Saatana asetti sunnuntain kirkkoon sapatin sijalle. Sunnuntain pitäminen on saatanan kumartamista.
Saatana ei pyhitä sapattia
10
297
Vastaukset
Saatana ei asettanut kirkkoon mitään. Sunnuntain pitäminen ei ole Saatanan, vaan ylösnousseen Herran kumartamista.
- sunnuntai ===?
Tämän sunnuntain pyhityksen isänä mainitaa
Nimrood. Hän perusti Babylon uskonnon ja sunnutai palvelusmenot. Ja hän itse oli Jumalan edutaja maan päällä. sunnuntai kultti elää
erittäin voimakkaana vielä tänäkin päivänä. Tämän kultin käytäntö pitää ihmiset Kultti-kristittyinä. - maanmato
sunnuntai ===? kirjoitti:
Tämän sunnuntain pyhityksen isänä mainitaa
Nimrood. Hän perusti Babylon uskonnon ja sunnutai palvelusmenot. Ja hän itse oli Jumalan edutaja maan päällä. sunnuntai kultti elää
erittäin voimakkaana vielä tänäkin päivänä. Tämän kultin käytäntö pitää ihmiset Kultti-kristittyinä.saturnus jumalan päivä.
- sitten tämä
hirvas kirjoitti:
Muista pyhittää lepopäivä. 9 Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. 11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen
- hirvas
sitten tämä kirjoitti:
Muista pyhittää lepopäivä. 9 Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. 11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen
mikähän viikonpäivä se oli. kun Jumala aloitti luomistyönsä ?
- sunnuntaina
hirvas kirjoitti:
mikähän viikonpäivä se oli. kun Jumala aloitti luomistyönsä ?
Näitten jakeitten perusteella.
3 Jumala sanoi: "Tulkoon valo!" Ja valo tuli. 4 Jumala näki, että valo oli hyvä. Jumala erotti valon pimeydestä, 5 ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä.
Näin tulivat valmiiksi taivas ja maa ja kaikki mitä niissä on. 2 Jumala oli saanut työnsä päätökseen, ja seitsemäntenä päivänä hän lepäsi kaikesta työstään. 3 Ja Jumala siunasi seitsemännen päivän ja pyhitti sen, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstään
Matt 28.1
Sapatin päätyttyä, viikon ensimmäisen päivän koittaessa, tulivat Magdalan Maria ja se toinen Maria katsomaan hautaa.
- hirvas
lue hyvä ihminen Raamattua ja lopeta nuo lahkolaiset fraasit.
- ne avasi silmät.
Ja sai eroni adventismista.
Tällaiset aloitukset tuo esille vääristyneet totuudet ja väittämät ohi evankeliumin.
Antaa vaan julistaa ja sitten terveet vastaukset takaisin.
- pyydän
Oletko oikeasti adventisti vai mikä, sillä taidat antaa melkoisen huonon kuvan kaikista adventisteista? Ajatuksesi eivät ole adventistien oppien mukaisia, joten voisitko rajoittaa? Fanaattisus ei ole sinulle hyväksi! Niin ja ole hyvä ja käytä nimimerkkiä, sillä sun kirjoituksia vilisee täällä niin paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511