Tapaus on esillä käräjäoikeudessa helmikuussa. Aria itseään asia ei juuri masenna.
- 90 prosenttia miehistä on ajanut kännissä autoa. En tunne itseäni mitenkään ihmeelliseksi ihmiseksi. Enkä edes itse tuntenut olevani humalassa autoa ajaessani, Ari puolustelee.
Ari kertoo, ettei hän ole aiemmin ajanut humalassa. Arille päivittäinen alkoholiannos on normaalia.
- En ole mikään juopporetku, mutta käyn joka päivä juomassa yhden tai kaksi lonkeroa.
Tuotantoyhtiön mukaan rattijuopumus ei vaikuta Arin kilpailemiseen Idolsissa, sillä tapaus sattui ennen ohjelman alkamista.
Vaikka ei tuntisi itseään humalassa olevaksi,se ei ole silti oikein että ajellaan kännissä. jos kaikki selittelisivät sitä noin ja hyväksyttäisiin puolustukseksi, eihän täällä kohta olisikaan kuin rattijuoppoja!
PHÖH!
rattijuoppo idols
9
825
Vastaukset
- Tenho
No niinpä tosiaan,taas joku ääliö purkaa itseään.
Mitäpä noista siviiliasioista täällä jauhamaan.
Keskity sinäkin olennaiseen eli tähän kilpailuun.
Varmaan tuo siviilihomma hoituu ilman sinun märehtimistäsi.- huhhuh!
hirveä noitavaino heti käynnissä!
- haista!
ari on ihan hemmetin hyvä laulaja, kyllä muutkin laulajat on ajanu kännissä, esim. ville valokin!
Ari laulaa hyvin ja on lahjakas, tuo tapahtuma oli pelkkä vahinko!½- repesin
hahahahahahahah hhahahaha
- henkilö...
on kyllä hyvä laulamaan,mutta moraalisia pisteitä ei saa tasan yhtään. todella hyvää mainosta nuorisolle,ei kun vaan ryyppäämään kaikki,ja kun ei tunnu missään niin lisää vaan ja tappamaan joku sivullinen autolla!
- diileri kumminkin
mutta mieluiten joku muu!
- mörkö**
koko jätkä on ihan pelle! en tajuu miks sitä niin palvotaan. jätkä kuulostaa laulaessa 15 tytöltä eikä miltään hevarilta mitä niin kovasti haluais olla. ääliömäinen kommentointi rattijuopumuksesta ja säälittävää puolustella sitä. rattijuopumus on oikeesti vakava asia mutta tuo se vaan naureskelee. teatteriviikonloppunakin piti mennä kavereiden kanssa kaljottelemaan, sen sijaan että olis voinut vaikka harjoitella annettuja biisejä. tulos? unohdetut biisin sanat ja pommiin nukkuminen. eikä millään lailla edes pahoitellut myöhästymistään. oli varmaan harkittu homma sekin, tosi coolia tulla pahasti myöhässä mittarilla paikalle tyhmä virne naamalla. kyllä on ihan kakara vielä. kotiin kasvamaan. jospa se lauluäänikin sitten vaikka kolmikymppisenä kuulostais mieheltä eikä vikinältä.
- myös katsellut.
mörkö** kirjoitti:
koko jätkä on ihan pelle! en tajuu miks sitä niin palvotaan. jätkä kuulostaa laulaessa 15 tytöltä eikä miltään hevarilta mitä niin kovasti haluais olla. ääliömäinen kommentointi rattijuopumuksesta ja säälittävää puolustella sitä. rattijuopumus on oikeesti vakava asia mutta tuo se vaan naureskelee. teatteriviikonloppunakin piti mennä kavereiden kanssa kaljottelemaan, sen sijaan että olis voinut vaikka harjoitella annettuja biisejä. tulos? unohdetut biisin sanat ja pommiin nukkuminen. eikä millään lailla edes pahoitellut myöhästymistään. oli varmaan harkittu homma sekin, tosi coolia tulla pahasti myöhässä mittarilla paikalle tyhmä virne naamalla. kyllä on ihan kakara vielä. kotiin kasvamaan. jospa se lauluäänikin sitten vaikka kolmikymppisenä kuulostais mieheltä eikä vikinältä.
Ajattelin ihan samalla tavalla kuin Sinäkin ,miten tuo tyyppi on noin tyhmä ja ylimielinen ,ei taida olla kaikki kotona ,tai ehkä ei ole koskaan ollutkaan......
- Anonyymi00009
myös katsellut. kirjoitti:
Ajattelin ihan samalla tavalla kuin Sinäkin ,miten tuo tyyppi on noin tyhmä ja ylimielinen ,ei taida olla kaikki kotona ,tai ehkä ei ole koskaan ollutkaan......
Tutkimuksen mukaan 87&% suomalaisista sedistä on joskus ajanut kännissä Mersullaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427