Adventtitotuus on

raamatullista

totuutta. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden jotka pitävät Jumalan käskyt ja joilla on uskoJeesukseen: kolmenenkelin sanomat kuuluvat iankaikkiseen evankeliumiin. Joka jättää ne julistuksestaan pois, hänen evankeliumin julistuksensa on vajaata.

8

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun keisarilla ei ole vaatteita. Ei ole olemassa mitään adventtitotuutta. On vain adventistien käsityksiä, nekin paljolti vääristyneitä.

      • vain yksi

        joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt.


      • ymmärrä?
        vain yksi kirjoitti:

        joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt.

        Adventtitotuus = Ellenin totuus (valheet)

        Kristityillä on Raamatun totuus.


      • vain yksi kirjoitti:

        joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt.

        "On olemassa adventtitotuus joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.
        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt."

        Todellisuudessa suurin, ylivoimaisesti suurin osa Hengestä syntyneistä on täsmälleen toista mieltä.


      • hirvas
        vain yksi kirjoitti:

        joka on myös viimeinen totuus. Jeesus antoi todistuksensa profetian henkenä Jumalan sanansaattaja Ellen Whiten kautta.

        Tämän tietää jokainen Hengestä syntynyt.

        ole adventisti lainkaan, vaan palstalle ilmestyvä provoilija, joka päivästä toiseen kirjoitat samat litaniat vain ärsyttäksesi muita.


      • adventisti
        hirvas kirjoitti:

        ole adventisti lainkaan, vaan palstalle ilmestyvä provoilija, joka päivästä toiseen kirjoitat samat litaniat vain ärsyttäksesi muita.

        jos hän hyväksyy Raamatun Jumalan sanana ja adventtitotuuden sellaisena kuin adventistit uskovat!

        Kukas sitten on adventisti?


      • tämä näet
        ymmärrä? kirjoitti:

        Adventtitotuus = Ellenin totuus (valheet)

        Kristityillä on Raamatun totuus.

        Tämä henkilö on näet riitelyautomaatti, joka adventistien oppia toistaen helpolla tavalla pitää koko ajan samat asiat ja keskustelun pyörimässä. Itse hän varmasti nauraa tihrustelee tykönään.


      • Vaan...
        adventisti kirjoitti:

        jos hän hyväksyy Raamatun Jumalan sanana ja adventtitotuuden sellaisena kuin adventistit uskovat!

        Kukas sitten on adventisti?

        Kyse on sinun sairaasta touhuilustasi täällä palstalla. Esiinnyt milloin kolmena enkelinä, milloin "kirjoitettu on" ja nykyään useimmiten ilman nimimerkkiä. Tarkoituksesi on vain härnääminen. Tietysti voit vielä lisäksi uskoakin. Mutta toiminnastasi on kyse, ja se on sairasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe