Netin kautta olen monia talleja löytänyt (mm. Chapel, Castello.. Kyläkorpi mikä on vähän kauempana..)
Kiinnostaisi kuitenkin ne mitkä on lähimpänä Poria. Olen ehkä tulossa Poriin syksyllä opiskelemaan, ja haluaisin jatkaa ratsastusta.
Jos joku osaa neuvoa muitakin talleja niin ihan mielelläni otan tietoa ylös :)
Ja esim. jo mainitsemistani talleista hyvät & huonot puolet yms.
Porin tallit
4
1019
Vastaukset
- Miima
Raumantiellä, Euromarketin "vieressä" toimii vielä kuukauden päivät Ratsastuskoulu Chapel, mutta se muuttaa takaisin Pinomäkeen maaliskuun alusta. Uudet yrittäjät tulossa, uteliausuudella odotetaan mitä tapahtuu :) Kannattaa tsekata kuitenkin.
- mä vaa
ratsastuskoulu P&O toimii raumantiellä ja on kyl paras paikka, hyvä tallihenki ja kivat hepot. kannattaa edes käydä vilkasees
- Noora<3
Ratsastuskoulu Zilpa. Se on todella hyvä paikka! Siellä on monen kokoista hevosta ja ponia. Suomenhevosia ja shetlanninponeja löytyy eniten mutta sieltä löytyy: Englantilainen täysiverinen, Russeja, Risteytysponeja, PV:itä jne! Talli sijaitsee Söörmarkku-Kellahti välillä. Ja vielä osoite www.ratsastuskouluzilpa.com. Sieltä saa hyvää tietoa!
- Ihana ratsastuskoulu
nakkilassa on ratsastuskoulu jaakkolan rustholli ihana paikka onkin oppii ja ope,muut ratsastajat on ihania ja olisi kiva jos alkaisi muutkin siellä käymään sillä se on tosi ihana talli.En jaksa kertoa enempää olisi niin paljon hyväää kerrottavaa sinne vaan kattoon ratsastuskoulun sivut ja tunneille käymään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516304
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461023
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se46923Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845