Saatana ei pyhitä sapattia

vaan sunnuntain

Saatana asetti sunnuntain kirkkoon sapatin sijalle. Sunnuntain pitäminen on saatanan kumartamista.

10

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana ei asettanut kirkkoon mitään. Sunnuntain pitäminen ei ole Saatanan, vaan ylösnousseen Herran kumartamista.

      • sunnuntai ===?

        Tämän sunnuntain pyhityksen isänä mainitaa
        Nimrood. Hän perusti Babylon uskonnon ja sunnutai palvelusmenot. Ja hän itse oli Jumalan edutaja maan päällä. sunnuntai kultti elää
        erittäin voimakkaana vielä tänäkin päivänä. Tämän kultin käytäntö pitää ihmiset Kultti-kristittyinä.


      • maanmato
        sunnuntai ===? kirjoitti:

        Tämän sunnuntain pyhityksen isänä mainitaa
        Nimrood. Hän perusti Babylon uskonnon ja sunnutai palvelusmenot. Ja hän itse oli Jumalan edutaja maan päällä. sunnuntai kultti elää
        erittäin voimakkaana vielä tänäkin päivänä. Tämän kultin käytäntö pitää ihmiset Kultti-kristittyinä.

        saturnus jumalan päivä.


      • hirvas

      • sitten tämä
        hirvas kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Saturnalia

        Muista pyhittää lepopäivä. 9 Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. 11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen


      • hirvas
        sitten tämä kirjoitti:

        Muista pyhittää lepopäivä. 9 Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, 10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti. Silloin et saa tehdä mitään työtä, et sinä eikä sinun poikasi eikä tyttäresi, orjasi eikä orjattaresi, ei juhtasi eikä yksikään muukalainen, joka asuu kaupungissasi. 11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaiken, mitä niissä on, mutta seitsemännen päivän hän lepäsi. Sen vuoksi Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen

        mikähän viikonpäivä se oli. kun Jumala aloitti luomistyönsä ?


      • sunnuntaina
        hirvas kirjoitti:

        mikähän viikonpäivä se oli. kun Jumala aloitti luomistyönsä ?

        Näitten jakeitten perusteella.

        3 Jumala sanoi: "Tulkoon valo!" Ja valo tuli. 4 Jumala näki, että valo oli hyvä. Jumala erotti valon pimeydestä, 5 ja hän nimitti valon päiväksi, ja pimeyden hän nimitti yöksi. Tuli ilta ja tuli aamu, näin meni ensimmäinen päivä.

        Näin tulivat valmiiksi taivas ja maa ja kaikki mitä niissä on. 2 Jumala oli saanut työnsä päätökseen, ja seitsemäntenä päivänä hän lepäsi kaikesta työstään. 3 Ja Jumala siunasi seitsemännen päivän ja pyhitti sen, koska hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstään

        Matt 28.1
        Sapatin päätyttyä, viikon ensimmäisen päivän koittaessa, tulivat Magdalan Maria ja se toinen Maria katsomaan hautaa.


    • hirvas

      lue hyvä ihminen Raamattua ja lopeta nuo lahkolaiset fraasit.

      • ne avasi silmät.

        Ja sai eroni adventismista.
        Tällaiset aloitukset tuo esille vääristyneet totuudet ja väittämät ohi evankeliumin.
        Antaa vaan julistaa ja sitten terveet vastaukset takaisin.


    • pyydän

      Oletko oikeasti adventisti vai mikä, sillä taidat antaa melkoisen huonon kuvan kaikista adventisteista? Ajatuksesi eivät ole adventistien oppien mukaisia, joten voisitko rajoittaa? Fanaattisus ei ole sinulle hyväksi! Niin ja ole hyvä ja käytä nimimerkkiä, sillä sun kirjoituksia vilisee täällä niin paljon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe