Itse olin työmatkalla Lappeenranssa vuonna joskus 1997 ja kun tulin illalla Lappee-hotelliin, edessä oli joku pieni mies paksussa takissa. Mies selitti respan neidille jotain ja ääni kuulosti tutulta. Sitten se naureli neitoselle, ja sitten hiffasin että Kirkahan se siinä.
Missä näit Kirkan livenä viimeiksi
7
913
Vastaukset
- sartsy
viimeeksi viime kesänä kun hän asioi sillosessa työpaikassani...sympaattisen oloinen tyyppi oli,sai jopa mutkin nauramaan sen hetkisen kaaoksen keskellä:)
- Kirkan
1. ja viimeisen kerran loppusyksyllä Helsingin linja-autoasemalla. Oli mietteliään näköinen...
- kirka fani
näin kirkan viimeksi oulussa perjantaina
- viimeksi
televisiossa istumassa sohvalla isomahaisena ja kovin väsyneen näköisenä.
- Humppajuntti
Kirka vetäisi mahtavan keikan viime kesänä Saarijärven Kukonhiekassa. Todella karismaattinen esiintyjä.
- livenä
Avasin Kirkalle erään asunnon oven. Hämmästys oli molemminpuolinen, Kirka odotti näkevänsä tutun ihmisen, minä en odottanut ainakaan Kirkan olevan oven takana: )
En muista mitä sanoimme, mutta symppis kuva Kirkasta jäi.
Tätä ennen näin jollain keikalla keskustassa, muistaakseni oli yksityistilaisuus. - huhtikuu 2005
No taisi olla vuosi 2005 huhtikuu,Lahdessa Alex park nimisessä raflassa.Olin muutaman työkaverin kanssa,ja keikka oli mitä parhain.Muistin juuri,että mulla on valokuva Kirkasta Linnanmäellä,olisko kesä-99.Olen nähnyt Kirkan niin monta kertaa,etten edes muista montako.Mutta jokaisesta keikasta on jäännyt todella mukavat muistot.Onneksi läksin vuonna2005 raflaan,oli meinaan kahden vaiheella lähdenkö.Ollaan nyt juteltu työkavereiden kanssa,miten kiva ilta oli.Kiitos Kirka ja hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916