Varoitus adventisteille

Adventistit odottavat Jeesuksen toista tulemusta eli Herran päivää, mutta Jumala sanoo Raamatussa teidän odotuksestanne:

"Voi teitä, jotka toivotte Herran päivän tulemista. Miksi hyväksi on teille Herran päivä? Se on oleva pimeys, eikä valkeus - ikäänkuin jos joku pakenisi leijonaa ja häntä kohtaisi karhu, tahi joku tulisi kotiin ja nojaisi kätensä seinään ja häntä pistäisi käärme. Eikö Herran päivä ole pimeys, eikä valkeus, eikö se ole synkeys, jossa ei valoa ole? Minä vihaan, minä halveksin teidän juhlianne enkä mielisty teidän juhlakokouksiinne. Sillä vaikka te tuotte minulle polttouhreja ja ruokauhrejanne, eivät ne minulle kelpaa, enkä minä katso teidän yhteysuhrienne, syöttövasikkainne, puoleen. Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa." (Aamos 5:21-23)

Kuulkaa tai olkaa kuulematta!

8

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee parannus

      Ja käänny pois vääryyden teiltäsi, elävän Jumalan palveliaksi. Sinun olisi paljon hyödyllisempää palvella oikeaa Jumalaa Sielun
      vihollisen palvelemisen sijaan. Ymärrän hyvin tilasi. Et tunne Kristusta siksi riiput ristin
      opin ulkopuolisessa pakana uskon palvelemisessa.
      Käänny Jeesuksen puoleen. Hän voi armahtaa sinuakin. Lopeta Kristus viha, Jos se on sinulle vain mahdollista. Usko vapahtajaan.

    • että ,,,

      profeetta on taas palannut varoittelemaan vaan adventisteja, kyllä sinä olet ottanut aivan liian suuren urakan vastaan, minä kuuntelen mitä Jumala minulle puhuu en välitä noista sinun profetioistasi mitään, mutta kirjoittele nyt aikasi kuluksi.

    • vain ***

      miksi ennustat Herran päivän olevan pimeyden päivän adventisteille?
      En ole juurikaan vieraillut tällä palstalla ja siksi en paljoakaan tunne heidän uskoaan, mutta sen verran mitä olen lukenut, näyttäisivät he pitävän Jeesusta Jumalanaan, joka on tärkeintä pelastuksen kannalta.

      • meidän turvamme!

        Niinkauan kuin Jeesus pysyy pystyssä,pysymme mekin,koska olemme uskon kautta HÄNESSÄ!


    • eniten sinua

      itseäsi.Ne jotka Jeesuksessa ovat,eivät vapise!Adventistit ovat kokosydämisesti jättäytyneet uskon varaan ja ovat Kristuksessa!Mitä silloin paha heille voi?JEESUKSEN VERI RIITTÄÄ!

      • ja se riittää

        IHAN JOKAISELLE IHMISELLE,joka on turvansa häneen pannut.Sinä,eikä mikään paha voi meille mitään,koska Jeesuksen veri on meidän turvamme!

        ÄLÄ KÄVELE VEREN YLI!


    • käskikö

      ne pahat henget sinun tuon kirjoittamaan, tuntuu että on vihollisen hengen tuotantoa, tai sitten sinulla on viellä harhoja niistä huumeista, tuo ei ole enää terveen ihmisen aivoista lähtenyttä ja ainakin sellaisen henkilön joka sanoo olevansa uudesti syntynyt,jotakin on nyt vialla sinun elämässäsi, kehoitan sinua hakeudu hoitoa saamaan.En sano tätä pahalla olen jo huolissani sinun terveydestä.

      • jo liiankin usein

        esitetty!
        Ei lähdetä samalle asiattomalle linjalle,vaan pysytään KRISTUKSEN VEREN SUOJASSA.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe