OSANNOTTO KIRKAN OMAISILLE JA LÄHEISILLE!!!

MICHAEL68

Surullinen uutinen!!!,mutta onneksi Kirkan musiikki elää mun sydämessäni aina.

95

17937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eemeli Jussila

      Kiitos sinulle että viihdytit meitä itseäsi säästämättä!
      Aina vain me halusimme sinulta lisää, mutta annoimmeko mitään takaisin, en tiedä?
      Hyvää jatkoa sinulle siellä missä oletkin! Eemeli

    • osanotto suruun

      Kirka oli enkeli jo eläessään.

      • lenimin

        Suru on mieletön! Otan osaa Paula sekä muu perhe että ystävät! Kirkan musiikki jää elämään sekä hänen positiivinen henkiöitymä.


      • Samaa mieltä

        Toiset meistä ovat valoja, jotka näyttävät tietä, että muiden olisi helpompi kulkea...
        Koko Babitzinin pesue on niitä lyhtyjä; Sammy ja Kirka nyt jo tuolla puölen, voimia Ykälle, Muskalle ja Annalle, jotka jatkavat työtään vielä täällä. Tukekaa hyvät ihmiset Paulaa, joka on joutunut luovuttamaan PUOLIKKAAN SIELUSTAAN, kun Kirka otettiin häneltä poia.


      • ...

        samaa mieltä olen kanssasi.
        Kirka oli enkeli jo eläessään. Pidän Kirkan musiikista, koska hänen lauluissaan on sanomaa.


      • kaipuun kyynel
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Toiset meistä ovat valoja, jotka näyttävät tietä, että muiden olisi helpompi kulkea...
        Koko Babitzinin pesue on niitä lyhtyjä; Sammy ja Kirka nyt jo tuolla puölen, voimia Ykälle, Muskalle ja Annalle, jotka jatkavat työtään vielä täällä. Tukekaa hyvät ihmiset Paulaa, joka on joutunut luovuttamaan PUOLIKKAAN SIELUSTAAN, kun Kirka otettiin häneltä poia.

        ..jäi kun lähdit Kirka, vaikka en koskaan sinua
        henkilökohtaisesti tavannut.
        Outo tunne, koko ajan lohduton ikävä ja kaipuu/ surullinen tunne sisällä. Olit lämmin persoona. Niin usein viivyn katsellen ohjelmia sinusta ja kuunnellen musiikkiasi ja itken. Miksi kaiken hyvän huomaa ihmisessä vasta sitten kun hän on poissa.
        Sinussa Kirka oli jotain sellaista, joka jää elämään sydämeen ja jättää pysyvän lämpimän muiston. Sinä olet poissa siellä jossain, me vielä jatkamme matkaa. Näytit esimerkilläsi, kuinka elää välittäen lähimmäisistä, kiitos siitä Kirka.

        Voimia ja Taivaan Isän siunausta Kirkan läheisille .


    • annuk

      Sydämellinen osanottoni. Ingmar Bergmanin kirja "Kolme päiväkirjaa" oli itselleni läheisen kuoleman kohdatessa suuri lohtu!
      Voimia,olen hengessä mukana.
      Vuodesta 1960 tunsin Kirkan, olimme samassa koulussa, asuin Vuorimiehenkadulla.

      • nainen46v..

        oli kaikkea sitä hyvää mitä pitäisi meissä kaikissa olla!!
        kiltti ja toisia ajatteleva ihminen..
        ei ylpeillyt kuuluisuudellaan vaan oli se oma itsensä..
        elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle.


      • matkaa
        nainen46v.. kirjoitti:

        oli kaikkea sitä hyvää mitä pitäisi meissä kaikissa olla!!
        kiltti ja toisia ajatteleva ihminen..
        ei ylpeillyt kuuluisuudellaan vaan oli se oma itsensä..
        elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle.

        sinulle Kirka, ja paulalle ja muille omaisille osanottoni surussanne.,(pohjoisesta)


      • ole kuollut!
        nainen46v.. kirjoitti:

        oli kaikkea sitä hyvää mitä pitäisi meissä kaikissa olla!!
        kiltti ja toisia ajatteleva ihminen..
        ei ylpeillyt kuuluisuudellaan vaan oli se oma itsensä..
        elät meidän kaikkien ajatuksissa ketkä sinusta pitivät siellä missä oletkin sammyn veljesi kanssa jota niin suuresti aina kaipasit. lepää rauhassa!!! voimia paulalle.

        Hän elää musiikissaan. Mielestäni Kirkan tavassa elää olisi meille muille paljon oppimista. Kirka oli avoin, spontaani, tempperamenttinen,joka osasi myös kuunella. Hänellä oli hyvät käytöstavat, vaikka mm. rokkari olikin. Kirka ei ollut mikään diiva, mitä hän hyvällä syyllä olisi voinut olla. Laulut, joita Kirka esitti tuli suoraan sydämestä, eikä jättänyt kylmäksi. Joka kerta kun kuulin Kirkaa radiosta arkeni keskellä- jäin kuuntelemaan laulua tarkempaa. Kirka erottui massasta. Nyt on suuri suru. Voimia omaisille- erityisesti Paulalle. Te olitte ihana pari!


      • maijamummeli

        Teille kaikille Iso hali ja lämmin osanotto suureen suruunne ja eronikäväänne. Kosketti sanomattomasti Kirkan kuolema.

        Isäni valtakunta,lohdutus. Siellä hiljaisinkin sana, kaislan laulu tuulessa tarttuu sieluun, eikä sairautta enää ole.

        maija


      • Kaipaava !

        Voimia Paula, olen itse kokenut mieheni kuoleman kaksi vuotta olin kuin sairas,nyt siittä on jo viisi vuotta,kaipaan häntä vieläkin!


    • osanottoni

      Mestarit jättävät aina jälkensä sydämiimme, sieluumme.Silloin kun hyvä ihminen lähtee pois, jättää hän testamettina koko kansalle hyvyyttä, muistutusta siitä, kuinka lähimmäisiään tulee rakastaa.
      Lämmin osanottoni Paulalle,lapsille,sisaruksille ja muille läheisille.

      • osanotto

        Osanottoni vaimolle, lapsille ja sisaruksille mutta erityisesti vanhalle äidille joka joutuu hautaamaan jo kolmanen poikansa.


      • kolmas poika,
        osanotto kirjoitti:

        Osanottoni vaimolle, lapsille ja sisaruksille mutta erityisesti vanhalle äidille joka joutuu hautaamaan jo kolmanen poikansa.

        poika haudattu Kirkan perheessa?
        Muitissa vikaa tai tieto ohittunut.

        Osanottoni Kirkan lapsille ja koko perheelle!


      • --------
        kolmas poika, kirjoitti:

        poika haudattu Kirkan perheessa?
        Muitissa vikaa tai tieto ohittunut.

        Osanottoni Kirkan lapsille ja koko perheelle!

        Kaikkein vanhin poika hukkui kaksivuotiaana, samana vuonna kuin Sammy syntyi. Jostain haastattelusta muistan lukeneeni että äiti suri kovasti pientä poikaansa ja alkoi toipua vasta Sammyn ollessa vauva.


    • Suruviesti pyhsähdytti

      Voimia Kirkan omaisille surun läpikäymisessä.

      • kori

        Syvin osanottoni omaisille surun kohdattua

        Nyt olet vapaa ja mukana tuulen
        saat kulkea rajoilla ajattomuuden
        olet kimallus tähden, olet pilven lento
        kasteisen aamun pisara hento
        et ole poissa, vaan luoksemme saavut
        mukana jokaisen nousevan aamun
        ja jokaisen tummuvan illan myötä
        toivotat meille hyvää yötä


    • Aina sydämessäni

      Kirkan musiikki on ollut aina lähellä sydäntäni. Monenlaisissa elämän eri vaiheissa Kirkan musiikki on antanut voimaa jatkaa eteenpäin!Musiikilla on ihmeellinen voima ja kun musiikin tulkitsija on vielä niin valovoimainen, tunteisiin vetoava kuin Kirka oli!! Voimia kaikille omaisille!!

    • Bluest

      Tuli vuoro lähteä

      Lauloit aamusta laulusi loppuun asti
      Tuli vuoro nimeesi kirjoittaa rasti

      Oli enkeli vieressä hämyssä illan
      otti kädestä kiinni ja talutti yli sillan

      Kirkkauteen jossa ei surua ei tuskaa
      missä taivaan kannel soi pelkkää iloa

      Siellä kohtaat rakkaasi vielä kerran
      luona armollisen elämän Herran.

    • kaunismerenneito

      MÄ JO OMAISILLE LÄHETINKIN OSAN OTTONI,NO LÄHETÄN SEN NYT TÄMÄNKIN PALSTAN KAUTTA .OLI 80 LUVUN LOPPU PUOLI KUN OLIN LIKKAPORUKAN KANSSA KIRKAN KEIKKALLA,SE OLI AIVAN IHANA KEIKKA,MUISTA KUN VENÄJÄKS JUTTELITIIN.OLEN AINA PITÄNNYT KIRKASTA TOSI PALJON.MÄ EN VOI VIELKÄÄN USKOA TODEKS KIRKAN KUOLEMAA.SANAT EIVÄT RIITÄ KERTOMAAN KUINKA IIHANA KIRKA OLI JA ON EDELEEN SE ELÄÄ MUN SYDÄMESSÄNI.MÄ HALUAISIN LOHDUTAA MUTTEI OIKEITA SANOI LÖYDY.

      • Paikalla ollut

        Ilman muuta olen pahoillani hänen poismenonsa johdosta. Mutta palaa myös mieleen muuan ilmaiskonsertit Kaivarissa 80-luvulla, jolloín keikka ei mennyt aivan putkeen. Monen moista sähläystä oli, pahin oli kun sanat unohtui Kirkalta biisiä "Born to be wild" esittäessä kokonaan, joten "neula" jäi jauhamaan paikoilleen.
        Että ei se nyt aina niin hyväkään ollut! Mutta huilatkoon rauhassa, ilman liiallista hehkutusta.


      • ihana suomalainen
        Paikalla ollut kirjoitti:

        Ilman muuta olen pahoillani hänen poismenonsa johdosta. Mutta palaa myös mieleen muuan ilmaiskonsertit Kaivarissa 80-luvulla, jolloín keikka ei mennyt aivan putkeen. Monen moista sähläystä oli, pahin oli kun sanat unohtui Kirkalta biisiä "Born to be wild" esittäessä kokonaan, joten "neula" jäi jauhamaan paikoilleen.
        Että ei se nyt aina niin hyväkään ollut! Mutta huilatkoon rauhassa, ilman liiallista hehkutusta.

        Siis Kirka oli jo melkein hyvä. Jos suomalainen sanoo, että ei se nyt huonokaan ollut, niin sittenhän se oli jo hyvä. Hyvä, hyvä!


      • nuoruus katoavaista

        Tulee haikea mieli ja herää siihen että.. muistan hyvin kuinka tärkeä osa nuoruutta oli Kirka, Juice, Hector, Remu ..ja nyt tulee säikähdys että kaksi nuoruuteeni kuuluvaa laulajaa on poissa. Voi miten monta kertaa tyttöporukoissa lauloimme mm. varrella virran, leijat..marilyn jne..voih!
        Tulee väistämättä mieleeni ajatus kuolevaisuudesta, mikään ei ole sittenkään itsestään selvää.


    • Erja

      Lämmin osanottoni Kirkan puolisolle, lapsille, sisaruksille ja äidille.
      Voimia teille kaikille!

    • fani-73

      Kirkan muistolle. VOimia läheisille.

    • On vaikea löytää sanoja jolla kuvailisin yhtä suurimmista laulajista joka lauloi itsensä suomalaisten sydämmiin.
      Syvin osanottoni kirkan pois menosta.
      T.Asettaja

      • röity

        Voi kun ei jaksa työn pyörityksessä edes pysähtyä miettimään, miksi Kirka lähti niin aikaisin pois.

        Jaksamista Kirkan lähiomaisille!


      • paljonvxv
        röity kirjoitti:

        Voi kun ei jaksa työn pyörityksessä edes pysähtyä miettimään, miksi Kirka lähti niin aikaisin pois.

        Jaksamista Kirkan lähiomaisille!

        Jos voin jotakin lohdutukseksi sanoa, niin hän sai lähteä kotonaan omassa kodissaan!


    • C3m

      Osanotto suruunne!

    • Terhi J

      Tähti syttyi,

      Tähti sammui,

      Tähtenä loistat taivaan yllä!


      Voimia koko perheelle!!

      Toivottaa Terhi j/hki

    • -s-

      laitoin tämän jo aiemmin mutta laitanpa tänne
      uudestaan.
      Tyttäreni 14v lauloi loppiaisena oman isänsä
      hautajaisissa LEIJAT, isänsä muistolle, joka
      kuoli aivan yhtä äkillisesti kuin Kirka.

      Tiedämme miten käsin kosketeltavasti suru
      tuntuu nyt, voimia kovasti teille kaikille
      Kirkan omaisille ja läheisille.

      Tässä Pia Perkiön runo, jonka tyttäreni
      valitsi kuolinilmoitukseen:

      Tähdetkin näkyvät vain yöllä,
      kun on pimeää ja hiljaista.
      eivät ne lakkaa olemasta,
      kun on valoisaa tai kun en katso.
      Ehkä enkelitkin kätekytyvät hiljaisuuteen,
      niinkuin tähdet.
      Katseisiin, johon heijastuu yön syvyys.
      Ovat vain vaiti, lähellä.
      Tunnetko salaisuuden ?
      On läsnä valon maa
      ja siipi ikuisuuden otsaasi koskettaa.

    • Anna85

      Maailmani järkkyi kun kuulin kuolemastasi. Olet ollut minulle koko elämäni tärkeä artisti. Sinua kuunneltiin perheeni lomamatkoilla ajaessamme vaikkapa puuhamaahan, kukaan muu ei saanut valita kasettia mikä autossa soi, sen oli oltava kirkaa. Nyt olet isäni kanssa taivaassa, siellä on nyt kaksi tärkeää ihmistä minulle. Kumpikin tavallaan on minua kasvattanut tähän maailmaan. Toinen oli tosin vain ääni radiossa tai kasettisoittimessa. Tavallaan kuitenkin tuntuu että tunsin sinut erittäin hyvin. Voimia Kirkan perheelle, omaisille ja ystäville. Kaikille jotka Kirkan tunsivat.

    • Eero JI

      Kirka teki hyvän ja ansiokkaan rupeaman musiikkimaailmassa. Voin vain kiittää hänen uskomattomasta työstään viihdyttäjänä. Kirka tanssii nyt sillä jossakin tähtien kanssa. Kiitos Kirka !

    • kirkaa muistaen

      Kirkan perheelle ja läheisille!

      Heti ikävän uutisen jälkeen kävin ostamassa kaksi Kirkan levyä kaupasta. Osin ne kaksi, jotka siellä vielä olivat.

      Kirka välitti lämpöä ihmisille. Ja myönteisyyttä.

      Mielessäni hän elää aina. Hän oli harvinaisen lämmin ihminen. Maailma on hiukan kylmempi ja tylympi paikka ilman häntä.

      Voimia etenkin vaimolle koska miehen äkillinen kuolema on myös lähes kuolema itsellekin.

      • tämä ikuinen

        Kiitos Kirkalle, kun hän oli se meille. Hän joka tulkitsi. Ja Paula jaksat, kun haluat. Voimia! Sait kuitenkin niin paljon arvokasta elämääsi. Se on jo jotain, ja nyt on surun aika ja joskus ehkä elämää voi jatkaa. Ei nyt. Hiljaa ja hiljaa. Varovaisesti ja tämäkin hetki pitää elää.

        Voimia Paulalle ja lapsille ja kaikille läheisille. Olen kanssanne.


      • Huume-Kirka
        tämä ikuinen kirjoitti:

        Kiitos Kirkalle, kun hän oli se meille. Hän joka tulkitsi. Ja Paula jaksat, kun haluat. Voimia! Sait kuitenkin niin paljon arvokasta elämääsi. Se on jo jotain, ja nyt on surun aika ja joskus ehkä elämää voi jatkaa. Ei nyt. Hiljaa ja hiljaa. Varovaisesti ja tämäkin hetki pitää elää.

        Voimia Paulalle ja lapsille ja kaikille läheisille. Olen kanssanne.

        Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?


      • Empaattine
        Huume-Kirka kirjoitti:

        Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?

        Ja nyt tuli sinullekin hyvä olo. Siunausta, vaikka en ole kovin uskovainen. Hyvä olo Sinulle kuitenkin.


      • ei ole
        Huume-Kirka kirjoitti:

        Nythän Kirkan perinöllä Kirkan poika voi "Pyyhkiä kokaiinivelat silmistään pois"?

        muuta sanottavaa, niin olisit jättänyt tuonkin sanomatta. Hävettää!


    • Muistokirja
    • Kirkan omaisille

      Tähdeksi taivaalle lensi hän, meidän kaikkien sydämiin itsensä laulanut Kirka.

      Rakkautta ja voimia Teille.

      Kerttu-Kaarina

    • yksi ihminen

      meidän aikuisten, lasten ja kaikkien yhteisen Isän tietämättä ei putoa hiuskarvaakaan,näin Isä on itse sanonut. Kirka juoksi Isän syliin, me muut... tulemme perästä kun on meidän vuoro.Uskon että Isän syliin on turvallista pudota, jos niin itse haluamme.

    • -52

      Kirka elää musiikissaan. Hänen pois lähtönsä kosketti miljoonia ihmisiä. Vaimolle ja omaisille syvin osanottoni.

    • jatlex

      syvä osanotto perheelle ja sukulaisille

    • Meidän perhe

      Et ole ikiunessa,et ole poissa,
      olet tuhat tuulta puistikossa,
      olet valon välke aallokossa,
      olet timantti hankien loistossa.
      Et jättänyt meitä,et ole vaiti,
      olet lintujen laulu taivaalla,
      olet kuiskaus viljapellolla,
      olet henkäys rakkaasi poskella.

      Suurta mestaria kunnioittaen ja
      omaisten suruun osaa ottaen!

    • ylitse

      kaikkien kyynelten
      tuhat muistoa
      meitä lohduttaa
      tuhat muistoa
      kultaakin kallimpaa.
      Love>Arja>Ronja>EllaSonja&kaikki toiset Sinua kuunnelleet.nuku rauhassa Kirill,,,,,

    • Nimimerkki

      Musiikki elää sydämissämme aina. Kyynel.

    • Pipsa&

      Voimia sinulle, Paula ja teille, Kirkan sisarukset, jokaiseen hetkeen. Rakas ihminen on poissa. Me muut katsomme sivusta, kuitenkin.

    • Täällä pohjantähden alla
      on nyt kotomaamme,
      mutta tähtein tuolla puolen
      toisen kodon saamme...

      - Ps. 36:6 -

      Ystävät ja työtoverit kunnioittavat Kirkan muistoa.
      Lämmin osanotto omaisille.

      SiskoSuomi
      [email protected]

      • lowmans

      • NAPE

        KIRKA OLI RÄISKYVÄ
        HALUSI OLLA NÄKYVÄ
        SIKSI HÄN HALUSI VIIHDYTTÄÄ
        IMISTEN TUNTEITA KIIHDYTTÄÄ
        HÄNELLÄ OLI SIIHEN TAITO
        NÄN OLI LUONNOLLINEE JA AITO


      • Konsta77

        Kirka loi aina hyviä esityksiä niin kauan kun vain jaksan muistaa ja muutkin hänen perheenjäsenet kaikki he osaavat ja osasivat..Kirka on nyt Samin kanssa..voimia teille kaikille Kirkan sukulaisille ja tuttaville toivoo harras faninne Konsta Asikkalasta


      • Tosikundi
        lowmans kirjoitti:

        [email protected]

        Oletko aivan täys järkinen... Sisko laita postia ? Haloo... Ehdotus 1.Lepareisiin vaan sinut ! Ei millään pahalla Heh, he...


      • nörtti x
        Tosikundi kirjoitti:

        Oletko aivan täys järkinen... Sisko laita postia ? Haloo... Ehdotus 1.Lepareisiin vaan sinut ! Ei millään pahalla Heh, he...

        Ehkä ei pitäis ottaa kantaa, mutta otan kuitenkin.
        Olen huomannut nettiä selatessa yhteyspyyntöjä sympaattiselle Siskolle monenlaisissa paikoissa. Koetetaan ymmärtää.


      • lowmans
        Tosikundi kirjoitti:

        Oletko aivan täys järkinen... Sisko laita postia ? Haloo... Ehdotus 1.Lepareisiin vaan sinut ! Ei millään pahalla Heh, he...

        kusitondi


    • tinasydän

      ei voi teidän suruanne mitata ,se on suuri!!

      Te olette hänen läheisiänne,ja minä olen pitänyt Kirkaa idolinani,niin kauan kuin hän on laulanut,olen jopa saanut hänen nimmarinsa käteeni,se oli jo silloin mahtava tunne,mutta nyt se ei niin paljon merkitse,vaan nyt vaan ikävä vie kaiken ilon,minulla on ikävä häntä!
      Otan osaa suureen suruunne!

      Marianne

    • Nimetön

      nuku kauniita unia mestari pidän huolen siitä että sinun musiikisi kuuluu satojen vuosijen päähän. osanottoni perheelle ja koko suvulle.

      • perz

        hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni


      • paremmaksi
        perz kirjoitti:

        hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni

        jos osaat


      • s.k
        perz kirjoitti:

        hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni

        Jos musiikki tajusi ei yllä Kirkan korkeatasoiseen musiikkiin ja äänen kuuntelemiseen ,niin aina voi painaa nappulaa ja laittaa toosan kiinnin .Mikäli hallitset sitäkään taitoa.


      • Kirka oli kirkkain tähti
        perz kirjoitti:

        hyvä vain et poistui keskustamme ei ennään tarvitse kuunnella sitä karmeeta KARJUNTAA aivan karmee ääni

        Sinulle ei ole taittu kotona opettaa juuri käytöstä.Sääliksi käy.HÄPEÄ.
        Kirka oli myös perheen isä ja aviomies.T
        Toivottavasti sinun vanhempasi tietää mitä nettiin kirjoittelet, vai onko sinulla raukalla niitä kun et ole oppia saanut


    • raakaa ja pehmeää

      Ne jotka haukkuvat Kirkaa rääkyjäksi eivät ole varmaankaan kuulleet esim. kappaletta Tunnetko, on tosi upea kappale ja pehmeä, ihana ääni.

    • narva

      Mies on poissa,mutta legenda elää.Hienolle ja lämmin-sieluiselle ihmiselle osanottoni.

    • skorpionin46

      Lämmin osanottoni Kirkan omaisille.

    • Kiitos Kirka!! Olit suuremmoinen laulaja tähtitaivaallamme..!!!

    • M.Iskanius

      Kaikella on aikansa auringon alla.

    • Minina

      Kirkan musikkiä elännut ja elää ikuisesti meidän sydänmestämme:)

    • tietää

      sanoittakin tietää , miltä tuntuu menettää läheinen.

      " Mä pohjantähden kirkkaan
      näin taivaalla pohjoisen,
      Sinua Sinua kaipaan,
      kaipaan vieläkin.

      Miksi lähti hän pois,
      sitä tiedä en.
      Pahalta tuntuu niin,
      sun mielellein.

      Koskaan ei kuitenkaan kokonaan ,
      tullut on asumaan,
      samaan paikkaan ,
      omaan aikaan.

      Katsomaan somaa,
      tähteä pohjoisen taivaan.

      kirjoittanut Paula pohjanmaalta

    • sukulaisille

      Lämmin osanottoni, Teille, Kirkan Äiti.

    • wwnet.fi/users/veijone/hetk...
    • viimeinen kaikille teille

      KIRKALLE FOREVER!
      Kirjoittanut: kaikille teille 4.2.2007 klo 22.15


      Leijuu äänesi leijan lailla, tuuli kantaa
      vielä kerran,
      vielä kerran,
      se nousee taivaalle tähtenä- nyt surua kantaa.

      Luo nuoruuden, vie leija ja ensisuudelmain
      se kiidättää
      se kiidattää,
      hiekkateitten mutkiin - ja neitoon pojanunelmain.

      Kuumaa kesää kanssasi vietin -leijaa kuuntelin
      se kertoi,
      se kertoi,
      kauneutta rakasta!Horjuvin polvin tyttöä suutelin.

      Leijani, Kirka, taivaansinisilmä ja nuori Sammy
      ikuisesti rakastan ,
      ikuisesti rakastan,
      leijasi aina vaan lentää, Sammyn tähti ei koskaan sammu!

      • KIITOSKIITOS

        KIITOS! LAULUSI SANAT OVAT LIIKUTTAVAT! SAANHAN KÄYTTÄÄ NIITÄ JOSKUS LAULAESSANI?


      • ken oot

        kerro, runoilija


      • sinulle ja kaikille
        KIITOSKIITOS kirjoitti:

        KIITOS! LAULUSI SANAT OVAT LIIKUTTAVAT! SAANHAN KÄYTTÄÄ NIITÄ JOSKUS LAULAESSANI?

        Tällä sanalla.Hyvä vaan jos Kirkaa muistetaan.


      • takana vaan
        ken oot kirjoitti:

        kerro, runoilija

        ja annan mestareiden laulaa ja runoilla:). Eikös niin ole hyvä?


      • tarkoitin...
        takana vaan kirjoitti:

        ja annan mestareiden laulaa ja runoilla:). Eikös niin ole hyvä?

        sitä runoa tähdestä..ken olet.


    • Hengessä mukana...

      Paljon voimia Kirkan perheelle! Kirkan äkillinen pois meno on satuttanut suurta osaa keski-ikäistä suomen kansaa ja me olemme koko joukko tukemassa teitä kestämään ja jaksamaan! Te menetitte todella paljon... niin mekin! Jaksamista Villeltä

    • fani:)

      Muistan kun kirka esiintyi monacossa,hän lauloi SURUN PYYHIT SILMISTÄNI POIS,englanniksi:Mahtavin esitys mitä koskaan olen nähnyt!!Tuntuu vaan niin uskomattomalta että häntä ei enää ole.Luin tässä yhden kirjan missä sanottiin:SURUSSA ON IKÄVINTÄ NE KAUNIIT MUISTOT,näinhän se on.

    • Kun aukeaapi hauta...

      Ei valta eikä korkeus,
      ei nuoruus meitä auta,
      ei suojaa taito, viisaus,
      kun aukeaapi hauta.
      Se hetkemme on saapuva,
      mi meidät kantaa kerran,
      vaan milloin, millä tavalla,
      vain tiedossa on Herran.


      Magnus Gbriel de la Gardie (1622-1686)

    • TtpR

      Teidän rakkautenne oli aitoa ja kaunista. Vielä kohtaatte taivaassa. Voimia jokaiseen päivääsi.

    • side

      toiseen ihmiseen ei ehkä milloinkaan katkea jos ylläpitäjänä on RAKKAUS.

    • ANNE VERTAINEN

      OLI KARSEA JÄRKYTYS, EIHÄN KIRKA VOI KUOLLA.OLEN VIELÄKIN JÄRKYTTYNYT.

      SIUNAUSTA TOIVON KIRKAN OMAISILLE JA SITÄ TULETTE SAAMAAN KORKEIMMILTA VOIMILTA.

      OTAN OSAA SYVÄÄN SURUUNNE.

    • Viimeiseen mieheen

      Osanottoni omaisille,

      Kirka tuli kerran vastaan meikäläistä työpaikkani käytävällä Tampereella. Sen sijaan että oltaisiin katseltu pitkin seiniä niinkuin yleensä suomalaiset, niin Kirill moikkasi rennosti. Enkä taatusti tuntenut miestä. Jäi hyvä fiilis - laulujen lisäksi tietenkin.

      Muistan kun Sammy kuoli vuonna 1973. Olin silloin yhdeksänvuotias ja se oli tosi kova paikka. Veljeksillä oli taitoa ja karismaa. Olkaamme heille ikuisesti kiitollisia.

    • Ile

      poissa.Hänen musiikkinsa ja olemuksensa oli täynnä rakkautta.Hän niin monella tapaa rakasti laulujensa kautta ja ihmisenä meitä ihmisiä.Ensin meni Juice ja sitten Kirka..Miksi kaikki hyvä otetaan meiltä pois? Olen kaiken menettänyt ja taas menetin yhden rakkaistani..Kirkan

      Kirkaa kunnioittaen ja syvästi kaivaten Ilkka

    • osaanottava

      Koskaan Kirka ei unohdu eikä ikävä katoa,mutta aika auttaa ja kuultaa muistot.Voimia Kirkan omaisille ja jaksamista

      • Heidisilvia

        Osanottomme ja toivotamme jaksamista

        Heidi ja Reijo


      • kartsu

        kirka oli mielestäni karismaattinen ja positiivista energiaa säteilevä esiintyjä. otti yleisönsä ja sai sen vankkumattoman ihailun. voimia ja jaksamista kirkan omaisille


    • Stadin Mutzi

      Syvä osanottoni Kirkan lapsille.He ovat ainoita todellisia surijoita menetettyään isänsä.
      Hiiteen tällaiset uusiolesket,jotka eivät tiedä oikeasta perhe-elämästä mitään,sen iloista ja suruista,mitä vastuu lapsista oikeasti on.
      Ainoa pointti uusioleskellä on ollut,mihin todella voi panostaa on vain ukon miellyttäminen tavalla,minkä tiedämme.

    • annehelena

      Kiitos Kirka musiikistasi jota olen kuunnellut vuodesta 1971 lahtien. Musiikkisi toi lohtua ja iloa elämääni. Nuorena tyttönä olit suuri, salainen ihastukseni.
      Elät musiikissasi ikuiseti.
      Osaanottoni Kirkan omaisille.

    • Läheisille

      Miten suuri murheenne onkaan, kun meille tavan faneillekin tämä tuntuu aivan kauhealta. Lohtuna on Kirkan usko ja varma pelastus!!! ritu

    • Veera. lapista

      Surullinen tieto tuli, yllättäen meidät kaikki, Kirka on ollut minun idoli jo 35 -vuotta.

      En muuta voi, kuin olla teidän kanssa suuressa surussa ja JAKSAMISTA!!!

      Mutta Kirka elää aina lauluissaan..........

      terv. Veera

    • annukka56

      Lämmin osanottomme Kirkan pois nukkumisen vuoksi.
      Toivon että saatte näistä meidän viesteistämme
      tukea tällä vaikealla hetkellä.
      Kirka pysyy muistoissamme aina,sillä hänen muistonsa ja legenda elää ikuisesti.
      Voimia teille kaikille.

    • Satsa37

      Otan osaa , nimittäin tämä tuli kaikille yllätyksnä! Ja jaksamista ! Kyllä elämä vielä hymyilee vielä teille kaikille! Toivon ainaskin! KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE KAIKILLE!

    • Reijo S.

      Osanottoni veljemme Kirillin tuonilmaisiin siirtymisen johdosta.

      Ollos iäti muistettu, sinä autuuteen kutsuttu!

    • appelsiini74

      Syvä osanotto kirkan perheelle ja sukulaisille

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe