja arvaapa jätkä mitä; koskaan en ole jäänyt mistään paitsi, mitä olen tarvinnut. Eikä se sitä tarkoita, että valheet uppoaisi, jos niihin ei puutu!! Osaanhan minä eläytyä lastenkin esityksiin, että huhuu tässä on kummitus, vaikka en niin itse toki luulekaan!!!
Jatketaan naiset yhtenä rintamana. Ykkösenä, kakkosena jne. MUTTA KENENKÄÄN OVIMATTOJA EI OLLA vaikka mihin rooliin äijät meitä ois laskevinaan! Kyllä jämpti on niin.
Vaimon puheille mars ja sovitte jääkaapin oveen omat vuorot, maanantaisin ykköselle klo 15-16 nuolemista ja kakkoselle klo 16-17, takaapäin ykköstä klo19-- ja kakkosta klo21--, tiistaisin... keskiviikkoisin...
:DOn hyvä:
"Vaimon puheille mars ja sovitte jääkaapin oveen omat vuorot, maanantaisin ykköselle klo 15-16 nuolemista ja kakkoselle klo 16-17, takaapäin ykköstä klo19-- ja kakkosta klo21--, tiistaisin... keskiviikkoisin..."
Täytyypä ehdottaa :)). Kyllähän kaksi naista nyt yhden miehen kuriin saa :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83794159Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2543119Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy722553Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42194Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251670Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701585Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171210Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501103- 621056