Muistaako kukaan nelosella pyörinyttä Sunset Beach-sarja?? Kaikki sarjan fanit palautetta neloselle, että saadaan uusinta pyörimään :D
sunset beach TAKAISIN!!!
12
1416
Vastaukset
- .joo
Muistan kyllä. Se oli sellainen kammottava saippuamössösarja joita mahtuu tusinaan kolmetoista. Aivan uskomatonta soopaa. Syy miksi katsoin sitä, on Colea esittänyt Eddie Cibrian, joka on aivan uskomaton namupala. Muuten olis jäänyt taatusti katsomatta.
- sj..
OI mä olin ihan koukussa siihen sillon! joo sunset beach takas, kannatetaan! =)
- joka päivä
harmi kun eivät enää esitä sitä sarjaa.. oliskohan millään mahollista että nelonen rupeis vaikka esittää siitä uusintoja? :) kaikki vaan nelosen nettisivuille plautteen antamiseen: "sunset beach takasin ruutuun" otsikoks.. kinutkaa!!! se pitää saada takasin ruutuun. se oli hyvä sarja. samoinkuin passions. !!! SUNSET BEACH TAKASIN !
- -MeG-
samaa mieltä olen kanssasi. sunsettia tuli seurattua monen vuoden ajan..uusinnat olis kyllä tervetulleita!!
- Ben Evans
kyllähän sitä tuli seurattua, katsoin kaikki jaksot jotka suinkin pystyin. Minä tykkäsin eniten Mariasta... :P
- roona
Ben Evans kirjoitti:
kyllähän sitä tuli seurattua, katsoin kaikki jaksot jotka suinkin pystyin. Minä tykkäsin eniten Mariasta... :P
Ben oli aina oma suosikkini. ei meinaa enää muistaa kaikkia henkilöitä :D
Suosikkeja???? - Anonyymi
roona kirjoitti:
Ben oli aina oma suosikkini. ei meinaa enää muistaa kaikkia henkilöitä :D
Suosikkeja????Ben eavns oli hyvä luotetava hyvis tim ei uskonut ben olisi tappaja vaikka todellisuudessa tappaja oli Benin kaksoisveli derek joka tappoi Markin jade ja eddin tappelun jälkeen derek sai surmansa kuoli oma.asen laukaukseen
- haluut ne
kuolleista nousseen Marian, puujalkaisen naistoimittajan jonka nimee en nyt muista, oudon hiippari Benin ja suloisen Megin takaisin?
- takaisin!
se sais kyl tulla uusintana , silä en sitä alusta ole nähny. katoin varmaan ainakin 5 vuotta sitä. saippuasarjojen ykkönen!
- zenza
Muistan toki, se oli tosi hyvä. Mä tykkäsin ihan kauheesti Antoniosta, siitä papista. Se oli hyvännäköinen ja sit se oli niin ihanaa ku se oli rakastunut Megiin (vai oliko se Meg?) vaikka sen ei olis saanu olla ku se oli kerta pappi yms. Myös Caseysta tykkäsin.
Sarja oli kyl toisaalta vähän sekava.. Eikös siinä ollut ainakin se joku saari-juttu, missä oli se Benin kaksoisolento murhaajana..? :D- Ben Evans
Antonio tykkäsi Gabista vaikkei olisi saanut.
Ne saari-jaksot oli varmaan sarjan hurjimmat, Benin kaksoisveli Derek päästi koko hulluutensa täysin valloilleen ja tappoi varmaan puolet koko Sunset beachin väestä :D - antakaa neloselle palautett...
Ben Evans kirjoitti:
Antonio tykkäsi Gabista vaikkei olisi saanut.
Ne saari-jaksot oli varmaan sarjan hurjimmat, Benin kaksoisveli Derek päästi koko hulluutensa täysin valloilleen ja tappoi varmaan puolet koko Sunset beachin väestä :DSUNSET BEACH OLI KATSOTTU OHJELMA JOKA ANSAITSEE TULLA RUUTUUN UUDESTAAN !! SE TAKASI ! MUISTAAKO JOKU MIHIN SE PÄÄTTY?? SIITÄ PITÄÄ SAADA EES UUSINNAT RUUTUUN. !! NELOSEN NETTISIVULLE KÄYKEE ANTAA PALAUTETTA JA KINUTKAA SUNSET BEACH TAKASI !!!
JUURI NYT KAIKKI JOTKA LUKEE TÄN VIESTIN !!! KÄYKÄÄ LAITTAA PALAUTETTA ETTÄ SUNSET BEACH TAKASI RUUTUUN.!! JA KÄYKÄÄ TEKEE JOKU ADRESSI SIELLÄ PAIKASSA MISSÄ NIITÄ VOI TEHHÄ ETTÄ SAATAS SUNSET BEACH TAKASI!!! MENKÄÄÄ ANTAA PALAUTETTA!!! SE PITÄÄ SAADA TAKASI!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74846Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796- 57790
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43766Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757