Pieni testi.
3
898
Vastaukset
- PööPi
Onneksi näitä on jo tullut niin paljon nähtyä ettei mikään enää jaksa yllättää :) Yleensä ne nyt kuitenkin jonkin verran säikäyttää mutta tämä ei aiheuttanut mitään reaktioita... Ja mitähän sekin minusta kertoo.
- halkotäti
Okei, okei. Perhosen nappaamiseen meni 6,6 sekuntia ja tilttitesti loppui kommentiin 39% accuracy (mitähän sekin meinaa, mä painoin kaikkia paitsi ihan viimeistä oikein). Sitä viimeistä tehtävää en edes tajunnut että mitä olis pitänyt tehdä. No ei ollut näköjään tarviskaan tajuta.
- twin peaks <3
Auts! mulla oli kuuloke melkein täysillä ku oli aiemmin jotai vikaa ja sitte ku tuli se silmä ni auts että sattuu korvaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249