Mainitsin jo aikaisemmin muistaakseni osassa 14, että olin yhteydessä Jehovan todistajiin, aj aivan ensimmäisessä osassa ennen varsinaista päiväkirjamerkintöjä mainitsin että olin ryhtynyt selvittämään uskonnollisia asioita. syksyllä ollessani Turussa luion paljon monien monie uskontokuntien julkaisuja mutta yksikään niistä ei oikein vakuuttanut tai pysäyttänyt kohdalleen. Joulukuussa löysin paperinkeräysastiasta muutamia Jehovan todistajien julkaisuja ja myöhemmin pyysin heiltä kirjallisuutta enemmän. Olin jo Joulukuusta asti jollakin tavalla ollut hiedän kanssaan yhteydessä. Nyt tulevissa osissa heidän roolinsa elämässäni korostuu ja luonani Keravan nuorisovankilassa ryhtyi vierailemaan todistajia. KOska heidän vierailunsa antoi minulle paljon iloa ja uutta tietoa niin merkitsin heistä paljon mainintoja päiväkirjaani.
Siin miksi kirjoitan tästä?
Kirjoitan tai oikeastaan ilmoitan tästä asiasta sen vuoksi että henkilö joka ei pidä Jehovan todistajista voisi päättää halustaan jatkaa lukemista ja toisekseen siksi etten halua ainakaan uskonnollista keskustelua koska se ei tälle palstalle kuulu.
Siis, seuraavasta osasta eteenpäin jonkin aikaa mainitsen Jehovan todistajat ja heidän uskontonsa ja RAamatun aika usein.
Terveisin alias Kalterintakaa
Kalterintakaa välihuomautus
7
1343
Vastaukset
- sepi
ootko loppuunasti miettiny ton jehova-homman?
Eikös jehovat kierrä ovelta-ovelle ja "kerro" omasta
uskostaan? Parempaakin tekemistä mielestäni on.. - näpit irti jätteistä
mennä tonkimaan paperinkeräysastiaa. Sieltähän löytyy vain roskaa.Tulet kyllä huomaamaan että haalit vain lisää vaikeuksia itsellesi Jehovan todistajien oudosta opista.
- mieti tätä
että esim. kirjastossa Jehovan todistajien kirjat ovat osastolla "Ei kristilliset uskonnot".
- Nimetön
luin osioita sun tekstistä ja hyvä jos olet päässyt jaloillesi..mutta näin ihmisenä sanon että älä hyvä poika/mies tukeudu jehoviin,ihan oikeasti!Hyviähän ne on puhumaan ja silleen,mutta apua tukea löytyy muualtakin.Olen pahoillani jos löysit ns.tuen ja armahuksen niihen ns.uskovaisten luota.Ja usko on muuta kuin niiden riistäjien ja paskojen luona.anteeksi jos loukkaan"uskontoasi"mutta älä tukeudu niihin saat vain katua.On muutakin mitä kautta saat voimaa ja uskoa!
- säälittää
kuin eksyny lammas menossa suden suuhun. Ei kuuntele kun vanhemmat yrittää ohjata oikeaan suuntaan. Helppoja uhreja nuoret ja vaikeuksissa olevat jehoville.
- haukutaan
Jehovan todistajia..
- Jee jee hovako
En ole aiemmin lukenut viestiketjua.
Nyt luettuani hämmästelen. Miksi?
Palautappa mieliimme: Miksi olet linnassa?
Miksi Jehova?
Miksei Jeesus??
Mitä eroa niillä mielestäsi on??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764