Kirka oli hieno laulaja ja miellyttävä persoona, jonka kuolema oli yllätys ja tosi valitettava juttu, mutta jotenkin minusta tuntuu, että kun noita haastatteluja kuuntelee ja lehtiä ja näitä kirjoituksia täältäkin lukee niin Kirkaa ollaan kohottamassa nyt täydellisen ihmisen tai ennemmin jopa johonkin epäjumalan asemaan. Suomalaisilla menee aina kaikki vähän yli vohkaamisessaan, kun jotain tälläistä tapahtuu.
Esim. eilen Jyrki Hämäläinen hehkutti telkkarissa Joonas Hytösen haastattelussa Kirkaa jo kaikkien artistien vapaustaitelijaksi ja etujenajajaksi. Ja Lasse Norres suitsutti Kirkaa ylivertaiseksi ihmiseksi, joka oli aina hyväntuulinen ja ystävällinen kaikille.
Vähän ihmetyttää...
6
1294
Vastaukset
- yksi kirkafani
Miksi ei saa kirjoittaa hyvää ihmisestä jos hän vain oli niin ystävällinen.Olen itse nähnyt ja kokenut sen kuinka hän suhtautui muihin.
- lähipiiri!
On luonnollista muistella hyviä tekoja ja lisäksi sillä peitetään surua.
- TV:ssäkin...
Oudonpaa kuin kehua läheistä on se, että telkussa pitää udella oikein "miten ja missä" kuulit Kirkan
kuolemasta, hehkutellaan tiedonsaantihetkellä, sairasta Hytöstä? - olet
Miksi olet katkera kun Kirkasta puhutaan hyvää? Paraskin olet puhumaan epäjumalista, sinä jonka mielestä T.Kansa on kaiken täydellisyyden huipentuma ja sun palvonnan kohde. Taidat olla katkera kun Kansa ei olekaan kehumisen keskipisteenä. Jos nuo ihmiset ovat Kirkasta sitä mieltä niin heillä on siihen oikeus. Ties vaikka joku erehtyisi kehumaan Tapsaakin kunhan se potkaisee tyhjää ja autuaasti unohtais kuinka hattumainen se mies on eläissään ollut. Vai pelkäätkö ettei löydy ketään jonka mielestä se olis ollut mukava tyyppi?
Kylläpä tekis taas mieli sanoa pari valittua sanaa, mutta en viitti täällä nyt ruveta tappelemaan.
Sanompa vaan ,että kyllä mä tiedän montakin ihmistä, joiden mielestä Tapsa on mukava tyyppi.
- Fanittaja vuosikymmenten ajan
Minua ei ihmetytä yhtään. Kirka oli massasta poikkeava persoona. Hän oli hyvin karismaattinen, valoisa ja lämmin henkilö, joka loi hyvää mieltä ympärilleen. Kyllä hän on ansainnut kaikki hehkutukset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535540Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943438Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453319Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762527SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral592394Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751907Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3021740Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71196Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal241122- 1381088