Me adventistit emme pidä

kristittyinä

niitä kristityiksi itseään väittäviä, jotka kuitenkin tahtovat tehdä syntiä.

Lain rikkominen on syntiä. Minkä tahansa käskyn. Eniten he rikkovat Jeesuksen asettamaa sapattia.

Lain rikkominen on kadotustuomion alaista.

8

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat?

      Minkä lain rikkomisesta sinä puhut?

      Tarkoitatko Jeesuksen antamia kahta käskyä, joihin sisältyy kaikki laki ja profeetat?

      Löydätkö Uudesta testamentista, että Jeesus olisi sanonut "muista sapatti", ei tietenkään löydy, koska hän itsekin työskenteli sapattisin.

      Keräätkö sinä syntitaakkaa itsellesi?

      • Jumalan käskyjä

        eli kymmentä käskyä=rakkauden kaksoiskäskyä=vapauden lakia, joista Jeesus todisti niiden pysyvän muuttumattomana iäti.


      • tarvinnut

        Ei tarvinnut Jeesuksen sanoa sapatin muistamisesta mitään, koska silloin kaikki viettivät sapattia.
        Hän vain antoi esimerkin, kuinka sapattia vietetään oikein;tekemällä hyvää,parantamalla sairaita...


      • KUMOSI SAPATIN !!!!!!!!!!!!
        tarvinnut kirjoitti:

        Ei tarvinnut Jeesuksen sanoa sapatin muistamisesta mitään, koska silloin kaikki viettivät sapattia.
        Hän vain antoi esimerkin, kuinka sapattia vietetään oikein;tekemällä hyvää,parantamalla sairaita...

        Joh. 5:18
        Sentähden juutalaiset vielä enemmän tavoittelivat häntä tappaaksensa, kun hän ei ainoastaan kumonnut sapattia, vaan myös sanoi Jumalaa Isäksensä, tehden itsensä Jumalan vertaiseksi.

        MIETI, MIKSI VALEHTELET?


    • Ei kenenkään adventistin pitäisi ajatella noin.

      Kyllä minä ainakin tunnen paljon Sunnuntaita viettäviä kristittyjä. Enemmän kristittyjä on adventtikirkon ulkopuolella, kuin sisäpuolella. Sitä muistaakseni Jarlaukin joskus sanoi. Adventtikirkko kun on kuitenkin aika pieni.

      • ajatuksen vapautta!

        Ei ainakaan saisi väärää opettaa!


    • ja knit

      Eipä juuri merkitystä, mitä harhaoppiset ovat meistä mieltä. Meille riittää tieto siitä,että heidän mielipiteellään ei ole merkitystä mihinkään. Kiitos kuitenkin kun ilmoitit! Kuva tarkentuu.

    • ...se heittäköön ensimmäisenä kivellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1870
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      609
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe