Tänään tulee taas Steve "The Crocodile Hunter" Irwin eli Krokotiilimies. Onneksi nelonen hommasi tämän sarjan ohjelmistoonsa. Katselin sitä aikoinaan Animal Planetilta. On loistava sarja, jossa on huumoria, seikkailua, jopa jännitystä. Hieno dokumenttisarja kaiken kaikkiaan! Steve Irwin on legenda!!! Ikävä, että hän kohtasi kohtalonsa näin aikaisin.
Tämä sarja on MacGyverin ja Kahden keikan ohella tämän hetken paras sarja!!
Krokotiilimies
6
623
Vastaukset
- Fanittajat
Samaa mieltä! Steve Irwin on asiaansa 110% panostava ja keskittynyt eläinten tutkija ja syntymäkaheli itsekin!
Upeaa on myös se sympaattisuus, suorasukaisuus ja aito välittäminen eläimistä. Ja ihan kreisin innostunut ote aina!
Tosi sääli, että joutui poistumaan planeetalta niin pian. - aina päällä
sukeltaa ja samoilee metsässä samassa puvussa
- ilmeisesti
ei koskaan käynyt pohjoisen havumetsissä
Itse en ole kyseistä sarjaa koskaan ennen nähnyt, mutta kuullut olen ja olen ihmetellyt miksei sitä aiemmin ole tullut. Mutta nyt kun näin sen ekaa kertaa niin se oli mitä minä olin kuullutkin siitä! Tosi sympaattinen eläimille ja se on hienoa että se välittää niistä eläimistä ja niin ihanan innostunut ote siihen työhön! Puhuu niistä kuin joku pieni lapsi ois innostunut jostakin. =) Minusta just tollaista on mukava seurata ku se ei ole niin vakavasti tehty luonoohjelma, ettei siihen nukahda kesken, mutta onhan vielä toinen hyvä ton tyylinen luonto tyyppi elossa se mikä on tossa esihistoriallinen puisto ohjelmassa, sekin osaa eläytyä ja puhua niistä sillein yksinkertaisesti ja hauskasti eri eläimistä, mutta sen eläin ohjelma ykköseltä taisi mennä tauolle.
Niih, olihan se ikävää että se kupsahti jo, mutta enpä ole kovinkaan yllättynyt koska se ny onkin vähä kaheli!- cnyyvannzn
animal planetilta tulee vieläkin uusia jaksoja. eli kai niitä on aika paljon sitten tehty.
- SteveIsTheBest
Hän onnistui todellakin tekemään luontodokumentista mielenkiintoisen.Ei missään nimessä puutu jännitystä.Surullista se hänen kohtalonsa... :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437