Kaikille avoin

muistojumalanpalvelus

Kirkan muistoksi pidetään kaikille avoin muistojumalanpalvelus Uspenskin katedraalissa Helsingissä lauantaina 10.3.2007 klo 12.00.

Mahdolliset Kirkan muistoa kunnioittavat tervehdykset pyydetään osoittamaan Kirill Babitzinin säätiölle.

52

46644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haudattiin!

      joko kirka on haudattu????kun otsikossa oli hettä "haudattiin"veljensä viereen!?!

    • 555555555w

      niinkuin väitätte otsakkeessa!

      • pinokkiotar

        Mitä sen on väliä !!!!!


      • on vähän

        eri tavat hautaamisen suhteen kuin evl.


      • zande

        Kyllä näin vaan on että Kirka on haudattu jo!!


      • pinokkiotar
        zande kirjoitti:

        Kyllä näin vaan on että Kirka on haudattu jo!!

        Orttodokseilla terve suhtautuminen kuolemaan. miksi kuolema viedään jonnekkin sairaalan kellariin. pois näkyviltä. Sehän on osa meidän elämää.


    • Nimetön

      10.03.2007 ????

      • ainakin...

      • oikein:

        Kirkan muistoksi pidetään kaikille avoin muistojumalanpalvelus Uspenskin katedraalissa Helsingissä lauantaina 10.3.2007 klo 12.00.
        MUISTOJUMALANPALVALUS. Hauatuas ja muistojumalanpalvelus, muistohetki tai konsertti voi olla muulloinkin kuin hautajaispäivänä, näinhän yleensä onkin.


      • poissa

        ovat.Veljekset laulaa nyt yhdessä.
        Mukavia olivat..reilua meininkiä


    • Nimetön

      Kirill on surustellut mun mummon kaa ja olivat sen jälkeen todella läheisiä kavereita :(

      • muistelija myös

        Hän saattoi seurustella myös mummoni isän kanssa. Tästä en ole kyllä ihan varma, muistelen vain, että tällaista puhuttiin aikoinaan Limingan markkinoilla.


      • se muisto juttu
        muistelija myös kirjoitti:

        Hän saattoi seurustella myös mummoni isän kanssa. Tästä en ole kyllä ihan varma, muistelen vain, että tällaista puhuttiin aikoinaan Limingan markkinoilla.

        kirkossa


      • muistelija myös
        se muisto juttu kirjoitti:

        kirkossa

        Valitettavasti mummoni isä ei pääse tilaisuuteen. On ollut taivaallisessa enkelkuorossa jo vuosia.


      • ja ensi viikon launtaina
        muistelija myös kirjoitti:

        Valitettavasti mummoni isä ei pääse tilaisuuteen. On ollut taivaallisessa enkelkuorossa jo vuosia.

        kahta tietoa likkeellä tietoa likkeellä että ensi viikon lauantaina ja maaliskuussa.


      • ij345678
        se muisto juttu kirjoitti:

        kirkossa

        Kirkan muistoksi pidetään kaikille avoin muistojumalanpalvelus Uspenskin katedraalissa Helsingissä lauantaina 10.3.2007 klo 12.00.


    • ketkä ovat säätiössä

      tulevaisuudessa,eikä tule väärin käytöksiä rahan keruun eikä sen käytön suhteen

      Yhtään penniä ette pane omiin liiveihinne.

    • hyvästi

      Kiitos Kirka

      • sanoi james

        kirkalle , mä täällä olen jo kuukauden päivät ollutkin,kato tuonne siellä on juice ja marilyn, siivet selässä you know,


      • samassa seurassa
        sanoi james kirjoitti:

        kirkalle , mä täällä olen jo kuukauden päivät ollutkin,kato tuonne siellä on juice ja marilyn, siivet selässä you know,

        Toivottavasti olet onnellinen :)))) pyydä juicelta nimmari...maksan hyvin :)))


      • Näin elämä menee, mutta muistoissa säilyvät.


      • totuuden torvi
        sanoi james kirjoitti:

        kirkalle , mä täällä olen jo kuukauden päivät ollutkin,kato tuonne siellä on juice ja marilyn, siivet selässä you know,

        Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mitä oikeesti tapahtuu kun ihminen kuolee.Kyllä raamattu vastaa että elämän vastakohta on kuolema eikä mitään muuta kunnes saat takaisin elämän ylösnousemuksessa, mutta ei vielä...


      • samassa seurassa
        totuuden torvi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä huumoria, mutta mitä oikeesti tapahtuu kun ihminen kuolee.Kyllä raamattu vastaa että elämän vastakohta on kuolema eikä mitään muuta kunnes saat takaisin elämän ylösnousemuksessa, mutta ei vielä...

        Huumoria??? Remu ,Kirkan paras ystävä loi sanoiksi tunteensa "kirkalla siellä hyvä bändi"!
        Elämän vastakohta on kuolema...mutta saan elämän takaisin??? hei !!! älä viitsi. Minun jumala ja raamattu metsässä, siellä ei mitään uutta elämää .Tämä elämä ainutkertainen, siitä täytyy nauttia. Miksi pitäisi syntyä uudestaan??? En tiedä kuinka moni tänne kaipaa takaisin, jos jossain helvetti ...se on maanpäällä. näin minä ajattelen


    • pirella

      kirkan omaisille ja läheisille tukijoille,ystäville ja meille kaikille omasta mielestämme läheisille hänen musiikin kuuntelijoille lämpimästi haluan kunnioittaa suurta surua,joka kohtasi meidät kaikki yllättäin.itsekin olen seurannut hän uraa 70-luvulta lähtien.rauha hänen sielulleen.

      • Kirkan konserteissa ollut

        Niin se on että nämä asiat ovat niitä suomalaisten yhteisiä asioita, jotka kaikki tuntee ja tietää kuten Kirkan. Voidaan surra yhdessä. Kirkalla faneja joka sukupolvessa.
        Olen ollut viidessä livekonsertissa ja joka kerta n. kymmenen vuoden marginaalilla ja joka kerralla vakuutuin siitä että Kirka on todella viihdetaiteilija, "osaa ottaa" yleisönsä ja tuottaa iloa livekonserttiensa kautta ihmisille.
        Kiitos Kirka ja hyvää taivasmatkaa:)

        Taidanpa etsiä kotikaraokesta Kirkan biisin ja laulaa ainakin surun pyyhit.. Juicen karoke levy jo onkin..


    • zzeus82

      Lehdissä kauheat jutut ku KIRKA kuoli, helvetin kauhealla otsikolla!!! 5 ihmistä kuoli kolareissa eilen, hyvä jos otsikkoa näki!!!!!! Näin meillä suomessa, jos joku kuuluisuus sattuu kuoleen nii millään muulla ei ole väliä vai olenko väärässä???

      • pinokkiotar

        Montako meitä suomessa???? siis meitä jotka tekee sitä arkea...tärkeää mutta ei näkyvää!!! Myös näitä ns. julkimoita jotka me itse luodaan.Kolarit, niissä kuoleminen..niihin turruttu. mutta tämä on elämää, näin se vaan on.
        Kirka minun idoli nuoruudessa, teki paljon hyvää musiikkia. Huomio paikallaan. Myös osanotto kaikille omaisille joiden läheisiä kuoli kysesissä kolareissa


      • osanotto
        pinokkiotar kirjoitti:

        Montako meitä suomessa???? siis meitä jotka tekee sitä arkea...tärkeää mutta ei näkyvää!!! Myös näitä ns. julkimoita jotka me itse luodaan.Kolarit, niissä kuoleminen..niihin turruttu. mutta tämä on elämää, näin se vaan on.
        Kirka minun idoli nuoruudessa, teki paljon hyvää musiikkia. Huomio paikallaan. Myös osanotto kaikille omaisille joiden läheisiä kuoli kysesissä kolareissa

        Kolarit voidaan välttää, kun ajellaan rauhalliseesti, eikä kaahata, kuin oltais suuria maantien ritareita. Kas kun joskus pitäis ajatella muitakin, eikä luulla itseään herraksi ja hidalgoksi.
        Tiedä oma arvosi, mutta: ANNA ARVO TOISILLEKIN.


      • suarra

        Ja ketä jaksaa enään kiinnostaa lehtijutut, kun pikkupojat ajavat autoillaan kahtasataa rallia välittämättä meistä muista liikeentessä olijoista saatikka liikenneolosuhteista. Vaarantavat tieten tahtoen henkensä, joten mitä vitun väliä sillä on? Aina vaan vähenevät nuo idiootit kuskit tästäkin maasta.


      • akra

        Kyllä meillä täällä pohojanmaalla on kuule se suru ja tuska Tyrnävän kolarin takia. Eihän sitä voi ymmärtää kun kolome nuorta ihimistä joutuu lähtee ennen aikojaan! Mutta eihän näitä suruja ja uutiskynnystä voi verrata keskenään. Kirka kuitenkin oli julkisuuden henkilö. Noi nuoret ei ollu sitä. Ota järki nyt käteen sinäkin. Ainahan julkisuuessa eläneet ihimiset on saaneet julkisuutta, toiset ei. Ällä vaahtoa turhaan. Johon näköjään minä nyt osallistun..plääh.


      • marjos
        akra kirjoitti:

        Kyllä meillä täällä pohojanmaalla on kuule se suru ja tuska Tyrnävän kolarin takia. Eihän sitä voi ymmärtää kun kolome nuorta ihimistä joutuu lähtee ennen aikojaan! Mutta eihän näitä suruja ja uutiskynnystä voi verrata keskenään. Kirka kuitenkin oli julkisuuden henkilö. Noi nuoret ei ollu sitä. Ota järki nyt käteen sinäkin. Ainahan julkisuuessa eläneet ihimiset on saaneet julkisuutta, toiset ei. Ällä vaahtoa turhaan. Johon näköjään minä nyt osallistun..plääh.

        samanlainen se suru on omaisille , oli sitt julkisuuden henkilö tai ei , joskus tuntuu että tavallinen duunari kuolee , mitä sitä suremaan mutt kun julkkis kuolee niin silloin media herää , se oli niin suuri ja ihmeellinen , ja sitä repostellaan joka lehdessä , tämmöstä tää elämä on.......


      • osaaottava

        Niinhän siinä aina käy, kun julkkis kuolee ja kyllä tavallisille pulliaisille. Sitten repostellaan kuinka hyvä ihminen hän oli. Kun ajattelee esim. Kirkaa, hän antoi omaa positiivisuuttaan pala palalta jokaiselle keikoillaan ja haastatteluissaan. Olisi tämä Suomen maa voinut auttaa omia veronmaksajiaankin keräyksillä, mutta ei, kaikki vain ulkomaille ja kun sen rahan keruun jälkeen ei edes valvota mihin ne käytetään vai käytetäänkö mihinkään. Ei ole ihme jos ihminen tuollaisen "anteeksi" verohelvetin käytyään jaksaa vielä hymyillä. Ei ole ihme, että siinä ihminen sairastuu. Hyvänä esimerkkinä myös Simo Salminen. Ei me ihmiset nyt niin paljon olisi omasta kukkarosta hävinneet, jos jokainen olisi voinut laittaa pari euroa, auttaaksemme lähimmäistämme ja valtiolla olisi taas ollut hyvä veronmaksaja. Mutta kun kaikki suorat henkilökeräyksetkin ovat verollisia. Meillä on mahdollisuus vaikuttaa äänestyksen kautta, mutta lopputulos on aina epävarma. Lupaukset ovat vain puheensorinaa vaalikampanjoissa. Jos läpi pääsee, ei niitä sitten tarvi enää toteuttaa. Eläke on taas taattu, pelkällä "paskan" jauhamisella. Et silleen täällä meillä "hyvinvointivaltiossa".


      • Kirkaa kunnioittava

        ainakain koskettaa. Kuin ihmiset joita en edes tunne. Ja jotka eivät ole saaneet mitään aikaa


      • pinokkiotar
        akra kirjoitti:

        Kyllä meillä täällä pohojanmaalla on kuule se suru ja tuska Tyrnävän kolarin takia. Eihän sitä voi ymmärtää kun kolome nuorta ihimistä joutuu lähtee ennen aikojaan! Mutta eihän näitä suruja ja uutiskynnystä voi verrata keskenään. Kirka kuitenkin oli julkisuuden henkilö. Noi nuoret ei ollu sitä. Ota järki nyt käteen sinäkin. Ainahan julkisuuessa eläneet ihimiset on saaneet julkisuutta, toiset ei. Ällä vaahtoa turhaan. Johon näköjään minä nyt osallistun..plääh.

        kuka muuten aiheutti tämän kolarin??? kannattaa asiaa miettiä!!!! olisiko hiukan tyrnävän kuskilla syytä itsensä ja kavereiden aikaiseen kuolemaan!!!


      • uutisankka

        Ihan liian iso kohu tehdään julkkisten kuolemasta,tosin kaikista muistakin tekemisistä.Tämän lisäksi minua ärsyttää,jos toisella puolella maapalloa esim.bussiturmassa kuolee yksikin ihminen se uutisoidaan Suomessa.Onko jutut näin vähissä tosiaan?Saa olla iso juttu Suomesta ,että siitä kirjoitetaan maailmalla,useimmiten ei riitä edes se oikeasti uutisoitava juttu.


    • muistoja nuoruudesta

      Tulee mieleen Kirkan laulama leijat kappalele olin silloin nuori ja intoa täynnä.Silloin laulu oli suuri hitti ja sykähdyttää vieläkin. Paljon hyviä muistoja on muutkin Kirkan kappaleet mieleen tuoneet.Kirkan perheelle haluaisin lausua osanottoni ja luoda uskoa siihen,että elämä jatkuu kaikesta huolimatta,muistot säilyvät me ihmiset poistumme ajallaan.

    • minä olen kuunnellut kirkaa koko pienen ikäni ja tuntuu pahalta ja väärältä kun näin hieno ihminen/muusikko nukkuu pois.kirkan kappale hetki lyö on aina koskettanut minua ja kappale jota aina karaokessa laulan syvimmät osan ottoni.

      • koskaan ei tiedä...

        kaikki kehuu ,miten Kirka oli hyvä ja sydämellinen ihminen ja samaa on puhutta Sammystä ja Juicesta.. totta on ei esim. Juice ei olis osannut tehdä sellasia biisejä,jos ei olisi omistanut lämpöä sisällään..mutta useinhan sanotaan,että enkelit viedään ensin,eli ne jotka ovat liian hyviä tähän maailmaan,otetaan ensimmäisinä ja heille on jotain muuta varattuna. En ole kovin uskonnollinen,mutta sydämelläni ajattelen ja uskon,etttä kaikella on tarkoituksensa ja hyvin läheltä olen nähnyt ja kokenut samantyylistä. Voimia kaikilla läheisensä menettäneille,joilla on kova ikävä,niin minullakin..ja usein nämä julkkisten kuolemat antavat surulle kasvot ja moni uskaltaa ikävöidä samalla omia rakkaitaan.tämä maailma on niin ihmeellinen,joskus ainakin..muistaisimmepa vain aina sen että rakastettaisiin ja näytettäisiin rakkaus niin kauan kuin sen voi tehdä,ettei sitten tuntuisi pahalta,kun jäi jotain sanomatta,kun koskaan ei tiedä,mikä hetki on viimeinen kullakin..


    • ollut

      meille suomalaisille surullinen talvi. Ensin yksi kaikkien aikojen parhaita lauluntekijöitä ja nyt yksi kaikkien aikojen parhaita vokalisteja. Huono tunnelma. Herrat Leskinen ja Babitzin edustivat sukupolvea joka teki musiikkia eikä markkinatutkimuksia siitä että mikähän roska tällä viikolla menisi kaupaksi.

    • Kuopiolaismiehet

      Tämä ilta ja yö kuunneltiin Kirkan cd-levyjä ja poltettiin sinivalkoista kynttilää. Harmi; Kirkalla olisi ollut meille vielä paljon annettavaa...

      • pinokkiotar

        Samoin, Kirkan cd soi autossa ja kotona. kelaan vanhoja muistoja. Kirkan pois meno tuntuu niin hirvittävän läheiseltä ,vaikka olikin "vain" julkkis.


    • nuruuden ihanne

      KIRKA OLI NUORUUTENI HYVÄ LAULAJA OLI SITÄ NIIN KAUAN KUIN NUKKUI POIS.NÄNELLÄ OLI TOSI HYVIÄ
      LAULUJA JOITA VIITSI KUUNNELLAKKI,EI KAIKKI OLLEET KIRKU LAULUJA,VAAN KUTEN LEIJAT AIKOINAAN
      JA KYYNELEET OLI AIVAN MAHTAVIA LAULUJA,NÄIN
      ÄKKIÄ,KUN MUISTAN.OTAN OSAA KIRKAN POIS MENON
      JOHDOSTA.TIDÄN MILTÄ TUNTUU MENETTÄÄ LÄHI OMAINEN ,OLEN MENETTÄNY MOLEMMAT VANHEMPANI,
      ENKÄ OLE VIELÄKÄÄN TOIPUNU VAIK`AIKAA ON MENNYT KOHATA TOISESTA 8VUOTTA.

    • Ihmettelen vähän...

      Onko se nyt LAUANTAINA 10.HELMIKUUTA klo12 vai LAUANTAINA 10.MAALISKUUTA klo12? Olen niin epätietoinen??? :(

      Ja onko TODELLAKIN KAIKILLE AVOIN, vaikka kuuluu ihan eri uskontoon?

      Usein ihmisille kolahtaa mitä on menettänyt vasta sitten kun sen todella ON JO MENETTÄNYT eikä saa takaisin.

      Iskä kuoli samana päivänä ku Kirka. Ikävä kumpaakin. :'(

      • omaisten suru on valtava

        Kaikille avoin Muistotilaisuus on 10.3 Uspenskin katedraalissa


    • nainene

      otan suuresti osaa teijän suuren suruun ja voimia paulalle ja kaikkile muille lähesille

    • sinulle.

      hyvää matkaa sinulle Kirka. sä surun pyyhit silmistäni pois...

      • Moni laulu kosketti.

        Osanotto Paulalle ja muille läheisille. Olen kuunnellut ja edelleekin kuuntelen Kirkan lauluja, koska olen aina niistä saanut säväyksen, siis ovat olleet erinomaisia. Suren kovasti Kirkan liian aikaista kuolemaa.


      • Merituli

        HYVÄÄ MATKAA KIRKA. Laulat nyt enkeli kuorossa. Mutta lähtösi järkytti. Osan ottoni perhellesi. Aika ihmisen on lyhyt täällä. Kun katson tähtiä muistan aina sinua olit tähti meille.


    • tmom
      • Herkistyin kun katsoin tuon hautajaisvideon.
        Se oli kaunis mutta surullinen.
        Isä Mitro siunasi Kirkan. Raskas tehtävä Hänelle, olivat hyviä ystäviä.

        Veikkaan että nuo ensimmäiset tosiaan olivat Kirkan pojat.

        Vaikka Kirka on poissa niin onneksi hänen musiikkinsa elää ikuisesti!


    • tmyll

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe