Miksi TH 700 lukkoturbiinilla tekee seuraavaa: Ei suostu vaihtamaan isommalle vaihteelle ennenkuin kierrokset ovat tapissa? Olen jo tarkastanut kick down-vaijerin ja se liikkuu herkästi eikä ole pykimiä. Välillä laatikko toimii normaalisti, mutta enimmän osan aikaa em tavalla. Kellään hyviä neuvoja?
th 700 laatikko-ongelma. Apua!
7
5556
Vastaukset
- Mickelsblad
Oletko kokeillu vaihtaa öljyt ja suodattimen??
- nikkepo
paljonko ajettu laatikolla
onko metallia öljyssä
- parempi.
Jos sulla on varaa, niin osta sen museoromun tilalle parempi vaihteisto sisarmallista Daewoolta.
- En bonjaa
Lukee vaitotarpeen nopeudesta,jos autosta mitään ymmärrän. Itselläni oli yhdessä samanlaista vaivaa. Sain vikaa vähennettyä kickdown vaijeria löysäämällä alle ohjearvojen,eräs tunnettu laatikkokorjaaja antoi ohjeen,jossa vaijerin perussäätö on,kaasu pohjassa just ja just tiukalla, itse jätän jonkun millin löysää. Laatikoissa on hieman eroja,vaikka olis samanlainen laatikko samassa rungossa.
- onn
kick downninventtiili juminu,ota vaijeri irti ja vetele siitä rivakasti jos se vaikka irtois
- tihki
keskipakokytkin ö.suod tapaisen kannen elle laatikon oikeassa takanurkassa. tosin hankala itse selvitellä
- hämmästyny
moikka!hommasin vanin 6.2 dieselin jos on th 700 laatikko..öljyt oli tosi mustat kun uudet vaihdatin suodattimen kera.aikasemminkin laatikko toimi 1 ja tuntu et ykkeseltä kolmoselle vaihtas ja nelosta ollenkaan..nytten kun kepistä vaihtaa niin ykkönen normaalisti,2 paikalla tyhjää 3 toimii ja 4 ei ollenkaan..eli 1,3 ja pakki toimivat..on jokapäiväisessä käytössä ja ei oo kulutuskaan kova bvaik ajelen yli 100..kovilla kierroksilla vaihtaa pykälät ja pikkasen pienemmillä ny öljyn vaihdon jälkeen..tähän laatikkoon ei tuu mitään vaijereita jol säätää kun joku piuha vain..eli mis on vika ja laatikko ei luista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822