Adventtikirkon asioissa on niin monenlaista kummallista, etten liittyisi tuollaiseen sekasotkuun millään houkutteluilla. Näyttää niinkuin heillä ei olisi mikään asia oikeassa järjestyksessä Raamatullisesti. Tietääkö kukaan toista vastaavaa ryhmittymää?
En missään oloissa!
miten itse?
3
120
Vastaukset
- pukukopin siivooja
Mikä on maailman paras jääkiekkojoukkue?
-Maalissa Ellen White, puolustajina kaksi adventistia ja hyökkäyksessä kolme jehovan todistajaa. Vahti ei päästä mitään sisään, pakit pitää peräpään puhtaana ja hyökkäys tuo lisäväriä hyökkäykseen. - vapaaehtoista
se on tämä pelastuskin. Samoin kuuliaisuus Jumalan käskyille on vapaaehtoista. Kadotus on oma valinta.
Lähinnä adventisteista tulevat mieleen jehovalaiset. Opillisia yhtäläisyyksiä on yllättävän paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653