Niin, puhuva halko, kumpi meistä ajattelee kumman ajatuksia? Olenko minä halon aivot vai oletko sinä halkomuotoinen mieleni?
Niin tota, miten sun päivä on menny? Onko sulla yhtään halkomainen olo? Mulla on sellainen olo että mä en oo nähny mun halkoa ainakaan justiinsa äsken.
kuule halko
5
667
Vastaukset
- puhuva halko
potenut identiteettikriisiä viime aikoina. Onhan tässä hieman halkomainen olo. Lämmitin eilen illalla saunaa, mutta paksuinkaan halko ei keskustellut kanssani. Ehkä en itse osaa jututtaa kaikkia puita.
Jos halko tiesi, kuka Lauran murhasi, tiesikö halkotäti? Kumpi tiesi ensin?
Onko halkotätiä pidettävä aivan normaalina Twin Peaksin asukkaana, joka vain hieman muita selvemmin ymmärtää metsän kannan asioihin? Vai onko hän kylähullu puunpala kainalossa? Tämä on minunkin identiteettini kannalta oleellinen kysymys.
Tällä palstalla moni muukin on vastaillut mulle. Joten ainakin tänne on kertynyt ihmisiä, jotka kuulevat halkojen puhuvan.
Log Lady saisi jo näyttäytyä uudelleen sarjassa, ehkä saisimme vastauksia.- Bob Palmer
laittakaa se halko sinne minne aurinko ei paista.
- puhuva halko
Bob Palmer kirjoitti:
*lyö Bob Palmeria takaraivoon*
Murhaaja! - halkotäti
puhuva halko kirjoitti:
*lyö Bob Palmeria takaraivoon*
Murhaaja!Yhteistyömme on saumatonta vaikkemme tiedäkään kumpi on kumpi. Tapettiin pahis, ja ihan kevyesti.
Voi halko, on meillä rattoisaa. Keitän teetä ja laitan sinut pöydän ääreen istumaan. Sinulla on oma kuppi ja minulla oma, rupattelemme pitkään iltaisin ennen kuin peittelen sinut sänkyni viereen pieneen nukenvuoteeseen. Sinulla on pitsiset lakananreunukset jotka olen itse virkannut. Hyvää yötä halko, kauniita unia! - pesään
Bob Palmer kirjoitti:
Hmm, kuulostaa lystiltä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199