Niin, puhuva halko, kumpi meistä ajattelee kumman ajatuksia? Olenko minä halon aivot vai oletko sinä halkomuotoinen mieleni?
Niin tota, miten sun päivä on menny? Onko sulla yhtään halkomainen olo? Mulla on sellainen olo että mä en oo nähny mun halkoa ainakaan justiinsa äsken.
kuule halko
5
651
Vastaukset
- puhuva halko
potenut identiteettikriisiä viime aikoina. Onhan tässä hieman halkomainen olo. Lämmitin eilen illalla saunaa, mutta paksuinkaan halko ei keskustellut kanssani. Ehkä en itse osaa jututtaa kaikkia puita.
Jos halko tiesi, kuka Lauran murhasi, tiesikö halkotäti? Kumpi tiesi ensin?
Onko halkotätiä pidettävä aivan normaalina Twin Peaksin asukkaana, joka vain hieman muita selvemmin ymmärtää metsän kannan asioihin? Vai onko hän kylähullu puunpala kainalossa? Tämä on minunkin identiteettini kannalta oleellinen kysymys.
Tällä palstalla moni muukin on vastaillut mulle. Joten ainakin tänne on kertynyt ihmisiä, jotka kuulevat halkojen puhuvan.
Log Lady saisi jo näyttäytyä uudelleen sarjassa, ehkä saisimme vastauksia.- Bob Palmer
laittakaa se halko sinne minne aurinko ei paista.
- puhuva halko
Bob Palmer kirjoitti:
*lyö Bob Palmeria takaraivoon*
Murhaaja! - halkotäti
puhuva halko kirjoitti:
*lyö Bob Palmeria takaraivoon*
Murhaaja!Yhteistyömme on saumatonta vaikkemme tiedäkään kumpi on kumpi. Tapettiin pahis, ja ihan kevyesti.
Voi halko, on meillä rattoisaa. Keitän teetä ja laitan sinut pöydän ääreen istumaan. Sinulla on oma kuppi ja minulla oma, rupattelemme pitkään iltaisin ennen kuin peittelen sinut sänkyni viereen pieneen nukenvuoteeseen. Sinulla on pitsiset lakananreunukset jotka olen itse virkannut. Hyvää yötä halko, kauniita unia! - pesään
Bob Palmer kirjoitti:
Hmm, kuulostaa lystiltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071842
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931346- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251082The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218881- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748