OLEN AJATUKSISSA MUKANA SURUSSANNE! ITKIN SYDÄMESTÄNI KUULTUANI TIEDON ÄIDILTÄNI (70v)...IDOLIMME VUOSIEN AJAN...POISSA NYT. ITKETTÄÄ...IKÄVÄ, VAIKKA NÄIN JA KUULIN HÄNET "VAIN" KONSERTEISSA: ITKIN MYÖS KUUNNELLESSANI KIRKAN LAULUA! HÄN OLI IHMINEN! HÄN OLI REILU, TAVALLISEN OLOINEN IHMINEN. AVOIN! ...MEILLÄ ON IKÄVÄ!! PAULA, VOIMIA SINULLE! VOIMIA LAPSILLE!
KIRKAN PAULALLE ja PERHEELLE VOIMIA!!
2.riitta
2
729
Vastaukset
- samiina
uskomaton suru viesti. Meni hetki tajuta kun kuulin radiosta, mutta sitten samalla alkoi soida Kirkan anna käsi kappale ja silloin padot aukesi. Itketti .... Voimia ja paljon halauksia Paulalle, lapsille ja koko perheelle.
- rillikka
Paula ja lapset
tuhansien ihmisten lämpimät osaaottavat ajatukset ovat Teidän tukenanne.
Kirkan valoisa muisto kantaa teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874