Mikä teillä on tarkoitus JT mustamaalamisessa?
Miksi juuri JT pitää mustamaalata?
Onko JT uhka yhteiskunnalle?
Pitääkö JT poistaa?
Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!
Kysyn Luopioilta?
33
2349
Vastaukset 33
- itse.
mustamaalaan exiä kutsumalla heitä luopioksi ja tulkitsemalla mustamaalaukseksi sen, että he tuovat esille perusteltua asiaa JT opista.
Jos exien viesteistä löytyy "ikäviä juttuja", niin syytä VT seuraa. Se on vastuussa oppisotkuistaan, ei exät.- 123
Hitler yritti poistoa. Et vastannut kysymykseen?
- vielä tuohon.
123 kirjoitti:
Ei tarvitse poistaa eikä ole uhka yhteiskunnalle.
- Markku_Meilo
123 kirjoitti:
>>Hitler yritti poistoa.
Valitettavasti Aatu oli poistoissaan 'satoja prosentteja' tehokkaampi kuin Vartiotorniseuran Jehova koskaan. Vt-seuran muutamia 'poistovuosia' olivat 1874-1914, 1915, 1918, 1920, 1920, 1925, 1930-luvulla, 1940-luvulla, 1951-1954, 1975, 1984, 1989, 1994 ja 2000. Onko sinulla tietoa em. Jehovan onnistumisissa em. ajankohtien maailmanlopuissa? - tabularasa
kourallinen luopioita,ja heilläkin on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Niinhän se on et jos joku juttu ei ole mun juttu, elikkä olen ymmärtänyt asian eritavalla kuin muut, niin voin myös vapaasti olla erimieltä.
Veljesseura kuitenkin kasvaa kasvamistaan, ja tietysti myös se joukko joka ei ole sama mieltä enemmistön kanssa.
Ei ole helppoo luopioillakan, kun saa äänensä kuuluville vain täällä puskaradiossa.
Joskus ehkä kannattaa ottaa korvatulpat pois ja laittaa ne suuhun,näin voi myös tieto lisääntyä, paitsi jos ei ymmärrä. - tabularasa
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Hitler yritti poistoa.
Valitettavasti Aatu oli poistoissaan 'satoja prosentteja' tehokkaampi kuin Vartiotorniseuran Jehova koskaan. Vt-seuran muutamia 'poistovuosia' olivat 1874-1914, 1915, 1918, 1920, 1920, 1925, 1930-luvulla, 1940-luvulla, 1951-1954, 1975, 1984, 1989, 1994 ja 2000. Onko sinulla tietoa em. Jehovan onnistumisissa em. ajankohtien maailmanlopuissa?kävi Korahin ja tuhansien muiden luopioiden eräämaavaelluksen aikana?
- Markku_Meilo
tabularasa kirjoitti:
kävi Korahin ja tuhansien muiden luopioiden eräämaavaelluksen aikana?
>>kävi Korahin ja tuhansien muiden luopioiden eräämaavaelluksen aikana?
En nyt saa mieleeni mihin näistä Vt-seuran vuosiluvuista tuo tapaus liittyi: 1799, 1840, 1872, 1873, 1874, 1878, 1881, 1914, 1915, 1918, 1920, 1925, 1932, 1935, 1938, 1941, 1942, 1951, 1954, 1975, 1984, 1989, 1994, vai 2000? - pysyy
tabularasa kirjoitti:
kourallinen luopioita,ja heilläkin on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Niinhän se on et jos joku juttu ei ole mun juttu, elikkä olen ymmärtänyt asian eritavalla kuin muut, niin voin myös vapaasti olla erimieltä.
Veljesseura kuitenkin kasvaa kasvamistaan, ja tietysti myös se joukko joka ei ole sama mieltä enemmistön kanssa.
Ei ole helppoo luopioillakan, kun saa äänensä kuuluville vain täällä puskaradiossa.
Joskus ehkä kannattaa ottaa korvatulpat pois ja laittaa ne suuhun,näin voi myös tieto lisääntyä, paitsi jos ei ymmärrä.Ilmaan huitomista vailla tolkkua. Josko jo sais vastauksia alla olevaan linkkiin ettei toi näyttäis ihan pelleilyltä.
>>Joskus ehkä kannattaa ottaa korvatulpat pois ja laittaa ne suuhun,näin voi myös tieto lisääntyä, paitsi jos ei ymmärrä.
Ei vois paremmin sanoa....niinjoo tuohan ei varmaankaan koske sinua.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000099&posting=22000000023116378
Saas nähä koska sust kuulee taas?
- Markku_Meilo
>>Mikä teillä on tarkoitus JT mustamaalamisessa?
Mitä tarkoitat mustamaalaamisella? Vt-seuran valheellisuuden paljastamista? Muuta, mitä?
>>Miksi juuri JT pitää mustamaalata?
Minä tunnen ainoastaan Vt-seuran mädännäisyyden.
>>Onko JT uhka yhteiskunnalle?
Minulle riittä motiiviksi jo uhka syntymättömälle lapselle, syntyneestä puhumattakaan. Plus sitten perheyhteyden tärvääminen ja muu törttöily.
>>Pitääkö JT poistaa?
Poistaa mistä?
>>Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!
On kivaa kun on kivaa.- 123
miksi uhkailet? JT ?
eli poistat JT missä ajassa?
poistatko heidät vaikka aluksi Vantaalta? - ihmettä.
123 kirjoitti:
miksi uhkailet? JT ?
poistatko heidät vaikka aluksi Vantaalta?oikein selität? Noissa sun epäselvistä kysymyksistä/viesteistä ei ota kukaan selvää. Keskity ja tyhjennä pääs, koita senjälkeen hahmotella mitä haluat sanoa ja miten, jotta muutkin tajuaisivat.
- jews
Et kertonut pitääkö JT poistaa? Vai voitko elää rehellisen JT kanssa, mikä itse olet ehkä ?
- meilon puolesta.
jews kirjoitti:
Et kertonut pitääkö JT poistaa? Vai voitko elää rehellisen JT kanssa, mikä itse olet ehkä ?
Et kertonut pitääkö JT poistaa?
Mitä poistetaan ja mistä? JT usko kielletään vai mitä?
Vai voitko elää rehellisen JT kanssa,
Jos Meilo olisi sinkku niin kylläkai. Parempi kai olisi kysyä voiko JT elää Meilon kanssa? Taitaisi kenkää tulla totuudesta jos luopion kanssa löisi hynttyyt yhteen.
mikä itse olet ehkä ?
Hän on entinen JT, joskus 70 luvulla järjestöstä lähtenyt mutta on erittäin kiinnostunut JT uskon opetuksista ja historiasta kriittisessä mielessä sekä väitteensä perustellen. - Markku_Meilo
123 kirjoitti:
miksi uhkailet? JT ?
poistatko heidät vaikka aluksi Vantaalta?>>miksi uhkailet? JT ?
Missä olen näin toiminut? - Markku_Meilo
jews kirjoitti:
>>Et kertonut pitääkö JT poistaa?
Älä sekoile, olen useammankin kerran maininnut, että Suomessa on vapaus uskoa haluamallaan tavalla ja laillisuusvalvontaa hoitelee aivan eri henkilöt.
>> Vai voitko elää rehellisen JT kanssa,
Olen jatkuvassa yhteydessä jehovantodistajien kanssa ja tulevaksi viikonlopuksi on suunniteltu Ikean kirkolliskokousta, johon odotan myös jehovantodistajia.
>>mikä itse olet ehkä ?
Sen saavat muut päättää, mutta sinä tunnut olevan henkilö, joka ei edes havaitse, että kritisoin lähinnä Vt-seuraa, en yksittäisiä jehovantodistajia.
mikä itse olet ehkä ?
>>Mikä teillä on tarkoitus JT mustamaalamisessa?
Enpä ole tällaista efektiä huomannutkaan, voisitko valaista hieman?
>>Miksi juuri JT pitää mustamaalata?
---- '' ----
>>Onko JT uhka yhteiskunnalle?
Ei ehkä yhteiskunnalle, mutta yksittäiset ihmiset kärsivät tuon amerikkalaisen uususkonnon erilaisista lieveilmiöistä aika tavalla. Ja tietenkin täysin perusteetta.
>>Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!
Kaikesta kivasta on kiva syyllistää, niinkö?
Eilen muuten kun kävelin ruokatunnilta takaisin työmaalle, vastaani käveli koiraansa ulkoiluttava jehovantodistaja. Huomasin tuon jehovantodistajan vasta kun olimme kohdakkain, joten en ikäväkseni ehtinyt hakea katsettaan tervehdyksen alkajaisiksi. Noh, ei olisi ilmeisesti tuottanut tulostakaan, sen verran tuntui olevan kenkien kärjissään jotain hyvin mielenkiintoista, ettei ehtinyt ympärilleen katsoa kohdatessamme.
Kyseisen todistajan kanssa olemme aikoinaan porukalla viettäneet paljonkin aikaa, ja siten on hieman "outoa", että ei huomannut vanhaa tuttuaan, vaikka metrin päästä ohi vilahti, eikä koko neljänsadan metrin pituisella kadulla ketään muuta talsinut. En tietenkään menetä tapahtuneesta yöuniani tai muutenkaan traumatisoidu, mutta tapaus on jälleen hyvä osoitus siitä kuinka ihminen saadaan seuraamaan sokeasti niinkin älytöntä oppia kuin entisten jäsenten tehokasta karttamista. Tervehtimisen evääminen jäseniltään on mielestäni koko opinkappaleen hulvattomin kohta. Onhan tuosta kirjoitettu, että tervehtiminen on alku kaikelle kanssakäymiselle. Sitä tulee siis välttää kaikin keinoin. Loistavaa järkeilyä, eikö totta.- tabularasa
tuo tarkoitettu yleistykseksi..?
tabularasa kirjoitti:
tuo tarkoitettu yleistykseksi..?
>>oliko tuo tarkoitettu yleistykseksi..?
Mistä kohdasta viestistäni puhumme?- taas hörhöilemässä.
>Huomasin tuon jehovantodistajan vasta kun olimme kohdakkain<
>on hieman "outoa", että ei huomannut vanhaa tuttuaan, vaikka metrin päästä ohi vilahti<
On siis outoa, että koiransa kanssa kulkenut JT ei huomannut sinua, mutta se ei ole outoa, että sinäkään et huomannut häntä? Olisitko nyt hiukan asenteellinen taas vaihteeksi?
Mitäpäs, jos sinä olet persoonana niin vstenmielinen, että sinua ei haluta tervehtiä siitä syystä?
>ihminen saadaan seuraamaan sokeasti niinkin älytöntä oppia kuin entisten jäsenten tehokasta karttamista<
Mitäs, jos nämä ovatkin tarkasti miettineet ja nähneet viisaaksi olla loitolla sinusta? Et oikein voi sanoa, kuinka sokeita yksilöt ovat, eivätkä omista ajatuksistasi poikkeavat ajatukset välttämättä ole älyttömiä.
Mutta kyllähän me sinut tiedämme. Sääliksi käy... taas hörhöilemässä. kirjoitti:
>on hieman "outoa", että ei huomannut vanhaa tuttuaan, vaikka metrin päästä ohi vilahti<
On siis outoa, että koiransa kanssa kulkenut JT ei huomannut sinua, mutta se ei ole outoa, että sinäkään et huomannut häntä? Olisitko nyt hiukan asenteellinen taas vaihteeksi?
Mitäpäs, jos sinä olet persoonana niin vstenmielinen, että sinua ei haluta tervehtiä siitä syystä?
>ihminen saadaan seuraamaan sokeasti niinkin älytöntä oppia kuin entisten jäsenten tehokasta karttamista<
Mitäs, jos nämä ovatkin tarkasti miettineet ja nähneet viisaaksi olla loitolla sinusta? Et oikein voi sanoa, kuinka sokeita yksilöt ovat, eivätkä omista ajatuksistasi poikkeavat ajatukset välttämättä ole älyttömiä.
Mutta kyllähän me sinut tiedämme. Sääliksi käy...>>On siis outoa, että koiransa kanssa kulkenut JT ei huomannut sinua, mutta se ei ole outoa, että sinäkään et huomannut häntä?
Jos luet tarkasti niin nimenomaan huomasin. "Olisitko nyt hiukan asenteellinen taas vaihteeksi?"
>>Mitäpäs, jos sinä olet persoonana niin vstenmielinen, että sinua ei haluta tervehtiä siitä syystä?
Aivan, kaikkea pitää punnita tullakseen mahdollisimman lähelle totuutta. Jos näin sattuisi olemaan, on kuitenkin outoa että siskonsa joka ei ole jehovantodistaja, ei käyttäydy tällätavoin - koskaan. Sama linja jatkuu vastaavissa tapauksissa, poikkeuksetta. Totuudenmukaisin tulkinta lieneekin, että vastenmielisyyteni on jotenkin sidoksissa jehovantodistajuuteen. Metkaa, eikö totta.
>>Mitäs, jos nämä ovatkin tarkasti miettineet ja nähneet viisaaksi olla loitolla sinusta?
Hyvin todennäköistä, onhan vartiotorniseura heitä näin käskenyt tarkoin miettimään, ja viisaaksi nähdä.
>>Et oikein voi sanoa, kuinka sokeita yksilöt ovat,
Mielestäni voin, ihan vaikka teikäläistä härnätäkseni.
>>eivätkä omista ajatuksistasi poikkeavat ajatukset välttämättä ole älyttömiä.
No näinhän en ole koskaan väittänytkään olevan, vai olenko? On vain niin että vartiotorniseuran kehittelemä karttamissääntö on olemassa ainoastaan jäsenensä informaatiopimennossa pitämiseksi. Sen kehittelemä totuus kun ei ole läpäissyt paloturvallisuusmääräyksiä koskaan.
>>Mutta kyllähän me sinut tiedämme.
Tiedätte? No laita sähköpostia, niin voimme sopia rupattelutuokiosta ihan livenäkin. Kun kerran vanhoja tuttuja ollaan...
>>Sääliksi käy...
Olemme jälleen edes jostain samaa mieltä.taas hörhöilemässä. kirjoitti:
Mutta kyllähän me sinut tiedämme. Sääliksi käy...>>Helistin täällä taas hörhöilemässä.
Eiks oo eri kivaa kun saa aukoa päätään sen minkä kiduksistaan ehtii, muttei toisaalta tarvitse koskaan vastata turpakäräjistään senkään vertaa.
Aikuisten maailmassa tällaista voitaisiin kutsua toisaalta pelkuruudeksi, tai sitten jopa silkaksi tyhjänpäiväiseksi suunpieksännäksi. Saat valita kumpaa ammattikuntaa itse edustat. Keskusteluunhan sinusta ei todistettavasti kuitenkaan ole.
Kalamiehet voisivat tokaista teikälisestä, että "laitetaan toviksi kasvamaan - tästä sintistä ei kotia viemisiä vielä keksitä".
- Syneus(m)
Mikä teillä(vartiotorniseuralla) on tarkoitus "luopioiden" mustamaalamisessa?
Miksi juuri "luopiot" pitää mustamaalata?
Onko "luopiot" uhka yhteiskunnalle?
Pitääkö "luopiot" poistaa?
Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!
---
Asiahan on niin, että luopioiden kritiikki kohdistuu pääsääntöisesti vartiotorniseuraa kohtaan, joka esiintyy "totuutena". - salaisuus?
lupaukset ole riittävä syy "mustamaalata" Jt järjestöa??????
Jt yksilöinä voi olla rauhassa. ( enkä paljasta eräiden tuntemiani (JT) kaksoiselämää)
Jt uhka yhteiskunnalle on Jt johtajien keksimä " me marttyyrit legenda".
Miksi pitäis poistaa, kun näöyttävät lähtevän vapaaehyoisesti??
Viimeistä lausettasi en ymmärrä!!- Kiinnostaisi kuulla,
mitä olivat kohdallasi ne petetyt lupaukset?
- salaisuus?
Kiinnostaisi kuulla, kirjoitti:
mitä olivat kohdallasi ne petetyt lupaukset?
Vt seura sai pidettyä sukupolvi opilla 100 vuotta jäsenensä toivossa/ pelossa!! v.1914 oli/on laskenta perusteena lopulle. V.1975 piti olla huipennus, mutta se onkin muuttunut luopioiden keksimäksi parjaukseksi??.
Mitä järjestö on oppinut?? Kesän konventin puheet on täysiä klooneja yli kolmenkymmenen vuoden ajalta, ainoana poikkeuksena, etten kuullut kertaakaan viitattavan vuoteen 1914!!?
Tässä nyt oli vain yksi asia, mitä ajatuksia se herättää, niin kerro. - tuleva luopio
salaisuus? kirjoitti:
Vt seura sai pidettyä sukupolvi opilla 100 vuotta jäsenensä toivossa/ pelossa!! v.1914 oli/on laskenta perusteena lopulle. V.1975 piti olla huipennus, mutta se onkin muuttunut luopioiden keksimäksi parjaukseksi??.
Mitä järjestö on oppinut?? Kesän konventin puheet on täysiä klooneja yli kolmenkymmenen vuoden ajalta, ainoana poikkeuksena, etten kuullut kertaakaan viitattavan vuoteen 1914!!?
Tässä nyt oli vain yksi asia, mitä ajatuksia se herättää, niin kerro.hyvin ja paljastit seuran lyhytnäköisyyden ja omaan napaan tuijottamisen kulttuurin.Siksi minäkin siirryn ennemmin n.s. luopioiden joukkoon.
Siellä ei ainakaan ajatteleminen ja ajatuksiensa julkituominen ole kielletty.
Miksi Jumala olisi luonut minulle aivot jos en niitä saa käyttää?
Jt-joukossa aivot surkastuu.
Kirjoittaa kohta yx entinen jt. - salaisuus?
tuleva luopio kirjoitti:
hyvin ja paljastit seuran lyhytnäköisyyden ja omaan napaan tuijottamisen kulttuurin.Siksi minäkin siirryn ennemmin n.s. luopioiden joukkoon.
Siellä ei ainakaan ajatteleminen ja ajatuksiensa julkituominen ole kielletty.
Miksi Jumala olisi luonut minulle aivot jos en niitä saa käyttää?
Jt-joukossa aivot surkastuu.
Kirjoittaa kohta yx entinen jt.Itse en ole katunut päivääkään lähtöäni ja enkä vois ajatella missään tilanteessa tekeväni paluuta Jt riveihin.
Arkipäivän ongelmiaha siinä alussa voi olla, jos kaikki sosiaaliset suhteet on vuosien varrella rakentuneet Jt järjestöpiiriin. Se on kuitenkin pieni ja korjattavissa oleva puute, vastaavasti kun saa elämäänsä puhtaan ilmapiirin. - Lähimmäinen.
salaisuus? kirjoitti:
Tässä nyt oli vain yksi asia, mitä ajatuksia se herättää, niin kerro.Vai ei viitata? Lue 15/12-2006 kirjoitus:" Jehova "Tomittaa varmasti oikeuden"
- salaisuus?
Lähimmäinen. kirjoitti:
Vai ei viitata? Lue 15/12-2006 kirjoitus:" Jehova "Tomittaa varmasti oikeuden"
Väitätkö,että Vt seura ja JT uskovat vielä 1914 teoriaan?????? No jos, mitkä on argumentit!!
Laitappa merkille, niin kesän konventissa ei v. 1914
lopunajan merkkinä. Ei ainakaan pääpuhujien toimesta. Piirikunnallisille puhujille se tehtävä voidaan antaakin, jotta voidaan vedota myöhemmin puhujan yli-innokkuuteen.
- Capybara
"Kysyn Luopioilta?
Kirjoittanut: 123 1.2.2007 klo 01.40
Mikä teillä on tarkoitus JT mustamaalamisessa?"
No ihan ensimmäinen tarkoitus olisi nähdä Jehovan todistajien järjestön suojelemat pedofiilit käsiraudoissa putkan lattialla.
Toinen on se, että Jehovan todistajat huomaisivat, että ne demonit joilla Vartiotorniseura on pelotellut ovat infraääniä tai johtuvat unihalvauksesta -luonnollisia ilmiöitä molemmat. Ja ettei demoneita saa kirpputoritavarasta, ei Raamatussa ole mitään mainintaa, että demoni olisi loikannut esineestä ihmiseen.
Osoitetaan ulkokultaisuus siinä, että vaatteet ovat jehoville tärkeämpi kuin mitä niiden sisällä on ja ylipäätään tällaiset muotoseikat.
"Miksi juuri JT pitää mustamaalata?"
Tunnen sen parhaiten. Jehovan todistajiin kohdistuva kulttikritiikki sopii muihinkin uskontoihin. Jehovan todistajat myös itse kritisoivat muita uskontoja.
Toinen on se, että Jehovan todistajat sanovat olevansa ainoa tosi uskonto. Jos tällaista väitettä esittää niin silloin myös vaaditaan enemmän kuin miltä tahansa lahkolta joka ei tosi uskonnoksi julistaudukaan.
"Onko JT uhka yhteiskunnalle?"
Jehovan todistajat ovat suojellessaan pedofiileja ja muita rikollisia jäsenistössään uhka yhteiskunnalle.
"Pitääkö JT poistaa?"
Ai että annettaisiin armonisku? Minusta on kivempi katsella kun te hirttäydytte omaan köyteenne.
"Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!"
Vapaus on kivaa. Niin kivaa vapaus on ettei edes tee mieli niitä asioita, mitä jehovat pitävät niinä synteinä missä me ulkopuoliset mesoamme. Onkohan vapaudesta näin nauttiminen laillistakaan?
Alennettu viinaverokaan ei ole koskettanut minua millään tavalla. - pinotas
"Mikä teillä on tarkoitus JT mustamaalamisessa?"
Itse en tahdo mustamaalata todistajia. Luopioaineistoa(kin) lukeneena voin todeta, että suurin osa siitä on aivan asiallista kritiikkiä JT-oppia kohtaan, ei mustamaalaamista. Valitettavasti JT:t kokevat, että kaikki kritiikki järjestön tapoja tai oppeja kohtaan on mustamaalaamista, myös asiallinen sellainen.
Ovathan JT:tkin syyllistyneet muiden uskontojen mustamaalaamiseen. Vanhoissa lehdissä on oikein julkaistu pilakuvia joissa pilkataan kirkkoja, uskonnosta on sanottu että se on "ansa ja kiristysryöstöä", ja nykyäänkin Seuran kirjallisuudesta saa lukea, miten kaikki muut uskonnot ovat Panettelijasta.
"Väärän uskonnon" tuhoakin oikein traktaattikampanjalla julistettiin jokunen aika sitten.
"Miksi juuri JT pitää mustamaalata?"
En itse tahdo mustamaalata, mutta se on ainoa uskonto johon olen kuulunut ja joka on minun elämääni henkilökohtaisesti vaikeuttanut. Toki maailmassa on paljon uskontoja ja lahkoja, jotka ansaitsisivat vielä enemmän kritiikkiä kuin JT, mutta niitä en henkilökohtaisesti tunne.
"Onko JT uhka yhteiskunnalle?"
Ei, JT-uskontohan kasvattaa ihmisistä mallikelpoisia kansalaisia ja yhteiskunnan jäseniä. Eri asia on, miten JT-uskonto vaikuttaa YKSILÖN hyvinvointiin.
"Pitääkö JT poistaa?"
Ei, kyllä JT-uskonto poistuu näyttämöltä ihan itsestään varmaan seuraavien 50 vuoden aikana, kun edes jäsenet eivät enää jaksa uskoa toteutumatta jääneisiin ennustuksiin.
"Jopa vastaaja on syyllistynyt varmaan kaikkeen KIVAAN!"
Kyllä vain, mutta en enää koe siitä syyllisyyttä. B)- salaisuus?
Sinulla tuntuu olevan asiat hallussa! Minä tein eron vuosia sitten, eikä ole tarvinnut katua.
Toivon sydämestni hyvää jatkoa sinulle!! terv.salaisuus?
- salaisuus?
Jt todistajat ovat syyllistyneet niiden vuosien aikana jotka olin mukana kaikkiin mahdollisiin rikoksiin. Ovat saaneet ansionsa mukaan kenkää järjestöstä, mutta oletko ajatellut koskaan sitä, mitä Jt järjestössä piilee mistä käry ei ole käynyt???????????????????????????
Minä näin sellaisia asioita tarpeeksi, mitkä katsottiin läpisormien. Entäs kun joku vetää röökin vaikka hupimielessä, niin sehän on synneistä suurin ja komiteaan??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2251563- 901257
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2401199- 67985
- 74888
- 41675
- 57639
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80542- 45517
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29514