Netin kautta olen monia talleja löytänyt (mm. Chapel, Castello.. Kyläkorpi mikä on vähän kauempana..)
Kiinnostaisi kuitenkin ne mitkä on lähimpänä Poria. Olen ehkä tulossa Poriin syksyllä opiskelemaan, ja haluaisin jatkaa ratsastusta.
Jos joku osaa neuvoa muitakin talleja niin ihan mielelläni otan tietoa ylös :)
Ja esim. jo mainitsemistani talleista hyvät & huonot puolet yms.
Porin tallit
4
1045
Vastaukset
- Miima
Raumantiellä, Euromarketin "vieressä" toimii vielä kuukauden päivät Ratsastuskoulu Chapel, mutta se muuttaa takaisin Pinomäkeen maaliskuun alusta. Uudet yrittäjät tulossa, uteliausuudella odotetaan mitä tapahtuu :) Kannattaa tsekata kuitenkin.
- mä vaa
ratsastuskoulu P&O toimii raumantiellä ja on kyl paras paikka, hyvä tallihenki ja kivat hepot. kannattaa edes käydä vilkasees
- Noora<3
Ratsastuskoulu Zilpa. Se on todella hyvä paikka! Siellä on monen kokoista hevosta ja ponia. Suomenhevosia ja shetlanninponeja löytyy eniten mutta sieltä löytyy: Englantilainen täysiverinen, Russeja, Risteytysponeja, PV:itä jne! Talli sijaitsee Söörmarkku-Kellahti välillä. Ja vielä osoite www.ratsastuskouluzilpa.com. Sieltä saa hyvää tietoa!
- Ihana ratsastuskoulu
nakkilassa on ratsastuskoulu jaakkolan rustholli ihana paikka onkin oppii ja ope,muut ratsastajat on ihania ja olisi kiva jos alkaisi muutkin siellä käymään sillä se on tosi ihana talli.En jaksa kertoa enempää olisi niin paljon hyväää kerrottavaa sinne vaan kattoon ratsastuskoulun sivut ja tunneille käymään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1032906Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel552118Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102077Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien651818Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551642Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241376Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31043Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️721004- 801001
Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘67988