joka koskee lepopäivää Jeesuksessa on sapattikäsky. tälle käskylle ovat kuuliaisia vain Jeesuksen omat. sunnuntaille taas paholaisen omat.
Vastaukset 4
- Utulila
Ei ole mitään sapattikäskyä annettu pakanoille. Eikä myöskään ylösnousemuspäivän muisto käskyä.
Uudenliiton vapauden hengessä, ei eri viikonpäivillä ole niin väliä. Tärkeätä on vain levätä välillä töiltään ja hiljentyä Jumalanpalvelukseen. Kaikki päivät on oikeastaan yhtä hyviä. Mutta jokin päivä voidaan vapaasti pitää parempana. Eikä olla niin ilkeitä, että tuomitaan toisen viettämää päivää. Eihän? - Adventisti
Ei ole mitään käskyä ylösnousemuspäivästä , ainoa käsky joka koskee lepopäivää Jeesuksessa on sapattikäsky.
Aamen
mutta
Jokainen kulkee omaa uskon tietänsä , antaa Jumalan johdattaa totuuden etsijöitä.
Ei kai meidän tehtävänä ole päättää kuka on kenenkin oma. - Jos te välttämättä
haluatte tehdä meistä sarviäisiä piruja, niin mikäpä siinä! Varokaatte sitten vain ettemme tule ja puske sarvillamme niin , että lampaanvillat pöllyää ja tarhan portinpielet rytisee.
"12. Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
13. "Puhu israelilaisille ja sano: Pitäkää minun sapattini, sillä se on merkkinä meidän välillämme, minun ja teidän, sukupolvesta sukupolveen, tietääksenne, että minä olen Herra, joka pyhitän teidät.
14. Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
15. Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäntenä päivänä on sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä tekee työtä sapatinpäivänä, rangaistakoon kuolemalla.
16. Ja pitäkööt israelilaiset sapatin, niin että he viettävät sapattia sukupolvesta sukupolveen ikuisena liittona.
17. Se on oleva ikuinen merkki minun ja israelilaisten välillä; sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi ja hengähti."
2. Moos. 31:12-17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487