Adventtitotuus on

raamatullista

totuutta. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on uskoJeesukseen: kolmenenkelin sanomat kuuluvat iankaikkiseen evankeliumiin. Joka jättää ne julistuksestaan pois, hänen evankeliumin julistuksensa on vajaata.

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun keisarilla ei ole vaatteita. Ei ole olemassa mitään adventtitotuutta. On vain adventistien käsityksiä, nekin paljolti vääristyneitä.

• vain yksi

joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt.

• ymmärrä?
        vain yksi kirjoitti:

joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

Adventtitotuus = Ellenin totuus (valheet)

Kristityillä on Raamatun totuus.

• vain yksi kirjoitti:

"On olemassa adventtitotuus joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.
        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt."

Todellisuudessa suurin, ylivoimaisesti suurin osa Hengestä syntyneistä on täsmälleen toista mieltä.

• hirvas
        vain yksi kirjoitti:

ole adventisti lainkaan, vaan palstalle ilmestyvä provoilija, joka päivästä toiseen kirjoitat samat litaniat vain ärsyttäksesi muita.

• adventisti
        hirvas kirjoitti:

ole adventisti lainkaan, vaan palstalle ilmestyvä provoilija, joka päivästä toiseen kirjoitat samat litaniat vain ärsyttäksesi muita.

jos hän hyväksyy Raamatun Jumalan sanana ja adventtitotuuden sellaisena kuin adventistit uskovat!

Kukas sitten on adventisti?

• tämä näet
        ymmärrä? kirjoitti:

Adventtitotuus = Ellenin totuus (valheet)

Kristityillä on Raamatun totuus.

Tämä henkilö on näet riitelyautomaatti, joka adventistien oppia toistaen helpolla tavalla pitää koko ajan samat asiat ja keskustelun pyörimässä. Itse hän varmasti nauraa tihrustelee tykönään.

• Vaan...
        adventisti kirjoitti:

jos hän hyväksyy Raamatun Jumalan sanana ja adventtitotuuden sellaisena kuin adventistit uskovat!

Kukas sitten on adventisti?

Kyse on sinun sairaasta touhuilustasi täällä palstalla. Esiinnyt milloin kolmena enkelinä, milloin "kirjoitettu on" ja nykyään useimmiten ilman nimimerkkiä. Tarkoituksesi on vain härnääminen. Tietysti voit vielä lisäksi uskoakin. Mutta toiminnastasi on kyse, ja se on sairasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe